Hoe kom ik aan een selvage Straight Sven?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:21 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben zelf echt een nudie freak al zeker 3 jaar.. ik heb een greycast (rr) die ik 1.5 jaar aan heb gehad met 1 was.. (begin maar te zeiken over hygiene etc als je wil) en die is super vet geworden.. verder een bootcut ola met aantal wassen.. ben nu bezig met een slim jim greycast en een slim jim japan (gemaakt van japanese non selvage denim)
Verder heb ik nog prewashed jeans van nudie (deze eb ik nooit aaan ong) namelijk rr second hand, flare glenn worn in
Ik vond echter wel dat de site www.mynudies.com opgenomen moet worden in de op aangezien dat het grootste nudie forum is zover bekend..
Verder heb ik opzich best veel verstand van de denims etc.. aangezien ik contact heb met mensne die ze verklopen maar ook met iemand bij nudie zelf (via mail)
Jij bent die dude van superfuture en fuk.co.ukquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:21 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben zelf echt een nudie freak al zeker 3 jaar.. ik heb een greycast (rr) die ik 1.5 jaar aan heb gehad met 1 was.. (begin maar te zeiken over hygiene etc als je wil) en die is super vet geworden.. verder een bootcut ola met aantal wassen.. ben nu bezig met een slim jim greycast en een slim jim japan (gemaakt van japanese non selvage denim)
Verder heb ik nog prewashed jeans van nudie (deze eb ik nooit aaan ong) namelijk rr second hand, flare glenn worn in
Ik vond echter wel dat de site www.mynudies.com opgenomen moet worden in de op aangezien dat het grootste nudie forum is zover bekend..
Verder heb ik opzich best veel verstand van de denims etc.. aangezien ik contact heb met mensne die ze verklopen maar ook met iemand bij nudie zelf (via mail)
Jup ook van daar en morge gaat de tondeuse er over heen dusjaquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Jij bent die dude van superfuture en fuk.co.uk. Je haren
Regular ralf qua model.. wassing zal wel een vaak gewassen dry zijn nudie kennendequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:04 schreef D-MIXXX het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet welk model de meeste rechtse is in de OP, 3e plaatje.
Korte haar hypequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef gfo het volgende:
[..]
Jup ook van daar en morge gaat de tondeuse er over heen dusja![]()
Vet, trouwens slim dat je hem te strak hebt gekocht, ze lopen namelijk erg uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:38 schreef Hammet het volgende:
Vandaag een RR Dry Greycast gehaald. Zit erg strak enzo, maar hij zit wel als gegoten.
[afbeelding]
Jammer dat ie er nu nog zo mooi uitziet
Ik wil een zwarte raw denim thinn finn, maar die kan ik nergens vinden. Heb jij foto's waar jij de jouwe draagt?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef P-azz het volgende:
thin finn is ook uberrr
ik zal fixxe voor jequote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ik wil een zwarte raw denim thinn finn, maar die kan ik nergens vinden. Heb jij foto's waar jij de jouwe draagt?
Jep, dat zei die verkoper ook. Hij zei dat als ik 'm nu met moeite aankrijg, dan zit 'ie straks perfect.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:19 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Vet, trouwens slim dat je hem te strak hebt gekocht, ze lopen namelijk erg uit.
Men @ Work Nijmegen / Arnhemquote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Egg het volgende:
Waar kun je het beste nudie broeken kopen in omgeving Nijmegen. In Nijmegen zijn 2 winkels waar ze nudie verkopen maar het aanbod is niet echt groot (3 tot 5 broeken max.).
Waar? Waar?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag vandaag een straight seven coated denim die zag er ook erg vet uit.
Welke broek je ook koopt bij (ik neem aan?) Men at Work, de verkoper heeft hem altijd zelf ookquote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jep, dat zei die verkoper ook. Hij zei dat als ik 'm nu met moeite aankrijg, dan zit 'ie straks perfect.
Die kerel had trouwens zelf ook een RR, en hij had die broek al bijna een jaar niet gewassen. Respect.
Men @ work... wat is die andere winkel?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Egg het volgende:
Waar kun je het beste nudie broeken kopen in omgeving Nijmegen. In Nijmegen zijn 2 winkels waar ze nudie verkopen maar het aanbod is niet echt groot (3 tot 5 broeken max.).
Men at Workquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Men @ work... wat is die andere winkel?de tempel?
aanbod is daar bagger
Niet alleen bij MaW.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Welke broek je ook koopt bij (ik neem aan?) Men at Work, de verkoper heeft hem altijd zelf ook
"vet broekkie he, ik heb hem zelf ook in de kast hangen"
hahahaha.. heel herkenbaar indd, maar ook in de score / tribute ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Welke broek je ook koopt bij (ik neem aan?) Men at Work, de verkoper heeft hem altijd zelf ook
Is ook wel te begrijpen, want medewerkers zijn verplicht in kleren te lopen die op dat moment in de winkel hangen. En ja je kan niet de hele tijd in hetzelfde lopen, dus zodoende hebben ze meestal wel een groot deel van de collectie... maar ze zeggen het wel altijd jaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ik zou als ik in een winkel werkte ook zeker altijd mijn spijkerbroeken daar halen met personeelskorting natuurlijk. Maar om het nou zo te zeggen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Is ook wel te begrijpen, want medewerkers zijn verplicht in kleren te lopen die op dat moment in de winkel hangen. En ja je kan niet de hele tijd in hetzelfde lopen, dus zodoende hebben ze meestal wel een groot deel van de collectie... maar ze zeggen het wel altijd ja![]()
als je die vlekken bedoelt die er inzitten als je hem koopt dan moet je hem een paar keer wassen (ja mag eigenlijk niet bla bla) maar dan zie je die vlekken wel een stuk beterquote:Op zondag 3 september 2006 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
Wat foto's van mijn broek. Jammer dat je de vuile/verkleurde plekken niet goed ziet, dat is wat die broek zo tof maakt
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06350/nudieclose.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06350/nudie.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
hoe herkenbaarquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
K.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:13 schreef gfo het volgende:
[..]
Regular ralf qua model.. wassing zal wel een vaak gewassen dry zijn nudie kennende
Good luckquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:57 schreef Stansfield het volgende:
Morgen hoor ik of ik een baan heb bij een winkelketen die nudiejeans verkoopt. Dan kan ik dus relaxed nudies kopen met personeelskorting (neem ik dan maar aan). Mocht die baan niet doorgaan dan ga ik zeker een dry nudie kopen.
Zijn niet veel grote winkelketens die Nudie verkopen. (MAW)quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:06 schreef Molluck het volgende:
Waar ga je werken dan?
Mensroom?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:24 schreef Stansfield het volgende:
Het is ook niet echt een hele grote keten. En het is niet de MAW![]()
Maar probeer toch een beetje anoniem te blijven.![]()
Welke maat heb je?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:46 schreef Stansfield het volgende:
Mijn korting valt mee. Het is 20% beetje de standaard personeelskorting. Binnenkort maar even een mooie nudie dry kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |