Wie het goed raadt MAG een nieuwe plaatsen, je mag ook een ander een nieuwe laten plaatsen.quote:
Er kan een naam op staan, geef je hem een nieuwe naam en upload je'm bij Tinypic.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zoek me suf maar ik kan er geen vinden zonder de straatnaam erin... Ik ben over 5 minuten terug, met foto
Pieter Callandlaan hoek Baden Powellweg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef pos het volgende:
Pieter Calandlaan?
He, jij bent aan de beurt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef pos het volgende:
Pieter Calandlaan?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:26 schreef Grumpey het volgende:
nieuwmarkt?
Kan ik mezelf een keer quotenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:09 schreef Everett het volgende:
Stadhouderskade?
Dit zou de volgende foto worden die ik zou oploaden bij een goed antwoord.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Everett het volgende:
Ik denk dat de Stadhouderskade wel goed is, dus alvast de volgende
[afbeelding]
helaas...quote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Grumpey het volgende:
hoek prinsengracht - spiegelgracht?
Als je op maps.google.com de (voldoende ingezoomde) foto hebt van de straat of het gebouw dan zie je ook rechtsboven die foto een link getiteld "Link to this page". Daarop gaan staan, rechtermuisknop, copy shortcut en dan pasten waar in de code hieronder de puntjes staan:quote:Op maandag 25 september 2006 20:30 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik vind de link zo leuk, hoe doe je dat?
| 1 |
ik bedoelde inderdaad dus de leliegracht ipv bloemgrachtquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:39 schreef DigiPire het volgende:
Tot nu toe nog geen goede antwoorden, maar de achtergrond is idd wel de prinsengracht.
En op mijn kaart van Amsterdam bestaat trouwens geen hoek prinsengracht/bloemgracht, want die twee kruisen niet (of kijk ik nu verkeerd op m'n zwart-wit printje van de kaart van een deel van Asd?)
Gaan we nu alle dwarsstraten en -grachten van de prinsengracht noemen??? Wordt een leuke opsomming![]()
Ja, ik keek verkeerd op m'n kaartje.... want die hoek bestaat wel degelijk....quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:39 schreef DigiPire het volgende:
En op mijn kaart van Amsterdam bestaat trouwens geen hoek prinsengracht/bloemgracht, want die twee kruisen niet (of kijk ik nu verkeerd op m'n zwart-wit printje van de kaart van een deel van Asd?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |