Dat is net aan de andere kant, en ook minder chique.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:52 schreef Thorical het volgende:
v.Tuyl van Serooskerkenplein. Omdat ik die naam zo mooi vind.
Het staat leuker dan tvp
Nee hoor, deze straat komt uit op het Minervaplein, zoals TimmyASD terecht ergens anders heeft gelezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:20 schreef BwennieBren het volgende:
@Pizza-Shooter, je hebt toch niet mijn gok gemist he?
Het was de Milletstraat, parallel aan de Stadionweg en de Stadionkade. Maar ik vrees dat niemand er ooit van gehoord heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Thorical het volgende:
Timmyasd Gaat u niet te snel met uw Ecu plein?
Er staat namelijk nog iets bij het Minervaplein.UH het was het Minervaplein.
Schitterende foto. Heb je die ook wat groter toevallig?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Thorical het volgende:
TimmyAsd dacht dat het goed was.
Dus hier een volgende uit de oude doos van mij.
[afbeelding]
Ik heb hier 2006 ingeluid met vuurwerk en samba's
Nee ik niet helaas, hij is van Breitnerquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Schitterende foto. Heb je die ook wat groter toevallig?
Lindengracht?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Thorical het volgende:
TimmyAsd dacht dat het goed was.
Dus hier een volgende uit de oude doos van mij.
[afbeelding]
Ik heb hier 2006 ingeluid met vuurwerk en samba's
SpecialK je hebt helemaal gelijk ofzo.quote:Op zondag 3 september 2006 01:24 schreef SpecialK het volgende:
Is dat bij de oudezijds achterburgwal ofzo?
Jeweetogg.. ofzoquote:Op zondag 3 september 2006 16:47 schreef Thorical het volgende:
[..]
SpecialK je hebt helemaal gelijk ofzo.
Hmmm... ja... dat steegje daar wel.quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef Thorical het volgende:
Buiten Bantammerstraat!
Yup!quote:Op maandag 4 september 2006 09:31 schreef Wupppie het volgende:
Meer en vaart!
(bijna naast het cellencomplex)
Piet Koopt Hoge Schoenen.quote:Op maandag 4 september 2006 09:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
oh god... een gracht..... Gaan we weer...
prinsengracht?
Prinsengracht, Keizersgracht, Herengracht, Singelquote:
Als ik eerst schrijf, Anderekant dan Buitenkant. De volgende had geworden de Krommekant.quote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hmmm... ja... dat steegje daar wel.
Het ging mij meer om "Binnenkant" maar ik reken het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |