Schotland - Faroer 6-0quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
leermoment dit soort kleine landen ........ altijd moeilijk , verdedigd etc etc
Dat irriteert me nog het meest: dat Bassie met droge ogen beweert dat hij op voetbal-kwaliteiten selecteert, en dat de spelers die nu gelecteerd worden beter zijn.... Dat geloof je toch niet??quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:33 schreef koningdavid het volgende:
Mijn conclusies:
Waarom geen Seedorf? Van Bommel? De Guzman?
Zonder Heitinga en Janssen zeker wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef BB-King het volgende:
Met Seedorf, Van Bommel en De Guzman hadden we echt niet beter gespeeld hoor.
Het gaat erom dat Emanuelson bij Ajax linksback speelt en daar niet in uitblinkt voorlopig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef Cheiron het volgende:
Emanuelson heeft zn hele opleiding toch linkshalf doorlopen>
Verder ben ik het wel met je eens hoor. Mulder weet het leuk te brengen
Excelsior - Jong Oranje: 7-0.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef the_undertaker het volgende:
Wat matig... Ajax wat met 1-0 wint van Luxemburg
Nou, als je bondscoach van Basten heet kan dat duidelijk wel. En het verbaast mij niets.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Emanuelson bij Ajax linksback speelt en daar niet in uitblinkt voorlopig.
Dan kan het niet bestaan dat je in zo'n situatie de linkshalf wordt van Oranje terwijl goede voetballende middenvelders niet geselecteerd worden.
'het was slecht'?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef kollie het volgende:
Wel een goede analyse nu bij Talpa.
Dat was Oranje onder 19quote:
over het feit dat als je als speler je nek uitsteekt, je dan weg bent.quote:
jup, jong oranje heeft leverkussen met 1-3 verslagenquote:
Het AJAX van '95, daar kun je een voorbeeld aan nemen. Je gaat me niet vertellen dat Rijkaard geen persoonlijkheid is. Hm... waarom komt niemand op het idee om Rijkaard terug te halen als bondscoach? Op het EK was 'ie echt niet slecht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef kollie het volgende:
[..]
over het feit dat als je als speler je nek uitsteekt, je dan weg bent.
Spijker op z'n kop. Alleen maar ja-knikkers, en geen persoonlijkheden.
Maar ze hebben wel verloren...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef twi het volgende:
Die spelers van Luxemburg zijn beter dan die van Nederland, die kunnen naast het ook nog wat
Of Van Persie die denkt dat het doel BUITEN het stadion ligt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef Hathor het volgende:
FAN-TAS-TISCH
Ik voelde me vandaag al de hele dag niet zo jofel, maar ik heb het afgelopen anderhalf uur zo ongelofelijk hard moeten lachen om dat gestuntel van die 22 kneuzen op dat veld, dat ik weer vol levenslust zit. Is het misschien mogelijk dat Dirk Kut volgende keer een rooie pruik en een clownsneus opzet ? Dat zou het helemaal af maken. Die spastische motoriek van Heitinga blijft ook kostelijk.
Oranje, bedankt voor het amusement.![]()
Nee, en nu Van Vossen gestopt is moet het wel kunnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het AJAX van '95, daar kun je een voorbeeld aan nemen. Je gaat me niet vertellen dat Rijkaard geen persoonlijkheid is. Hm... waarom komt niemand op het idee om Rijkaard terug te halen als bondscoach? Op het EK was 'ie echt niet slecht.
Donk, Bouaouzan, Jenner. Het zou mij niet eens meer verbazenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Nyrem het volgende:
Gaat Bassie nu nog dieper scouten in de eredivisie?
Misschien wat jupilerspelertjes proberen?
hij ging henk vos toch oproepenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Nyrem het volgende:
Gaat Bassie nu nog dieper scouten in de eredivisie?
Misschien wat jupilerspelertjes proberen?
in de btjes van Ajax zal vast nog wel een 'talent' zittenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hij ging henk vos toch oproepen
Wat laat jou denken dat ie daar uberhaupt trek in heeft ? Hij is coach van het beste elftal in Europa, verdient 10 keer zoveel als de KNVB hem zal willen betalen, en hij zit in het zonovergoten Barcelona. Keus lijkt me niet zo moeilijk, een hele dikke vinger voor die malloten in Zeist.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het AJAX van '95, daar kun je een voorbeeld aan nemen. Je gaat me niet vertellen dat Rijkaard geen persoonlijkheid is. Hm... waarom komt niemand op het idee om Rijkaard terug te halen als bondscoach? Op het EK was 'ie echt niet slecht.
bedoel je dan niet de C'tjes of de D'tjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef Nyrem het volgende:
[..]
in de btjes van Ajax zal vast nog wel een 'talent' zitten![]()
Ja, ik wou dat wij dat lachertje waren, dan waren we een paar weken geleden wereldkampioen geworden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef twi het volgende:
We zijn in elk geval niet het lachertje van Europa. Da's Italie, die ondanks 7 minuten blessuretijd niet van Litouwen weet te winnen: 1-1.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef twi het volgende:
ToucheDe vraag is of je zo wereldkampioen wilt worden
Zoals Italië deed? Wat was daar precies mis mee dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef twi het volgende:
ToucheDe vraag is of je zo wereldkampioen wilt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |