Neequote:Op donderdag 7 september 2006 14:33 schreef fotoloog het volgende:
Dan zal het de radioweg zijn?
And we have a winner! Je mag een nieuwe postenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:29 schreef Gellius het volgende:
Copernicusstraat?
Dat plaatje hoort nog bij de vorige vraag. Je kan niet wachten hèquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
jan van galenstraat?
Goed, post maar een nieuwequote:Op zaterdag 9 september 2006 12:57 schreef Everett het volgende:
Nieuwe Achtergracht
Kijk, dat schiet op. Zullen we dan die van mij nog even snel meenemen?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nee nee dit is de burcht op de Henri Polaklaan....
Iemand anders mag een niewue plaatsen
Amsteldijk, was 't.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
amstel..... gemeentearchief
volgende mag een nieuwe plaatsen
Dan had je hier al een halve dag eerder op kunnen swieren.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef SpecialK het volgende:
Westerpark. Als er van de winter ijs ligt dan koop ik schaatsen.
Ik heb het dus niet goed of wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:10 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dan had je hier al een halve dag eerder op kunnen swieren.
Dit was een hint SpecialK, een hint. En helaas een fout antwoord.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet goed of wat bedoel je?![]()
Het is niet goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Sarpahti Park..
Als het goed is mag iemand anders een nieuwe posten
Het is zelfs het Oosterpark met ouwe mannetjes en sigaren. En zonder midlife figuren met verslaving.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:02 schreef SpecialK het volgende:
Het zou ook oosterpark kunnen zijn.
Toevallig had ik nog een leuke gemaakt deze weekquote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef Thorical het volgende:
[..]
Het is zelfs het Oosterpark met ouwe mannetjes en sigaren. En zonder midlife figuren met verslaving.
Ik heb nu nog 2 foto's in de aanbieding maar als je iets leuks hebt dan graag 1 van jou, SpecialK
Hij is mooi, met de juiste tags.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Toevallig had ik nog een leuke gemaakt deze week.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |