Too much informationquote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef poohy het volgende:
[..]
Ook als je net ongesteld bent geweesten ja ik lek wel eens door
Dat wil ik niet eens wetenquote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef poohy het volgende:
[..]
thank god i'm a boyquote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef poohy het volgende:
[..]
Hey je zit nu in down under right? Mischien hebben ze in NZ wel de Tight Katy van Nudies. Die was alleen bestemd voor de Amerikaanse en Australische markt (wie weet dus ook in Nieuw Zeeland). Collecters item in europaquote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef poohy het volgende:
[..]
yo, retro is vet hip tog, jeweet!quote:Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef poohy het volgende:
Ik ZAT in Nieuw-Zeeland, ben weer terug in NL![]()
Maar daar zijn ze letterlijk in de jaren 50 blijven hangen, dus op het gebied van mode was het een een ramp![]()
Doet me denken aan die Evisu discussie hier paar jaar terugquote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef Laton het volgende:
alsof als je uitgaat er geen allerhande bier en andere toestanden overheen komt, en staand plassen spetterd hoor mensen.
je bent echt niet goed bij je hoofd dat je in een verkooppraatje trapt van 200 euro om een stinkbroek te kopen die je niet "mag" wassen.. werkelijk niet normaal jullie.
Dammmzz...........Mijn Evisubroek naar de klote!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:02 schreef Emmertje het volgende:
whoehahahahaha, wat rot voor je
maar euh een spijkerbroek van 220,- die niet eens op 40 °C gewassen kan worden? hmmz fijne kwaliteit dan
quote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef itsontoday het volgende:
Casparovvv loopt al 6 maanden voor niks te stinken![]()
.
Arme Casparovvvquote:Op maandag 4 september 2006 15:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]Die verkoper had een heel lulverhaal over dry denim opgehangen. Niet dat ik de broek zonder dat verhaal niet had gekocht hoor.
Oja, het is slechts 6 wekenThough, vanwege die indigo verf slijt 'ie echt wel snel, dat verhaal staat ook aan de binnenkant van de broek op de broekzak. Ik merk duidelijk verschil tussen deze broek nu en 6 weken geleden. Maargoed, ik ben geen die-hard en heb weinig verstand van nudie-zaken. Hij zit goddelijk, dat wel.
Oh wacht, dat had ik al gezegd.
Kloptquote:Op maandag 4 september 2006 18:30 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Arme Casparovvv. Maar je bent er blij mee, en hij staat je goed. Niets aan het handje dus
Hoe kom ik aan een selvage Straight Sven?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:21 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben zelf echt een nudie freak al zeker 3 jaar.. ik heb een greycast (rr) die ik 1.5 jaar aan heb gehad met 1 was.. (begin maar te zeiken over hygiene etc als je wil) en die is super vet geworden.. verder een bootcut ola met aantal wassen.. ben nu bezig met een slim jim greycast en een slim jim japan (gemaakt van japanese non selvage denim)
Verder heb ik nog prewashed jeans van nudie (deze eb ik nooit aaan ong) namelijk rr second hand, flare glenn worn in
Ik vond echter wel dat de site www.mynudies.com opgenomen moet worden in de op aangezien dat het grootste nudie forum is zover bekend..
Verder heb ik opzich best veel verstand van de denims etc.. aangezien ik contact heb met mensne die ze verklopen maar ook met iemand bij nudie zelf (via mail)
Jij bent die dude van superfuture en fuk.co.ukquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:21 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben zelf echt een nudie freak al zeker 3 jaar.. ik heb een greycast (rr) die ik 1.5 jaar aan heb gehad met 1 was.. (begin maar te zeiken over hygiene etc als je wil) en die is super vet geworden.. verder een bootcut ola met aantal wassen.. ben nu bezig met een slim jim greycast en een slim jim japan (gemaakt van japanese non selvage denim)
Verder heb ik nog prewashed jeans van nudie (deze eb ik nooit aaan ong) namelijk rr second hand, flare glenn worn in
Ik vond echter wel dat de site www.mynudies.com opgenomen moet worden in de op aangezien dat het grootste nudie forum is zover bekend..
Verder heb ik opzich best veel verstand van de denims etc.. aangezien ik contact heb met mensne die ze verklopen maar ook met iemand bij nudie zelf (via mail)
Jup ook van daar en morge gaat de tondeuse er over heen dusjaquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Jij bent die dude van superfuture en fuk.co.uk. Je haren
Regular ralf qua model.. wassing zal wel een vaak gewassen dry zijn nudie kennendequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:04 schreef D-MIXXX het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet welk model de meeste rechtse is in de OP, 3e plaatje.
Korte haar hypequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef gfo het volgende:
[..]
Jup ook van daar en morge gaat de tondeuse er over heen dusja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |