Dat is net aan de andere kant, en ook minder chique.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:52 schreef Thorical het volgende:
v.Tuyl van Serooskerkenplein. Omdat ik die naam zo mooi vind.
Het staat leuker dan tvp
Nee hoor, deze straat komt uit op het Minervaplein, zoals TimmyASD terecht ergens anders heeft gelezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:20 schreef BwennieBren het volgende:
@Pizza-Shooter, je hebt toch niet mijn gok gemist he?
Het was de Milletstraat, parallel aan de Stadionweg en de Stadionkade. Maar ik vrees dat niemand er ooit van gehoord heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Thorical het volgende:
Timmyasd Gaat u niet te snel met uw Ecu plein?
Er staat namelijk nog iets bij het Minervaplein.UH het was het Minervaplein.
Schitterende foto. Heb je die ook wat groter toevallig?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Thorical het volgende:
TimmyAsd dacht dat het goed was.
Dus hier een volgende uit de oude doos van mij.
[afbeelding]
Ik heb hier 2006 ingeluid met vuurwerk en samba's
Nee ik niet helaas, hij is van Breitnerquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Schitterende foto. Heb je die ook wat groter toevallig?
Lindengracht?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Thorical het volgende:
TimmyAsd dacht dat het goed was.
Dus hier een volgende uit de oude doos van mij.
[afbeelding]
Ik heb hier 2006 ingeluid met vuurwerk en samba's
SpecialK je hebt helemaal gelijk ofzo.quote:Op zondag 3 september 2006 01:24 schreef SpecialK het volgende:
Is dat bij de oudezijds achterburgwal ofzo?
Jeweetogg.. ofzoquote:Op zondag 3 september 2006 16:47 schreef Thorical het volgende:
[..]
SpecialK je hebt helemaal gelijk ofzo.
Hmmm... ja... dat steegje daar wel.quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef Thorical het volgende:
Buiten Bantammerstraat!
Yup!quote:Op maandag 4 september 2006 09:31 schreef Wupppie het volgende:
Meer en vaart!
(bijna naast het cellencomplex)
Piet Koopt Hoge Schoenen.quote:Op maandag 4 september 2006 09:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
oh god... een gracht..... Gaan we weer...
prinsengracht?
Prinsengracht, Keizersgracht, Herengracht, Singelquote:
Als ik eerst schrijf, Anderekant dan Buitenkant. De volgende had geworden de Krommekant.quote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hmmm... ja... dat steegje daar wel.
Het ging mij meer om "Binnenkant" maar ik reken het goed.
GOED!quote:Op maandag 4 september 2006 09:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
oh god... een gracht..... Gaan we weer...
prinsengracht?
Klopt.quote:Op maandag 4 september 2006 17:27 schreef Everett het volgende:
Bloemgracht kijkend naar de Marnixstraat
Richting Keizersgracht...niet echt. De Keizersgracht is er (natuurlijk) wel redelijk in de buurt, maar twee andere grachten nog meer.quote:Op maandag 4 september 2006 22:33 schreef Thorical het volgende:
Amsterdam lijkt soms echt op Veneitie.
Waar het is weet ik niet. Maar ik gok richting Keizersgracht
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:14 schreef Wupppie het volgende:
jordaan?
Jazeker, we kijken naar de Singel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef Thorical het volgende:
Kijken we nu naar de Singel?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:45 schreef Thorical het volgende:
Is het vlak bij het konings plein?
Je hebt helemaal gelijk SpecialK.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:09 schreef SpecialK het volgende:
Oke! Na wat Google Urf (tm) actie hebbik 'em denk ik... Is het het stukje water tussen de Dubbeleworststeeg en de Beulingenstraat?
De Beulingslootquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef Thorical het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk SpecialK.
Maar als je mij, ons de naam van dat watertje kan geven?
Houtskoperburgwalquote:Dan mag je de volgende vraag beantwoorden.![]()
Waar stond ik toen ik de volgende uhm foto nam.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:54 schreef Everett het volgende:
Dat is volgens mij de Rijnstraat
Ruyschstraat. Kapelletje van het OLVG. Daar ligt m'n vader ... hmmm misschien al niet meer ik ga even bellen. Dank je voor de reminder.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:06 schreef Thorical het volgende:
ff een kerkje er tegen aan gooien omdat ik het ook zo typisch niet amsterdams vind.
En het een leuk plaatje vind.
[afbeelding]
Eentje er tussendoor mag toch wel![]()
Ik hoop dat je een leuk gesprek hebt met je vader.quote:SpecialK je hebt helemaal weer eens gelijk.
quote:Maar Everett mag weer eens een nieuw straatje laten zien
Laat de mensen die daar wonen je maar niet horen. Het is niet Noord en al helemaal geen Bos en Lommer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef Thorical het volgende:
De bos en lommert buurt of noord.maar deze moet ik overslaan.
Goed. Jij mag de volgende doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:15 schreef Hagelkaas het volgende:
Die school in oud-zuid volgensmij, zijstraatje van de Beethovenstraat. Klopt dat?
Edit: Brahmsstraat?
Hehe, niet echt nee. Ik ren zo wel even de straat op om een lastige foto te makenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:06 schreef Everett het volgende:
Goed![]()
Zo is het dus niet echt leuk hè![]()
Neequote:Op donderdag 7 september 2006 14:33 schreef fotoloog het volgende:
Dan zal het de radioweg zijn?
And we have a winner! Je mag een nieuwe postenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:29 schreef Gellius het volgende:
Copernicusstraat?
Dat plaatje hoort nog bij de vorige vraag. Je kan niet wachten hèquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
jan van galenstraat?
Goed, post maar een nieuwequote:Op zaterdag 9 september 2006 12:57 schreef Everett het volgende:
Nieuwe Achtergracht
Kijk, dat schiet op. Zullen we dan die van mij nog even snel meenemen?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nee nee dit is de burcht op de Henri Polaklaan....
Iemand anders mag een niewue plaatsen
Amsteldijk, was 't.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
amstel..... gemeentearchief
volgende mag een nieuwe plaatsen
Dan had je hier al een halve dag eerder op kunnen swieren.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef SpecialK het volgende:
Westerpark. Als er van de winter ijs ligt dan koop ik schaatsen.
Ik heb het dus niet goed of wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:10 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dan had je hier al een halve dag eerder op kunnen swieren.
Dit was een hint SpecialK, een hint. En helaas een fout antwoord.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet goed of wat bedoel je?![]()
Het is niet goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Sarpahti Park..
Als het goed is mag iemand anders een nieuwe posten
Het is zelfs het Oosterpark met ouwe mannetjes en sigaren. En zonder midlife figuren met verslaving.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:02 schreef SpecialK het volgende:
Het zou ook oosterpark kunnen zijn.
Toevallig had ik nog een leuke gemaakt deze weekquote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef Thorical het volgende:
[..]
Het is zelfs het Oosterpark met ouwe mannetjes en sigaren. En zonder midlife figuren met verslaving.
Ik heb nu nog 2 foto's in de aanbieding maar als je iets leuks hebt dan graag 1 van jou, SpecialK
Hij is mooi, met de juiste tags.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Toevallig had ik nog een leuke gemaakt deze week.
[afbeelding]
Verkeerde kant van de stad. Wat zijn tags?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:23 schreef Thorical het volgende:
[..]
Hij is mooi, met de juiste tags.![]()
En ik kom niet verder dan het Muiderpoortstation.
Er is nog maar 1 station in het westen dat ik zou gebruiken buiten het Sloterdijk station om, en dat is station Lelylaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Verkeerde kant van de stad. Wat zijn tags?
info wiki.quote:Een metatag is een specifiek metadataveld. Het geheel van metadata behorende bij een bepaald document bestaat dus uit een of meerdere metatags.
Metatags kunnen, onder meer, (correct) gebruikt worden om (niet normaal zichtbare) informatie op te nemen omtrent de inhoud van en website of een webpagina. Hiertoe wordt in de code van de pagina eerst een aanduiding van het type informatie opgenomen, en daarna de informatie zelf. Die laatste kan beschrijvend van aard zijn, of kan een opsomming van trefwoorden bevatten.
Voorbeelden van metatags zijn "Auteur = Oscar Wilde" of "Het jaar van uitgave van dit document is 1988." Het eerste voorbeeld is beter te gebruiken door computers doordat het van een duidelijke syntax gebruik maakt: "naam van tag = beschrijving". Het tweede voorbeeld gebruikt natuurlijke taal als syntax, wat voor mensen plezieriger oogt, maar voor computers moeilijker te interpreteren is.
[/q]]quote:[q] dit staat tussen
Reken ik goed!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef Noork het volgende:
Haarlemmer Houttuinen?
opperde Noork.quote:Haarlemmer Houttuinen?
riep SpecialK.quote:Reken ik goed!
Heeft weinig met een botenhuis te maken.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:00 schreef Thorical het volgende:
Aan de ene kant denk ik aan een botenhuis.Maar waar, ik weet het nog niet.
Aan u dus de nieuwe fotoquote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef SpecialK het volgende:
Plantage Muidergracht?
Neen. Maar wel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:03 schreef Hagelkaas het volgende:
Station Spaklerweg?
Je was me voorquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:50 schreef Omnifacer het volgende:
Van der Madeweg?
Omnifacer +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:50 schreef Omnifacer het volgende:
Van der Madeweg?
Heb je ooit over de westermarkt gelopen?quote:Op zondag 17 september 2006 20:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
westermarkt???
Als ik het goed heb mag iemand anders een nieuwe plaatsen, heb geen zin om een foto te uploaden en te zoeken etc...
Het is goed...dus iemand anders mag een plaatje neerzettenquote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef SpecialK het volgende:
Jan van Galenstraat?
Als ik het goed heb mag iemand anders in mijn plaats een plaatje neerzetten (ik zit op m'n werk)
Als dit de westermarkt is dan ben ik geen amsterdammer.quote:Op zondag 17 september 2006 20:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
westermarkt???
Als ik het goed heb mag iemand anders een nieuwe plaatsen, heb geen zin om een foto te uploaden en te zoeken etc...
Leidsestraat, uitzicht op het Leidseplein.quote:Op maandag 18 september 2006 15:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Moeilijke dan................
[afbeelding]
DigiPire... Je hebt het goedquote:Op maandag 18 september 2006 17:53 schreef DigiPire het volgende:
Utrechtsestraat kijkend naar het Rembrandtplein?
quote:Op maandag 18 september 2006 19:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
DigiPire... Je hebt het goed
Wie het goed raadt MAG een nieuwe plaatsen, je mag ook een ander een nieuwe laten plaatsen.quote:
Er kan een naam op staan, geef je hem een nieuwe naam en upload je'm bij Tinypic.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zoek me suf maar ik kan er geen vinden zonder de straatnaam erin... Ik ben over 5 minuten terug, met foto
Pieter Callandlaan hoek Baden Powellweg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef pos het volgende:
Pieter Calandlaan?
He, jij bent aan de beurt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef pos het volgende:
Pieter Calandlaan?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:26 schreef Grumpey het volgende:
nieuwmarkt?
Kan ik mezelf een keer quotenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:09 schreef Everett het volgende:
Stadhouderskade?
Dit zou de volgende foto worden die ik zou oploaden bij een goed antwoord.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Everett het volgende:
Ik denk dat de Stadhouderskade wel goed is, dus alvast de volgende
[afbeelding]
helaas...quote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Grumpey het volgende:
hoek prinsengracht - spiegelgracht?
Als je op maps.google.com de (voldoende ingezoomde) foto hebt van de straat of het gebouw dan zie je ook rechtsboven die foto een link getiteld "Link to this page". Daarop gaan staan, rechtermuisknop, copy shortcut en dan pasten waar in de code hieronder de puntjes staan:quote:Op maandag 25 september 2006 20:30 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik vind de link zo leuk, hoe doe je dat?
1 |
ik bedoelde inderdaad dus de leliegracht ipv bloemgrachtquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:39 schreef DigiPire het volgende:
Tot nu toe nog geen goede antwoorden, maar de achtergrond is idd wel de prinsengracht.
En op mijn kaart van Amsterdam bestaat trouwens geen hoek prinsengracht/bloemgracht, want die twee kruisen niet (of kijk ik nu verkeerd op m'n zwart-wit printje van de kaart van een deel van Asd?)
Gaan we nu alle dwarsstraten en -grachten van de prinsengracht noemen??? Wordt een leuke opsomming![]()
Ja, ik keek verkeerd op m'n kaartje.... want die hoek bestaat wel degelijk....quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:39 schreef DigiPire het volgende:
En op mijn kaart van Amsterdam bestaat trouwens geen hoek prinsengracht/bloemgracht, want die twee kruisen niet (of kijk ik nu verkeerd op m'n zwart-wit printje van de kaart van een deel van Asd?)
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef Wupppie het volgende:
leidsegracht
je hebt een moeilijke uigezochtquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
lauriergracht?
quote:uberhaupt jordaan?
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kom nooit in de jordaan... Kan wel alle grachten daar gaan opnoemen, maar dat schiet ook niet op.
Dus dan maar Brouwersgracht.
Kan de Foto niet ietsjes groter?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:25 schreef Omnifacer het volgende:
hallo
jullie hadden nog een afbeelding van me tegoed, mijn excuses voor het lange wachten !!
iets beters kon ik niet vinden... toi toi toi
[afbeelding]
vlakbij de oudemanhuispoort/crea/uvaquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
nog nooit van die hele vendelstraat gehoord..
quote:
Zeker doen,klein maar mooi parkje,vroeger veel illegaal gevist daarquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef pos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet ik dan toch eens heen met mn camera
Ik gok dat je niet helemaal snapt hoe het spelletje werkt. Je hoort zeg maar... niet het antwoord zelf voor te zeggen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:16 schreef fotoloog het volgende:
Betondorp is goed,het gaat om de straat Horizontaal...
Dat,mijn waarde SK maak ik zelf uit !quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik gok dat je niet helemaal snapt hoe het spelletje werkt. Je hoort zeg maar... niet het antwoord zelf voor te zeggen.![]()
quote:
In het Flevopark staat een bijna zelfde huisje is dit toeval?quote:
waarschijnlijk als 1 kleur afgedrukt met fototoestel, de site staat vol met dit soort foto's (echt hele mooie foto's overigens) die net iets 'groen' uitslaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:04 schreef Thorical het volgende:
[..]
In het Flevopark staat een bijna zelfde huisje is dit toeval?
Een mooie foto trouwens, niets geshopped?
Ja, dat had ik begrepenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:27 schreef Wupppie het volgende:
Betondorp is goed,het gaat om de straat Horizontaal...
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:34 schreef Thorical het volgende:
.... of is alles opgebroken?
Dat bestaat nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:15 schreef Wupppie het volgende:
ik gok op bovenlangs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |