idd samen met schaars , iedergeval beter dan die sleutelhanger die op zn vrouw aan het w8 is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Met theo worden we gewoon Europees kampioen in 2008.![]()
Hoe kom je daar nou bij? Man, we hebben de wedstrijd he-le-maal onder controle. De juiste mensen op de juiste plek, we staan voor. Het gaat nou eenmaal om de punten he!! Jaahaa! Kan eens een keer gebeuren, je wint niet zomaar meer van die teams die zich zo ingraven. He, je kan eens een keer een slechte dag hebben.quote:
Ik wil net zeggen, die gasten gaan juichend het veld afquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Luxemburg nog de vlag gaat uithangen met deze score.
Nationale feestdag denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Luxemburg nog de vlag gaat uithangen met deze score.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef DrDentz het volgende:
nouja ze winnen iig, snel vergeten deze wedstrijd,
GOAL! Driepunter!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:12 schreef -Wolf- het volgende:
ik ga pissen. ik mis toch niets.
Kan die mooi een act beginnen samen met Van Basten in het circus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:12 schreef BB-King het volgende:
Die keeper van Andorra was pas een clown.
Zo beter?:quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo''n hekel aan he: "Ach we winnen iig"![]()
dat zeg ik nieteens, ik zeg ZE winnen iigquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo''n hekel aan he: "Ach we winnen iig"![]()
Als ie hem voor Nederland geeft hoop ik dat Huntelaar hem niet neemt , die mist toch .....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef BigFire het volgende:
portugees wil nog een penalty geven dus werkt zich al fluitend naar het doel van NL
Boeit mij het nou of je we of ze zegt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
dat zeg ik nieteens, ik zeg ZE winnen iig
Laatste stukje klopt. Maar dat "Ach". Neuh dat is niet beterquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zo beter?:
Ach, de drie punten zijn binnen.
bla bla bla. wat we nu zien is echt niet nieuw. traditioneel lastig tegen verdedigende kleine landen. maar als we tegen de grotere aanvallende teams spelen winnen we gewoon met 3-1.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Nederland zo speelt tegen Bulgarije en Roemenie, gaan ze roemloos ten onder, want waar een C-spits nu faalt, maakt een Mutu of Berbatov zijn gegeven kans wél af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |