Vandaag nog minder, vrees ik?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Weer een dieptepunt voor ONM: 360.000 kijkers.![]()
Dat was wel grappig ja, hij wou steeds zoenen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
Levi en Josefine.
Eindelijk een goeie grap.
Had meer nep willen zien, oftwel.. van decor naar decorquote:
Het was gewoon niet eens een afleveringquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
mowah, vond het wel aardig! Vind alleen niet dat ze dit de 2500e aflevering kunnen noemen.
Vind je het gek hij heeft tig keer op haar gerukt in z'n vroege puberteitquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was wel grappig ja, hij wou steeds zoenen.![]()
Heb ik een trein en een bus later dus ik heb nogal haast om thuis te komen, kom ik met mijn tong op de grond thuis! net aan het begin, is er weinig aan.
![]()
Zul je net zien dat het vanavond wèl scoort.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Vandaag nog minder, vrees ik?
Ja weet ik, maar je kan er ook een keer overheen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind je het gek hij heeft tig keer op haar gerukt in z'n vroege puberteit.
idemquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
mowah, vond het wel aardig! Vind alleen niet dat ze dit de 2500e aflevering kunnen noemen.
Die glimlach zei genoeg!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je kan er ook een keer overheen zijn ofzo.en dat het dan niet meer zo hoeft.
![]()
Je mist er niet veel aan geloof ikquote:
Volgende keer gewoon een aflevering ONM en daarna de special.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het was gewoon allemaal in scene gezet, want ze kwamen helemaal niet spontaan over.
Hij wilde er het liefste overheen gaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja weet ik, maar je kan er ook een keer overheen zijn ofzo.en dat het dan niet meer zo hoeft.
![]()
Dan dat weer wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij wilde er het liefste overheen gaan.
En voor de betere bloopers moet je toch bij Ron zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
Je mist er niet veel aan geloof ik!
Mij schiet het net te binnen dat ik ergens nog Playboyfoto's van Josefine moet hebben....quote:
Ik vind verspreek-bloopers niet bepaald "hilarisch"...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En voor de betere bloopers moet je toch bij Ron zijn.
*zapt door naar GTST
Ws staan er op de dvd leukere bloopers, maar lieten ze die vandaag niet zien, zodat men massaal de dvd koopt. Alle drie de kijkers die er nog over zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Ik vind verspreek-bloopers niet bepaald "hilarisch"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |