Uurtje soap is veel relaxter met GTST erachteraan, en om half 8 kijken veel meer mensen tv dan 19u.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het (voor mij ideale) uitzendtijdstip van 19:00 uur ONM de das gaat omdoen.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
in 't AD van vrijdag een interview met Elif en IlyasDat was allang bekend, lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
ja als in voor de hand liggende voorspellingen en geruchten enzo...quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:19 schreef Svensational het volgende:
Dat was allang bekend, lieverd!
Voor de passieve kijker is het wellicht een stuk relaxter om in een ruk door te zepen, maar de actieve kijker kan een pauze wel waarderen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef pberends het volgende:
Uurtje soap is veel relaxter met GTST erachteraan, en om half 8 kijken veel meer mensen tv dan 19u.
Je wordt niet graag "lieverd" genoemd, schat?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:23 schreef babette21 het volgende:
ja als in voor de hand liggende voorspellingen en geruchten enzo...
en er staat toch ook "inderdaad", lieverd
Ik wist niet dat Niels en Hillard vrienden waren, laat staan beste vrienden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:44 schreef pberends het volgende:
Eén geruststelling voor Niels: gelukkig is zijn beste vriend de vader van het kind.
*applaus*quote:Op zondag 10 september 2006 12:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wist niet dat Niels en Hillard vrienden waren, laat staan beste vrienden.
heb het ook gelezen.. Wat een suf stel zeg!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
in 't AD van vrijdag een interview met Elif en Ilyas
Als de geruchten kloppen komt Fort Alpha rond Sinterklaas eindelijk uit op dvd.quote:Op zondag 10 september 2006 13:14 schreef soapie het volgende:
Viel me trouwens op dat Elif zei dat ze niemand kende toen ze bij ONM begon, zeker haar Fort Alpha tijd verdrongen...![]()
Nee, als in, het was al bekend.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja als in voor de hand liggende voorspellingen en geruchten enzo...
en er staat toch ook "inderdaad", lieverd
Een quote uit aflevering 2359 (MA. 17-10-2005):quote:Op zondag 10 september 2006 14:02 schreef Taurus het volgende:
Hee waarom heet Junior eigenlijk Junior en niet Gyman, ofzo?![]()
quote:Junior Couwenberg: "Het is Junior tegenwoordig. Gyman is van vroeger." (tegen Joyce Couwenberg)
Tja, van een geflopte/gestopte serie die nauwelijks een seizoen heeft gelopen valt natuurlijk iets makkelijker een dvd-box te maken dan van een serie met 2500 afleveringen..quote:Op zondag 10 september 2006 13:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als de geruchten kloppen komt Fort Alpha rond Sinterklaas eindelijk uit op dvd.
Ik vind het trouwens absurd dat een geflopte soap als 'Het Glazen Huis' eerder (28-09-2006) op dvd uitkomt dan ONM.
BTW: Frits Jansma is al wel op dvd te verkrijgen.![]()
Ik vemoed dat de meeste passieve kijkers zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor de passieve kijker is het wellicht een stuk relaxter om in een ruk door te zepen, maar de actieve kijker kan een pauze wel waarderen.
Zijn volle voornaam was Gyman Junior.quote:Op zondag 10 september 2006 14:02 schreef Taurus het volgende:
Hee waarom heet Junior eigenlijk Junior en niet Gyman, ofzo?![]()
en toch vind ik dat Junior (in t geval van een vader die ook Gyman heet) meer een achtervoegsel dan een tweede naam :squote:Op maandag 11 september 2006 12:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn volle voornaam was Gyman Junior.
Hij wilde met z'n pussy-verleden breken.quote:Op maandag 11 september 2006 13:12 schreef Mvnl het volgende:
[..]
en toch vind ik dat Junior (in t geval van een vader die ook Gyman heet) meer een achtervoegsel dan een tweede naam :s
Hier is het extra budget dus aan gespendeerd.quote:Morgen op ONM.tv
Hilversum trilde op haar grondvesten! Fotoverslag van het feest van de eeuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |