Koef in Oranjequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:52 schreef BB-King het volgende:
Waar is De Zeeuw... en roep ook eens Koevermans op!![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:49 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Kan iemand niet het licht uit doen daar in Luxemburg?
Ik heb me zwaarder zitten ergeren tijdens EURO 2004 dan nu hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Op de momenten waar het echt om draait doet Advocaat het nog altijd beter dan Van Basten.
Heitinga uit de voetballerijquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef BigFire het volgende:
Heitinga uit Oranje
Heitinga uit Ajax
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Heitinga. WERELDVERDEDIGER!
Sarcasme viert hoogtij vanavond.
Heb jij je ook zwaarder zitten te ergeren tijdens EURO 2004 dan tijdens het WK van 2006?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb me zwaarder zitten ergeren tijdens EURO 2004 dan nu hoor.
Hij had bijna een doelpunt hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef Danny_Ramone het volgende:
TERING HEITINGA!!! zo'n vent moet je gelijk wisselen, naar huis sturen en nooit meer oproepen! Die gaat ons nog zat punten kosten geloof me maar.
die krijg je niet uit oranje zolang de ajax kliek regeertquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Heitinga. WERELDVERDEDIGER!
Sarcasme viert hoogtij vanavond.
Hij wint alweer inderdaad, wat een held is het ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo te zien gaat Van Basten weer een record verbreken.
Met zijn salaris kan hij zelfs nog jaren teren op een uitkering en zelfs nog een villa aanschaffen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Heitinga uit de voetballerij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |