Wie het goed raadt MAG een nieuwe plaatsen, je mag ook een ander een nieuwe laten plaatsen.quote:
Er kan een naam op staan, geef je hem een nieuwe naam en upload je'm bij Tinypic.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zoek me suf maar ik kan er geen vinden zonder de straatnaam erin... Ik ben over 5 minuten terug, met foto
Pieter Callandlaan hoek Baden Powellweg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef pos het volgende:
Pieter Calandlaan?
He, jij bent aan de beurt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef pos het volgende:
Pieter Calandlaan?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:26 schreef Grumpey het volgende:
nieuwmarkt?
Kan ik mezelf een keer quotenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:09 schreef Everett het volgende:
Stadhouderskade?
Dit zou de volgende foto worden die ik zou oploaden bij een goed antwoord.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Everett het volgende:
Ik denk dat de Stadhouderskade wel goed is, dus alvast de volgende
[afbeelding]
helaas...quote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Grumpey het volgende:
hoek prinsengracht - spiegelgracht?
Als je op maps.google.com de (voldoende ingezoomde) foto hebt van de straat of het gebouw dan zie je ook rechtsboven die foto een link getiteld "Link to this page". Daarop gaan staan, rechtermuisknop, copy shortcut en dan pasten waar in de code hieronder de puntjes staan:quote:Op maandag 25 september 2006 20:30 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik vind de link zo leuk, hoe doe je dat?
| 1 |
ik bedoelde inderdaad dus de leliegracht ipv bloemgrachtquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:39 schreef DigiPire het volgende:
Tot nu toe nog geen goede antwoorden, maar de achtergrond is idd wel de prinsengracht.
En op mijn kaart van Amsterdam bestaat trouwens geen hoek prinsengracht/bloemgracht, want die twee kruisen niet (of kijk ik nu verkeerd op m'n zwart-wit printje van de kaart van een deel van Asd?)
Gaan we nu alle dwarsstraten en -grachten van de prinsengracht noemen??? Wordt een leuke opsomming![]()
Ja, ik keek verkeerd op m'n kaartje.... want die hoek bestaat wel degelijk....quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:39 schreef DigiPire het volgende:
En op mijn kaart van Amsterdam bestaat trouwens geen hoek prinsengracht/bloemgracht, want die twee kruisen niet (of kijk ik nu verkeerd op m'n zwart-wit printje van de kaart van een deel van Asd?)
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef Wupppie het volgende:
leidsegracht
je hebt een moeilijke uigezochtquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
lauriergracht?
quote:uberhaupt jordaan?
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kom nooit in de jordaan... Kan wel alle grachten daar gaan opnoemen, maar dat schiet ook niet op.
Dus dan maar Brouwersgracht.
Kan de Foto niet ietsjes groter?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:25 schreef Omnifacer het volgende:
hallo
jullie hadden nog een afbeelding van me tegoed, mijn excuses voor het lange wachten !!
iets beters kon ik niet vinden... toi toi toi
[afbeelding]
vlakbij de oudemanhuispoort/crea/uvaquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
nog nooit van die hele vendelstraat gehoord..
quote:
Zeker doen,klein maar mooi parkje,vroeger veel illegaal gevist daarquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef pos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet ik dan toch eens heen met mn camera
Ik gok dat je niet helemaal snapt hoe het spelletje werkt. Je hoort zeg maar... niet het antwoord zelf voor te zeggen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:16 schreef fotoloog het volgende:
Betondorp is goed,het gaat om de straat Horizontaal...
Dat,mijn waarde SK maak ik zelf uit !quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik gok dat je niet helemaal snapt hoe het spelletje werkt. Je hoort zeg maar... niet het antwoord zelf voor te zeggen.![]()
quote:
In het Flevopark staat een bijna zelfde huisje is dit toeval?quote:
waarschijnlijk als 1 kleur afgedrukt met fototoestel, de site staat vol met dit soort foto's (echt hele mooie foto's overigens) die net iets 'groen' uitslaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:04 schreef Thorical het volgende:
[..]
In het Flevopark staat een bijna zelfde huisje is dit toeval?
Een mooie foto trouwens, niets geshopped?
Ja, dat had ik begrepenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:27 schreef Wupppie het volgende:
Betondorp is goed,het gaat om de straat Horizontaal...
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:34 schreef Thorical het volgende:
.... of is alles opgebroken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |