SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
Post jij een nieuwe dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:02 schreef Hagelkaas het volgende:
Shit, ik weet precies waar het is, maar ik ben de straatnaam vergeten
Edit: INSULINDEWEG!
Edit2: Waarom heb je die spoiler nou gepost, nou lijkt het alsof ik het niet echt goed had
Nope, dit is juist in één van de sjiekere wijken van Amsterdam. Zou je niet denken hé, als je die scheve lantaarnpalen ziet en dat gescheurde wegdek enzo.. Als ik de stoepkant zou fotograferen ziet het er opeens al een stuk beter uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Amsterdam West?
Nee, we zitten in Oost voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:56 schreef BwennieBren het volgende:
Amsterdam Zuid? Kijk ik aan het einde tegen de Stadionweg aan?
Watergraafsmeer zeker?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:03 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Nee, we zitten in Oost voor de duidelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |