Dat vond ik juist grappig.. Dezelfde buurt vanuit een ander straatje.quote:Op maandag 3 november 2025 12:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wellicht denkt een ieder dat je geen nieuw plaatje hebt gepost omdat er hemelsbreed nog geen 100 mt zit tussen de huidige en je vorige opdracht ?
Gelijk heb je..ik moest er ook om gniffelen nadat ik eerst de omzwervingen via Osdorp; geuzenveld; betondorp; gein had gehad.quote:Op maandag 3 november 2025 15:47 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat vond ik juist grappig.. Dezelfde buurt vanuit een ander straatje.
maar afijn het plaatje/de opgave is wat het is.
Rechts was de school voor de rijn binnen en zeevaart oid.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:27 schreef Jappie het volgende:
Ik snap niet dat we hier zo lang bij stilstaan....vroeger rende je hier altijd snel voorbij.
Ik kan er wel oeverloos gaan discussiëren maar ik speel vaak vals want Google lens gebruikt. Daarom doe ik alleen mee wanneer ik de opgave uit m'n eigen kennis weet.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:27 schreef Jappie het volgende:
Ik snap niet dat we hier zo lang bij stilstaan....vroeger rende je hier altijd snel voorbij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |