abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43117117
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef Fhunkit het volgende:
Ik draag m'n rrdg wat strakker, vind ik persoonlijk wel vet..Hij rekte wel best veel in de afgelopen weken dat ik 'm droeg =)

De even steven in de fitguide vind ik dus niet mooi he, de broek wel, maar volgens mij ligt het aan 't model dat die zakken zo verschrikkelijk laag lijken.. iig vreemde foto, vinden jullie niet?
Wat ik van de beschrijving begrijp is dat hij tussen de RR en de strakkere modellen als de Thinn Finn enz zit. Die hele strakke vind ik persoonlijk niet zo bij mij staan. Dus dan zou de Even Steven wel relaxed zitten. Zelfde model als de RR maar met strakkere pijpen aan de onderkant. Maar zo'n fitguide zegt ook niet alles want ik draag mijn RR ook strakker dan in de fitguide. Maar even afwachten tot ze in de winkel liggen en dan zelf aanpassen.
pi_43122094
Normaal koop ik mn broeken een maatje groter, maar mn RRDG heb ik een maatje kleiner gekocht. Hij zat in het begin dus erg strak (er was zelfs iemand die even dacht dat het een Thin Finn was), maar nu zit de broek precies goed.

Maar ik ga de volgende keer toch weer voor een maatje groter .
pi_43129114
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef dialMforMonkey het volgende:
[reactie op edit]
Ik las pas in het AD een artikel over jeans en iemand die bij blue blood werkt geeft zijn dry jeans altijd eerst mee aan een bevriende bouwvakker en na een paar maanden krijgt hij hem terug zoals hij hem wil.

[ Bericht 26% gewijzigd door BE op 01-11-2006 11:28:15 ]
pi_43131149
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik las pas in het AD een artikel over jeans en iemand die bij blue blood werkt geeft zijn dry jeans altijd eerst mee aan een bevriende bouwvakker en na een paar maanden krijgt hij hem terug zoals hij hem wil.
Haha, dat had ik ook gelezen ja. Maar ik vind dat je het dan toch een beetje verpest, het gave vind ik juist dat je er persoonlijke slijtplenken op krijgt. Die kerel van Blue Blood zou in principe dus ook gewoon pre-worn jeans in de winkel kunnen kopen.
  woensdag 1 november 2006 @ 11:27:44 #255
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_43131372
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef Hammet het volgende:

[..]

Haha, dat had ik ook gelezen ja. Maar ik vind dat je het dan toch een beetje verpest, het gave vind ik juist dat je er persoonlijke slijtplenken op krijgt. Die kerel van Blue Blood zou in principe dus ook gewoon pre-worn jeans in de winkel kunnen kopen.
Idd, mee eens..

Doen jullie ook andere dingen in je broekzakken om speciale slijtage te krijgen? Ik heb dan m'n telefoon (zit er na 4 weken al op ), wat geld in de 5e broekzak en in mn rechterbroekzak een hangertje van een ketting..
  woensdag 1 november 2006 @ 11:29:41 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43131419
Nutteloze 'grappige' post en de reacties daarop verwijderd.
pi_43131861
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef Hammet het volgende:

[..]

Dat vind ik ook hoor. Ik heb zelf nog geen dry broek maar die ben ik wel van plan binnenkort te kopen. Of de RR of de Even Steven. Maar het mooiste daarvan lijkt me juist wanneer je zelf je broek helemaal ziet veranderen.
pi_43148310
Vandaag de Nudie Straight Sven Coated Denim gekocht, maar hij moet helaas nog worden ingekort. Het is dus een ongewassen denim die op een aantal plaatsen is opgeschuurd, erg mooi. Maar ga hem dus niet wassen (wel laten stomen, dus nee geen stinkende broek), ben benieuwd hoe hij gaat worden.

Ben ook nog even in de nieuwe Blue Blood winkel in de pc hooftstraat geweest, tja wat zal ik ervan zeggen. Er zitten mooie broeken tussen, selvage, enz. Wel te prijzig, rond de 200/300 euro voor een niet selvage. Ik vind het alleen jammer dat het idee van de jeansliefhebber een beetje weg is daar. Als je kijkt naar een merk als Nudie, bestaat al best een tijd en proberen juist niet met de mode mee te gaan. Iedereen kan het dragen en de prijzen zijn gewoon goed.
Bij Blue Blood zijn ze veel meer de kant op gegaan van een modemerk, het is veel te hip, terwijl dit niet past bij een jeansmerk. Een jeansmerk moet gewoon altijd kunnen, net zoals Levi's.
Je kan nu die winkel in lopen met een zak geld en dan eruit komen als een kant en klare hippe jeansjongen, maar dat is volgend jaar weer uit. Je kon er ook schoenen, gadgets, scooters en roeiboten kopen. Ik blijf dus trouw aan Nudie.
kaya
pi_43149506
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:48 schreef mbargo het volgende:
Vandaag de Nudie Straight Sven Coated Denim gekocht, maar hij moet helaas nog worden ingekort. Het is dus een ongewassen denim die op een aantal plaatsen is opgeschuurd, erg mooi. Maar ga hem dus niet wassen (wel laten stomen, dus nee geen stinkende broek), ben benieuwd hoe hij gaat worden.

Ben ook nog even in de nieuwe Blue Blood winkel in de pc hooftstraat geweest, tja wat zal ik ervan zeggen. Er zitten mooie broeken tussen, selvage, enz. Wel te prijzig, rond de 200/300 euro voor een niet selvage. Ik vind het alleen jammer dat het idee van de jeansliefhebber een beetje weg is daar. Als je kijkt naar een merk als Nudie, bestaat al best een tijd en proberen juist niet met de mode mee te gaan. Iedereen kan het dragen en de prijzen zijn gewoon goed.
Bij Blue Blood zijn ze veel meer de kant op gegaan van een modemerk, het is veel te hip, terwijl dit niet past bij een jeansmerk. Een jeansmerk moet gewoon altijd kunnen, net zoals Levi's.
Je kan nu die winkel in lopen met een zak geld en dan eruit komen als een kant en klare hippe jeansjongen, maar dat is volgend jaar weer uit. Je kon er ook schoenen, gadgets, scooters en roeiboten kopen. Ik blijf dus trouw aan Nudie.
Natuurlijk gaat een merk als nudie mee met de mode. Waarom verkopen ze het anders bij Mocro's At Work.
pi_43150568
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat een merk als nudie mee met de mode. Waarom verkopen ze het anders bij Mocro's At Work.
Tuurlijk gaat Nudie mee met de mode, kijk maar naar de verschillende modellen. Momenteel wordt de Slim Jim weer goed verkocht, terwijl 2 jaar geleden de Flare Glenn nog in het assortiment zat. Alleen wat ik bedoel is dat Nudie 2 jaar geleden werd gedragen en over 2 jaar nog steeds, dat kan je niet zeggen van een merk als bijv Evisu. En ik denk dat dit met Blue Blood ook het geval is. En MAW heeft trouwens weinig met mode te maken.
kaya
pi_43151534
Men At Work is, net als H&M, vrij bepalend voor het modebeeld in Nederland. Vooral in kleine dorpjes/stadjes waar de MAW al snel als toonaangevend wordt gezien. Goed voorbeeld is het merk Energie. Toffe kleren, maar sinds MAW het is gaan verkopen kom je het in elke disco tegen.

Ik moet je wel gelijk geven op het punt waar jij Blue Blood met Evisu vergelijkt. Nudie heeft nog een vrij normale prijstelling waardoor het gepeupel er in rond kan lopen. Dit verhoogt de overlevingskans van het merk.
Blue Blood daarentegen hanteert prijzen die vergelijkbaar zin met Evisu toendertijd. Hierdoor zullen ze door een bepaald publiek geadopteerd worden die, als de hype over is, het merk net zo snel zullen laten vallen. En dan is Blue Blood niet meer dan een duur merk met een verkeerd imago.
pi_43152011
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:04 schreef dialMforMonkey het volgende:
Men At Work is, net als H&M, vrij bepalend voor het modebeeld in Nederland. Vooral in kleine dorpjes/stadjes waar de MAW al snel als toonaangevend wordt gezien. Goed voorbeeld is het merk Energie. Toffe kleren, maar sinds MAW het is gaan verkopen kom je het in elke disco tegen.

Ik moet je wel gelijk geven op het punt waar jij Blue Blood met Evisu vergelijkt. Nudie heeft nog een vrij normale prijstelling waardoor het gepeupel er in rond kan lopen. Dit verhoogt de overlevingskans van het merk.
Blue Blood daarentegen hanteert prijzen die vergelijkbaar zin met Evisu toendertijd. Hierdoor zullen ze door een bepaald publiek geadopteerd worden die, als de hype over is, het merk net zo snel zullen laten vallen. En dan is Blue Blood niet meer dan een duur merk met een verkeerd imago.
precies. MAW en H&M zijn misschien bepalend voor het modebeeld, maar ik bedoel meer de echte mode. Ze weten bij MAW niet eens welke modellen van Nudie ze verkopen. Ik daar vragen om een straight sven selvage, vervolgens pakt ze een g-star broek.
kaya
  woensdag 1 november 2006 @ 21:49:28 #263
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_43153604
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Omdat het momenteel vrij hip is... Bij mij op school zie je toch een krappe 3 % een nudiebroek hebben,
dat betekent echter niet dat nudie zich aanpast aan de mode, maar op dit moment is de mode, nudie.

Als er volgend jaar bijv. een totaal ander type broek hip is in plaats van de dry, dan zou het me erg tegenvallen van
nudie als ze dan een compleet nieuwe collectie zouden produceren; daarom zie je bij nudie ook niet FALL 06/07 staan, aangezien een groot deel uit 2004/05 stamt, en dus al een langere levensduur dan de gemiddelde g-star heeft getoond
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_43154132
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Omdat het momenteel vrij hip is... Bij mij op school zie je toch een krappe 3 % een nudiebroek hebben,
dat betekent echter niet dat nudie zich aanpast aan de mode, maar op dit moment is de mode, nudie.

Als er volgend jaar bijv. een totaal ander type broek hip is in plaats van de dry, dan zou het me erg tegenvallen van
nudie als ze dan een compleet nieuwe collectie zouden produceren; daarom zie je bij nudie ook niet FALL 06/07 staan, aangezien een groot deel uit 2004/05 stamt, en dus al een langere levensduur dan de gemiddelde g-star heeft getoond
Ok, maar een merk als Nudie moet ook overleven. Het is een bedrijf en geen instelling zonder winstoogmerk.
Dry denim begon al voordat Nudie bestond een hype te worden en Nudie speelde hier mooi op in.

Ach, ik vind het trouwens een bagger discussie
pi_43155892
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Ok, maar een merk als Nudie moet ook overleven. Het is een bedrijf en geen instelling zonder winstoogmerk.
Dry denim begon al voordat Nudie bestond een hype te worden en Nudie speelde hier mooi op in.

Het is ook niet echt een discussie
kaya
  woensdag 1 november 2006 @ 22:58:38 #266
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_43156585
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

eens

P.S. toch irritante gewoonte om laatste woord te willen hebben:
dry denim bestond inderdaad al eerder, maar nudie is nu ongeveer symboliserend voor dry denim,
of in ieder geval "aging" denim, 'the naked thruth about denim' etc etc

het zou apart zijn als ze nu in eens allerlei linnen / curdoroy broeken gingen maken, of hele dunne jeans met
bleke washingen / beschermende lagen aangezien dat TOTAAL niet bij het image past, maar wie weet
verassen ze ons / stellen ze ons teleur
  woensdag 1 november 2006 @ 23:32:23 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_43157700
Ik ging vandaag in Naaldwijk (waar ik woon, en had op de website gezien dat ze ook Nudies verkopen) kijken, wat voor Nudies ze dus hadden.. Alleen maar RR die al gewassen enzo was . Erg jammer, maar ik ga ook wel liever naar Den Haag ervoor

Iig, zo ziet m'n rechterkontzak er nu uit Tis niet erg..maar moet er nog steeds aan wennen. (en nee, niet eruit gescheurd oid, dat was er al half ingemaakt)
pi_43157955
Grappig om te lezen. Ben het wel met jullie eens dat Blue Blood op dit moment erg hip is maar erg moet uitkijken dat het geen evisu wordt.

Wat ik een erg sterk punt van nudie vind is dat ze gewoon een overzichtelijke collectie hebben met altijd ongeveer 8 modellen en die hebben dan weer verschillende washings. Niet zoals diesel met 1001 modellen. Nudie heeft voor elke trend ook wel een model. Paar jaar geleden bij de wat wijdere broeken de loose frank, nu met de wat strakkere broeken de Thinn Finn.

Wat betreft de MAW, dat vind ik dus echt een klotewinkel. Als merk zal het wel lekker veel orders zijn als je bij de MAW ligt maar je moet wel uitkijken dat je je merk niet verkloot. Eerdere voorbeelden zijn Paul Frank en Bikkemberg. Niet echt mijn merken maar een aantal jaar geleden waren ze nog in ekele winkels in Amsterdam te koop en dus nog vrij exclusief. Nu zijn ze al een paar jaar bij de MAW te koop en iedereen loopt er mee dus ook alle sjonnies en is het merk dus overhyped.
pi_43157981
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:32 schreef GotC het volgende:
Ik ging vandaag in Naaldwijk (waar ik woon, en had op de website gezien dat ze ook Nudies verkopen) kijken, wat voor Nudies ze dus hadden.. Alleen maar RR die al gewassen enzo was . Erg jammer, maar ik ga ook wel liever naar Den Haag ervoor

Iig, zo ziet m'n rechterkontzak er nu uit Tis niet erg..maar moet er nog steeds aan wennen. (en nee, niet eruit gescheurd oid, dat was er al half ingemaakt)
[afbeelding]
Ik den haag zit toch ook Bendorf? Die in Amsterdam heeft altijd erg veel nudies.
  woensdag 1 november 2006 @ 23:54:51 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_43158363
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:41 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik den haag zit toch ook Bendorf? Die in Amsterdam heeft altijd erg veel nudies.
Yep, klopt. Ik ben ook nogal bang dat de M@W het gaat verkloten, het moet nog wel een beetje een exclusief merk blijven, dat het niet op elke straathoek te kopen is voor steeds minder.. Gelukkig zal dat bij de vrouwen nog wel een beetje meevallen, de meesten denken er niet aan om een mannenbroek aan te doen. Hangt wel een beetje van je figuur af moet ik zeggen.

[ Bericht 9% gewijzigd door GotC op 02-11-2006 09:33:16 ]
  donderdag 2 november 2006 @ 00:54:23 #271
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_43159712
Pfff, doe allemaal niet zo interessant met je Nudie en 'exclusief' zeg, ik lach me ziek hier.

't Is gewoon een relaxt merk wat in praktisch elke stad te verkrijgen is... en ja, steeds meer mensen lopen er mee. Maar wat zou dat?
pi_43160220
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:54 schreef BrauN het volgende:
Pfff, doe allemaal niet zo interessant met je Nudie en 'exclusief' zeg, ik lach me ziek hier.

't Is gewoon een relaxt merk wat in praktisch elke stad te verkrijgen is... en ja, steeds meer mensen lopen er mee. Maar wat zou dat?
Ik wil niet dat ik volgend jaar geassocieerd wordt met die kuddes sjonnies die er tegen die tijd ook in rond lopen, en dat ík dan vervolgens wordt aangezien als lompe boer die met de groep mee loopt. En die kans is zeker aanwezig als het bij de M@W verkocht wordt (de al eerder genoemde merken als Bikkenberg en Paul Frank zijn hier inderdaad prima voorbeelden van).
pi_43162461
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

-veel getyp-
Nudie symboliserend voor dry denim? de meeste mensen die nudie kopen bij de M@W (grootse aftrekpost voor nudie) weten nog niet eens wat dry denim is.
En zullen zeker niet hun broek laten stomen of luchten maar gewoon in de wasmachine proppen als ze raw denim nudies kopen.
En als je gaat kijken naar mensen die wel echt van jeans houden en weten hoe ze jeans moeten behandelen valt Nudie al snel laag uit en zal je eerder Blue Blood, Levis, SugerCane, IronHeart en andere japanse denim tegenkomen.
  donderdag 2 november 2006 @ 08:58:19 #274
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_43162823
quote:

[afbeelding]
Ik vind het erg jammer dat evisu (niet eu lijn maar de japanse) zo verneukt is door namaak.. echte evisu jeans bv die japanse en die heritage zijn supermooie jeans van super kwaliteit
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_43162889
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:21 schreef Hammet het volgende:

[..]

Ik wil niet dat ik volgend jaar geassocieerd wordt met die kuddes sjonnies die er tegen die tijd ook in rond lopen, en dat ík dan vervolgens wordt aangezien als lompe boer die met de groep mee loopt. En die kans is zeker aanwezig als het bij de M@W verkocht wordt (de al eerder genoemde merken als Bikkenberg en Paul Frank zijn hier inderdaad prima voorbeelden van).
Ach, tegen die tijd haal je gewoon de sticksels achter op je broek weg
x
pi_43163019
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:21 schreef Hammet het volgende:

[..]

ach dan kan je iig zeggen dat de jouwe al een jaar niet gewassen is!
pi_43167285
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:12 schreef rival het volgende:

[..]

ach dan kan je iig zeggen dat de jouwe al een jaar niet gewassen is!
* checkt fotoboek

oh jij bent dus één van die sjonnies
pi_43167943
Ik vind zelf dat Blue Blood broeken echt voor geen meter zitten. Daarentegen zit Nudie super! Dus kwa pasvorm staat Nudie wel boven BB, voor mij althans..
pi_43168538
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:30 schreef Hammet het volgende:

[..]

* checkt fotoboek

aha, mensen die hun spijkerbroek wassen zijn sjonnies?
  donderdag 2 november 2006 @ 13:27:52 #280
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_43168884
quote:
Op donderdag 2 november 2006 08:24 schreef Cloud_SB het volgende:

[..]

Nudie symboliserend voor dry denim? de meeste mensen die nudie kopen bij de M@W (grootse aftrekpost voor nudie) weten nog niet eens wat dry denim is.
En zullen zeker niet hun broek laten stomen of luchten maar gewoon in de wasmachine proppen als ze raw denim nudies kopen.
En als je gaat kijken naar mensen die wel echt van jeans houden en weten hoe ze jeans moeten behandelen valt Nudie al snel laag uit en zal je eerder Blue Blood, Levis, SugerCane, IronHeart en andere japanse denim tegenkomen.
klopt.. meeste M@W klanten zijn inderdaad kuddedieren... maar als die hun nudies nou massaal de wasmachine inflikkeren, dan zie je wel over een half jaar wie WEL en wie NIET weten hoe ze met dry denim moeten omgaan.

Nudie is inderdaad niet zo duur als door jouw genoemde merken (muv Levi's, maar Levi's = voor jeanskenners )
maar duur wil niet altijd zeggen beter IMHO
  donderdag 2 november 2006 @ 13:36:15 #281
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43169188
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:30 schreef Hammet het volgende:

[..]

* checkt fotoboek

So true
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43169296
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:36 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

So true
verklaar je nader!
  donderdag 2 november 2006 @ 13:45:29 #283
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43169466
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:39 schreef rival het volgende:

[..]

verklaar je nader!

pi_43169582
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:45 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

[afbeelding]

aha, dus omdat 2 van me maten hip-hop muziek maken en ook optreden! (deze foto is gemaakt bij een optreden)
hip-hop optreden vandaar de kleding van de meeste mensen! (ik heb een normale spijkerbroek aan, witte longsleeve en botticelli schoenen maja)

daarom ben ik een sjonnie?
pi_43170426
De beste rapper die bestaat.
pi_43170550
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:12 schreef dialMforMonkey het volgende:
De beste rapper die bestaat.
king koopah! wat is daar mee?
pi_43171114

En weer on-topic. Die middelste zwarte broek. Welk model zou dat zijn?
  donderdag 2 november 2006 @ 14:41:09 #288
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43171361
de Gay Gary?
  donderdag 2 november 2006 @ 14:47:33 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_43171580
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]

En weer on-topic. Die middelste zwarte broek. Welk model zou dat zijn?
Thin Finn? Wel mooie kleur an sich

(Het zou ook de Tight Long John kunnen zijn, maar die broek is gewoon..weird.)
pi_43172220
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef One_conundrum het volgende:
de Gay Gary?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_43173385
quote:

[afbeelding]
hmm..welk model is dat?
  donderdag 2 november 2006 @ 15:44:26 #292
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_43173452
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:41 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

hmm..welk model is dat?
Low Slim Jim (one wash) Het zat er al half in zeg maar, dus het materiaal was op die plek al 'zwakker' (was alleen nog een kwestie van tijd voordat het scheurde). Ziet er nu wel stoer uit
pi_43177149
Vandaag weer complimentje gekregen over mijn ''super toffe'' broek.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 2 november 2006 @ 17:42:07 #294
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_43177335
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef Jett het volgende:
Vandaag weer complimentje gekregen over mijn ''super toffe'' broek.
Foto?
pi_43179258
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:42 schreef BrauN het volgende:

[..]

Foto?
toch weer proberen he
kaya
  donderdag 2 november 2006 @ 18:52:20 #296
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_43179483
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:45 schreef mbargo het volgende:

[..]

toch weer proberen he
Dude... dit is PUB niet. Ik ben serieus benieuwd hoe die broek er uit ziet.
pi_43180619
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef GSbrder het volgende:

[..]

klopt.. meeste M@W klanten zijn inderdaad kuddedieren... maar als die hun nudies nou massaal de wasmachine inflikkeren, dan zie je wel over een half jaar wie WEL en wie NIET weten hoe ze met dry denim moeten omgaan.

Nudie is inderdaad niet zo duur als door jouw genoemde merken (muv Levi's, maar Levi's = voor jeanskenners )
maar duur wil niet altijd zeggen beter IMHO
Levi's heeft meerdere lijnen, er is een wat goekdopere maar er zijn ook een aantal duurdere.
Oldskool orginele first levi's broeken uit 1800zoveel gaan zelfs voor meer dan 1000euro

En nee duur wil niet altijd zeggen beter, maar wel vaak.
Nudie maakt goede kwaliteit broeken, hebben veel keus goede denim ook maar ze halen het toch echt nog niet bij merken als SugerCane en Iron Heart.
Zowieso zijn spijkerbroeken overpriced, cheap monday zelfde zoniet betere kwaliteit dan Nudie. Vanaf 40 euro! tot een maximum van zo'n 60euro! In de Sting is het tegenwoordig zelfs al moeilijk een spijkerbroek onder de 60euro te vinden en dan zit je nog met een capsize ook.
  donderdag 2 november 2006 @ 20:11:33 #298
161120 Luie-princes
Don't kick the baby.
pi_43182617
Nudie's zijn mooi.
Ik heb er zelf ook eentje.
Put your money where your mouth is.
pi_43206160
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:11 schreef Luie-princes het volgende:
Nudie's zijn mooi.
Ik heb er zelf ook eentje.