Koef in Oranjequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:52 schreef BB-King het volgende:
Waar is De Zeeuw... en roep ook eens Koevermans op!![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:49 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Kan iemand niet het licht uit doen daar in Luxemburg?
Ik heb me zwaarder zitten ergeren tijdens EURO 2004 dan nu hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Op de momenten waar het echt om draait doet Advocaat het nog altijd beter dan Van Basten.
Heitinga uit de voetballerijquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef BigFire het volgende:
Heitinga uit Oranje
Heitinga uit Ajax
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Heitinga. WERELDVERDEDIGER!
Sarcasme viert hoogtij vanavond.
Heb jij je ook zwaarder zitten te ergeren tijdens EURO 2004 dan tijdens het WK van 2006?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb me zwaarder zitten ergeren tijdens EURO 2004 dan nu hoor.
Hij had bijna een doelpunt hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef Danny_Ramone het volgende:
TERING HEITINGA!!! zo'n vent moet je gelijk wisselen, naar huis sturen en nooit meer oproepen! Die gaat ons nog zat punten kosten geloof me maar.
die krijg je niet uit oranje zolang de ajax kliek regeertquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Heitinga. WERELDVERDEDIGER!
Sarcasme viert hoogtij vanavond.
Hij wint alweer inderdaad, wat een held is het ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo te zien gaat Van Basten weer een record verbreken.
Met zijn salaris kan hij zelfs nog jaren teren op een uitkering en zelfs nog een villa aanschaffen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Heitinga uit de voetballerij![]()
Nee, EURO 2004 kwamen we met zoveel geluk door.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb jij je ook zwaarder zitten te ergeren tijdens EURO 2004 dan tijdens het WK van 2006?
Vergeet zijn Sloggi campagne niet, waarom zou die gast nog een bal goed raken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met zijn salaris kan hij zelfs nog jaren teren op een uitkering en zelfs nog een villa aanschaffen.![]()
Woorden schieten tekort...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:54 schreef kollie het volgende:
Goede wedstrijd, vinden jullie niet?
Ik vind ze juist mooiquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:01 schreef pberends het volgende:
Sorry, maar nog steeds die walgelijke 3-kleur outfits?
Wie zorgt er nou eindelijk een voor dat die OERLIJKEKE KUTOUTFITS de fik in gaan???
Ik wil ORANJE, VERDOMME!!!!!
Het is dan duidelijk op welke doelgroep Sloggi mikt....sjonnie's.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vergeet zijn Sloggi campagne niet, waarom zou die gast nog een bal goed raken.![]()
Dan moet je de thuiswedstrijd kijken.quote:
je moederquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Game_Error het volgende:
1-0 voor wie?
Luxemburg doet een Zidane'tje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Let maar op, straks in de laatste minuten de gelijkmaker en Oranje druipt af.
Ik nomineer deze 'grap' als slechtste van t jaar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is dan duidelijk op welke doelgroep Sloggi mikt....sjonnie's.![]()
![]()
Of voor Sandra, ''NA DE WEDSTRIJD, KRIJG IK HEM ER WÉL IN!''quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Van Persie had een brief voor zijn moeder aan de bal hangen, "MAMA HAAL ME HIER WEG!!"
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Of voor Sandra, ''NA DE WEDSTRIJD, KRIJG IK HEM ER WÉL IN!''
Rugby is fairquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef superhaagie het volgende:
Rugby doe je toch echt ergens anders robin...
heitinga wil er wat spanning in gooienquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:59 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hij had bijna een doelpunt hoor!![]()
Als excuusneger, MvB heeft een reden nodig waarom we zo spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef Danny_Ramone het volgende:
NEEEEE!!!! Waarom van persie eruit en die kluns van een BABEL erin ?
omdat babel beter de rol van kluns kan spelen dan van persie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef Danny_Ramone het volgende:
NEEEEE!!!! Waarom van persie eruit en die kluns van een BABEL erin ?
de schotten hadden mazzelquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef wolferl het volgende:
Grote uitslagen zijn voorbij, het is overleven tegenwoordig.
Tegen Luxemburg?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef wolferl het volgende:
Cool!quote:
als je een davids, seedorf etc. gewoon selecteert...dan win je zo met 5-0, 6-0 ofzo maja dit is echt gewoon matigquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef wolferl het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Danny_Ramone het volgende:
Die Theo Janssen mag volgende keer gewoon weer in Arnhem blijven.
idd samen met schaars , iedergeval beter dan die sleutelhanger die op zn vrouw aan het w8 is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Met theo worden we gewoon Europees kampioen in 2008.![]()
Hoe kom je daar nou bij? Man, we hebben de wedstrijd he-le-maal onder controle. De juiste mensen op de juiste plek, we staan voor. Het gaat nou eenmaal om de punten he!! Jaahaa! Kan eens een keer gebeuren, je wint niet zomaar meer van die teams die zich zo ingraven. He, je kan eens een keer een slechte dag hebben.quote:
Ik wil net zeggen, die gasten gaan juichend het veld afquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Luxemburg nog de vlag gaat uithangen met deze score.
Nationale feestdag denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Luxemburg nog de vlag gaat uithangen met deze score.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef DrDentz het volgende:
nouja ze winnen iig, snel vergeten deze wedstrijd,
GOAL! Driepunter!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:12 schreef -Wolf- het volgende:
ik ga pissen. ik mis toch niets.
Kan die mooi een act beginnen samen met Van Basten in het circus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:12 schreef BB-King het volgende:
Die keeper van Andorra was pas een clown.
Zo beter?:quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo''n hekel aan he: "Ach we winnen iig"![]()
dat zeg ik nieteens, ik zeg ZE winnen iigquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo''n hekel aan he: "Ach we winnen iig"![]()
Als ie hem voor Nederland geeft hoop ik dat Huntelaar hem niet neemt , die mist toch .....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef BigFire het volgende:
portugees wil nog een penalty geven dus werkt zich al fluitend naar het doel van NL
Boeit mij het nou of je we of ze zegt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
dat zeg ik nieteens, ik zeg ZE winnen iig
Laatste stukje klopt. Maar dat "Ach". Neuh dat is niet beterquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zo beter?:
Ach, de drie punten zijn binnen.
bla bla bla. wat we nu zien is echt niet nieuw. traditioneel lastig tegen verdedigende kleine landen. maar als we tegen de grotere aanvallende teams spelen winnen we gewoon met 3-1.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Nederland zo speelt tegen Bulgarije en Roemenie, gaan ze roemloos ten onder, want waar een C-spits nu faalt, maakt een Mutu of Berbatov zijn gegeven kans wél af.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef static het volgende:
Wat. Een. Aan. Flui. Ting.
Hij heeft geen een enkele goede bruikbare bal gehad kan je beter zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar heeft niet echt bruikbare pasjes gehad.
is ie wel in vorm , maar er lopen er nog wel een paar die dat niet zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar heeft niet echt bruikbare pasjes gehad.
Nee hoor, ik heb nu niet het gevoel dat WE aan het winnen zijn van de kijkers in Luxemburgquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Boeit mij het nou of je we of ze zegt.
Komt op hetzelfde neer.
stukken betere dan Van Bommelquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Danny_Ramone het volgende:
Die theo jansen mag volgende keer gewoon weer in arnhem blijven.
dat valt me ook op bij NL. ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:17 schreef BigFire het volgende:
[..]
bla bla bla. wat we nu zien is echt niet nieuw. traditioneel lastig tegen verdedigende kleine landen. maar als we tegen de grotere aanvallende teams spelen winnen we gewoon met 3-1.
Maar dat zijn teams die willen voetballen.. meer ruimte voor Nederland.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Nederland zo speelt tegen Bulgarije en Roemenie, gaan ze roemloos ten onder, want waar een C-spits nu faalt, maakt een Mutu of Berbatov zijn gegeven kans wél af.
Lol heb je het nu over RvN op het WK2006?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft geen een enkele goede bruikbare bal gehad kan je beter zeggen![]()
Ik doelde dan ook niet op het we of ze gedeelte...never mind..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nu niet het gevoel dat WE aan het winnen zijn van de kijkers in Luxemburg
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
Ze hebben ook echt maar 1 professional, de rest zijn allemaal amateursbakkers, rietdekkers, fietsenmakers, leraren, ijscomannen, obers, etc..
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef superhaagie het volgende:
Het wordt eindelijk spannend :d
Luxemburg had meer verdiend.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:20 schreef knnth het volgende:
0-1 zou wel geflatteerd zijn.
Dat mag niet op de commerciële tv; zij verkopen een product.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:20 schreef Roi het volgende:
Kut commentator ook, JE MAG BES WEL KRITIEK UITEN HOOR !!!! Zeker na zo'n wedstrijd..
Luister dan ook niet naar die kneuzen van Talpa, maar zet gewoon Langs de Lijn aan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:20 schreef Roi het volgende:
Kut commentator ook, JE MAG BES WEL KRITIEK UITEN HOOR !!!! Zeker na zo'n wedstrijd..
Volgens mij speelde hun topspeler in het B-team van Stuttgart ofzoiets.quote:
Jep, Koevermans wordt zijn vervanger... en daarna krijgen we... ja wie eigenlijk?? Emnes van Sparta.. Collins Johnsquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:20 schreef WeebI het volgende:
Ruud kreeg geen bal op het WK, die werd uit Oranje getrapt.
Huntelaar krijgt ook geen bal, gaat hij nu ook weg?
Sorry dat ik je een malloot noemde.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Badabingea het volgende:
't zal wel 0-1 worden ofzo.
Berry Powellquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:21 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Jep, Koevermans wordt zijn vervanger... en daarna krijgen we... ja wie eigenlijk?? Emnes van Sparta.. Collins Johns![]()
leermoment dit soort kleine landen ........ altijd moeilijk , verdedigd etc etcquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef superhaagie het volgende:
Hoe gaat onze Marco dit straks uitleggen voor de pers....
Datgene wat Engeland vandaag liet zien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef Nyrem het volgende:
Wat waren Bassie z'n doelstellingen 2 jaar geleden ook alweer?
Het kan allemaal nog hoor...we hebben geen punten verspilt ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef Nyrem het volgende:
Wat waren Bassie z'n doelstellingen 2 jaar geleden ook alweer?
moet je nog een paar maanden w8quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef BigFire het volgende:
3 punten![]()
clean sheet![]()
VDV snel terugkomen plz![]()
maw Bassie nieuwe trainer Engeland EK2008?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Datgene wat Engeland vandaag liet zien.![]()
Haha, ja, en veel ervaren spelers... doorgewinterde internationals (17 18 19 jr oud) en een geolied elftal..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
leermoment dit soort kleine landen ........ altijd moeilijk , verdedigd etc etc
En nog met mooi voetbal ookquote:
je gaat hem toch niet op ideeen brengen , dadelijk gaat ie nog een speler van RBC oproepen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgende week maar Ryan Donk proberen, Marco?!?
Die speelden thuis en Andorra is altijd nog 2x slechter dan Luxemburg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Datgene wat Engeland vandaag liet zien.![]()
doel meer op dominant, aanvallend etcquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het kan allemaal nog hoor...we hebben geen punten verspilt ofzo.
Henk Vos?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
je gaat hem toch niet op ideeen brengen , dadelijk gaat ie nog een speler van RBC oproepen.
Dat zegt toch veel... zo goed team hebben we dat verdedigers het kunnen beslissen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef knnth het volgende:
Matchwinner was een centrumverdediger.
Heitinga had het ook nog bijna kunnen beslissenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat zegt toch veel... zo goed team hebben we dat verdedigers het kunnen beslissen.![]()
praat me er niet vanquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
is wel een spits die scoort![]()
Luxemburg staat laatste op de Europese ranglijst.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die speelden thuis en Andorra is altijd nog 2x slechter dan Luxemburg.
Schotland - Faroer 6-0quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
leermoment dit soort kleine landen ........ altijd moeilijk , verdedigd etc etc
Dat irriteert me nog het meest: dat Bassie met droge ogen beweert dat hij op voetbal-kwaliteiten selecteert, en dat de spelers die nu gelecteerd worden beter zijn.... Dat geloof je toch niet??quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:33 schreef koningdavid het volgende:
Mijn conclusies:
Waarom geen Seedorf? Van Bommel? De Guzman?
Zonder Heitinga en Janssen zeker wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef BB-King het volgende:
Met Seedorf, Van Bommel en De Guzman hadden we echt niet beter gespeeld hoor.
Het gaat erom dat Emanuelson bij Ajax linksback speelt en daar niet in uitblinkt voorlopig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef Cheiron het volgende:
Emanuelson heeft zn hele opleiding toch linkshalf doorlopen>
Verder ben ik het wel met je eens hoor. Mulder weet het leuk te brengen
Excelsior - Jong Oranje: 7-0.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef the_undertaker het volgende:
Wat matig... Ajax wat met 1-0 wint van Luxemburg
Nou, als je bondscoach van Basten heet kan dat duidelijk wel. En het verbaast mij niets.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Emanuelson bij Ajax linksback speelt en daar niet in uitblinkt voorlopig.
Dan kan het niet bestaan dat je in zo'n situatie de linkshalf wordt van Oranje terwijl goede voetballende middenvelders niet geselecteerd worden.
'het was slecht'?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef kollie het volgende:
Wel een goede analyse nu bij Talpa.
Dat was Oranje onder 19quote:
over het feit dat als je als speler je nek uitsteekt, je dan weg bent.quote:
jup, jong oranje heeft leverkussen met 1-3 verslagenquote:
Het AJAX van '95, daar kun je een voorbeeld aan nemen. Je gaat me niet vertellen dat Rijkaard geen persoonlijkheid is. Hm... waarom komt niemand op het idee om Rijkaard terug te halen als bondscoach? Op het EK was 'ie echt niet slecht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef kollie het volgende:
[..]
over het feit dat als je als speler je nek uitsteekt, je dan weg bent.
Spijker op z'n kop. Alleen maar ja-knikkers, en geen persoonlijkheden.
Maar ze hebben wel verloren...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef twi het volgende:
Die spelers van Luxemburg zijn beter dan die van Nederland, die kunnen naast het ook nog wat
Of Van Persie die denkt dat het doel BUITEN het stadion ligt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef Hathor het volgende:
FAN-TAS-TISCH
Ik voelde me vandaag al de hele dag niet zo jofel, maar ik heb het afgelopen anderhalf uur zo ongelofelijk hard moeten lachen om dat gestuntel van die 22 kneuzen op dat veld, dat ik weer vol levenslust zit. Is het misschien mogelijk dat Dirk Kut volgende keer een rooie pruik en een clownsneus opzet ? Dat zou het helemaal af maken. Die spastische motoriek van Heitinga blijft ook kostelijk.
Oranje, bedankt voor het amusement.![]()
Nee, en nu Van Vossen gestopt is moet het wel kunnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het AJAX van '95, daar kun je een voorbeeld aan nemen. Je gaat me niet vertellen dat Rijkaard geen persoonlijkheid is. Hm... waarom komt niemand op het idee om Rijkaard terug te halen als bondscoach? Op het EK was 'ie echt niet slecht.
Donk, Bouaouzan, Jenner. Het zou mij niet eens meer verbazenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Nyrem het volgende:
Gaat Bassie nu nog dieper scouten in de eredivisie?
Misschien wat jupilerspelertjes proberen?
hij ging henk vos toch oproepenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Nyrem het volgende:
Gaat Bassie nu nog dieper scouten in de eredivisie?
Misschien wat jupilerspelertjes proberen?
in de btjes van Ajax zal vast nog wel een 'talent' zittenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hij ging henk vos toch oproepen
Wat laat jou denken dat ie daar uberhaupt trek in heeft ? Hij is coach van het beste elftal in Europa, verdient 10 keer zoveel als de KNVB hem zal willen betalen, en hij zit in het zonovergoten Barcelona. Keus lijkt me niet zo moeilijk, een hele dikke vinger voor die malloten in Zeist.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het AJAX van '95, daar kun je een voorbeeld aan nemen. Je gaat me niet vertellen dat Rijkaard geen persoonlijkheid is. Hm... waarom komt niemand op het idee om Rijkaard terug te halen als bondscoach? Op het EK was 'ie echt niet slecht.
bedoel je dan niet de C'tjes of de D'tjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef Nyrem het volgende:
[..]
in de btjes van Ajax zal vast nog wel een 'talent' zitten![]()
Ja, ik wou dat wij dat lachertje waren, dan waren we een paar weken geleden wereldkampioen geworden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef twi het volgende:
We zijn in elk geval niet het lachertje van Europa. Da's Italie, die ondanks 7 minuten blessuretijd niet van Litouwen weet te winnen: 1-1.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef twi het volgende:
ToucheDe vraag is of je zo wereldkampioen wilt worden
Zoals Italië deed? Wat was daar precies mis mee dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef twi het volgende:
ToucheDe vraag is of je zo wereldkampioen wilt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |