Nee, EURO 2004 kwamen we met zoveel geluk door.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb jij je ook zwaarder zitten te ergeren tijdens EURO 2004 dan tijdens het WK van 2006?
Vergeet zijn Sloggi campagne niet, waarom zou die gast nog een bal goed raken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met zijn salaris kan hij zelfs nog jaren teren op een uitkering en zelfs nog een villa aanschaffen.![]()
Woorden schieten tekort...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:54 schreef kollie het volgende:
Goede wedstrijd, vinden jullie niet?
Ik vind ze juist mooiquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:01 schreef pberends het volgende:
Sorry, maar nog steeds die walgelijke 3-kleur outfits?
Wie zorgt er nou eindelijk een voor dat die OERLIJKEKE KUTOUTFITS de fik in gaan???
Ik wil ORANJE, VERDOMME!!!!!
Het is dan duidelijk op welke doelgroep Sloggi mikt....sjonnie's.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vergeet zijn Sloggi campagne niet, waarom zou die gast nog een bal goed raken.![]()
Dan moet je de thuiswedstrijd kijken.quote:
je moederquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Game_Error het volgende:
1-0 voor wie?
Luxemburg doet een Zidane'tje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Let maar op, straks in de laatste minuten de gelijkmaker en Oranje druipt af.
Ik nomineer deze 'grap' als slechtste van t jaar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is dan duidelijk op welke doelgroep Sloggi mikt....sjonnie's.![]()
![]()
Of voor Sandra, ''NA DE WEDSTRIJD, KRIJG IK HEM ER WÉL IN!''quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Van Persie had een brief voor zijn moeder aan de bal hangen, "MAMA HAAL ME HIER WEG!!"
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Of voor Sandra, ''NA DE WEDSTRIJD, KRIJG IK HEM ER WÉL IN!''
Rugby is fairquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef superhaagie het volgende:
Rugby doe je toch echt ergens anders robin...
heitinga wil er wat spanning in gooienquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:59 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hij had bijna een doelpunt hoor!![]()
Als excuusneger, MvB heeft een reden nodig waarom we zo spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef Danny_Ramone het volgende:
NEEEEE!!!! Waarom van persie eruit en die kluns van een BABEL erin ?
omdat babel beter de rol van kluns kan spelen dan van persie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef Danny_Ramone het volgende:
NEEEEE!!!! Waarom van persie eruit en die kluns van een BABEL erin ?
de schotten hadden mazzelquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef wolferl het volgende:
Grote uitslagen zijn voorbij, het is overleven tegenwoordig.
Tegen Luxemburg?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef wolferl het volgende:
Cool!quote:
als je een davids, seedorf etc. gewoon selecteert...dan win je zo met 5-0, 6-0 ofzo maja dit is echt gewoon matigquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef wolferl het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Danny_Ramone het volgende:
Die Theo Janssen mag volgende keer gewoon weer in Arnhem blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |