valt mee? Standaard is ook vaak 10% hoor!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:46 schreef Stansfield het volgende:
Mijn korting valt mee. Het is 20% beetje de standaard personeelskorting. Binnenkort maar even een mooie nudie dry kopen.
Mooiste model of mooiste stof?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:12 schreef Stansfield het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste dry nudie? Ik heb de regular ralf al gezien. Die zag er wel ok uit alleen die dat model heb ik al. Ik zag ook de straight sven dry selvage, die in zweden gemaakt is ofzo maar wel 270 euro en die vond ik niet eens zo heel mooi. De straight sven dry japanese denim ziet er ook erg vet uit op de website van nudie alleen die zal ook wel teringduur zijn.
Die straight sven is niet duurder als een RR. Die van 270 is een Limited Edition maar precies dezelfde broek zonder zweeds vlaggetje aan de binnenkant heeft nudie nu ook in de collectie en daar betaal je niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:12 schreef Stansfield het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste dry nudie? Ik heb de regular ralf al gezien. Die zag er wel ok uit alleen die dat model heb ik al. Ik zag ook de straight sven dry selvage, die in zweden gemaakt is ofzo maar wel 270 euro en die vond ik niet eens zo heel mooi. De straight sven dry japanese denim ziet er ook erg vet uit op de website van nudie alleen die zal ook wel teringduur zijn.
Die Selvage kosten rond de 150 euro, de dry japan rond de 110 en de dry greycast rond de 100..quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:21 schreef _petjan het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar eens een paar nudie jeans kopen denk ik. Hoeveel kosten die selvage nudies?
die coating heet indigo en die hebbena lle dry modelsquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:10 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Die Selvage kosten rond de 150 euro, de dry japan rond de 110 en de dry greycast rond de 100..
Wordt de selvage uiteindelijk dan mooier ofzo? Want de dry japan/greycast hebben een soort coating erop, werd mij verteld bij Bendorf..
Bij selvage broeken zie je het ook zitten als je de broekspijp omslaat, zoals bij deze edwin met de mooie regenboogkleurenquote:Selvage Denim
Old 28/29 inch shuttle looms produced denim where selvages were closed. Vintage Levi's jeans had a single red stripe along both selvages, Lee's had a blue/green along one, Wrangler's was yellow. When vintage shopping for jeanswear check jackets and jeans for selvages because they are a great clue to the real thing!
Grappig dat je dat zegt, ik heb normaal maat 30-32, maar ik heb laatst een 29-32 RR gekocht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:44 schreef One_conundrum het volgende:
ze vallen klein uit heb ik gelezen, probeer de 29 es
Hier gewoon gelezenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:11 schreef taart het volgende:
Nudie maten vallen meestal wat kleiner uit ja...
hehe dan kan je gewoon een slim jim als RR dragenquote:Op maandag 18 september 2006 20:01 schreef Nesle het volgende:
Vallen Nudie broeken nou klein of groot?
Ik zelf heb bij Diesel 25/32
Dat zal bij Nudie wel niet bestaan![]()
Is de slim jim voor vrouwen?quote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
hehe dan kan je gewoon een slim jim als RR dragen![]()
Een RR is een Regular Ralph, het 'standaard' model van Nudie. Maar het is een herenbroek, en de Slim Jim ook. Je hebt wel vrouwenbroeken, je moet maar gewoon eens bij een winkel gaan kijkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:21 schreef Nesle het volgende:
[..]
Is de slim jim voor vrouwen?
en wat bedoel je met RR
Slim Fit & Thin Finn zijn de slankste modellen van Nudie. En nee dat is nie gayquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:57 schreef Bananenman het volgende:
Is Slim Kim dan ook een mannenbroek? Klinkt wel gay![]()
En @ Banzaii bijna geeneen Score verkoopt meer Nudies omdat ze daar slecht verkochten!
Bootcut model, uitlopende pijpen dus. Niet echt hip deze winter, en vandaar ook uit de productie gehaald.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef corc het volgende:
Hey, hoe zit dat nu met die flare glenn? Op mynudies wordt beweerd dat ze te vinden zijn, maar ook dat ze uit productie zijn. Op de nudie-site staan ze wel bij de fit guide. Hoe zit het nu? Het lijkt me echt mijn model, en volgens mij was het ook een van de populairste. Een beetje vreemd om die uit productie te halen.
Hey jij bent die Autechre gast, tof je in dit topic te zienquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef corc het volgende:
Hey, hoe zit dat nu met die flare glenn? Op mynudies wordt beweerd dat ze te vinden zijn, maar ook dat ze uit productie zijn. Op de nudie-site staan ze wel bij de fit guide. Hoe zit het nu? Het lijkt me echt mijn model, en volgens mij was het ook een van de populairste. Een beetje vreemd om die uit productie te halen.
Hip en niet hip, wat is dat nu weer voor gelul. Ik dacht dat 'je eigen stijl' en 'wars van trend' juist wel bij Nudie pastte.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Bootcut model, uitlopende pijpen dus. Niet echt hip deze winter, en vandaar ook uit de productie gehaald.
Kijk eens op de marketplace van www.mynudies.com, mischien kan je er daar nog eentje vinden. Good luck!![]()
Men @ Work Den Haagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:19 schreef Stansfield het volgende:
Waar heb je die gekocht. Goede verkoopster!!
Ik ga binnenkort mijn eerste dry kopen. Denk RR of straigt sven. En dan nog ff in de winkel bekijken welke soorten dry ze allemaal hebben.
Staat bij mij binnen en de broek, op de linkerbroekzakquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb sinds afgelopen weekeinde ook een Nudie Jeans, gekocht voor ¤35!
En ga nou niet gelijk roepen dat 'ie nep is, want dat is 'ie niet. Ik heb 'm namelijk overgenomen van iemand die 'm toch niet zo mooi vond zitten bij haar en toen mocht ik 'm overnemen voor die prijs.
Ik heb geen idee welk model enzo, want ik heb geen bal verstand van spijkerbroeken.
Regular Ralf, basic dark used.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Staat bij mij binnen en de broek, op de linkerbroekzak
Voor en na foto's Dude!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:58 schreef tiesniewies het volgende:
Ik ga zo mn blue blood wassen na 15 maanden
Sommige Nudies zijn zonder wassing te kopen. Raw denim dus. Het is een feit dat als je bij deze broeken het wassen zo lang mogelijk uitstelt je een mooier resultaat krijgt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Help me even. Waarom mag je een nudie niet vaak wassen? Ik vind het wel zo fris eigenlijk...
Ah ok!! Thnxquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:54 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Sommige Nudies zijn zonder wassing te kopen. Raw denim dus. Het is een feit dat als je bij deze broeken het wassen zo lang mogelijk uitstelt je een mooier resultaat krijgt.
Ik geloof dat de vorige eigenaresse 'm al vrij snel in de was had gemiktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:33 schreef Stansfield het volgende:
Nee dat geld idd niet voor jouw model. Maar mocht je de dry look dus willen behouden dan moet je je broek dus wel gelijk wassen dan slijt hij een stuk langzamer.
http://www.fourtosix.nl/quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:34 schreef tiesniewies het volgende:
weet iemand waar je die portefeuille van nudie kan kopen?
Mijn All Star veters zijn nu wel aardig blauw jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Stansfield het volgende:
Geeft zo'n dry nudie eigenlijk niet af? Ik had mijn nudie rr denne nog iets vorige week aan met al die regen en toen waren stukjes van mijn witte veters blauw. Is dat niet zo dat het met een dry nudie nog veel erger is?
Mijn ondergoed is ook altijd blauw als ik heb gezweet in mijn Nudie...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn All Star veters zijn nu wel aardig blauw ja. En dat is een dry nudie. Maar het is niet zo dat m'n benen blauw worden oid, en alleen met regen komt er iets doorheen
Komt gewoon door die indigo I guess
De broek die ik aanhad was geen dry dus die kan ik gewoon wassen. Dat had ik alleen pas 1 keer gedaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef Laton het volgende:
wees blij dat het regent. wordt die broek tenminste nog een keer gewassen
Valt mee, iig mijn greycast "Bleed" amper.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Stansfield het volgende:
Geeft zo'n dry nudie eigenlijk niet af? Ik had mijn nudie rr denne nog iets vorige week aan met al die regen en toen waren stukjes van mijn witte veters blauw. Is dat niet zo dat het met een dry nudie nog veel erger is?
same here... Ik zie mijn RRGC niet meer afgeven dan andere spijkerbroeken.. ik doe er dan wel geen witte shirts op aan, maar m'n witte veters worden op een gegeven moment simpelweg niet meer blauwerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:09 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Valt mee, iig mijn greycast "Bleed" amper.
Ja, dat is echt een goed model. Binnenkort ook maar effe shoppenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik zie net op de nudie site dat ze een nieuw model hebben. De Even Steven. Heeft iemand die al in de winkel gezien? Ziet er wel heel erg mooi uit moet ik zeggen. Strakker dan een regular ralf maar toch niet zo straks als een tinn finn. Voor mij ideaal denk ik. Maar eens in wat winkels kijken binnenkort.
Heb je hem al in het echt gezien? en zo ja waar??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:25 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een goed model. Binnenkort ook maar effe shoppen
nee, alleen nog op de sitequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb je hem al in het echt gezien? en zo ja waar??
Probeer mensroom of sevensevens (ofzo) dan eerst. MAW zal hem nog niet hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:04 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
nee, alleen nog op de site![]()
ik ga morgen of vrijdag even in eindhoven kijken
Ik koop eigenlijk nooit broeken bij MAW meestal rambam of mensroomquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:28 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Probeer mensroom of sevensevens (ofzo) dan eerst. MAW zal hem nog niet hebben.
Dat model is ook net precies iets voor mij, van de winter maar eens gaan kijken. Heb nu in totaal zo'n 7 nudie broeken, waarvan 1 dry maar die pas ik niet meerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik zie net op de nudie site dat ze een nieuw model hebben. De Even Steven. Heeft iemand die al in de winkel gezien? Ziet er wel heel erg mooi uit moet ik zeggen. Strakker dan een regular ralf maar toch niet zo straks als een tinn finn. Voor mij ideaal denk ik. Maar eens in wat winkels kijken binnenkort.
In de kast hangenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:18 schreef Schum1 het volgende:
Hoe houd je zo'n dry jeans nou gewoon dry? Want dry is 'ie ook wel mooi eigenlijk.
Niet heet wassen. 30 graden, dan blijft hij gelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:18 schreef Schum1 het volgende:
Hoe houd je zo'n dry jeans nou gewoon dry? Want dry is 'ie ook wel mooi eigenlijk.
Waarom eigenlijk 2 raw's kopen? Mag je zelf weten natuurlijk, maar lijkt me logischer om eerst 1 dry paar helemaal kapot te lopen, dan te wassen en dan voor een nieuw paar gaan. Maarja, als je geld hebt voor 2 BB'squote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:50 schreef Cloud_SB het volgende:
Probleem is dat ik niet wil dat ze gaan ''bloeden'' op mijn sneakers.
Mijn Nudie heeft dat al redelijk gedaan op een paar (die ik toch enkel maar draag voor gym)
Maar nu ik klaar ben om weer 2 raw's te kopen (niet van nudie trouwens, ik ga een segment hoger. Richting blueblood enzo) zie ik ze niet graag uitlopen op mijn sneakers.
Is zeker niks aan te doen? behalve hopen dat het niet regent.
Ik heb weer nieuwe spijkerbroeken nodig. Enigste wat ik nu nog draag is mijn Nudie, mijn dickies en af en toe mijn capsize (waar de rafels aan hangen).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:19 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk 2 raw's kopen? Mag je zelf weten natuurlijk, maar lijkt me logischer om eerst 1 dry paar helemaal kapot te lopen, dan te wassen en dan voor een nieuw paar gaan. Maarja, als je geld hebt voor 2 BB's
haha vet man! Waar shop je eigenlijk? Funky house?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:40 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Ik heb weer nieuwe spijkerbroeken nodig. Enigste wat ik nu nog draag is mijn Nudie, mijn dickies en af en toe mijn capsize (waar de rafels aan hangen).
En het worden trouwens Iron Heart en Sugar Cane broeken, Japanse denim for the win! Kost wat maar je hebt dan ook wel wat.
En waarschijnlijk nog 2 Cheap Monday's erbij van de premium latjo lajban 666 serie en als ik dan nog geld overheb een Pace erbij.
Maar daar reken ik niet op eigenlijk.
pas maar op voor zakkenrollersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:51 schreef Quintuss het volgende:
[afbeelding]
dit is mijn danne replica met nudie portemonee. ZO HOORT NUDIE![]()
![]()
![]()
my badquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:57 schreef Quintuss het volgende:
[..]
kijk eens goed wat er aan die portemonee hangt. die neem je echt niet zomaar mee.
Koop gewoon een toffe broek. Ik vind de 511 van levi's bijv. een van de mooiste wortelbroek die er zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:02 schreef Jett het volgende:
Morgen ga ik weer een Nudie kopen. eigelijk wil ik een skinny jeans of SUPER donker of SUPER licht.
De danne replica heb ik ook en is mijn vetste nudie die ik heb. Waar heb je die portomonee eigenlijk gekocht en voor hoeveel?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:51 schreef Quintuss het volgende:
[afbeelding]
dit is mijn danne replica met nudie portemonee. ZO HOORT NUDIE![]()
![]()
![]()
Laat je billen in die Nudie eens zienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:50 schreef Jett het volgende:
JAJAik heb hem gekocht, was maar 99 eurie! geen geld. Mijn vorige nudie van 130
. Hij is prachtieg
en ook meteen een bodywarmer gekocht niet van Nudie maargut.
Ik ben verliefd
Het gaat niet om mijn lekkere billetjes maar om de Nudiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Laat je billen in die Nudie eens zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |