Gevonden, maar ik zit mobiel, dus kan even geen nieuwe maken.quote:
We zijn er wel aan gewend om even te moeten wachten hier. Of het nou op een nieuwe opgave is is of op een antwoord maakt ook niet meer uit.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gevonden, maar ik zit mobiel, dus kan even geen nieuwe maken.
Eierlandstraat?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:14 schreef Rob het volgende:
Het duurt wel lang zeg voordat iemand zijn ei legt...
Het gebied heeft dezelfde naam als de parallel lopende weg.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:50 schreef Jappie het volgende:
Het moeilijkste is nog om te bepalen wat de straatnaam is
Wanneer je kijkt naar het parkeermeter nummer en dat opzoekt dan zie je idd dat het dezelfde naam draagt al wordt het op maps zelf niet aangegeven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:32 schreef Rob het volgende:
[..]
Het gebied heeft dezelfde naam als de parallel lopende weg.
De achterliggende snackbar verkoopt denkelijk ook ei.
Ga je me nu vertellen dat je speciaal voor deze foto een broodje ei bent wezen eten ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:16 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]het actuele uitzicht...
Eet smakelijk!
Nee hoor, het kwam toevallig zo uit toen we terug kwamen van het wegleggen van de FOK!Stok in het Amsterdamse Bos.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je speciaal voor deze foto een broodje ei bent wezen eten ?![]()
Zuiderzeeweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 20 juli 2025 16:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je speciaal voor deze foto een broodje ei bent wezen eten ?![]()
Zuiderzeeweg
quote:Op zondag 20 juli 2025 16:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hoor, het kwam toevallig zo uit toen we terug kwamen van het wegleggen van de FOK!Stok in het Amsterdamse Bos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 't was lekkerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:46 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]Je zou dus zeggen dat jullie brandstof /munitie genoeg hebben ingeslagen om het gevecht voor het volgende plaatje aan te kunnen.SPOILER: 't was lekkerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien kijk je er over heen..tis niet zo'n hoge steeg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:25 schreef Rob het volgende:
Heb wel op 1800 plaatsen gekeken maar geen flauw idee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |