abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41464171
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef poohy het volgende:

[..]

Ook als je net ongesteld bent geweest en ja ik lek wel eens door
Too much information .
pi_41464332
quote:

[..]

Dat wil ik niet eens weten
google is your friend
  zondag 3 september 2006 @ 22:17:00 #33
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_41464417
quote:

[..]

thank god i'm a boy
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_41464528
quote:

[..]

Hey je zit nu in down under right? Mischien hebben ze in NZ wel de Tight Katy van Nudies. Die was alleen bestemd voor de Amerikaanse en Australische markt (wie weet dus ook in Nieuw Zeeland). Collecters item in europa .
  zondag 3 september 2006 @ 22:21:41 #35
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_41464625
Ik ZAT in Nieuw-Zeeland, ben weer terug in NL
Maar daar zijn ze letterlijk in de jaren 50 blijven hangen, dus op het gebied van mode was het een een ramp
pi_41465136
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef poohy het volgende:
Ik ZAT in Nieuw-Zeeland, ben weer terug in NL
Maar daar zijn ze letterlijk in de jaren 50 blijven hangen, dus op het gebied van mode was het een een ramp
yo, retro is vet hip tog, jeweet!
pi_41466743
Kan iemand hier mij het verschil uitleggen tussen Salvage, Dry, Dry Greycast, Dry Stretched enz? Ik begrijp t nog niet helemaal.
pi_41467235
Dat 6 maanden niet wassen verhaal heeft eigenlijk 2 kanten.
Als je je broek lang niet wast, komt er allerlei vuil in je broek te zitten, waardoor de slijtage sneller gaat. Je ziet dan veel sneller effecten op je broek, maar de keerzijde is dat je broek ook veel sneller kapot is. Vooral als er nog starch (goedje dat je broek stijf maakt) in je broek zit zal deze veel sneller slijten. Je ziet dit vooral bij de plekken die veel vouwen, hier gaat de stof vrij snel kapot.
En het verhaal dat een broek niet meer mooi fade nadat deze is gewassen is onzin. Spijkerbroeken zullen altijd faden, zelfs als deze voorgewassen in de fabriek zal de jeans nog faden. Misschien is het allemaal wat minder gedefinieerd, maar dat wil niet zeggen dat het niet mooi kan worden.
Hier een mooi voorbeeld van iemand die z'n SugarCane iedere maand wast, en er echt supergoed uitziet. Scroll even naar beneden zodat je de vooruitgang van elke maand kan bekijken.
http://letgoasyoulike.fc2web.com/sc1947.htm
pi_41468040
Ideale broeken en nog steeds eeuwig zonde dat in Nederland geen Low Flare Glenn modellen meer verkocht worden
pi_41468848
alsof als je uitgaat er geen allerhande bier en andere toestanden overheen komt, en staand plassen spetterd hoor mensen.

je bent echt niet goed bij je hoofd dat je in een verkooppraatje trapt van 200 euro om een stinkbroek te kopen die je niet "mag" wassen.. werkelijk niet normaal jullie.
underground forever baby
pi_41469129
Anders doe je die broek toch niet aan met uitgaan, probleem opgelost.
En als er toch bier in zit, zo vies is dat niet, bier bestaat voornamelijk uit water. Hang'm even uit en de lucht is eruit, klaar.
pi_41469301
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef Laton het volgende:
alsof als je uitgaat er geen allerhande bier en andere toestanden overheen komt, en staand plassen spetterd hoor mensen.

je bent echt niet goed bij je hoofd dat je in een verkooppraatje trapt van 200 euro om een stinkbroek te kopen die je niet "mag" wassen.. werkelijk niet normaal jullie.
Doet me denken aan die Evisu discussie hier paar jaar terug .
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:02 schreef Emmertje het volgende:
whoehahahahaha, wat rot voor je
maar euh een spijkerbroek van 220,- die niet eens op 40 °C gewassen kan worden? hmmz fijne kwaliteit dan
Dammmzz...........Mijn Evisubroek naar de klote!!!
pi_41469589
Collega van mij had vandaag ook zijn RR dry selvage aan. En die ziet er echt super stoer uit. Hij heeft hem nu 2 jaar. En hij is echt super mooi gesleten. Eigenlijk krijg je dan 2 broeken voor de prijs van 1. Eerst heb je een hele donkere dry denim broek en na een tijdje afhankelijk van hoe je hem draagt en zonder te wassen krijg je dus een hele andere look.

Vette avater trouwens DailMforMonkey.
pi_41469647
Denk dat z'n broek niet sanforized was, waardoor hij gewoon vet hard krimpt, net als de Levi's van vroeger. Mijn Evis gaat gewoon de was in als hij te vies is.
pi_41483417
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef itsontoday het volgende:

Casparovvv loopt al 6 maanden voor niks te stinken .
Die verkoper had een heel lulverhaal over dry denim opgehangen. Niet dat ik de broek zonder dat verhaal niet had gekocht hoor.
Oja, het is slechts 6 weken Though, vanwege die indigo verf slijt 'ie echt wel snel, dat verhaal staat ook aan de binnenkant van de broek op de broekzak. Ik merk duidelijk verschil tussen deze broek nu en 6 weken geleden. Maargoed, ik ben geen die-hard en heb weinig verstand van nudie-zaken. Hij zit goddelijk, dat wel.

Oh wacht, dat had ik al gezegd.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_41487711
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:57 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Die verkoper had een heel lulverhaal over dry denim opgehangen. Niet dat ik de broek zonder dat verhaal niet had gekocht hoor.
Oja, het is slechts 6 weken Though, vanwege die indigo verf slijt 'ie echt wel snel, dat verhaal staat ook aan de binnenkant van de broek op de broekzak. Ik merk duidelijk verschil tussen deze broek nu en 6 weken geleden. Maargoed, ik ben geen die-hard en heb weinig verstand van nudie-zaken. Hij zit goddelijk, dat wel.

Oh wacht, dat had ik al gezegd.
Arme Casparovvv . Maar je bent er blij mee, en hij staat je goed. Niets aan het handje dus
pi_41487996
Verkooppunten?

Wacht ik zie het al..

[ Bericht 54% gewijzigd door Ordinair op 04-09-2006 18:47:41 ]
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_41489991
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:30 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Arme Casparovvv . Maar je bent er blij mee, en hij staat je goed. Niets aan het handje dus
Klopt Eigenlijk is 'ie donkerder dan op de foto, wat 'm wel mooier maakt

Het is qua tint en pasvorm een nuttige uitbreiding van mijn garderobe Vandaag icm een bruin gestreepte v-hals trui en een dikke leren riem met van die zilverkleurige vierkantjes Kreeg nog een leuke reactie ook
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_41506506

Ben zelf echt een nudie freak al zeker 3 jaar.. ik heb een greycast (rr) die ik 1.5 jaar aan heb gehad met 1 was.. (begin maar te zeiken over hygiene etc als je wil) en die is super vet geworden.. verder een bootcut ola met aantal wassen.. ben nu bezig met een slim jim greycast en een slim jim japan (gemaakt van japanese non selvage denim)

Verder heb ik nog prewashed jeans van nudie (deze eb ik nooit aaan ong ) namelijk rr second hand, flare glenn worn in

Ik vond echter wel dat de site www.mynudies.com opgenomen moet worden in de op aangezien dat het grootste nudie forum is zover bekend..

Verder heb ik opzich best veel verstand van de denims etc.. aangezien ik contact heb met mensne die ze verklopen maar ook met iemand bij nudie zelf (via mail)

[ Bericht 7% gewijzigd door gfo op 05-09-2006 08:26:46 ]
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_41512831
Die staat al een tijdje in de OP..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_41517289
Ik heb mijn regular ralf na twee weken al gewassen terwijl die verkoper zei dat het naar 3 maanden pas mocht

Dikke lul, zolang kan ik het niet schoon houden. Hij ziet er nog prima uit overigens
pi_41524892
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 08:21 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ben zelf echt een nudie freak al zeker 3 jaar.. ik heb een greycast (rr) die ik 1.5 jaar aan heb gehad met 1 was.. (begin maar te zeiken over hygiene etc als je wil) en die is super vet geworden.. verder een bootcut ola met aantal wassen.. ben nu bezig met een slim jim greycast en een slim jim japan (gemaakt van japanese non selvage denim)

Verder heb ik nog prewashed jeans van nudie (deze eb ik nooit aaan ong ) namelijk rr second hand, flare glenn worn in

Ik vond echter wel dat de site www.mynudies.com opgenomen moet worden in de op aangezien dat het grootste nudie forum is zover bekend..

Verder heb ik opzich best veel verstand van de denims etc.. aangezien ik contact heb met mensne die ze verklopen maar ook met iemand bij nudie zelf (via mail)
Hoe kom ik aan een selvage Straight Sven?
kaya
pi_41527729
Nu weet ik nog steeds niet welk model de meeste rechtse is in de OP, 3e plaatje.
pi_41528172
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 08:21 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Jij bent die dude van superfuture en fuk.co.uk . Je haren
pi_41530639
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Jij bent die dude van superfuture en fuk.co.uk . Je haren
Jup ook van daar en morge gaat de tondeuse er over heen dusja
pi_41530664
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:04 schreef D-MIXXX het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet welk model de meeste rechtse is in de OP, 3e plaatje.
Regular ralf qua model.. wassing zal wel een vaak gewassen dry zijn nudie kennende
pi_41530722
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef gfo het volgende:

[..]

Jup ook van daar en morge gaat de tondeuse er over heen dusja
Korte haar hype
pi_41531966
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:14 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Korte haar hype
Neej niet leger kort maar gewoon weer wat korter
pi_41534158
Ik heb ook een Nudie, heb hem al heel lang, weet niet eens meer welk model, een van de eerste in ieder geval die hier te koop was volgens mij...heb hem al tientallen keren gewassen en hij ziet er nog steeds heel oké uit
  woensdag 6 september 2006 @ 10:38:25 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41542879
maak es een foto dan pik!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')