Wat ik van de beschrijving begrijp is dat hij tussen de RR en de strakkere modellen als de Thinn Finn enz zit. Die hele strakke vind ik persoonlijk niet zo bij mij staan. Dus dan zou de Even Steven wel relaxed zitten. Zelfde model als de RR maar met strakkere pijpen aan de onderkant. Maar zo'n fitguide zegt ook niet alles want ik draag mijn RR ook strakker dan in de fitguide. Maar even afwachten tot ze in de winkel liggen en dan zelf aanpassen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef Fhunkit het volgende:
Ik draag m'n rrdg wat strakker, vind ik persoonlijk wel vet..Hij rekte wel best veel in de afgelopen weken dat ik 'm droeg =)
De even steven in de fitguide vind ik dus niet mooi he, de broek wel, maar volgens mij ligt het aan 't model dat die zakken zo verschrikkelijk laag lijken.. iig vreemde foto, vinden jullie niet?
Ik las pas in het AD een artikel over jeans en iemand die bij blue blood werkt geeft zijn dry jeans altijd eerst mee aan een bevriende bouwvakker en na een paar maanden krijgt hij hem terug zoals hij hem wil.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef dialMforMonkey het volgende:
[reactie op edit]
Haha, dat had ik ook gelezen ja. Maar ik vind dat je het dan toch een beetje verpest, het gave vind ik juist dat je er persoonlijke slijtplenken op krijgt. Die kerel van Blue Blood zou in principe dus ook gewoon pre-worn jeans in de winkel kunnen kopen.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik las pas in het AD een artikel over jeans en iemand die bij blue blood werkt geeft zijn dry jeans altijd eerst mee aan een bevriende bouwvakker en na een paar maanden krijgt hij hem terug zoals hij hem wil.
Idd, mee eens..quote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook gelezen ja. Maar ik vind dat je het dan toch een beetje verpest, het gave vind ik juist dat je er persoonlijke slijtplenken op krijgt. Die kerel van Blue Blood zou in principe dus ook gewoon pre-worn jeans in de winkel kunnen kopen.
Dat vind ik ook hoor. Ik heb zelf nog geen dry broek maar die ben ik wel van plan binnenkort te kopen. Of de RR of de Even Steven. Maar het mooiste daarvan lijkt me juist wanneer je zelf je broek helemaal ziet veranderen.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook gelezen ja. Maar ik vind dat je het dan toch een beetje verpest, het gave vind ik juist dat je er persoonlijke slijtplenken op krijgt. Die kerel van Blue Blood zou in principe dus ook gewoon pre-worn jeans in de winkel kunnen kopen.
Natuurlijk gaat een merk als nudie mee met de mode. Waarom verkopen ze het anders bij Mocro's At Work.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:48 schreef mbargo het volgende:
Vandaag de Nudie Straight Sven Coated Denim gekocht, maar hij moet helaas nog worden ingekort. Het is dus een ongewassen denim die op een aantal plaatsen is opgeschuurd, erg mooi. Maar ga hem dus niet wassen (wel laten stomen, dus nee geen stinkende broek), ben benieuwd hoe hij gaat worden.
Ben ook nog even in de nieuwe Blue Blood winkel in de pc hooftstraat geweest, tja wat zal ik ervan zeggen. Er zitten mooie broeken tussen, selvage, enz. Wel te prijzig, rond de 200/300 euro voor een niet selvage. Ik vind het alleen jammer dat het idee van de jeansliefhebber een beetje weg is daar. Als je kijkt naar een merk als Nudie, bestaat al best een tijd en proberen juist niet met de mode mee te gaan. Iedereen kan het dragen en de prijzen zijn gewoon goed.
Bij Blue Blood zijn ze veel meer de kant op gegaan van een modemerk, het is veel te hip, terwijl dit niet past bij een jeansmerk. Een jeansmerk moet gewoon altijd kunnen, net zoals Levi's.
Je kan nu die winkel in lopen met een zak geld en dan eruit komen als een kant en klare hippe jeansjongen, maar dat is volgend jaar weer uit. Je kon er ook schoenen, gadgets, scooters en roeiboten kopen. Ik blijf dus trouw aan Nudie.
Tuurlijk gaat Nudie mee met de mode, kijk maar naar de verschillende modellen. Momenteel wordt de Slim Jim weer goed verkocht, terwijl 2 jaar geleden de Flare Glenn nog in het assortiment zat. Alleen wat ik bedoel is dat Nudie 2 jaar geleden werd gedragen en over 2 jaar nog steeds, dat kan je niet zeggen van een merk als bijv Evisu. En ik denk dat dit met Blue Blood ook het geval is. En MAW heeft trouwens weinig met mode te maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat een merk als nudie mee met de mode. Waarom verkopen ze het anders bij Mocro's At Work.
precies. MAW en H&M zijn misschien bepalend voor het modebeeld, maar ik bedoel meer de echte mode. Ze weten bij MAW niet eens welke modellen van Nudie ze verkopen. Ik daar vragen om een straight sven selvage, vervolgens pakt ze een g-star broek.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:04 schreef dialMforMonkey het volgende:
Men At Work is, net als H&M, vrij bepalend voor het modebeeld in Nederland. Vooral in kleine dorpjes/stadjes waar de MAW al snel als toonaangevend wordt gezien. Goed voorbeeld is het merk Energie. Toffe kleren, maar sinds MAW het is gaan verkopen kom je het in elke disco tegen.
Ik moet je wel gelijk geven op het punt waar jij Blue Blood met Evisu vergelijkt. Nudie heeft nog een vrij normale prijstelling waardoor het gepeupel er in rond kan lopen. Dit verhoogt de overlevingskans van het merk.
Blue Blood daarentegen hanteert prijzen die vergelijkbaar zin met Evisu toendertijd. Hierdoor zullen ze door een bepaald publiek geadopteerd worden die, als de hype over is, het merk net zo snel zullen laten vallen. En dan is Blue Blood niet meer dan een duur merk met een verkeerd imago.
Omdat het momenteel vrij hip is... Bij mij op school zie je toch een krappe 3 % een nudiebroek hebben,quote:Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat een merk als nudie mee met de mode. Waarom verkopen ze het anders bij Mocro's At Work.
Ok, maar een merk als Nudie moet ook overleven. Het is een bedrijf en geen instelling zonder winstoogmerk.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat het momenteel vrij hip is... Bij mij op school zie je toch een krappe 3 % een nudiebroek hebben,
dat betekent echter niet dat nudie zich aanpast aan de mode, maar op dit moment is de mode, nudie.
Als er volgend jaar bijv. een totaal ander type broek hip is in plaats van de dry, dan zou het me erg tegenvallen van
nudie als ze dan een compleet nieuwe collectie zouden produceren; daarom zie je bij nudie ook niet FALL 06/07 staan, aangezien een groot deel uit 2004/05 stamt, en dus al een langere levensduur dan de gemiddelde g-star heeft getoond
Het is ook niet echt een discussiequote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ok, maar een merk als Nudie moet ook overleven. Het is een bedrijf en geen instelling zonder winstoogmerk.
Dry denim begon al voordat Nudie bestond een hype te worden en Nudie speelde hier mooi op in.
Ach, ik vind het trouwens een bagger discussie
eensquote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ok, maar een merk als Nudie moet ook overleven. Het is een bedrijf en geen instelling zonder winstoogmerk.
Dry denim begon al voordat Nudie bestond een hype te worden en Nudie speelde hier mooi op in.
Ach, ik vind het trouwens een bagger discussie
Ik den haag zit toch ook Bendorf? Die in Amsterdam heeft altijd erg veel nudies.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:32 schreef GotC het volgende:
Ik ging vandaag in Naaldwijk (waar ik woon, en had op de website gezien dat ze ook Nudies verkopen) kijken, wat voor Nudies ze dus hadden.. Alleen maar RR die al gewassen enzo was. Erg jammer, maar ik ga ook wel liever naar Den Haag ervoor
Iig, zo ziet m'n rechterkontzak er nu uitTis niet erg..maar moet er nog steeds aan wennen. (en nee, niet eruit gescheurd oid, dat was er al half ingemaakt)
[afbeelding]
Yep, klopt. Ik ben ook nogal bang dat de M@W het gaat verkloten, het moet nog wel een beetje een exclusief merk blijven, dat het niet op elke straathoek te kopen is voor steeds minder.. Gelukkig zal dat bij de vrouwen nog wel een beetje meevallen, de meesten denken er niet aan om een mannenbroek aan te doen. Hangt wel een beetje van je figuur af moet ik zeggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik den haag zit toch ook Bendorf? Die in Amsterdam heeft altijd erg veel nudies.
Ik wil niet dat ik volgend jaar geassocieerd wordt met die kuddes sjonnies die er tegen die tijd ook in rond lopen, en dat ík dan vervolgens wordt aangezien als lompe boer die met de groep mee loopt. En die kans is zeker aanwezig als het bij de M@W verkocht wordt (de al eerder genoemde merken als Bikkenberg en Paul Frank zijn hier inderdaad prima voorbeelden van).quote:Op donderdag 2 november 2006 00:54 schreef BrauN het volgende:
Pfff, doe allemaal niet zo interessant met je Nudie en 'exclusief' zeg, ik lach me ziek hier.
't Is gewoon een relaxt merk wat in praktisch elke stad te verkrijgen is... en ja, steeds meer mensen lopen er mee. Maar wat zou dat?
Nudie symboliserend voor dry denim? de meeste mensen die nudie kopen bij de M@W (grootse aftrekpost voor nudie) weten nog niet eens wat dry denim is.quote:
Ik vind het erg jammer dat evisu (niet eu lijn maar de japanse) zo verneukt is door namaak.. echte evisu jeans bv die japanse en die heritage zijn supermooie jeans van super kwaliteitquote:Op woensdag 1 november 2006 23:32 schreef GotC het volgende:
Ik ging vandaag in Naaldwijk (waar ik woon, en had op de website gezien dat ze ook Nudies verkopen) kijken, wat voor Nudies ze dus hadden.. Alleen maar RR die al gewassen enzo was. Erg jammer, maar ik ga ook wel liever naar Den Haag ervoor
Iig, zo ziet m'n rechterkontzak er nu uitTis niet erg..maar moet er nog steeds aan wennen. (en nee, niet eruit gescheurd oid, dat was er al half ingemaakt)
[afbeelding]
Ach, tegen die tijd haal je gewoon de sticksels achter op je broek wegquote:Op donderdag 2 november 2006 01:21 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik volgend jaar geassocieerd wordt met die kuddes sjonnies die er tegen die tijd ook in rond lopen, en dat ík dan vervolgens wordt aangezien als lompe boer die met de groep mee loopt. En die kans is zeker aanwezig als het bij de M@W verkocht wordt (de al eerder genoemde merken als Bikkenberg en Paul Frank zijn hier inderdaad prima voorbeelden van).
ach dan kan je iig zeggen dat de jouwe al een jaar niet gewassen is!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:21 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik volgend jaar geassocieerd wordt met die kuddes sjonnies die er tegen die tijd ook in rond lopen, en dat ík dan vervolgens wordt aangezien als lompe boer die met de groep mee loopt. En die kans is zeker aanwezig als het bij de M@W verkocht wordt (de al eerder genoemde merken als Bikkenberg en Paul Frank zijn hier inderdaad prima voorbeelden van).
* checkt fotoboekquote:Op donderdag 2 november 2006 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
ach dan kan je iig zeggen dat de jouwe al een jaar niet gewassen is!![]()
aha, mensen die hun spijkerbroek wassen zijn sjonnies?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:30 schreef Hammet het volgende:
[..]
* checkt fotoboek
oh jij bent dus één van die sjonnies
klopt.. meeste M@W klanten zijn inderdaad kuddedieren... maar als die hun nudies nou massaal de wasmachine inflikkeren, dan zie je wel over een half jaar wie WEL en wie NIET weten hoe ze met dry denim moeten omgaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 08:24 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Nudie symboliserend voor dry denim? de meeste mensen die nudie kopen bij de M@W (grootse aftrekpost voor nudie) weten nog niet eens wat dry denim is.
En zullen zeker niet hun broek laten stomen of luchten maar gewoon in de wasmachine proppen als ze raw denim nudies kopen.
En als je gaat kijken naar mensen die wel echt van jeans houden en weten hoe ze jeans moeten behandelen valt Nudie al snel laag uit en zal je eerder Blue Blood, Levis, SugerCane, IronHeart en andere japanse denim tegenkomen.
So truequote:Op donderdag 2 november 2006 12:30 schreef Hammet het volgende:
[..]
* checkt fotoboek
oh jij bent dus één van die sjonnies
aha, dus omdat 2 van me maten hip-hop muziek maken en ook optreden! (deze foto is gemaakt bij een optreden)quote:
king koopah! wat is daar mee?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:12 schreef dialMforMonkey het volgende:
De beste rapper die bestaat.
Thin Finn? Wel mooie kleur an sichquote:Op donderdag 2 november 2006 14:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
En weer on-topic. Die middelste zwarte broek. Welk model zou dat zijn?
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef One_conundrum het volgende:
de Gay Gary?
hmm..welk model is dat?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:32 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Low Slim Jim (one wash)quote:
Foto?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef Jett het volgende:
Vandaag weer complimentje gekregen over mijn ''super toffe'' broek.![]()
Levi's heeft meerdere lijnen, er is een wat goekdopere maar er zijn ook een aantal duurdere.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
klopt.. meeste M@W klanten zijn inderdaad kuddedieren... maar als die hun nudies nou massaal de wasmachine inflikkeren, dan zie je wel over een half jaar wie WEL en wie NIET weten hoe ze met dry denim moeten omgaan.
Nudie is inderdaad niet zo duur als door jouw genoemde merken (muv Levi's, maar Levi's = voor jeanskenners)
maar duur wil niet altijd zeggen beter IMHO
Tof, welk model?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:11 schreef Luie-princes het volgende:
Nudie's zijn mooi.
Ik heb er zelf ook eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |