quote:Op maandag 4 september 2006 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Sanne was weer ouderwets tenenkrommend. Waar is die pijlstaartrog als je hem nodig hebt?!![]()
Hij zal net als Esmee bi zijn. Die lebbert ook aan alles.quote:Op maandag 4 september 2006 19:52 schreef DeTolk het volgende:
Heb Sanne nu met Just ligge krakke, of zit er echt geen vrouwenvlees aan die nicht?
nee, maar ze zal vast wel 'n ongezonde verliefdheid voor hem ontwikkelen....quote:Op maandag 4 september 2006 19:52 schreef DeTolk het volgende:
Heb Sanne nu met Just ligge krakke, of zit er echt geen vrouwenvlees aan die nicht?
en dan is ze meteen bi?! wat leef jij toch in een vreemd wereldjequote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij zal net als Esmee bi zijn. Die lebbert ook aan alles.
Wat is ze dan?quote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
en dan is ze meteen bi?! wat leef jij toch in een vreemd wereldje
nou, in de eerste plaats naïeve bakvis, waarmee Shirina van die titel bevrijd wordtquote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is ze dan?
Als ze niks voor een vrouw voelt zou ze ook niet met haar vozen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef babette21 het volgende:
nou, in de eerste plaats naïeve bakvis, waarmee Shirina van die titel bevrijd wordt
Esmee heeft toch alleen maar voor die film met een griet liggen vozen? of heb ik vorig jaar wat gemist?
[lijkt me sterk, gezien de Junioradoratie]
eens.... maar toen kwam Junior in haar leven........quote:Op maandag 4 september 2006 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ze niks voor een vrouw voelt zou ze ook niet met haar vozen.
Klopt! Het mokkel met wie ze voosde was lekkerder...quote:Op maandag 4 september 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
eens.... maar toen kwam Junior in haar leven........
anyway, waar hebben we 't over?! die hele Esmee boeit uberhaupt nul.......
quote:Op maandag 4 september 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Ah, Sanne en Just, ze zocht een moederfiguur.
"jij zoende mij" "nee, jij zoende mij"quote:Op maandag 4 september 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Over Malu-verhaallijn nog maar te zwijgen:.
quote:Op maandag 4 september 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
"jij zoende mij" "nee, jij zoende mij"
het niveau op de eerste de beste speelplaats ligt hoger.....
quote:16:30 - 17:00 ONM (hh)
17:00 - 17:01 KRO's Kindertijd
17:01 - 17:03 Nadalie gaat haren wassen
17:03 - 17:14 Knofje
17:14 - 17:20 Deksels!
17:20 - 17:25 Bellen blazen
17:25 - 17:50 Sesamstraat
en spontaan valt er weer van alles te knutselen...quote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef Iwan1976 het volgende:
16:30 - 17:00 ONM (hh)
17:00 - 17:01 KRO's Kindertijd
17:01 - 17:03 Nadalie gaat haren wassen
17:03 - 17:14 Knofje
17:14 - 17:20 Deksels!
17:20 - 17:25 Bellen blazen
Knofje is een meisje.quote:Op maandag 4 september 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
Knofje, dat klinkt wel als 'n geinig vriendje voor Kasper
quote:Op maandag 4 september 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Ah, Sanne en Just, ze zocht een moederfiguur.
och, da's 11 jaar geleden, dat kan nog best joh....quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:09 schreef pjopie het volgende:
Toen Ed Couwenberg en Jan Reitsema in een auto verongelukten, hadden ze een flinke som geld bij zich. Als ik me goed herinner wilde Ed De Engel daarmee kopen. Wat is er toch met die centen gebeurd? Ja, ik weet het. Ik ben erg bij de tijd ...
Losse eindjes zijn ze goed in bij ONMquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:09 schreef pjopie het volgende:
Toen Ed Couwenberg en Jan Reitsema in een auto verongelukten, hadden ze een flinke som geld bij zich. Als ik me goed herinner wilde Ed De Engel daarmee kopen. Wat is er toch met die centen gebeurd? Ja, ik weet het. Ik ben erg bij de tijd ...
volgens mij is dat de enige onm-foto die ze bij 't AD hebben, ik heb 'm al 3x zien staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef soapie het volgende:
In het AD van vandaag zijn ze al net zo bij de tijd.... Bij vandaag staat een foto van Renee Couwenberg.![]()
Ze staan nog wel op t forum van ONMquote:
weinig lijkt me al te veelquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef Ludger het volgende:
Ze staan nog wel op t forum van ONMEn daar kom ik zo weinig dat ik 't niet echt weet..
ja dat klopt inderdaad, dat is een onm-doofpotaffaire...quote:Owja.. de werkelijke dood van de vader van Kyra.. Zulke dingen zeg maar![]()
Vandaar dat ze zich bezoop, dat ze een auto had, vorig jaar woonde ze nog in een hok op t AZBquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:26 schreef pberends het volgende:
Sanne moest kotsen toen ze hoorde dat Juniman niet dood was en alles voor niets was geweest.
Ze heeft nu toch een vetbetaalde baan in die oplichterskliniek?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:52 schreef Ludger het volgende:
Vandaar dat ze zich bezoop, dat ze een auto had, vorig jaar woonde ze nog in een hok op t AZB![]()
Je was niet de enige die dat vreemd vond.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vond het wel vreemd dat ze bij het verhoor gaan zeggen dat Marnix en Joyce een relatie hebben. Of het zo zou zijn of niet, het is toch helemaal niet van belang.![]()
En als je dan ook nog eens gaat bekijken om wat voor iets ze ruzie hebben. Een meid die er niet uitziet en die ontzettend onuitstaanbaar is. Ze heeft nog net niet GroenLinks of Amnesty op haar shirt staan....quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:55 schreef pberends het volgende:
Leuke voorstukjes... morgen weer dus aflevering 203.858 van de neverending story van "vrienden" Joost en Daan die boos op elkaar zijn.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En als je dan ook nog eens gaat bekijken om wat voor iets ze ruzie hebben. Een meid die er niet uitziet en die ontzettend onuitstaanbaar is. Ze heeft nog net niet GroenLinks of Amnesty op haar shirt staan....
Laten oppakken, terug het vliegtuig in naar Braziel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En als je dan ook nog eens gaat bekijken om wat voor iets ze ruzie hebben. Een meid die er niet uitziet en die ontzettend onuitstaanbaar is. Ze heeft nog net niet GroenLinks of Amnesty op haar shirt staan....
En dan rap Lizzy laten terugkomen, want dan hebben we tenminste ook nog iets leuks om naar te kijken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:33 schreef Ludger het volgende:
Laten oppakken, terug het vliegtuig in naar Braziel.![]()
Die was best lief jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan rap Lizzy laten terugkomen, want dan hebben we tenminste ook nog iets leuks om naar te kijken.
Gaat goed, terwijl het nog best een aardige uitzending wasquote:Op woensdag 6 september 2006 09:13 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM heeft gisteren weer een nieuw dieptepunt bereikt: 362.000 kijkers.![]()
Ik mis Lizzy ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan rap Lizzy laten terugkomen, want dan hebben we tenminste ook nog iets leuks om naar te kijken.
Wel toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:49 schreef Sethje het volgende:
Waarom werken die KK@#@$@#^@%#@$#@%$#@% streams niet op onm.nl
Geen wonder: ONM duurt langer, dus ook meer tijd om te drinken.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:10 schreef babette21 het volgende:
net op 't nieuws: uit onderzoek is gebleken dat jongeren die naar onm kijken in verhouding (tot bv gtst-kijkers) veel meer alcohol drinken... oorzaak wordt gezocht in het feit dat er in onm elke 5 minuten gedronken wordt! En dit wereldschokknde bericht was - heus waar - het openingsbericht!:D
ik moest echt lachen, maar dat ging wat lastig: ik lag in de tandartsstoel
de rosé was idd niet aan te slepen in huize Babettequote:Op woensdag 6 september 2006 13:32 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM kijkers hebben bovendien een goed excuus. Je moest afgelopen seizoen wel bezopen zijn om nog te willen kijken.![]()
zal me niks verbazen als dit met dat ONM vs. GTST te maken heeft...quote:Geweldig die onderzoekjes.![]()
quote:Tv-soap ONM doet meisjes naar de fles grijpen
NIJMEGEN - Tienermeisjes drinken meer alcohol naarmate ze vaker naar de televisiesoap Onderweg Naar Morgen (ONM) kijken.
In het afgelopen seizoen van ONM dronken de acteurs ook twee keer zoveel als hun collega's in de soap Goede Tijden Slechte Tijden (GTST). GTST kreeg in 2004 kritiek omdat de acteurs zo veel dronken.
Onderzoekers van de Radboud Universiteit in Nijmegen hebben in opdracht van de stichting Alcohol Preventie (STAP) onderzoek gedaan naar de relatie tussen het kijken naar soaps en drinkgedrag onder 12- tot 19-jarigen. STAP concludeert uit de woensdag gepresenteerde resultaten dat vooral tienermeisjes een verwrongen idee van de werkelijkheid krijgen doordat ze op televisie aldoor maar zien dat er alcohol gedronken wordt.
In ONM is elke vijf minuten een acteur met een drankje te zien. In GTST was dat vorig seizoen elke tien minuten. De alcohol maakt bijna altijd deel uit van een plezierige sociale situatie. Het komt maar zelden voor dat de negatieve consequenties van drankgebruik te zien zijn. Wat STAP vooral zorgen baart, is dat de onder jongeren populairste acteurs ook het meest drinken op televisie.
De Nijmeegse onderzoekers ondervroegen bijna 2200 leerlingen van diverse middelbare scholen. Van hen kijkt bijna 30 procent zeer regelmatig naar GTST, terwijl 14,5 procent geregeld ONM inschakelt. Meisjes kijken veel vaker dan jongens en gebleken is bovendien dat de soaps vooral onder lager opgeleide, jongere scholieren populair zijn.
bron
tssss alleen maar over 't huidige onm... waar blijven die eerste seizoenen nouquote:
echt zo'n lekker professionele, taalfoutloze site ook he....quote:De Vraag:
De hoeveelse DVD is dit eigenlijk van ONM?
Hoort wie het zegt...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:22 schreef babette21 het volgende:
echt zo'n lekker professionele, taalfoutloze site ook he....
Volgens mij hebben ze het zo druk dat de mailserver de post niet meer aankan....quote:
Ja, dat had ik ook. Terwijl uitzending gemist toch gemiddeld 10000 views per dag heeft voor ONM. Al die users kunnen het dan wel openen?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:33 schreef Sethje het volgende:
Via de site openen ze niet laat ik het zo zeggen.
Gaat die ook een mislukte carriere a la Tamara Brinkman tegemoet?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:45 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard meldt dat Nikkie Plessen VJ wordt bij TMF.
snikjequote:Op woensdag 6 september 2006 18:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gaat die ook een mislukte carriere a la Tamara Brinkman tegemoet?
Wat een baggeractrice, dat janken, het leek wel op een jankende homo.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:15 schreef babette21 het volgende:
dat gejank van Sanne doet me iets teveel aan meisje Klomp denken...
Hij stemt PVDA!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
Whehe, geen bordje verboden voor Marokkanen!
Sinds wanneer weet die iets van auto's?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:25 schreef pberends het volgende:
Zou die Marnix niets aan zijn auto ontdekt hebben? Of heeft Just geholpen om de auto te repareren?
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet die iets van auto's?
Denken wij hetzelfde?!quote:
Dat foutje komt vaker door...Hobby van BNN: foutjes maken.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]Renee wil en moet beter worden
Waarom download je ze niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:18 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
gvd..irritante schijtverbinding hierkan niet eens die streams van de herhalingen kijken...krijg de ene helft van de tijd geen beeld, en de andere helft van de tijd buffert ie om de 5 seconde ofsow
ja, dat kan ik ook doen, maar dan heb ik weer het probleem dat ik letterlijk uren op een aflevering moet gaan wachtenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom download je ze niet?
Via hidownload en dan de mss streams invullen.
Hoezo uren wachten dan? Als je in de ochtend of 's nachts download gaat ie zo 200 kb per seconde.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:21 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
ja, dat kan ik ook doen, maar dan heb ik weer het probleem dat ik letterlijk uren op een aflevering moet gaan wachtenMaja...kzal je advies toch es aannemen en het uitproberen
![]()
thnx !
En die van Julia ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:43 schreef DeTolk het volgende:
De baan van Chris is binnenkort ook vacant.![]()
Lijkt op André Arend van Noord.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:26 schreef pberends het volgende:
Goed acteur die voorzitter van het bestuur.
Dat vond ik nou ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lijkt op André Arend van Noord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |