Oranje uit = Talpa. Onthoud dat maar vastquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:48 schreef Kolkus het volgende:
Hoe laat en voor welke zender?!
quote:'Janssen debuteert in Oranje-basis'
Theo Janssen kan naar alle waarschijnlijkheid zaterdagavond, wanneer het Nederlands elftal haar eerste EK-kwalificatieduel tegen Luxemburg zal spelen, zijn opwachting maken in de basiself van Oranje.
Net als Janssen, kregen ook Denny Landzaat en Stijn Schaars een hesje op de afsluitende training, wat wellicht betekent dat er een zeer onervaren middenveld van start gaat.
Van der Sar start logischerwijs in het doel en ziet Ooijer en Mathijsen voor zich als het centrale verdedigingsduo. Heitinga fungeert als rechtsback, terwijl Tim de Cler zijn opwachting maakt op de linkerkant. De aanval wordt waarschijnlijk gevormd door Robin van Persie, Klaas-Jan Huntelaar en Dirk Kuijt.
De opstelling is nog niet definitief, omdat bondscoach Marco van Basten nog twijfelt over het inzetten van drie of vier middenvelders of aanvallers.
De afgang van van Basten komt nog wel in een van de vele uitwedstrijden in Oost-Europa.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:36 schreef Skwish het volgende:
Ik hoop dat Nederland niet verder komt dan 0-0. dan kan Van Basten eindelijk inzien dat hij met zijn selectiebeleid verkeerd bezig is... maarja dat zal wel niet, 3 of 4-0 kan het volk weer tevreden zijn![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:36 schreef Skwish het volgende:
Ik hoop dat Nederland niet verder komt dan 0-0. dan kan Van Basten eindelijk inzien dat hij met zijn selectiebeleid verkeerd bezig is... maarja dat zal wel niet, 3 of 4-0 kan het volk weer tevreden zijn![]()
ik kan me een 9-0 herinnerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
Grootste uitslag van Nederland ooit was toch 8-0 op Malta? Als ze even hun best doen vanavond en KJ pakt zijn goals weer mee en het loopt allemaal lekker, dan zie ik wel een 0-10
Je hebt gelijk:quote:
malloot.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Badabingea het volgende:
't zal wel 0-1 worden ofzo.
T kan maar zo, als je die eerste goal er niet in krijgt...quote:
dan kan je ook zomaar 2-0 verliezen ja... dat hebben we met AJAX gezien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
T kan maar zo, als je die eerste goal er niet in krijgt...
Ik ga er niet vanuit dat die stucadoors en dakdekkers een bal mogen aannemen over de middellijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:01 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dan kan je ook zomaar 2-0 verliezen ja... dat hebben we met AJAX gezien.![]()
![]()
Ze hebben wel Strasser hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat die stucadoors en dakdekkers een bal mogen aannemen over de middellijn
De livestream van Talpa doet het volgens mij gewoon nog hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:40 schreef WinIT het volgende:
Uhm ja hallo! heeft iemand een linkje of zow waar ik de wedstrijd op internet kan kijken ivm het ontbreken van Talpa hiero. ik kon namelijk altijd op www.talpa.tv gewoon live kijken, vanaf 18.00 uur kon dat. dat kan nou niet meer, maar misschien dat je pas een paar minuten voor de wedstrijd daar op kunt klikken?? weet iemand een antwoord op deze beide vragen??
Leroy
Waar ken ik die knakker toch ook van?quote:
Ja het weer wordt gespnsord door Niveaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |