Klopt, en houdt altijd in je achterhoofd: Van wassen wordt een jeans er niet mooier opquote:Op zondag 3 september 2006 16:09 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hmm, zou goed kunnen inderdaad. De verkoopster wist ook niet zeker of je 'm het beste wel of niet kunt wassen.Maar goed, hij is vet, en dat telt.
Beetje X-benen??quote:Op zondag 3 september 2006 16:40 schreef thispicture het volgende:
Ik heb deze maandag mijn eerste Nudie Jeans gekocht! De vrouwelijke versie van Super Slim Kim..ik wilde eigenlijk Denimbirds maar dat is gestopt met produceren ofzo![]()
Maar goed, foto's:
[afbeelding]
Ben er erg blij mee!![]()
Neequote:
true:quote:Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef One_conundrum het volgende:
ik vind dat er in dit topic meer foto's moeten!
ik heb alleen zelf geen nudies. dus verwacht van mij geen foto's![]()
Laat zien dan....quote:Op zondag 3 september 2006 17:00 schreef thispicture het volgende:
[..]
NeeIk zat een beetje moeilijk te doen voor die spiegel.
Maar ik heb gewoon rechte benen.
Ik ook. Een zeer mooie broekquote:Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef Obnx het volgende:
thispicture zijn ze Dry? Als dat zo is moet je ze niet wassen de eerste 6 (of meer) maanden.
En ze zien er goed uit!![]()
Ik heb gister deze gehaald, de RR Dry Greycast.
[afbeelding]
WTF?!?! Zes maanden niet wassen maar je draagt ze wel in die tijd???quote:Op zondag 3 september 2006 17:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef Obnx het volgende:
thispicture zijn ze Dry? Als dat zo is moet je ze niet wassen de eerste 6 (of meer) maanden.
Als je geen Dry denim hebt zal er weinig veranderen hoor. Dan heeft het geen zin om hem niet te wassen. Kenmerk van een Dry denim is dat hij nogal stug is, effen en donker van kleur. Als je het hebt over die jeans op de foto, die had je dus gewoon mogen wassen, daar verandert echt niks aan.quote:Op zondag 3 september 2006 18:30 schreef Casparovvv het volgende:
Ik draag mijn RR nu al ongeveer 6 weken zonder wassen, voornamelijk op mijn werk omdat ik daar niet zo heel fris hoef te ruikenWeet alleen niet welk type RR het is, hij is veel lichter/valer dan de Dry greycasts die ik hier voorbij zie komen. De eerste slijtplekken beginnen er op te komen, en ook veranderd 'ie hier en daar van kleur
Ben er blij mee, hij zit goddelijk
Waarom was je een pre-washed broek niet voor 6 weken?quote:Op zondag 3 september 2006 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
Wat foto's van mijn broek. Jammer dat je de vuile/verkleurde plekken niet goed ziet, dat is wat die broek zo tof maakt
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06350/nudieclose.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06350/nudie.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
@the casparovv. Ga hier aub niet op in. Don't feed the troll, jeweetquote:Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Pardon??Snotaap????
Domme puber.
Als jij het normaal vind om ruim een half jaar met een ongewassen broek rond te lopen ben je lekker stinkend bezig, dom wicht.
En mn leeftijd qualificeert mij allang niet meer als snotaap. Blaag dat ge weest. Net bij mamma van de borst af en dan al praatjes....Ga eerst zelfstandig leren plassen voor je mij probeert af te zeiken, nozem.
Ik zou Spoiled in de Leidsestraat proberen. Die heeft een aantal mooie Nudies, ook andere merken trouwens, veel selvage.quote:Op zondag 3 september 2006 21:27 schreef dialMforMonkey het volgende:
Welk model gsbrder.
Ik zit er trouwens aan te denken een zwarte Thin Finn te kopen. Maar waar verkopen ze die?
--> tip uit vorig topic -->quote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef itsontoday het volgende:
Je kan een dry denim wel gewoon naar de stomerij brengen als hij echt gaat stinken, dat verandert niks aan het slijtageproces.
quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef P-azz het volgende:
[..]
dan nog een tip, hang um in de douche terwijl je zelf gaat douchen. Deur dicht, raam dicht en je broekje wordt 4 free gestoomd! Werkt echt!
Een nachtje buiten hangen doet wonderen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef CittaR het volgende:
gaat zo'n ding niet stinken? als je er ook mee gaat stappen lijkt het me dat zo'n broek niet echt fris ruikt...
Ook als je net ongesteld bent geweestquote:Op zondag 3 september 2006 22:06 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Een nachtje buiten hangen doet wonderen.
Too much informationquote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef poohy het volgende:
[..]
Ook als je net ongesteld bent geweesten ja ik lek wel eens door
Dat wil ik niet eens wetenquote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef poohy het volgende:
[..]
thank god i'm a boyquote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef poohy het volgende:
[..]
Hey je zit nu in down under right? Mischien hebben ze in NZ wel de Tight Katy van Nudies. Die was alleen bestemd voor de Amerikaanse en Australische markt (wie weet dus ook in Nieuw Zeeland). Collecters item in europaquote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef poohy het volgende:
[..]
yo, retro is vet hip tog, jeweet!quote:Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef poohy het volgende:
Ik ZAT in Nieuw-Zeeland, ben weer terug in NL![]()
Maar daar zijn ze letterlijk in de jaren 50 blijven hangen, dus op het gebied van mode was het een een ramp![]()
Doet me denken aan die Evisu discussie hier paar jaar terugquote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef Laton het volgende:
alsof als je uitgaat er geen allerhande bier en andere toestanden overheen komt, en staand plassen spetterd hoor mensen.
je bent echt niet goed bij je hoofd dat je in een verkooppraatje trapt van 200 euro om een stinkbroek te kopen die je niet "mag" wassen.. werkelijk niet normaal jullie.
Dammmzz...........Mijn Evisubroek naar de klote!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:02 schreef Emmertje het volgende:
whoehahahahaha, wat rot voor je
maar euh een spijkerbroek van 220,- die niet eens op 40 °C gewassen kan worden? hmmz fijne kwaliteit dan
quote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef itsontoday het volgende:
Casparovvv loopt al 6 maanden voor niks te stinken![]()
.
Arme Casparovvvquote:Op maandag 4 september 2006 15:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]Die verkoper had een heel lulverhaal over dry denim opgehangen. Niet dat ik de broek zonder dat verhaal niet had gekocht hoor.
Oja, het is slechts 6 wekenThough, vanwege die indigo verf slijt 'ie echt wel snel, dat verhaal staat ook aan de binnenkant van de broek op de broekzak. Ik merk duidelijk verschil tussen deze broek nu en 6 weken geleden. Maargoed, ik ben geen die-hard en heb weinig verstand van nudie-zaken. Hij zit goddelijk, dat wel.
Oh wacht, dat had ik al gezegd.
Kloptquote:Op maandag 4 september 2006 18:30 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Arme Casparovvv. Maar je bent er blij mee, en hij staat je goed. Niets aan het handje dus
Hoe kom ik aan een selvage Straight Sven?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:21 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben zelf echt een nudie freak al zeker 3 jaar.. ik heb een greycast (rr) die ik 1.5 jaar aan heb gehad met 1 was.. (begin maar te zeiken over hygiene etc als je wil) en die is super vet geworden.. verder een bootcut ola met aantal wassen.. ben nu bezig met een slim jim greycast en een slim jim japan (gemaakt van japanese non selvage denim)
Verder heb ik nog prewashed jeans van nudie (deze eb ik nooit aaan ong) namelijk rr second hand, flare glenn worn in
Ik vond echter wel dat de site www.mynudies.com opgenomen moet worden in de op aangezien dat het grootste nudie forum is zover bekend..
Verder heb ik opzich best veel verstand van de denims etc.. aangezien ik contact heb met mensne die ze verklopen maar ook met iemand bij nudie zelf (via mail)
Jij bent die dude van superfuture en fuk.co.ukquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:21 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben zelf echt een nudie freak al zeker 3 jaar.. ik heb een greycast (rr) die ik 1.5 jaar aan heb gehad met 1 was.. (begin maar te zeiken over hygiene etc als je wil) en die is super vet geworden.. verder een bootcut ola met aantal wassen.. ben nu bezig met een slim jim greycast en een slim jim japan (gemaakt van japanese non selvage denim)
Verder heb ik nog prewashed jeans van nudie (deze eb ik nooit aaan ong) namelijk rr second hand, flare glenn worn in
Ik vond echter wel dat de site www.mynudies.com opgenomen moet worden in de op aangezien dat het grootste nudie forum is zover bekend..
Verder heb ik opzich best veel verstand van de denims etc.. aangezien ik contact heb met mensne die ze verklopen maar ook met iemand bij nudie zelf (via mail)
Jup ook van daar en morge gaat de tondeuse er over heen dusjaquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Jij bent die dude van superfuture en fuk.co.uk. Je haren
Regular ralf qua model.. wassing zal wel een vaak gewassen dry zijn nudie kennendequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:04 schreef D-MIXXX het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet welk model de meeste rechtse is in de OP, 3e plaatje.
Korte haar hypequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef gfo het volgende:
[..]
Jup ook van daar en morge gaat de tondeuse er over heen dusja![]()
Vet, trouwens slim dat je hem te strak hebt gekocht, ze lopen namelijk erg uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:38 schreef Hammet het volgende:
Vandaag een RR Dry Greycast gehaald. Zit erg strak enzo, maar hij zit wel als gegoten.
[afbeelding]
Jammer dat ie er nu nog zo mooi uitziet
Ik wil een zwarte raw denim thinn finn, maar die kan ik nergens vinden. Heb jij foto's waar jij de jouwe draagt?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef P-azz het volgende:
thin finn is ook uberrr
ik zal fixxe voor jequote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ik wil een zwarte raw denim thinn finn, maar die kan ik nergens vinden. Heb jij foto's waar jij de jouwe draagt?
Jep, dat zei die verkoper ook. Hij zei dat als ik 'm nu met moeite aankrijg, dan zit 'ie straks perfect.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:19 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Vet, trouwens slim dat je hem te strak hebt gekocht, ze lopen namelijk erg uit.
Men @ Work Nijmegen / Arnhemquote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Egg het volgende:
Waar kun je het beste nudie broeken kopen in omgeving Nijmegen. In Nijmegen zijn 2 winkels waar ze nudie verkopen maar het aanbod is niet echt groot (3 tot 5 broeken max.).
Waar? Waar?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag vandaag een straight seven coated denim die zag er ook erg vet uit.
Welke broek je ook koopt bij (ik neem aan?) Men at Work, de verkoper heeft hem altijd zelf ookquote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jep, dat zei die verkoper ook. Hij zei dat als ik 'm nu met moeite aankrijg, dan zit 'ie straks perfect.
Die kerel had trouwens zelf ook een RR, en hij had die broek al bijna een jaar niet gewassen. Respect.
Men @ work... wat is die andere winkel?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Egg het volgende:
Waar kun je het beste nudie broeken kopen in omgeving Nijmegen. In Nijmegen zijn 2 winkels waar ze nudie verkopen maar het aanbod is niet echt groot (3 tot 5 broeken max.).
Men at Workquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Men @ work... wat is die andere winkel?de tempel?
aanbod is daar bagger
Niet alleen bij MaW.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Welke broek je ook koopt bij (ik neem aan?) Men at Work, de verkoper heeft hem altijd zelf ook
"vet broekkie he, ik heb hem zelf ook in de kast hangen"
hahahaha.. heel herkenbaar indd, maar ook in de score / tribute ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Welke broek je ook koopt bij (ik neem aan?) Men at Work, de verkoper heeft hem altijd zelf ook
Is ook wel te begrijpen, want medewerkers zijn verplicht in kleren te lopen die op dat moment in de winkel hangen. En ja je kan niet de hele tijd in hetzelfde lopen, dus zodoende hebben ze meestal wel een groot deel van de collectie... maar ze zeggen het wel altijd jaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ik zou als ik in een winkel werkte ook zeker altijd mijn spijkerbroeken daar halen met personeelskorting natuurlijk. Maar om het nou zo te zeggen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Is ook wel te begrijpen, want medewerkers zijn verplicht in kleren te lopen die op dat moment in de winkel hangen. En ja je kan niet de hele tijd in hetzelfde lopen, dus zodoende hebben ze meestal wel een groot deel van de collectie... maar ze zeggen het wel altijd ja![]()
als je die vlekken bedoelt die er inzitten als je hem koopt dan moet je hem een paar keer wassen (ja mag eigenlijk niet bla bla) maar dan zie je die vlekken wel een stuk beterquote:Op zondag 3 september 2006 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
Wat foto's van mijn broek. Jammer dat je de vuile/verkleurde plekken niet goed ziet, dat is wat die broek zo tof maakt
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06350/nudieclose.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06350/nudie.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
hoe herkenbaarquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
K.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:13 schreef gfo het volgende:
[..]
Regular ralf qua model.. wassing zal wel een vaak gewassen dry zijn nudie kennende
Good luckquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:57 schreef Stansfield het volgende:
Morgen hoor ik of ik een baan heb bij een winkelketen die nudiejeans verkoopt. Dan kan ik dus relaxed nudies kopen met personeelskorting (neem ik dan maar aan). Mocht die baan niet doorgaan dan ga ik zeker een dry nudie kopen.
Zijn niet veel grote winkelketens die Nudie verkopen. (MAW)quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:06 schreef Molluck het volgende:
Waar ga je werken dan?
Mensroom?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:24 schreef Stansfield het volgende:
Het is ook niet echt een hele grote keten. En het is niet de MAW![]()
Maar probeer toch een beetje anoniem te blijven.![]()
Welke maat heb je?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:46 schreef Stansfield het volgende:
Mijn korting valt mee. Het is 20% beetje de standaard personeelskorting. Binnenkort maar even een mooie nudie dry kopen.
valt mee? Standaard is ook vaak 10% hoor!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:46 schreef Stansfield het volgende:
Mijn korting valt mee. Het is 20% beetje de standaard personeelskorting. Binnenkort maar even een mooie nudie dry kopen.
Mooiste model of mooiste stof?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:12 schreef Stansfield het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste dry nudie? Ik heb de regular ralf al gezien. Die zag er wel ok uit alleen die dat model heb ik al. Ik zag ook de straight sven dry selvage, die in zweden gemaakt is ofzo maar wel 270 euro en die vond ik niet eens zo heel mooi. De straight sven dry japanese denim ziet er ook erg vet uit op de website van nudie alleen die zal ook wel teringduur zijn.
Die straight sven is niet duurder als een RR. Die van 270 is een Limited Edition maar precies dezelfde broek zonder zweeds vlaggetje aan de binnenkant heeft nudie nu ook in de collectie en daar betaal je niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:12 schreef Stansfield het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste dry nudie? Ik heb de regular ralf al gezien. Die zag er wel ok uit alleen die dat model heb ik al. Ik zag ook de straight sven dry selvage, die in zweden gemaakt is ofzo maar wel 270 euro en die vond ik niet eens zo heel mooi. De straight sven dry japanese denim ziet er ook erg vet uit op de website van nudie alleen die zal ook wel teringduur zijn.
Die Selvage kosten rond de 150 euro, de dry japan rond de 110 en de dry greycast rond de 100..quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:21 schreef _petjan het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar eens een paar nudie jeans kopen denk ik. Hoeveel kosten die selvage nudies?
die coating heet indigo en die hebbena lle dry modelsquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:10 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Die Selvage kosten rond de 150 euro, de dry japan rond de 110 en de dry greycast rond de 100..
Wordt de selvage uiteindelijk dan mooier ofzo? Want de dry japan/greycast hebben een soort coating erop, werd mij verteld bij Bendorf..
Bij selvage broeken zie je het ook zitten als je de broekspijp omslaat, zoals bij deze edwin met de mooie regenboogkleurenquote:Selvage Denim
Old 28/29 inch shuttle looms produced denim where selvages were closed. Vintage Levi's jeans had a single red stripe along both selvages, Lee's had a blue/green along one, Wrangler's was yellow. When vintage shopping for jeanswear check jackets and jeans for selvages because they are a great clue to the real thing!
Grappig dat je dat zegt, ik heb normaal maat 30-32, maar ik heb laatst een 29-32 RR gekocht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:44 schreef One_conundrum het volgende:
ze vallen klein uit heb ik gelezen, probeer de 29 es
Hier gewoon gelezenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:11 schreef taart het volgende:
Nudie maten vallen meestal wat kleiner uit ja...
hehe dan kan je gewoon een slim jim als RR dragenquote:Op maandag 18 september 2006 20:01 schreef Nesle het volgende:
Vallen Nudie broeken nou klein of groot?
Ik zelf heb bij Diesel 25/32
Dat zal bij Nudie wel niet bestaan![]()
Is de slim jim voor vrouwen?quote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
hehe dan kan je gewoon een slim jim als RR dragen![]()
Een RR is een Regular Ralph, het 'standaard' model van Nudie. Maar het is een herenbroek, en de Slim Jim ook. Je hebt wel vrouwenbroeken, je moet maar gewoon eens bij een winkel gaan kijkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:21 schreef Nesle het volgende:
[..]
Is de slim jim voor vrouwen?
en wat bedoel je met RR
Slim Fit & Thin Finn zijn de slankste modellen van Nudie. En nee dat is nie gayquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:57 schreef Bananenman het volgende:
Is Slim Kim dan ook een mannenbroek? Klinkt wel gay![]()
En @ Banzaii bijna geeneen Score verkoopt meer Nudies omdat ze daar slecht verkochten!
Bootcut model, uitlopende pijpen dus. Niet echt hip deze winter, en vandaar ook uit de productie gehaald.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef corc het volgende:
Hey, hoe zit dat nu met die flare glenn? Op mynudies wordt beweerd dat ze te vinden zijn, maar ook dat ze uit productie zijn. Op de nudie-site staan ze wel bij de fit guide. Hoe zit het nu? Het lijkt me echt mijn model, en volgens mij was het ook een van de populairste. Een beetje vreemd om die uit productie te halen.
Hey jij bent die Autechre gast, tof je in dit topic te zienquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef corc het volgende:
Hey, hoe zit dat nu met die flare glenn? Op mynudies wordt beweerd dat ze te vinden zijn, maar ook dat ze uit productie zijn. Op de nudie-site staan ze wel bij de fit guide. Hoe zit het nu? Het lijkt me echt mijn model, en volgens mij was het ook een van de populairste. Een beetje vreemd om die uit productie te halen.
Hip en niet hip, wat is dat nu weer voor gelul. Ik dacht dat 'je eigen stijl' en 'wars van trend' juist wel bij Nudie pastte.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Bootcut model, uitlopende pijpen dus. Niet echt hip deze winter, en vandaar ook uit de productie gehaald.
Kijk eens op de marketplace van www.mynudies.com, mischien kan je er daar nog eentje vinden. Good luck!![]()
Men @ Work Den Haagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:19 schreef Stansfield het volgende:
Waar heb je die gekocht. Goede verkoopster!!
Ik ga binnenkort mijn eerste dry kopen. Denk RR of straigt sven. En dan nog ff in de winkel bekijken welke soorten dry ze allemaal hebben.
Staat bij mij binnen en de broek, op de linkerbroekzakquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb sinds afgelopen weekeinde ook een Nudie Jeans, gekocht voor ¤35!
En ga nou niet gelijk roepen dat 'ie nep is, want dat is 'ie niet. Ik heb 'm namelijk overgenomen van iemand die 'm toch niet zo mooi vond zitten bij haar en toen mocht ik 'm overnemen voor die prijs.
Ik heb geen idee welk model enzo, want ik heb geen bal verstand van spijkerbroeken.
Regular Ralf, basic dark used.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Staat bij mij binnen en de broek, op de linkerbroekzak
Voor en na foto's Dude!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:58 schreef tiesniewies het volgende:
Ik ga zo mn blue blood wassen na 15 maanden
Sommige Nudies zijn zonder wassing te kopen. Raw denim dus. Het is een feit dat als je bij deze broeken het wassen zo lang mogelijk uitstelt je een mooier resultaat krijgt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Help me even. Waarom mag je een nudie niet vaak wassen? Ik vind het wel zo fris eigenlijk...
Ah ok!! Thnxquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:54 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Sommige Nudies zijn zonder wassing te kopen. Raw denim dus. Het is een feit dat als je bij deze broeken het wassen zo lang mogelijk uitstelt je een mooier resultaat krijgt.
Ik geloof dat de vorige eigenaresse 'm al vrij snel in de was had gemiktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:33 schreef Stansfield het volgende:
Nee dat geld idd niet voor jouw model. Maar mocht je de dry look dus willen behouden dan moet je je broek dus wel gelijk wassen dan slijt hij een stuk langzamer.
http://www.fourtosix.nl/quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:34 schreef tiesniewies het volgende:
weet iemand waar je die portefeuille van nudie kan kopen?
Mijn All Star veters zijn nu wel aardig blauw jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Stansfield het volgende:
Geeft zo'n dry nudie eigenlijk niet af? Ik had mijn nudie rr denne nog iets vorige week aan met al die regen en toen waren stukjes van mijn witte veters blauw. Is dat niet zo dat het met een dry nudie nog veel erger is?
Mijn ondergoed is ook altijd blauw als ik heb gezweet in mijn Nudie...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn All Star veters zijn nu wel aardig blauw ja. En dat is een dry nudie. Maar het is niet zo dat m'n benen blauw worden oid, en alleen met regen komt er iets doorheen
Komt gewoon door die indigo I guess
De broek die ik aanhad was geen dry dus die kan ik gewoon wassen. Dat had ik alleen pas 1 keer gedaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef Laton het volgende:
wees blij dat het regent. wordt die broek tenminste nog een keer gewassen
Valt mee, iig mijn greycast "Bleed" amper.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Stansfield het volgende:
Geeft zo'n dry nudie eigenlijk niet af? Ik had mijn nudie rr denne nog iets vorige week aan met al die regen en toen waren stukjes van mijn witte veters blauw. Is dat niet zo dat het met een dry nudie nog veel erger is?
same here... Ik zie mijn RRGC niet meer afgeven dan andere spijkerbroeken.. ik doe er dan wel geen witte shirts op aan, maar m'n witte veters worden op een gegeven moment simpelweg niet meer blauwerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:09 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Valt mee, iig mijn greycast "Bleed" amper.
Ja, dat is echt een goed model. Binnenkort ook maar effe shoppenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik zie net op de nudie site dat ze een nieuw model hebben. De Even Steven. Heeft iemand die al in de winkel gezien? Ziet er wel heel erg mooi uit moet ik zeggen. Strakker dan een regular ralf maar toch niet zo straks als een tinn finn. Voor mij ideaal denk ik. Maar eens in wat winkels kijken binnenkort.
Heb je hem al in het echt gezien? en zo ja waar??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:25 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een goed model. Binnenkort ook maar effe shoppen
nee, alleen nog op de sitequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb je hem al in het echt gezien? en zo ja waar??
Probeer mensroom of sevensevens (ofzo) dan eerst. MAW zal hem nog niet hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:04 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
nee, alleen nog op de site![]()
ik ga morgen of vrijdag even in eindhoven kijken
Ik koop eigenlijk nooit broeken bij MAW meestal rambam of mensroomquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:28 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Probeer mensroom of sevensevens (ofzo) dan eerst. MAW zal hem nog niet hebben.
Dat model is ook net precies iets voor mij, van de winter maar eens gaan kijken. Heb nu in totaal zo'n 7 nudie broeken, waarvan 1 dry maar die pas ik niet meerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik zie net op de nudie site dat ze een nieuw model hebben. De Even Steven. Heeft iemand die al in de winkel gezien? Ziet er wel heel erg mooi uit moet ik zeggen. Strakker dan een regular ralf maar toch niet zo straks als een tinn finn. Voor mij ideaal denk ik. Maar eens in wat winkels kijken binnenkort.
In de kast hangenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:18 schreef Schum1 het volgende:
Hoe houd je zo'n dry jeans nou gewoon dry? Want dry is 'ie ook wel mooi eigenlijk.
Niet heet wassen. 30 graden, dan blijft hij gelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:18 schreef Schum1 het volgende:
Hoe houd je zo'n dry jeans nou gewoon dry? Want dry is 'ie ook wel mooi eigenlijk.
Waarom eigenlijk 2 raw's kopen? Mag je zelf weten natuurlijk, maar lijkt me logischer om eerst 1 dry paar helemaal kapot te lopen, dan te wassen en dan voor een nieuw paar gaan. Maarja, als je geld hebt voor 2 BB'squote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:50 schreef Cloud_SB het volgende:
Probleem is dat ik niet wil dat ze gaan ''bloeden'' op mijn sneakers.
Mijn Nudie heeft dat al redelijk gedaan op een paar (die ik toch enkel maar draag voor gym)
Maar nu ik klaar ben om weer 2 raw's te kopen (niet van nudie trouwens, ik ga een segment hoger. Richting blueblood enzo) zie ik ze niet graag uitlopen op mijn sneakers.
Is zeker niks aan te doen? behalve hopen dat het niet regent.
Ik heb weer nieuwe spijkerbroeken nodig. Enigste wat ik nu nog draag is mijn Nudie, mijn dickies en af en toe mijn capsize (waar de rafels aan hangen).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:19 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk 2 raw's kopen? Mag je zelf weten natuurlijk, maar lijkt me logischer om eerst 1 dry paar helemaal kapot te lopen, dan te wassen en dan voor een nieuw paar gaan. Maarja, als je geld hebt voor 2 BB's
haha vet man! Waar shop je eigenlijk? Funky house?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:40 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Ik heb weer nieuwe spijkerbroeken nodig. Enigste wat ik nu nog draag is mijn Nudie, mijn dickies en af en toe mijn capsize (waar de rafels aan hangen).
En het worden trouwens Iron Heart en Sugar Cane broeken, Japanse denim for the win! Kost wat maar je hebt dan ook wel wat.
En waarschijnlijk nog 2 Cheap Monday's erbij van de premium latjo lajban 666 serie en als ik dan nog geld overheb een Pace erbij.
Maar daar reken ik niet op eigenlijk.
pas maar op voor zakkenrollersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:51 schreef Quintuss het volgende:
[afbeelding]
dit is mijn danne replica met nudie portemonee. ZO HOORT NUDIE![]()
![]()
![]()
my badquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:57 schreef Quintuss het volgende:
[..]
kijk eens goed wat er aan die portemonee hangt. die neem je echt niet zomaar mee.
Koop gewoon een toffe broek. Ik vind de 511 van levi's bijv. een van de mooiste wortelbroek die er zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:02 schreef Jett het volgende:
Morgen ga ik weer een Nudie kopen. eigelijk wil ik een skinny jeans of SUPER donker of SUPER licht.
De danne replica heb ik ook en is mijn vetste nudie die ik heb. Waar heb je die portomonee eigenlijk gekocht en voor hoeveel?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:51 schreef Quintuss het volgende:
[afbeelding]
dit is mijn danne replica met nudie portemonee. ZO HOORT NUDIE![]()
![]()
![]()
Laat je billen in die Nudie eens zienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:50 schreef Jett het volgende:
JAJAik heb hem gekocht, was maar 99 eurie! geen geld. Mijn vorige nudie van 130
. Hij is prachtieg
en ook meteen een bodywarmer gekocht niet van Nudie maargut.
Ik ben verliefd
Het gaat niet om mijn lekkere billetjes maar om de Nudiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Laat je billen in die Nudie eens zien![]()
Laat die dan eens zien!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:46 schreef Jett het volgende:
[..]
Het gaat niet om mijn lekkere billetjes maar om de Nudie
Ik kan geen mooie foto's makenquote:
Niet gaan slijmen, ik maak er geen foto vanquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef Jett het volgende:
[..]
Niet gaan slijmen, ik maak er geen foto vanik zet me kont niet op Fok! neer.
Nee meestal, Conrete, Anti/Lope, en via via in Amerikaanse shops van UNDFTD, Stussy, Selfedge en nog wat andere shops in NY en LA.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
haha vet man! Waar shop je eigenlijk? Funky house?
right, is dat internet shoppen een beetje te doen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:07 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Nee meestal, Conrete, Anti/Lope, en via via in Amerikaanse shops van UNDFTD, Stussy, Selfedge en nog wat andere shops in NY en LA.
En Caliroots uit Zweden is echt![]()
Ja hoor, als je je maten weet en een beetje goed oplet hoe merken vallen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:44 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
right, is dat internet shoppen een beetje te doen?
aight man, check trouwens supertalk.superfuture.com. Handigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:30 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Ja hoor, als je je maten weet en een beetje goed oplet hoe merken vallen.
Voordeel van Caliroots is dat ze vaak erbij schrijven hoe het valt, dus slim fit / baggy / normal.
Vorige keer stond er zelfs bij: ''we raden aan een maatje groter te kopen als je het lekker los wilt hebben''.
En via het nikesb.org en iss forum is heel vaak, Stussy, Crooks and Castles, Triumvir3, LRG, Freshjive en Bape te scoren voor leuke prijzen. ( Een chain gang hoodie voor 200 dollar shipped terwijl ze overal binnen een uur waren uitverkocht.)
Jeans gaan daar ook voor goede prijzen, zijn wel vooral jeans uit een segment hoger dan Nudie.
Tering hij staat al op 70 euro. Beetje te veel van het goede.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:38 schreef Quintuss het volgende:
Heey mensen als jullie die nudie portemonnee willen. ik zag er een te koop staan op marktplaats. moet je daar maar eens kijken en zoeken op ''nudie wallet''. In winkels zijn ze haast niet te krijgen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:02 schreef BrauN het volgende:
Check dit topic en de foto die er bij hoort.!
http://www.mynudies.com/forum/viewtopic.php?t=2693
[afbeelding]
Merken als Acne, Cheap Monday etc hebben hele leuke dames modellen ala Nudie. En daarna ben je meteen vele malen hipperquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:08 schreef GotC het volgende:
Ik zit eraan te denken om binnenkort nog een Nudie te kopen, ook al heb ik pas een aantal weken mn Low Slim Jim. (Die is overigens dus inmiddels 1 a 2 maten te groot) Welke Nudies zijn ook okay voor dames, behalve dan de Super Slim Kim? Het liefst eigenlijk niet superstrak ofzo, maar ook niet dat het helemaal los hangt overal (zoals nu dus...)
Ik dacht zelf aan de Straight Sven, Regular Ralf of zoiets
En die foto's!Als je een paar jeans past, en je kijkt in de spiegel dan zie je dat toch? Instantly doorverkopen
Ja..ik ga er sowieso wel weer een keer naar kijken, maar mannenbroeken zitten simpelweg zo veel beter vreemd genoeg. En hipper zijn, mwah, liever een broek die lekker zit dan zo'n voorgevormd strak vrouwenbroekjequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:13 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Merken als Acne, Cheap Monday etc hebben hele leuke dames modellen ala Nudie. En daarna ben je meteen vele malen hipper.
Als je toch persé een Nudie wilt, zou je eens moeten kijken naar een Bootcut Ola, die zie ik chicks wel vaker dragen. Helaas is dit model (bootcut!) niet echt veel meer te verkrijgen.
6 weken niet wassen?quote:Op maandag 4 september 2006 15:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Die verkoper had een heel lulverhaal over dry denim opgehangen. Niet dat ik de broek zonder dat verhaal niet had gekocht hoor.
Oja, het is slechts 6 wekenThough, vanwege die indigo verf slijt 'ie echt wel snel, dat verhaal staat ook aan de binnenkant van de broek op de broekzak. Ik merk duidelijk verschil tussen deze broek nu en 6 weken geleden. Maargoed, ik ben geen die-hard en heb weinig verstand van nudie-zaken. Hij zit goddelijk, dat wel.
Oh wacht, dat had ik al gezegd.
Je mag ze wel eens strijken..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
even vergelijking
2 jaar oude greycast en 60 dagen oude greycast
Het is eigenlijk de bedoeling dat je je broek 6 maanden niet wast. Dat zal jij wel helemaal smerig vinden dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:08 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
6 weken niet wassen?Vind het een beetje erg smerig eerlijk gezegd
Na 2 dagen gaat een broek toch echt wel de wasmachine in
Daarbij komt dat deze broeken schandalig duur zijn en er niet anders uitzien dan de broeken van 45 euro die ik koop.. En die broeken zitten prima en gaan ruim 3 jaar mee
zeker weten..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de bedoeling dat je je broek 6 maanden niet wast. Dat zal jij wel helemaal smerig vinden dan.
Elke week komt er wel iemand hier posten dat het toch echt niet kan om 6 maanden je broek niet te wassen. Blijft grappig.quote:
Zal er wel iets van waarheid inzitten? En ik lees het nu ja, maar erg grappig vond ik het niet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Elke week komt er wel iemand hier posten dat het toch echt niet kan om 6 maanden je broek niet te wassen. Blijft grappig.
Tja, die mensen realiseren zich dan waarschijnlijk niet dat het een BROEK is, en geen onderbroek/t-shirt of whatever, en dat het luchten van de broek voldoende is om 'm weer fris te krijgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Elke week komt er wel iemand hier posten dat het toch echt niet kan om 6 maanden je broek niet te wassen. Blijft grappig.
een broek zit aan je lichaam, je zweet, er valt een keer iets, het regent.. broeken worden vies, luchten haalt dat er echt niet uitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:31 schreef Hammet het volgende:
[..]
Tja, die mensen realiseren zich dan waarschijnlijk niet dat het een BROEK is, en geen onderbroek/t-shirt of whatever, en dat het luchten van de broek voldoende is om 'm weer fris te krijgen.
Het is sowieso verstandig om jeans zo weinig mogelijk te wassen, of het nou dry denim betreft of niet. Een broek van ¤45 die je elke 2 dagen wast, gaat écht geen drie jaar mee.
Dat kan ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:30 schreef Jett het volgende:
Ik was hem niet, ik breng hem gewoon naar de stomerij.:7
dat realiseren wij ons maar al te best! anders zouden we hem elke dag wassen (t-shirt, onderbroek whatever)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:31 schreef Hammet het volgende:
[..]
Tja, die mensen realiseren zich dan waarschijnlijk niet dat het een BROEK is, en geen onderbroek/t-shirt of whatever, en dat het luchten van de broek voldoende is om 'm weer fris te krijgen.
Dat ligt eraan wat je allemaal doet met een broek aan. Ik zit gewoon op kantoor of thuis en zweet eigenlijk niet echt bij mij benen ofzo. En als je een beetje uitkijkt met eten enz valt er echt niks op. En in de regen loop ik eigenlijk ook nooit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:34 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
een broek zit aan je lichaam, je zweet, er valt een keer iets, het regent.. broeken worden vies, luchten haalt dat er echt niet uitde stank wordt hooguit wat minder
Ik was mijn broeken al jaren zelf na elke 2e dag, waaronder broeken die ik al 3 jaar heb, sommige langer.. Zou niet weten waarom dat niet kan? Ze zien er in ieder geval nog beter uit dan de voorbeelden hierboven.
ook op kantoor zweet je echt wel, al is het niet met druppels tegelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je allemaal doet met een broek aan. Ik zit gewoon op kantoor of thuis en zweet eigenlijk niet echt bij mij benen ofzo. En als je een beetje uitkijkt met eten enz valt er echt niks op. En in de regen loop ik eigenlijk ook nooit.
Gewoon lekker luchten en af en toe in de badkamer hangen als je doucht, ministoombeurt.
Ja vaak samen met de gasten die het gestoord vinden om 100 euro uit te geven aan een jeans.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja man, want Cars verkoopt ook prima broeken voor 3 tientjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:04 schreef mbargo het volgende:
[..]
Ja vaak samen met de gasten die het gestoord vinden om 100 euro uit te geven aan een jeans.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik had een mailtje gestuurd over de nieuwe even steven naar de winkel waar ik meestal mijn nudies koop en die zijn altijd heel snel met nieuwe modellen enz. En ik kreeg als antwoord terug dat de even steven vanaf eind november t/m eind januari geleverd wordt.
Ik heb een oversized RR die het fijnste zit, ik heb ook een wat nettere die ook strakker zit, maar een maatje groter staat meer casual en met een riem zit ie ook perfect...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:14 schreef mbargo het volgende:
Even Steven, ben ook benieuwd. Morgen even de Straight Sven Coated Denim passen, had hem al zien hangen... errug mooie wassing.
Hoe dragen jullie eigenlijk je Nudie? Te groot en dus wat lager of juist wat strakker? Ik draag hem iets te groot dus wat lager, maar dat verschilt ook weer per model. Mijn selvage straight sven valt iets kleiner.
en were iemand van mynudiesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:27 schreef Fhunkit het volgende:
khep trouwens pas een Ola Check gehaaldmooiste nudie sweat ooit
ff foto'tje bij de kamerdeur :p
[afbeelding]
Wat ik van de beschrijving begrijp is dat hij tussen de RR en de strakkere modellen als de Thinn Finn enz zit. Die hele strakke vind ik persoonlijk niet zo bij mij staan. Dus dan zou de Even Steven wel relaxed zitten. Zelfde model als de RR maar met strakkere pijpen aan de onderkant. Maar zo'n fitguide zegt ook niet alles want ik draag mijn RR ook strakker dan in de fitguide. Maar even afwachten tot ze in de winkel liggen en dan zelf aanpassen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef Fhunkit het volgende:
Ik draag m'n rrdg wat strakker, vind ik persoonlijk wel vet..Hij rekte wel best veel in de afgelopen weken dat ik 'm droeg =)
De even steven in de fitguide vind ik dus niet mooi he, de broek wel, maar volgens mij ligt het aan 't model dat die zakken zo verschrikkelijk laag lijken.. iig vreemde foto, vinden jullie niet?
Ik las pas in het AD een artikel over jeans en iemand die bij blue blood werkt geeft zijn dry jeans altijd eerst mee aan een bevriende bouwvakker en na een paar maanden krijgt hij hem terug zoals hij hem wil.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef dialMforMonkey het volgende:
[reactie op edit]
Haha, dat had ik ook gelezen ja. Maar ik vind dat je het dan toch een beetje verpest, het gave vind ik juist dat je er persoonlijke slijtplenken op krijgt. Die kerel van Blue Blood zou in principe dus ook gewoon pre-worn jeans in de winkel kunnen kopen.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik las pas in het AD een artikel over jeans en iemand die bij blue blood werkt geeft zijn dry jeans altijd eerst mee aan een bevriende bouwvakker en na een paar maanden krijgt hij hem terug zoals hij hem wil.
Idd, mee eens..quote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook gelezen ja. Maar ik vind dat je het dan toch een beetje verpest, het gave vind ik juist dat je er persoonlijke slijtplenken op krijgt. Die kerel van Blue Blood zou in principe dus ook gewoon pre-worn jeans in de winkel kunnen kopen.
Dat vind ik ook hoor. Ik heb zelf nog geen dry broek maar die ben ik wel van plan binnenkort te kopen. Of de RR of de Even Steven. Maar het mooiste daarvan lijkt me juist wanneer je zelf je broek helemaal ziet veranderen.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook gelezen ja. Maar ik vind dat je het dan toch een beetje verpest, het gave vind ik juist dat je er persoonlijke slijtplenken op krijgt. Die kerel van Blue Blood zou in principe dus ook gewoon pre-worn jeans in de winkel kunnen kopen.
Natuurlijk gaat een merk als nudie mee met de mode. Waarom verkopen ze het anders bij Mocro's At Work.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:48 schreef mbargo het volgende:
Vandaag de Nudie Straight Sven Coated Denim gekocht, maar hij moet helaas nog worden ingekort. Het is dus een ongewassen denim die op een aantal plaatsen is opgeschuurd, erg mooi. Maar ga hem dus niet wassen (wel laten stomen, dus nee geen stinkende broek), ben benieuwd hoe hij gaat worden.
Ben ook nog even in de nieuwe Blue Blood winkel in de pc hooftstraat geweest, tja wat zal ik ervan zeggen. Er zitten mooie broeken tussen, selvage, enz. Wel te prijzig, rond de 200/300 euro voor een niet selvage. Ik vind het alleen jammer dat het idee van de jeansliefhebber een beetje weg is daar. Als je kijkt naar een merk als Nudie, bestaat al best een tijd en proberen juist niet met de mode mee te gaan. Iedereen kan het dragen en de prijzen zijn gewoon goed.
Bij Blue Blood zijn ze veel meer de kant op gegaan van een modemerk, het is veel te hip, terwijl dit niet past bij een jeansmerk. Een jeansmerk moet gewoon altijd kunnen, net zoals Levi's.
Je kan nu die winkel in lopen met een zak geld en dan eruit komen als een kant en klare hippe jeansjongen, maar dat is volgend jaar weer uit. Je kon er ook schoenen, gadgets, scooters en roeiboten kopen. Ik blijf dus trouw aan Nudie.
Tuurlijk gaat Nudie mee met de mode, kijk maar naar de verschillende modellen. Momenteel wordt de Slim Jim weer goed verkocht, terwijl 2 jaar geleden de Flare Glenn nog in het assortiment zat. Alleen wat ik bedoel is dat Nudie 2 jaar geleden werd gedragen en over 2 jaar nog steeds, dat kan je niet zeggen van een merk als bijv Evisu. En ik denk dat dit met Blue Blood ook het geval is. En MAW heeft trouwens weinig met mode te maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat een merk als nudie mee met de mode. Waarom verkopen ze het anders bij Mocro's At Work.
precies. MAW en H&M zijn misschien bepalend voor het modebeeld, maar ik bedoel meer de echte mode. Ze weten bij MAW niet eens welke modellen van Nudie ze verkopen. Ik daar vragen om een straight sven selvage, vervolgens pakt ze een g-star broek.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:04 schreef dialMforMonkey het volgende:
Men At Work is, net als H&M, vrij bepalend voor het modebeeld in Nederland. Vooral in kleine dorpjes/stadjes waar de MAW al snel als toonaangevend wordt gezien. Goed voorbeeld is het merk Energie. Toffe kleren, maar sinds MAW het is gaan verkopen kom je het in elke disco tegen.
Ik moet je wel gelijk geven op het punt waar jij Blue Blood met Evisu vergelijkt. Nudie heeft nog een vrij normale prijstelling waardoor het gepeupel er in rond kan lopen. Dit verhoogt de overlevingskans van het merk.
Blue Blood daarentegen hanteert prijzen die vergelijkbaar zin met Evisu toendertijd. Hierdoor zullen ze door een bepaald publiek geadopteerd worden die, als de hype over is, het merk net zo snel zullen laten vallen. En dan is Blue Blood niet meer dan een duur merk met een verkeerd imago.
Omdat het momenteel vrij hip is... Bij mij op school zie je toch een krappe 3 % een nudiebroek hebben,quote:Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat een merk als nudie mee met de mode. Waarom verkopen ze het anders bij Mocro's At Work.
Ok, maar een merk als Nudie moet ook overleven. Het is een bedrijf en geen instelling zonder winstoogmerk.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat het momenteel vrij hip is... Bij mij op school zie je toch een krappe 3 % een nudiebroek hebben,
dat betekent echter niet dat nudie zich aanpast aan de mode, maar op dit moment is de mode, nudie.
Als er volgend jaar bijv. een totaal ander type broek hip is in plaats van de dry, dan zou het me erg tegenvallen van
nudie als ze dan een compleet nieuwe collectie zouden produceren; daarom zie je bij nudie ook niet FALL 06/07 staan, aangezien een groot deel uit 2004/05 stamt, en dus al een langere levensduur dan de gemiddelde g-star heeft getoond
Het is ook niet echt een discussiequote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ok, maar een merk als Nudie moet ook overleven. Het is een bedrijf en geen instelling zonder winstoogmerk.
Dry denim begon al voordat Nudie bestond een hype te worden en Nudie speelde hier mooi op in.
Ach, ik vind het trouwens een bagger discussie
eensquote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ok, maar een merk als Nudie moet ook overleven. Het is een bedrijf en geen instelling zonder winstoogmerk.
Dry denim begon al voordat Nudie bestond een hype te worden en Nudie speelde hier mooi op in.
Ach, ik vind het trouwens een bagger discussie
Ik den haag zit toch ook Bendorf? Die in Amsterdam heeft altijd erg veel nudies.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:32 schreef GotC het volgende:
Ik ging vandaag in Naaldwijk (waar ik woon, en had op de website gezien dat ze ook Nudies verkopen) kijken, wat voor Nudies ze dus hadden.. Alleen maar RR die al gewassen enzo was. Erg jammer, maar ik ga ook wel liever naar Den Haag ervoor
Iig, zo ziet m'n rechterkontzak er nu uitTis niet erg..maar moet er nog steeds aan wennen. (en nee, niet eruit gescheurd oid, dat was er al half ingemaakt)
[afbeelding]
Yep, klopt. Ik ben ook nogal bang dat de M@W het gaat verkloten, het moet nog wel een beetje een exclusief merk blijven, dat het niet op elke straathoek te kopen is voor steeds minder.. Gelukkig zal dat bij de vrouwen nog wel een beetje meevallen, de meesten denken er niet aan om een mannenbroek aan te doen. Hangt wel een beetje van je figuur af moet ik zeggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik den haag zit toch ook Bendorf? Die in Amsterdam heeft altijd erg veel nudies.
Ik wil niet dat ik volgend jaar geassocieerd wordt met die kuddes sjonnies die er tegen die tijd ook in rond lopen, en dat ík dan vervolgens wordt aangezien als lompe boer die met de groep mee loopt. En die kans is zeker aanwezig als het bij de M@W verkocht wordt (de al eerder genoemde merken als Bikkenberg en Paul Frank zijn hier inderdaad prima voorbeelden van).quote:Op donderdag 2 november 2006 00:54 schreef BrauN het volgende:
Pfff, doe allemaal niet zo interessant met je Nudie en 'exclusief' zeg, ik lach me ziek hier.
't Is gewoon een relaxt merk wat in praktisch elke stad te verkrijgen is... en ja, steeds meer mensen lopen er mee. Maar wat zou dat?
Nudie symboliserend voor dry denim? de meeste mensen die nudie kopen bij de M@W (grootse aftrekpost voor nudie) weten nog niet eens wat dry denim is.quote:
Ik vind het erg jammer dat evisu (niet eu lijn maar de japanse) zo verneukt is door namaak.. echte evisu jeans bv die japanse en die heritage zijn supermooie jeans van super kwaliteitquote:Op woensdag 1 november 2006 23:32 schreef GotC het volgende:
Ik ging vandaag in Naaldwijk (waar ik woon, en had op de website gezien dat ze ook Nudies verkopen) kijken, wat voor Nudies ze dus hadden.. Alleen maar RR die al gewassen enzo was. Erg jammer, maar ik ga ook wel liever naar Den Haag ervoor
Iig, zo ziet m'n rechterkontzak er nu uitTis niet erg..maar moet er nog steeds aan wennen. (en nee, niet eruit gescheurd oid, dat was er al half ingemaakt)
[afbeelding]
Ach, tegen die tijd haal je gewoon de sticksels achter op je broek wegquote:Op donderdag 2 november 2006 01:21 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik volgend jaar geassocieerd wordt met die kuddes sjonnies die er tegen die tijd ook in rond lopen, en dat ík dan vervolgens wordt aangezien als lompe boer die met de groep mee loopt. En die kans is zeker aanwezig als het bij de M@W verkocht wordt (de al eerder genoemde merken als Bikkenberg en Paul Frank zijn hier inderdaad prima voorbeelden van).
ach dan kan je iig zeggen dat de jouwe al een jaar niet gewassen is!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:21 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik volgend jaar geassocieerd wordt met die kuddes sjonnies die er tegen die tijd ook in rond lopen, en dat ík dan vervolgens wordt aangezien als lompe boer die met de groep mee loopt. En die kans is zeker aanwezig als het bij de M@W verkocht wordt (de al eerder genoemde merken als Bikkenberg en Paul Frank zijn hier inderdaad prima voorbeelden van).
* checkt fotoboekquote:Op donderdag 2 november 2006 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
ach dan kan je iig zeggen dat de jouwe al een jaar niet gewassen is!![]()
aha, mensen die hun spijkerbroek wassen zijn sjonnies?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:30 schreef Hammet het volgende:
[..]
* checkt fotoboek
oh jij bent dus één van die sjonnies
klopt.. meeste M@W klanten zijn inderdaad kuddedieren... maar als die hun nudies nou massaal de wasmachine inflikkeren, dan zie je wel over een half jaar wie WEL en wie NIET weten hoe ze met dry denim moeten omgaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 08:24 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Nudie symboliserend voor dry denim? de meeste mensen die nudie kopen bij de M@W (grootse aftrekpost voor nudie) weten nog niet eens wat dry denim is.
En zullen zeker niet hun broek laten stomen of luchten maar gewoon in de wasmachine proppen als ze raw denim nudies kopen.
En als je gaat kijken naar mensen die wel echt van jeans houden en weten hoe ze jeans moeten behandelen valt Nudie al snel laag uit en zal je eerder Blue Blood, Levis, SugerCane, IronHeart en andere japanse denim tegenkomen.
So truequote:Op donderdag 2 november 2006 12:30 schreef Hammet het volgende:
[..]
* checkt fotoboek
oh jij bent dus één van die sjonnies
aha, dus omdat 2 van me maten hip-hop muziek maken en ook optreden! (deze foto is gemaakt bij een optreden)quote:
king koopah! wat is daar mee?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:12 schreef dialMforMonkey het volgende:
De beste rapper die bestaat.
Thin Finn? Wel mooie kleur an sichquote:Op donderdag 2 november 2006 14:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
En weer on-topic. Die middelste zwarte broek. Welk model zou dat zijn?
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef One_conundrum het volgende:
de Gay Gary?
hmm..welk model is dat?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:32 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Low Slim Jim (one wash)quote:
Foto?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef Jett het volgende:
Vandaag weer complimentje gekregen over mijn ''super toffe'' broek.![]()
Levi's heeft meerdere lijnen, er is een wat goekdopere maar er zijn ook een aantal duurdere.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
klopt.. meeste M@W klanten zijn inderdaad kuddedieren... maar als die hun nudies nou massaal de wasmachine inflikkeren, dan zie je wel over een half jaar wie WEL en wie NIET weten hoe ze met dry denim moeten omgaan.
Nudie is inderdaad niet zo duur als door jouw genoemde merken (muv Levi's, maar Levi's = voor jeanskenners)
maar duur wil niet altijd zeggen beter IMHO
Tof, welk model?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:11 schreef Luie-princes het volgende:
Nudie's zijn mooi.
Ik heb er zelf ook eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |