quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef static het volgende:
Wat. Een. Aan. Flui. Ting.
Hij heeft geen een enkele goede bruikbare bal gehad kan je beter zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar heeft niet echt bruikbare pasjes gehad.
is ie wel in vorm , maar er lopen er nog wel een paar die dat niet zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar heeft niet echt bruikbare pasjes gehad.
Nee hoor, ik heb nu niet het gevoel dat WE aan het winnen zijn van de kijkers in Luxemburgquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Boeit mij het nou of je we of ze zegt.
Komt op hetzelfde neer.
stukken betere dan Van Bommelquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Danny_Ramone het volgende:
Die theo jansen mag volgende keer gewoon weer in arnhem blijven.
dat valt me ook op bij NL. ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:17 schreef BigFire het volgende:
[..]
bla bla bla. wat we nu zien is echt niet nieuw. traditioneel lastig tegen verdedigende kleine landen. maar als we tegen de grotere aanvallende teams spelen winnen we gewoon met 3-1.
Maar dat zijn teams die willen voetballen.. meer ruimte voor Nederland.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Nederland zo speelt tegen Bulgarije en Roemenie, gaan ze roemloos ten onder, want waar een C-spits nu faalt, maakt een Mutu of Berbatov zijn gegeven kans wél af.
Lol heb je het nu over RvN op het WK2006?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft geen een enkele goede bruikbare bal gehad kan je beter zeggen![]()
Ik doelde dan ook niet op het we of ze gedeelte...never mind..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nu niet het gevoel dat WE aan het winnen zijn van de kijkers in Luxemburg
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
Ze hebben ook echt maar 1 professional, de rest zijn allemaal amateursbakkers, rietdekkers, fietsenmakers, leraren, ijscomannen, obers, etc..
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef superhaagie het volgende:
Het wordt eindelijk spannend :d
Luxemburg had meer verdiend.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:20 schreef knnth het volgende:
0-1 zou wel geflatteerd zijn.
Dat mag niet op de commerciële tv; zij verkopen een product.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:20 schreef Roi het volgende:
Kut commentator ook, JE MAG BES WEL KRITIEK UITEN HOOR !!!! Zeker na zo'n wedstrijd..
Luister dan ook niet naar die kneuzen van Talpa, maar zet gewoon Langs de Lijn aan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:20 schreef Roi het volgende:
Kut commentator ook, JE MAG BES WEL KRITIEK UITEN HOOR !!!! Zeker na zo'n wedstrijd..
Volgens mij speelde hun topspeler in het B-team van Stuttgart ofzoiets.quote:
Jep, Koevermans wordt zijn vervanger... en daarna krijgen we... ja wie eigenlijk?? Emnes van Sparta.. Collins Johnsquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:20 schreef WeebI het volgende:
Ruud kreeg geen bal op het WK, die werd uit Oranje getrapt.
Huntelaar krijgt ook geen bal, gaat hij nu ook weg?
Sorry dat ik je een malloot noemde.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Badabingea het volgende:
't zal wel 0-1 worden ofzo.
Berry Powellquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:21 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Jep, Koevermans wordt zijn vervanger... en daarna krijgen we... ja wie eigenlijk?? Emnes van Sparta.. Collins Johns![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |