malloot.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Badabingea het volgende:
't zal wel 0-1 worden ofzo.
T kan maar zo, als je die eerste goal er niet in krijgt...quote:
dan kan je ook zomaar 2-0 verliezen ja... dat hebben we met AJAX gezien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
T kan maar zo, als je die eerste goal er niet in krijgt...
Ik ga er niet vanuit dat die stucadoors en dakdekkers een bal mogen aannemen over de middellijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:01 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dan kan je ook zomaar 2-0 verliezen ja... dat hebben we met AJAX gezien.![]()
![]()
Ze hebben wel Strasser hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat die stucadoors en dakdekkers een bal mogen aannemen over de middellijn
De livestream van Talpa doet het volgens mij gewoon nog hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:40 schreef WinIT het volgende:
Uhm ja hallo! heeft iemand een linkje of zow waar ik de wedstrijd op internet kan kijken ivm het ontbreken van Talpa hiero. ik kon namelijk altijd op www.talpa.tv gewoon live kijken, vanaf 18.00 uur kon dat. dat kan nou niet meer, maar misschien dat je pas een paar minuten voor de wedstrijd daar op kunt klikken?? weet iemand een antwoord op deze beide vragen??
Leroy
Waar ken ik die knakker toch ook van?quote:
Ja het weer wordt gespnsord door Niveaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |