quote:Op maandag 4 september 2006 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Sanne was weer ouderwets tenenkrommend. Waar is die pijlstaartrog als je hem nodig hebt?!![]()
Hij zal net als Esmee bi zijn. Die lebbert ook aan alles.quote:Op maandag 4 september 2006 19:52 schreef DeTolk het volgende:
Heb Sanne nu met Just ligge krakke, of zit er echt geen vrouwenvlees aan die nicht?
nee, maar ze zal vast wel 'n ongezonde verliefdheid voor hem ontwikkelen....quote:Op maandag 4 september 2006 19:52 schreef DeTolk het volgende:
Heb Sanne nu met Just ligge krakke, of zit er echt geen vrouwenvlees aan die nicht?
en dan is ze meteen bi?! wat leef jij toch in een vreemd wereldjequote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij zal net als Esmee bi zijn. Die lebbert ook aan alles.
Wat is ze dan?quote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
en dan is ze meteen bi?! wat leef jij toch in een vreemd wereldje
nou, in de eerste plaats naïeve bakvis, waarmee Shirina van die titel bevrijd wordtquote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is ze dan?
Als ze niks voor een vrouw voelt zou ze ook niet met haar vozen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef babette21 het volgende:
nou, in de eerste plaats naïeve bakvis, waarmee Shirina van die titel bevrijd wordt
Esmee heeft toch alleen maar voor die film met een griet liggen vozen? of heb ik vorig jaar wat gemist?
[lijkt me sterk, gezien de Junioradoratie]
eens.... maar toen kwam Junior in haar leven........quote:Op maandag 4 september 2006 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ze niks voor een vrouw voelt zou ze ook niet met haar vozen.
Klopt! Het mokkel met wie ze voosde was lekkerder...quote:Op maandag 4 september 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
eens.... maar toen kwam Junior in haar leven........
anyway, waar hebben we 't over?! die hele Esmee boeit uberhaupt nul.......
quote:Op maandag 4 september 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Ah, Sanne en Just, ze zocht een moederfiguur.
"jij zoende mij" "nee, jij zoende mij"quote:Op maandag 4 september 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Over Malu-verhaallijn nog maar te zwijgen:.
quote:Op maandag 4 september 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
"jij zoende mij" "nee, jij zoende mij"
het niveau op de eerste de beste speelplaats ligt hoger.....
quote:16:30 - 17:00 ONM (hh)
17:00 - 17:01 KRO's Kindertijd
17:01 - 17:03 Nadalie gaat haren wassen
17:03 - 17:14 Knofje
17:14 - 17:20 Deksels!
17:20 - 17:25 Bellen blazen
17:25 - 17:50 Sesamstraat
en spontaan valt er weer van alles te knutselen...quote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef Iwan1976 het volgende:
16:30 - 17:00 ONM (hh)
17:00 - 17:01 KRO's Kindertijd
17:01 - 17:03 Nadalie gaat haren wassen
17:03 - 17:14 Knofje
17:14 - 17:20 Deksels!
17:20 - 17:25 Bellen blazen
Knofje is een meisje.quote:Op maandag 4 september 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
Knofje, dat klinkt wel als 'n geinig vriendje voor Kasper
quote:Op maandag 4 september 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Ah, Sanne en Just, ze zocht een moederfiguur.
och, da's 11 jaar geleden, dat kan nog best joh....quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:09 schreef pjopie het volgende:
Toen Ed Couwenberg en Jan Reitsema in een auto verongelukten, hadden ze een flinke som geld bij zich. Als ik me goed herinner wilde Ed De Engel daarmee kopen. Wat is er toch met die centen gebeurd? Ja, ik weet het. Ik ben erg bij de tijd ...
Losse eindjes zijn ze goed in bij ONMquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:09 schreef pjopie het volgende:
Toen Ed Couwenberg en Jan Reitsema in een auto verongelukten, hadden ze een flinke som geld bij zich. Als ik me goed herinner wilde Ed De Engel daarmee kopen. Wat is er toch met die centen gebeurd? Ja, ik weet het. Ik ben erg bij de tijd ...
volgens mij is dat de enige onm-foto die ze bij 't AD hebben, ik heb 'm al 3x zien staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef soapie het volgende:
In het AD van vandaag zijn ze al net zo bij de tijd.... Bij vandaag staat een foto van Renee Couwenberg.![]()
Ze staan nog wel op t forum van ONMquote:
weinig lijkt me al te veelquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef Ludger het volgende:
Ze staan nog wel op t forum van ONMEn daar kom ik zo weinig dat ik 't niet echt weet..
ja dat klopt inderdaad, dat is een onm-doofpotaffaire...quote:Owja.. de werkelijke dood van de vader van Kyra.. Zulke dingen zeg maar![]()
Vandaar dat ze zich bezoop, dat ze een auto had, vorig jaar woonde ze nog in een hok op t AZBquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:26 schreef pberends het volgende:
Sanne moest kotsen toen ze hoorde dat Juniman niet dood was en alles voor niets was geweest.
Ze heeft nu toch een vetbetaalde baan in die oplichterskliniek?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:52 schreef Ludger het volgende:
Vandaar dat ze zich bezoop, dat ze een auto had, vorig jaar woonde ze nog in een hok op t AZB![]()
Je was niet de enige die dat vreemd vond.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vond het wel vreemd dat ze bij het verhoor gaan zeggen dat Marnix en Joyce een relatie hebben. Of het zo zou zijn of niet, het is toch helemaal niet van belang.![]()
En als je dan ook nog eens gaat bekijken om wat voor iets ze ruzie hebben. Een meid die er niet uitziet en die ontzettend onuitstaanbaar is. Ze heeft nog net niet GroenLinks of Amnesty op haar shirt staan....quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:55 schreef pberends het volgende:
Leuke voorstukjes... morgen weer dus aflevering 203.858 van de neverending story van "vrienden" Joost en Daan die boos op elkaar zijn.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En als je dan ook nog eens gaat bekijken om wat voor iets ze ruzie hebben. Een meid die er niet uitziet en die ontzettend onuitstaanbaar is. Ze heeft nog net niet GroenLinks of Amnesty op haar shirt staan....
Laten oppakken, terug het vliegtuig in naar Braziel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En als je dan ook nog eens gaat bekijken om wat voor iets ze ruzie hebben. Een meid die er niet uitziet en die ontzettend onuitstaanbaar is. Ze heeft nog net niet GroenLinks of Amnesty op haar shirt staan....
En dan rap Lizzy laten terugkomen, want dan hebben we tenminste ook nog iets leuks om naar te kijken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:33 schreef Ludger het volgende:
Laten oppakken, terug het vliegtuig in naar Braziel.![]()
Die was best lief jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan rap Lizzy laten terugkomen, want dan hebben we tenminste ook nog iets leuks om naar te kijken.
Gaat goed, terwijl het nog best een aardige uitzending wasquote:Op woensdag 6 september 2006 09:13 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM heeft gisteren weer een nieuw dieptepunt bereikt: 362.000 kijkers.![]()
Ik mis Lizzy ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan rap Lizzy laten terugkomen, want dan hebben we tenminste ook nog iets leuks om naar te kijken.
Wel toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:49 schreef Sethje het volgende:
Waarom werken die KK@#@$@#^@%#@$#@%$#@% streams niet op onm.nl
Geen wonder: ONM duurt langer, dus ook meer tijd om te drinken.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:10 schreef babette21 het volgende:
net op 't nieuws: uit onderzoek is gebleken dat jongeren die naar onm kijken in verhouding (tot bv gtst-kijkers) veel meer alcohol drinken... oorzaak wordt gezocht in het feit dat er in onm elke 5 minuten gedronken wordt! En dit wereldschokknde bericht was - heus waar - het openingsbericht!:D
ik moest echt lachen, maar dat ging wat lastig: ik lag in de tandartsstoel
de rosé was idd niet aan te slepen in huize Babettequote:Op woensdag 6 september 2006 13:32 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM kijkers hebben bovendien een goed excuus. Je moest afgelopen seizoen wel bezopen zijn om nog te willen kijken.![]()
zal me niks verbazen als dit met dat ONM vs. GTST te maken heeft...quote:Geweldig die onderzoekjes.![]()
quote:Tv-soap ONM doet meisjes naar de fles grijpen
NIJMEGEN - Tienermeisjes drinken meer alcohol naarmate ze vaker naar de televisiesoap Onderweg Naar Morgen (ONM) kijken.
In het afgelopen seizoen van ONM dronken de acteurs ook twee keer zoveel als hun collega's in de soap Goede Tijden Slechte Tijden (GTST). GTST kreeg in 2004 kritiek omdat de acteurs zo veel dronken.
Onderzoekers van de Radboud Universiteit in Nijmegen hebben in opdracht van de stichting Alcohol Preventie (STAP) onderzoek gedaan naar de relatie tussen het kijken naar soaps en drinkgedrag onder 12- tot 19-jarigen. STAP concludeert uit de woensdag gepresenteerde resultaten dat vooral tienermeisjes een verwrongen idee van de werkelijkheid krijgen doordat ze op televisie aldoor maar zien dat er alcohol gedronken wordt.
In ONM is elke vijf minuten een acteur met een drankje te zien. In GTST was dat vorig seizoen elke tien minuten. De alcohol maakt bijna altijd deel uit van een plezierige sociale situatie. Het komt maar zelden voor dat de negatieve consequenties van drankgebruik te zien zijn. Wat STAP vooral zorgen baart, is dat de onder jongeren populairste acteurs ook het meest drinken op televisie.
De Nijmeegse onderzoekers ondervroegen bijna 2200 leerlingen van diverse middelbare scholen. Van hen kijkt bijna 30 procent zeer regelmatig naar GTST, terwijl 14,5 procent geregeld ONM inschakelt. Meisjes kijken veel vaker dan jongens en gebleken is bovendien dat de soaps vooral onder lager opgeleide, jongere scholieren populair zijn.
bron
tssss alleen maar over 't huidige onm... waar blijven die eerste seizoenen nouquote:
echt zo'n lekker professionele, taalfoutloze site ook he....quote:De Vraag:
De hoeveelse DVD is dit eigenlijk van ONM?
Hoort wie het zegt...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:22 schreef babette21 het volgende:
echt zo'n lekker professionele, taalfoutloze site ook he....
Volgens mij hebben ze het zo druk dat de mailserver de post niet meer aankan....quote:
Ja, dat had ik ook. Terwijl uitzending gemist toch gemiddeld 10000 views per dag heeft voor ONM. Al die users kunnen het dan wel openen?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:33 schreef Sethje het volgende:
Via de site openen ze niet laat ik het zo zeggen.
Gaat die ook een mislukte carriere a la Tamara Brinkman tegemoet?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:45 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard meldt dat Nikkie Plessen VJ wordt bij TMF.
snikjequote:Op woensdag 6 september 2006 18:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gaat die ook een mislukte carriere a la Tamara Brinkman tegemoet?
Wat een baggeractrice, dat janken, het leek wel op een jankende homo.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:15 schreef babette21 het volgende:
dat gejank van Sanne doet me iets teveel aan meisje Klomp denken...
Hij stemt PVDA!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
Whehe, geen bordje verboden voor Marokkanen!
Sinds wanneer weet die iets van auto's?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:25 schreef pberends het volgende:
Zou die Marnix niets aan zijn auto ontdekt hebben? Of heeft Just geholpen om de auto te repareren?
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet die iets van auto's?
Denken wij hetzelfde?!quote:
Dat foutje komt vaker door...Hobby van BNN: foutjes maken.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]Renee wil en moet beter worden
Waarom download je ze niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:18 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
gvd..irritante schijtverbinding hierkan niet eens die streams van de herhalingen kijken...krijg de ene helft van de tijd geen beeld, en de andere helft van de tijd buffert ie om de 5 seconde ofsow
ja, dat kan ik ook doen, maar dan heb ik weer het probleem dat ik letterlijk uren op een aflevering moet gaan wachtenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom download je ze niet?
Via hidownload en dan de mss streams invullen.
Hoezo uren wachten dan? Als je in de ochtend of 's nachts download gaat ie zo 200 kb per seconde.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:21 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
ja, dat kan ik ook doen, maar dan heb ik weer het probleem dat ik letterlijk uren op een aflevering moet gaan wachtenMaja...kzal je advies toch es aannemen en het uitproberen
![]()
thnx !
En die van Julia ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:43 schreef DeTolk het volgende:
De baan van Chris is binnenkort ook vacant.![]()
Lijkt op André Arend van Noord.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:26 schreef pberends het volgende:
Goed acteur die voorzitter van het bestuur.
Dat vond ik nou ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lijkt op André Arend van Noord.
nee lieve schat, niet met mijn 56k lijntjequote:Op donderdag 7 september 2006 18:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo uren wachten dan? Als je in de ochtend of 's nachts download gaat ie zo 200 kb per seconde.
quote:HOTSTE HUNK VAN NEDERLAND IN ONM
Sascha Visser gaat een rol spelen in de BNN soap Onderweg Naar Morgen (ONM) en dat is meteen een primeur voor Mediaplaats die eerder bekend maakte dat Ruud Feltkamp in GTST ging spelen. Sascha kennen we van de comedy's Oppassen! en Kees & Co. Binnenkort is de hunk ook naakt te bewonderen in het jongerenmagazine Hitkrant waar hij onlangs werd uitgeroepen tot lekkerste hunk van Nederland. ONM acteur Levi van Kempen (Junior) werd hiermee tweede. Andere die kans maakte op de felbegeerde titel waren o.a. Jeffrey Hamilton (Fos in GTST) en Jim Bakkum.
bron
'Geen afname tolerantie homoseksualiteit'quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:03 schreef Sethje het volgende:
wat een homo opteren!
jouw nick verwijst anders ook niet bepaald naar de meest mannelijke onm-acteur?!quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:03 schreef Sethje het volgende:
wat een homo opteren!
We kunnen niet allemaal ONM-freak zijn dat je daar je nick zelfs op aanpast..ik word Seth genoemd aan de hand van dit figuur..quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
jouw nick verwijst anders ook niet bepaald naar de meest mannelijke onm-acteur?!
Jeffrey Hamilton (Fos in GTST)quote:
Ik zie de overeenkomst tussen Jeffrey en een hunk ook niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Jeffrey Hamilton (Fos in GTST)
wat een hunks.
Maar ik vrees het ergste, wat moet die gozerd in ONM? Ik zie liever nog een gangster erbij.
Je moet eerst lid worden als je de dvd wilt bestellen.quote:Heb je niet gewonnen, geen nood, je kunt de exclusieve collectors dvd vanaf vandaag bestellen bij BNN voor het luttele bedrag van ¤ 12,50. En goed nieuws voor alle niet leden: je krijgt er een gratis lidmaatschap bij!
Klik hier om meteen die bestelling te plaatsten.
Wat is dat voor DVD danquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Helaas geen prijs...
[..]
Je moet eerst lid worden als je de dvd wilt bestellen.![]()
quote:
quote:Bestel de ONM DVD
Bestel nu de ONM DVD – Special Collectors Edition bij BNN!
Het ONM-seizoen begon dit jaar wel héél bijzonder. Op 8 september 2006 knalde de 2500ste aflevering van de buis, een superspeciale jubileum-uitzending waarin je de soapsterren van een heel andere kant leert kennen. Met deze DVD in huis kun je deze uitzending nog lekker vaak terugkijken. En er is natuurlijk nog veel meer, want op de DVD staan scènes van ONM in Turkije, heel veel backstagemateriaal (o.a. gefilmd door Eric Bouwman), een dag uit het leven van Jop Joris en nooit eerder vertoonde castingscènes van jouw ONM-sterren!
Niet te missen dus, voor de echte ONM fan!
Exclusief voor BNN leden, de ONM DVD – Special Collectors Edition voor maar ¤ 12,50.
De 2500ste besteller krijgt de DVD persoonlijk door een aantal ONM acteurs thuisbezorgd!
bron
De 2500ste besteller krijgt de DVD persoonlijk door een aantal ONM acteurs thuisbezorgd!quote:
Wat een Talpa-cijfers. Zou ONM nog naar een ander tijdstip gaan binnen een paar maanden?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Weer een dieptepunt voor ONM: 360.000 kijkers.![]()
LOLquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Nieuwe carrière voor Gürkan & Annelieke?
[[url=http://sjl-static7.sjl.youtube.com/vi/XU2XwIy6FNo/2.jpg]afbeelding][/url]
VR. 07-07-2006
De meiden blijken op 'm te geilen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:02 schreef pberends het volgende:
Blijft een nep-moslim die Gurkan.
Ik dacht: een speciale SUPERSPANNENDE aflevering van ONM. Dit is niet eens een aflevering maar een special. Maandag dus pas de 2500ste.quote:
Vandaag nog minder, vrees ik?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Weer een dieptepunt voor ONM: 360.000 kijkers.![]()
Dat was wel grappig ja, hij wou steeds zoenen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
Levi en Josefine.
Eindelijk een goeie grap.
Had meer nep willen zien, oftwel.. van decor naar decorquote:
Het was gewoon niet eens een afleveringquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
mowah, vond het wel aardig! Vind alleen niet dat ze dit de 2500e aflevering kunnen noemen.
Vind je het gek hij heeft tig keer op haar gerukt in z'n vroege puberteitquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was wel grappig ja, hij wou steeds zoenen.![]()
Heb ik een trein en een bus later dus ik heb nogal haast om thuis te komen, kom ik met mijn tong op de grond thuis! net aan het begin, is er weinig aan.
![]()
Zul je net zien dat het vanavond wèl scoort.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Vandaag nog minder, vrees ik?
Ja weet ik, maar je kan er ook een keer overheen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind je het gek hij heeft tig keer op haar gerukt in z'n vroege puberteit.
idemquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
mowah, vond het wel aardig! Vind alleen niet dat ze dit de 2500e aflevering kunnen noemen.
Die glimlach zei genoeg!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je kan er ook een keer overheen zijn ofzo.en dat het dan niet meer zo hoeft.
![]()
Je mist er niet veel aan geloof ikquote:
Volgende keer gewoon een aflevering ONM en daarna de special.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het was gewoon allemaal in scene gezet, want ze kwamen helemaal niet spontaan over.
Hij wilde er het liefste overheen gaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja weet ik, maar je kan er ook een keer overheen zijn ofzo.en dat het dan niet meer zo hoeft.
![]()
Dan dat weer wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij wilde er het liefste overheen gaan.
En voor de betere bloopers moet je toch bij Ron zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
Je mist er niet veel aan geloof ik!
Mij schiet het net te binnen dat ik ergens nog Playboyfoto's van Josefine moet hebben....quote:
Ik vind verspreek-bloopers niet bepaald "hilarisch"...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En voor de betere bloopers moet je toch bij Ron zijn.
*zapt door naar GTST
Ws staan er op de dvd leukere bloopers, maar lieten ze die vandaag niet zien, zodat men massaal de dvd koopt. Alle drie de kijkers die er nog over zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Ik vind verspreek-bloopers niet bepaald "hilarisch"...
Morgen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:50 schreef pberends het volgende:
We zagen Kira ook terug, morgen dus een dieptepunt.
Ja, in de kijkcijfers die morgen gepubliceerd wordenquote:
Achja, des allochtoonsquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Kant stond - kont zat" vond ik dan nog wel een originele verspreking, de rest was niks.
Hoezo, dat was gisteren toch alquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik nou de enige die de jubileumavond vindt tegenvallen? Ik had een prachtige terugblik van de afgelopen 12,5 jaar verwacht, met oude fragmenten enzo.
Hadden ze dat niet eens fatsoenlijk kunnen aankondigen? Ik heb het niet gezien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Hoezo, dat was gisteren toch alTwee keer hetzelfde is ook niet leuk natuurlijk.
Ik heb het opgenomen, ik wil het je wel toesturen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet eens fatsoenlijk kunnen aankondigen? Ik heb het niet gezien.
Je hebt mn adres niet...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het opgenomen, ik wil het je wel toesturen?
Nee, dat moet je me dan even mailen.quote:
Een geldwolf ben je niet, he?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:00 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat moet je me dan even mailen.
Ik vraag wel 50 euro voor de DVD, maar dat moet geen probleem zijn toch?
Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik nou de enige die de jubileumavond vindt tegenvallen? Ik had een prachtige terugblik van de afgelopen 12,5 jaar verwacht, met oude fragmenten enzo.
Ik vrees dat het (voor mij ideale) uitzendtijdstip van 19:00 uur ONM de das gaat omdoen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:12 schreef pberends het volgende:
Gister 443.000 kijkers, een record.
Beetje matigjes voor de 2500ste aflevering...
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:14 schreef babette21 het volgende:
die 2500ste was natuurlijk genant slecht, wie zit hier nou op te wachten?!
Ach, 't was net Idols hequote:
oh ja... vandaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uurtje soap is veel relaxter met GTST erachteraan, en om half 8 kijken veel meer mensen tv dan 19u.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het (voor mij ideale) uitzendtijdstip van 19:00 uur ONM de das gaat omdoen.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
in 't AD van vrijdag een interview met Elif en IlyasDat was allang bekend, lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
ja als in voor de hand liggende voorspellingen en geruchten enzo...quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:19 schreef Svensational het volgende:
Dat was allang bekend, lieverd!
Voor de passieve kijker is het wellicht een stuk relaxter om in een ruk door te zepen, maar de actieve kijker kan een pauze wel waarderen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef pberends het volgende:
Uurtje soap is veel relaxter met GTST erachteraan, en om half 8 kijken veel meer mensen tv dan 19u.
Je wordt niet graag "lieverd" genoemd, schat?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:23 schreef babette21 het volgende:
ja als in voor de hand liggende voorspellingen en geruchten enzo...
en er staat toch ook "inderdaad", lieverd
Ik wist niet dat Niels en Hillard vrienden waren, laat staan beste vrienden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:44 schreef pberends het volgende:
Eén geruststelling voor Niels: gelukkig is zijn beste vriend de vader van het kind.
*applaus*quote:Op zondag 10 september 2006 12:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wist niet dat Niels en Hillard vrienden waren, laat staan beste vrienden.
heb het ook gelezen.. Wat een suf stel zeg!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
in 't AD van vrijdag een interview met Elif en Ilyas
Als de geruchten kloppen komt Fort Alpha rond Sinterklaas eindelijk uit op dvd.quote:Op zondag 10 september 2006 13:14 schreef soapie het volgende:
Viel me trouwens op dat Elif zei dat ze niemand kende toen ze bij ONM begon, zeker haar Fort Alpha tijd verdrongen...![]()
Nee, als in, het was al bekend.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja als in voor de hand liggende voorspellingen en geruchten enzo...
en er staat toch ook "inderdaad", lieverd
Een quote uit aflevering 2359 (MA. 17-10-2005):quote:Op zondag 10 september 2006 14:02 schreef Taurus het volgende:
Hee waarom heet Junior eigenlijk Junior en niet Gyman, ofzo?![]()
quote:Junior Couwenberg: "Het is Junior tegenwoordig. Gyman is van vroeger." (tegen Joyce Couwenberg)
Tja, van een geflopte/gestopte serie die nauwelijks een seizoen heeft gelopen valt natuurlijk iets makkelijker een dvd-box te maken dan van een serie met 2500 afleveringen..quote:Op zondag 10 september 2006 13:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als de geruchten kloppen komt Fort Alpha rond Sinterklaas eindelijk uit op dvd.
Ik vind het trouwens absurd dat een geflopte soap als 'Het Glazen Huis' eerder (28-09-2006) op dvd uitkomt dan ONM.
BTW: Frits Jansma is al wel op dvd te verkrijgen.![]()
Ik vemoed dat de meeste passieve kijkers zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor de passieve kijker is het wellicht een stuk relaxter om in een ruk door te zepen, maar de actieve kijker kan een pauze wel waarderen.
Zijn volle voornaam was Gyman Junior.quote:Op zondag 10 september 2006 14:02 schreef Taurus het volgende:
Hee waarom heet Junior eigenlijk Junior en niet Gyman, ofzo?![]()
en toch vind ik dat Junior (in t geval van een vader die ook Gyman heet) meer een achtervoegsel dan een tweede naam :squote:Op maandag 11 september 2006 12:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn volle voornaam was Gyman Junior.
Hij wilde met z'n pussy-verleden breken.quote:Op maandag 11 september 2006 13:12 schreef Mvnl het volgende:
[..]
en toch vind ik dat Junior (in t geval van een vader die ook Gyman heet) meer een achtervoegsel dan een tweede naam :s
Hier is het extra budget dus aan gespendeerd.quote:Morgen op ONM.tv
Hilversum trilde op haar grondvesten! Fotoverslag van het feest van de eeuw!
Maak daar maar 1 seizoen van.quote:Op maandag 11 september 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
Ze hebben ONM fans gewoon 3 dagen zonder een fatsoenlijke aflevering gepijnigd.
Maak daar maar 2 seizoenen van.quote:Op maandag 11 september 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
wat was Sanne tenenkrommend vandaag zeg...
mja ze is altijd dramatisch, maar - hoe is het mogelijk - er zijn momenten dat het tegen het extreme aanloopt....quote:
quote:Maandag 18 september
Daan heeft hartstikke zin als Malú hem mee vraagt naar een concert. Hij komt voor een dilemma te staan als ook Shirina intieme plannen met hem heeft. Esmee gaat bij Junior in het ziekenhuis langs, maar weet echt niet of ze hem kan vertrouwen of niet. Trouwens… dat weet ze van niemand meer. Op het banenfront is er goed nieuws voor Ilyas, ook al denkt hij dat Niels bijbedoelingen heeft als die het aanbod doet.
Dinsdag 19 september
Chris wordt overrompeld door een deurwaarder en zal zijn daden voor de rechter moeten verantwoorden. Waar kan hij in vredesnaam geld vandaan halen? Het is tijd voor een creatieve oplossing, dus gaat hij met twee miezerige euros op zak schatgraven op de golfbaan! Junior doet een ultieme poging Esmee voor zich te winnen… weet zij zich staande te houden of valt ze toch weer in de valkuil van zijn charmes?
Woensdag 20 september
Annemarie verschijnt bij Marnix in de gevangenis. Ze heeft slecht nieuws voor hem. Esmee heeft tijd nodig voor zichzelf en laat Joyce weten dat zij niet meer bij haar wil wonen. Tonnie legt zijn probleem bij Iris neer: hij is het zat om voor haar constant tegen zijn beste vrienden te moeten liegen. Elif heeft plannen voor een gezellig avondje met Ilyas, maar gaat uiteindelijk met een ander…
Donderdag 21 september
Annemarie is toch teleurgesteld als Esmee haar nog op afstand wil houden. Ze zou haar dochter zo graag in de armen sluiten… Sanne denkt dat haar vader het niet meer aankan in de gevangenis en dus oppert ze om naar de politie te stappen en te bekennen dat zíj ooit met haar auto over Junior heen hobbelde. Chris plannetje om snel aan geld te komen, lijkt in duigen te vallen, totdat…
Vrijdag 22 september
Tonnie schrikt zich het leplazarus als hij de vette plannen hoort van iemand die het pakhuis wil kopen. En dus wordt Chris op het matje geroepen door de pakhuisbewoners: zij accepteren niet dat ze opgezadeld worden met zo’n eigenaar. Ze starten met zijn allen een reddingscampagne. Wordt het een succes of is die gedoemd te mislukken? Keuzes, keuzes, keuzes: Daan zit gevangen tussen de attenties van twee mooie dames.
Ja, aan kaviaar en champagne... Hoe arrogant kun je zijn tegen je kijkbuiskinderenquote:Op maandag 11 september 2006 19:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hier is het extra budget dus aan gespendeerd.
quote:Mediamind: Neon
Om acteur te worden, moest je vroeger naar de toneelschool. Sinds de opkomst van de soap zijn er meer manieren om acteur te worden. Er is nu een hele generatie acteurs die het acteren in de praktijk heeft geleerd. We volgen Jasmine Sendar en Karina Smulders.
12 september 2006, 15:30-15:45 uur
bron
Happy 2500st aniversary!quote:
Zelfs dat valt nog te bezien. Veronica kondigde op vrijdag 26-02-1999 aflevering 999 aan als de duizendste aflevering.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef pberends het volgende:
Want eigenlijk was gister pas de echte 2500ste aflevering.
Niet netjes van zequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zelfs dat valt nog te bezien. Veronica kondigde op vrijdag 26-02-1999 aflevering 999 aan als de duizendste aflevering.Waarschijnlijk hebben ze de allereerste ONM special ("Het Geheim van Onderweg Naar Morgen"), uitgezonden op vrijdag 16-12-1994, ook als een aflevering meegeteld. Dus eigenlijk wordt vandaag pas #2500 uitgezonden.
Dat gekrijs voor de aanrijdingquote:Op maandag 11 september 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
wat was Sanne tenenkrommend vandaag zeg...
Chrisquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Voel ik nou een steek van medelijden voor Chris??
al geweest dus...quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:30 schreef Iwan1976 het volgende:
12 september 2006, 15:30-15:45 uur
BNN betaald écht slecht he?!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Even later kwam ook nog een cursus solliciteren met Annemiek Verdoorn.![]()
Sorry, maar welke kijker zit er op nog meer homo's in ONM te wachten? Het begint een gaysoap te worden.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Vanaf vrijdag is Winston Post te zien in ONM als de homoseksuele dansleraar Jeroen Veenstra.
Je kunt het Just toch niet aandoen om het aanhangsel van Sanne te blijven.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:33 schreef pberends het volgende:
Sorry, maar welke kijker zit er op nog meer homo's in ONM te wachten? Het begint een gaysoap te worden.
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef soapie het volgende:
Even nieuwsgierig, iemand die dvd gekocht????
Ik heb hem zondag besteld, maar tot op heden taal noch teken ontvangen van BNN. Er zit helaas wel een BNN-lidmaatschap aan vast, dus vergeet niet om op tijd op te zeggen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:38 schreef soapie het volgende:
Heb je m al?? Is het wat???
VInd ik niet, in het geval van een kind hebben mensen de recht op de waarheid. Ilyas moet zich aan een of andere vage afspraak houden die hij ooit met de hysterische Iris heeft gemaakt, lekker geloofwaardigquote:Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef Ludger het volgende:
Shirina had een helder moment door haar preek gericht aan Ylias![]()
www.upc.nl staat vast wel een fotoquote:Op woensdag 13 september 2006 08:39 schreef zoeperzazke het volgende:
heeft er iemand hier toevallig een plaatje van die roodharige vrouw die toen in die sekte van Ron Raven zat? Ben echt even alles van haar kwijt, behalve haar haarkleurMijn vriend dacht haar vanochtend in de file te hebben gezien...
Just is het enige mooie hoofd wat daar rondloopt, dus laat die maar even blijven...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Je kunt het Just toch niet aandoen om het aanhangsel van Sanne te blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg gewoon niks als je niets belangrijks te zeggen hebt.
www.onderwegnaaronm.web-log.nl
Darlene...Zonnetje van the Bold...RIP
Je bedoelt Janna Fassaert?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:39 schreef zoeperzazke het volgende:
heeft er iemand hier toevallig een plaatje van die roodharige vrouw die toen in die sekte van Ron Raven zat? Ben echt even alles van haar kwijt, behalve haar haarkleurMijn vriend dacht haar vanochtend in de file te hebben gezien...
Na Harry potter en de geheime kamer, nu ook exlusief: Chris en de geheime kamer!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:35 schreef Miss_Bitchy het volgende:stuit hij op een geheime kamer.
Hahahahaha, en weet je wat in die kamer ligt? De steen der wijzen...;)quote:Op donderdag 14 september 2006 14:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Na Harry potter en de geheime kamer, nu ook exlusief: Chris en de geheime kamer!
Maar goed dat ze binnenkort voor drie maanden opzout.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Sanne kan echt niet acteren. Die lach alleen al.
Niet dus... gisteren 305.000 kijkers. Voorlopig geen taarten meer voor de cast.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Heeft ONM het dieptepunt bereikt? Gisteren: 324.000 kijkers.
Oe, Talpa-cijfers. Lotte had/heeft nog meerquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Niet dus... gisteren 305.000 kijkers. Voorlopig geen taarten meer voor de cast.
quote:WAARSCHUWING VOOR ALLE VROUWENVLEUGEL FANS:
Het schijnt dat de dvd box van het derde en laatste seizoen van Vrouwenvleugel weer vol staat met produktiefouten.![]()
bron
Wilde m gaan kopen, maar nu ik dit weet wacht ik nog wel even...quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanaf volgende week kunnen we de acteerprestaties van Liz Snoijink gaan beoordelen. Zou ze net zo goed presteren als in Vrouwenvleugel?
[..]
quote:Winston pas 27 september in ONM
Waar het precies is misgegaan weet eigenlijk niemand, maar feit is dat Winston Post niet vanavond (vrijdag 15 september) voor het eerst in ONM te zien is, maar pas acht afleveringen later, op woensdag 27 september. Klein foutje in de communicatie dus. Maar gelukkig is het foutje niet zo groot dat íe helemaal niet in ONM komt, dan zouden de rapen pas echt gaar zijn…
Winston neemt vanaf de 27e de rol van Jeroen Veenstra op zich, een scharrel van Just Klarenbeek, die ook nog eens zijn dansleraar is. Zoals je ongetwijfeld in alle kranten hebt kunnen lezen, zal de rol van dansleraar vergemakkelijkt worden door zijn ervaring in Dancing with the Stars. Of hij ook ervaring heeft opgedaan met homoseksualiteit in een of ander tv-programma… Daarvoor lees je de week van de 27e ONM presents: Winston.
De eerste bekende Nederlander die ONM nu zal verwelkomen is Liz Snoijink. Zij is vanaf dinsdag 19 september te zien als Leonore van Haaften, een vrouw die Chris nog heel wat problemen en dilemma’s zal geven. Spannend!
bron
Idd.quote:
"Zullen we ff een restaurantje beginnen"quote:
Het zou me niet verbazen als die Esmee zo debiel is en er ook nog intrapt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
"Zullen we ff een restaurantje beginnen"!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als die Esmee zo debiel is en er ook nog intrapt.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Esmée: "Dat ga ik al met Junior doen."
Youssef: "Maar die ligt nou toch in de ziekenhuis."
Esmée: "Oke, ik weet toch niet wanneer Juun uit het ziekenhuis komt, dus dan kunnen wij wel alvast een restaurant beginnen."
Youssef:![]()
![]()
Maar eerst test Yous Esmee zelf ff...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
![]()
Esmée: "Oke, ik weet toch niet wanneer Juun uit het ziekenhuis komt, dus dan kunnen wij wel alvast een restaurant beginnen."
![]()
Ik heb ook steeds het idee dat hij zich aanstelt, maar dat met die frikandel is wel wat geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik had trouwens even het idee dat Junior die pijn zat te faken, omdat hij zich in het nauw gedreven voelde. Ik vond het gewoon erg ongeloofwaardig overkomen.
Maar ik geloof dat het toch echt was.
Het zou zomaar zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar eerst test Yous Esmee zelf ff...
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik had trouwens even het idee dat Junior die pijn zat te faken, omdat hij zich in het nauw gedreven voelde. Ik vond het gewoon erg ongeloofwaardig overkomen.
Maar ik geloof dat het toch echt was.
Voor nepacteren hebben we Annelieke.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde. Ik dacht: wat een goed acteur, hij kan nepacteren, maar het was niet als nepacteren bedoeld
.
Ja, dat gezicht van hem was echt even té, hoor en ik zat te wachten op die duivelse grijns van hem in close up, maar die kwam maar nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Ik dacht: wat een goed acteur, hij kan nepacteren, maar het was niet als nepacteren bedoeld
.
En Justquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voor nepacteren hebben we Annelieke.
Volgens mij heeft ie irl een vriendin en een kind.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef pberends het volgende:
En Just.
Hij's in het echt ook homo aan z'n stem te horen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie irl een vriendin en een kind.
Maar hij is ook balletdanser, dus zal hij toch wel een sissy zijn.quote:
Dat had Geert Hoes ook.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
quote:
Irl is ie 17, lijkt me niet dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Just 17?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Irl is ie 17, lijkt me niet dus.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
Irl is ie 17, lijkt me niet dus.
BTW: Louis van Beek (ONM: Joachim) was net te zien bij Grijpstra & De Gier.quote:Naam: Jan Kooijman
Geboren: 14-04-1981
Sterrenbeeld: Ram
Bezet: Yep! Al vijf jaar een vaste vriendin.
Oh, ik dacht dat het over Juniman gingquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[..]
BTW: Louis van Beek (ONM: Joachim) was net te zien bij Grijpstra & De Gier.
Wie dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:41 schreef babette21 het volgende:
hey, vandaag precies 4 jaar geleden werd er getrouwd in ONM![]()
Het huwelijk van Hugo (Hubertus Jacobus Nicolaas Maria) van Walsum en Claire Simons werd bezegeld op de 'Foreign Lady'. Een maand later kwam Hugo's broertje naar Ulft... en is er niet meer weg te branden.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Het huwelijk van Hugo (Hubertus Jacobus Nicolaas Maria) van Walsum en Claire Simons werd bezegeld op de 'Foreign Lady'. Een maand later kwam Hugo's broertje naar Ulft... en is er niet meer weg te branden.![]()
Zwartboek staat bij mij ook al in de agenda, maar Kamphuijs vind ik dan weer een reden om thuis te blijvenquote:BTW: Ik ben vandaag naar 'Zwartboek' geweest ...
Hij heeft maar een Mini Ferrer rolletje. Ik had trouwens bij de aftiteling pas door dat het Seth was.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:57 schreef babette21 het volgende:
Zwartboek staat bij mij ook al in de agenda, maar Kamphuijs vind ik dan weer een reden om thuis te blijven
kijk dat schept hoop in banger dagen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij heeft maar een Mini Ferrer rolletje. Ik had trouwens bij de aftiteling pas door dat het Seth was.![]()
Ik zie het al zo voor me!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lizzy? Oh die talentloze muts die denkt dat ze een carriere bij TMF kan maken???quote:
en vandaag precies 3 jaar geleden werd er óók getrouwd in ONM!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:41 schreef babette21 het volgende:
hey, vandaag precies 4 jaar geleden werd er getrouwd in ONM![]()
zijn andere broertje Sids helaas wel:(quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Een maand later kwam Hugo's broertje naar Ulft... en is er niet meer weg te branden.![]()
dat is toch ook wel een degradatie?quote:Op zondag 17 september 2006 15:35 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Lizzy? Oh die talentloze muts die denkt dat ze een carriere bij TMF kan maken???
Toen Margot Johanna Reitsema en Maurice Adriaan Seegers besloten om in het huwelijksbootje te stappen verlieten Daan Evert Starrenburg en Kyra Elisa Isarin het zinkende schip.quote:Op zondag 17 september 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
en vandaag precies 3 jaar geleden werd er óók getrouwd in ONM!!
[en gescheiden... wat 'n dag was dat]
ow vandaar dat ik het niet wistquote:Op zondag 17 september 2006 16:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Toen Margot Johanna Reitsema en Maurice Adriaan Seegers besloten om in het huwelijksbootje te stappen verlieten Daan Evert Starrenburg en Kyra Elisa Isarin het zinkende schip.
ik moet zeggen dat ik zelf nogal verbaasd was, voor mijn gevoel was dit alweer veel langer geleden...quote:Op zondag 17 september 2006 16:44 schreef Wup het volgende:
maar 4 jaar terug alweer....
werd A'dam niet tegelijk geïntroduceerd met al die nieuwelingen??quote:ik herinner me die achterlijke Amsterdam promo shots ook nog goed dus toen waren Arthur & Claire er volgens mij ook nog bij
het was dan ook 'n oprotbruiloftquote:Op zondag 17 september 2006 16:48 schreef Wup het volgende:
ow vandaar dat ik het niet wist
niet echt mijn favorietenlijstje dit:)
hadden ze niet in dat zinkende schip kunnen blijven zitten?!quote:Op zondag 17 september 2006 16:47 schreef Iwan1976 het volgende:
verlieten Daan Evert Starrenburg en Kyra Elisa Isarin het zinkende schip.
Iwan help?quote:Op zondag 17 september 2006 16:49 schreef babette21 het volgende:
werd A'dam niet tegelijk geïntroduceerd met al die nieuwelingen??
Ik kan me nl herinneren dat we toen Sanne de hele tijd op d'r fietsje zagen crossen (helemaal vanuit Rotterdam!).quote:Op zondag 17 september 2006 16:53 schreef Wup het volgende:
Iwan help?
LOL, er is natuurlijk maar 1 fietsje:)quote:Op zondag 17 september 2006 16:58 schreef babette21 het volgende:
Ik kan me nl herinneren dat we toen Sanne de hele tijd op d'r fietsje zagen crossen (helemaal vanuit Rotterdam!).
Maar het zou ook kunnen dat het ergens in het tweede deel van dat seizoen ervoor was (seizoen 11 dus),
in de tijd dat dat massaontslag speelde..
Op 08-01-2004 (afl. 1985 / seizoen 11) werd bevestigd wat de scène-overgangen eerder die week al deden vermoeden: baby Doris is geboren in Amsterdam, dus ONM is verhuisd naar Amsterdam.quote:Op zondag 17 september 2006 16:49 schreef babette21 het volgende:
werd A'dam niet tegelijk geïntroduceerd met al die nieuwelingen??
ja dat Lizzyding natuurlijk...quote:Op zondag 17 september 2006 16:59 schreef Wup het volgende:
LOL, er is natuurlijk maar 1 fietsje:)
en nog belangrijker: er werd nog dagelijks gepost.... snikjequote:maar je kan best gelijk hebben want toen keek ik gewoon nog dagelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |