quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef Wupppie het volgende:
west?
Ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Van houweringenstraat?
Helaas, ook niet goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Wupppie het volgende:
juliana van stolberglaan?
Ja, welke is het nou? Zullen we de eerste dan maar nemen?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Orteliusstraat
Van Spilbergenstraat
Slotervaartquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:38 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Slotervaart
Johan Huizinga laan vanaf het balkon boven tong fa genomen volgens mij wel al een paar jaar terug iig
Jepquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:29 schreef Everett het volgende:
Daniel Stalpertstraat dan misschien?
Max Euweplein?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef Everett het volgende:
Ik heb wat weinig inspiratie, dus maar even een voor de hand liggende.
[afbeelding]
Dan lijkt het teminste nog een beetje alsof ik onzeker ben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moet je er nog een vraagteken achter zetten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef het_fokschaap het volgende:
leuk zo'n cafe met naam op de foto
even googlenOOHHHH!!!! STOUT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Ja he... 't is geen porum.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Verschrikkelijk, zo'n mooi pand ingebouwd door nieuwbouwkolossen.
Anders pak je iets van het internetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:52 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zal wel even in m'n auto stappen binnenkort en ergens een foto maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |