Ja hè Jessie, een heel ander gezichtquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:30 schreef jessie het volgende:
Wat benje veranderd Rewimo staat je leuk dat blonde haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wel grappig.
En ik maar denken dat ik de enige was die van regen houdquote:Op zondag 3 september 2006 12:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, ik hou van de regen, maar ik kan niet van mijn kinderen verwachten dat zij dat ook zo fijn vinden.
Mij dus ook. Ik zit nog steeds te twijfelen of wel zullen gaan of nietquote:Op zondag 3 september 2006 13:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
m@x Wipneus en Pimen met Sound of Music meezingen klinkt ontzettend leuk
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef poemojn het volgende:
Sterkte Vicky
Wat zie je er goed uit Rewimo!
Vandaag is dat Komodo-koffertje hier ook gekomen, Myrthe helemaal blij natuurlijk.Ook de kleurenversie, met
Das geen dino, maar een komodovaraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wel grappig.
Ja, ook ik heb al veel opgestoken van deze serie
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
We zijn niet geweest en achteraf maar goed ook. We hadden besloten om toch maar naar een braderie hier in de buurt te gaan. Lekker dichtbij mocht het weer plotseling omslaan. We waren nog geen vijf minuten daar toen de buggy het begaf. Metaalmoeheid ofzo. Eén van de stangen is gewoon finaal doorgebroken. Morgen maar snel even een nieuwe halen in de lunchpauze want zonder buggy komen we niet ver met Kaiquote:
Geit is citroën 2PK'tje.quote:Op zondag 3 september 2006 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Geit? Die ken ik nietRommelmarkt is het eerste wat in me opkomt maar je bedoelt vast nieuwe autootjes...
Dat is dan volgens mij hetzelfde als dat hier een eend heet. Wel een heel leuk idee, vind ik.quote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Geit is citroën 2PK'tje.
En ze zijn wel te vinden op ebay, maar dan meestal maar eentje en ik heb er eigenlijk een stuk of 100 nodig.
Mjaah, je kon niet anders verwachten, alleen dacht ik wel dat ie opgevreten zou zijn door een 'krokomedil'quote:Op maandag 4 september 2006 08:53 schreef m@x het volgende:
Ik weet het niet hoor. Ik wil niet gelijk "eigen schuld" gaan roepen maar het moest gewoon een keer gebeuren.
En een zoontje van 3...quote:Op maandag 4 september 2006 09:02 schreef E.T. het volgende:
Idd, ik vond hem ook rete-irritant.. Maar goed, 44 jaar en een dochter van 8..
Vicky heb je al nieuws?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Vicky het volgende:
ik ga maandag wel weer bellen of ze wat weten...
maar morgen moeten we dus weer terug naar de direnarts
Dat van Hassan en het Djeez-verhaal heb ik nog net meegekregen. Dus je hebt gelijk, best tam dan zo'n weekje verder.quote:Op zondag 3 september 2006 12:56 schreef sjak het volgende:
Dutchie, je kunt even zoeken naar hassanjassan als je wat gerel wilt lezen. Verder nog wat gedoe geweest in het babietjes topic (ik denk dat het twee delen geleden ergens begon). Verder valt het best mee, als je kijkt naar wat voor weer het is geweest en hoeveel zwangeren en vrouwen die aan het ontzwangeren zijn hier rondlopen.
Fijn dat je zo genoten hebt. Helaas dat de realiteit je nu alweer inhaalt. Tja, werken...ik hoef voorlopig nog niet. Enne, wanneer komen de foto's nou?
Nog maar 3 weken belana...pfff. ook al snel.
Het in de machine doen van de was en op het knopje drukken vind ik niet zo'n probleem. Vooral hetgeen er na komt: opvouwen en/of strijkenquote:Op maandag 4 september 2006 15:17 schreef livelink het volgende:
Ik ben dan zo blij met mijn wasmachine van 7 liter. Daar gaat echt zoveel meer was tegelijk in.
Oh, eerlijk gezegd vind ik dat wel leukquote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef snoopy het volgende:
[..]
Het in de machine doen van de was en op het knopje drukken vind ik niet zo'n probleem. Vooral hetgeen er na komt: opvouwen en/of strijkenDat is pas erg!
Herkenbaar, maar manlief kán volgens mij niet eens strijken en heeft er bovendien geen tijd voor.quote:Op maandag 4 september 2006 17:28 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nog makkelijker: ik strijk helemaal niks.![]()
Ik hang alles zo goed mogelijk kreukvrij op te drogen.
Maarja sommige dingen MOET je wel strijken, en daar heb ik een man voor![]()
Ik heb de mijne bij de Lidl gescoord voor 21 euro ofzo. Haske fijn plankiequote:Op maandag 4 september 2006 18:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar manlief kán volgens mij niet eens strijken en heeft er bovendien geen tijd voor.
Waarom zijn strijkplanken ook zo duur? Wat is het nou eenmaal? >> een plank met een paar benen, die je in- en uit kunt vouwen.
Vooralsnog gooit ie alles wat gestreken is het liefst weer door elkaarquote:Op maandag 4 september 2006 22:54 schreef poemojn het volgende:
Nee, maar dat kun je Morris binnenkort vast wel leren.
Ik heb er ook een bloedhekel aan, maar een echt huis lijkt me echt wel heerlijk. Lekker ook helemaal inrichten zoals ík het wilquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:29 schreef PM-girl het volgende:
Yoni, dat zou fijn zijn! Ik vind verhuizen op zich niet zo leuk, maar groter gaan wonen is wel lekker!
t is onze (luca en mijn) smaak niet. bovendien hangt er bij ons in zaandam echt heel weinig. misschien dat er in rotterdam wel veel keus is. die in centrum r'dam is tig keer groter dan die hier.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef jessie het volgende:
Nee andere inderdaad, maar ook wel een leuke
Lady-wrb ik vind dat ze daar hele leuke stoere workers hebben voor jongens. En leuke shirts ook wel eigenlijk.
ik heb dat nooit gevolgd, was me altijd te laat, maar het is echt leuk he!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:07 schreef sjak het volgende:
pfff. weer met tranen in mijn ogen voor de tv bij Grey's anatomy. En het is nog wel een herhaling van vorig seizoen
ik kon vroeger inderdaad heel goed slagen bij de h&m, maar hier in zaandam is de h&m heel klein en alles zit opgepropt op elkaar. en weinig keus. ik kom er nauwelijks omdat ik het zo onoverzichtelijk vind. ik hou van ruimte.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:49 schreef snoopy het volgende:
Ik heb 2 hele stoere leuke broeken en 1 shirt met lange mouwen gehaald bij de Hema gisteren. Ik vind het wel leuk hoor. En dan ook veel bij H&M. Die hebben ook leuke stoere dingen.
henk ten hoor geprobeerd karin? die had vorige week nog veel keusquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef Karin het volgende:
H&M in Zaandam is inderdaad een k#twinkel. Daar kom ik ook liever niet, net als de C&A daar. Maar de meeste kleertjes van Bram komen bij de H&M vandaan. Ik was trouwens van de week op zoek naar een winterjas maar dat is nu al moeilijk, overal was zijn maat al uitverkocht.
Eigenlijk vind ik het best sneu voor een kind als hij niet de zandbak in mag vanwege zijn kleren. De wasmachine krijgt dat toch wel weer schoon? En zo niet, nouja dan niet denk ik altijd maar. Het is een kind.
en als ik je nou vertel dat hij wel zijn voetbal meehad omdat hij wilde voetballen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef Karin het volgende:
Eigenlijk vind ik het best sneu voor een kind als hij niet de zandbak in mag vanwege zijn kleren. De wasmachine krijgt dat toch wel weer schoon? En zo niet, nouja dan niet denk ik altijd maar. Het is een kind.
Wie? Nog nooit van gehoord. Maar ik kom dus vanwege die kutH&M nooit meer in Zaandam.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
henk ten hoor geprobeerd karin? die had vorige week nog veel keus
die zit onder de dirk van de broekquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:18 schreef Karin het volgende:
[..]
Wie? Nog nooit van gehoord. Maar ik kom dus vanwege die kutH&M nooit meer in Zaandam.
Lois en ik gaan binnenkort naar Haarlem of Alkmaar shoppen voor de kids![]()
Nouuuuuuuu als je zo'n zandbak treft als ze eerst bij Christan op school hadden...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef Karin het volgende:
Joh maakt mij verder niet uit. Was gewoon een opmerking.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en als ik je nou vertel dat hij wel zijn voetbal meehad omdat hij wilde voetballen?
dat heb ik nou met coolcatquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:20 schreef Vicky het volgende:
H&M Delft heeft ook altijd wel hele leuke dingen, net als H&M Rijswijk
* Vicky mag niet meer in H&M komenZeeeer slecht voor de portomonee...
Wat was dat dan voor zandbak?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu als je zo'n zandbak treft als ze eerst bij Christan op school hadden...En je zowat elke broek waarmee hij in het zand heeft gezeten weg kunt gooien... word je niet vrolijk van hoor
tja, dat is de pest met die broek. het ding was reteduur en eigenlijk koop ik nooit dat soort dure dingen. (komt bij kidz en zo vandaan in wormerveer, ken je die?) en eigenlijk ben ik doodsbang dat hij hem verziekt want dat vind ik zonden, maar aan de andere kant is in de kast laten liggen ook zonde.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:21 schreef Karin het volgende:
[..]
Joh maakt mij verder niet uit. Was gewoon een opmerking.
Ik merk het helaas wel eens om mij heen ook, dan mogen kinderen bepaalde dingen niet vanwege hun kleding. Begint al op het kdv heb ik gehoord, dan mogen ze eigenlijk niet verven. Nu vind ik verven nog wel iets anders dan in de zandbak hoor maar als je dat nou weet van te voren trek je je kind toch niet zoiets duurs aan?
Geen handleiding ook hier, maar je moet van die kleurenkaarten en cijferkaarten het onderste deel eraf halen en dan moet het kind de juiste cijfers of juiste kleuren bij de goede kaarten zoeken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef bixister het volgende:
ik heb ook die komodo-koffer (nou ja doosje) ontvangen. maar volgens mij ontbreekt bij mij de handleiding bij die kaarten. geen idee wat daarmee te doen!iemand?
Bar het is Enya of Clanid, maar volgens mij is het Enyaquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hellup:
wie kent deze muziek en hoe heet dat nummer :
http://www.memoriamsite.nl/welkom_bij_memoriamsite1.htm
* Even uit lurkstand springt*quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hellup:
Volgens mij is dat Ennya (spelling?). Zal Frank even vragen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hellup:
Hahaha ja dillema. Ik snap het wel, zonde om te verzieken maarja in de kast heeft hij er ook weinig aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, dat is de pest met die broek. het ding was reteduur en eigenlijk koop ik nooit dat soort dure dingen. (komt bij kidz en zo vandaan in wormerveer, ken je die?) en eigenlijk ben ik doodsbang dat hij hem verziekt want dat vind ik zonden, maar aan de andere kant is in de kast laten liggen ook zonde.
Nee ik heb op zich ook niks tegen zand. Bij dreigend zand- of speeltuinbezoek gewoon een spijkerbroek in de strijd gooienquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef Karin het volgende:
Dat is inderdaad erg zonde Rewimo. Maarja daar ging ik niet vanuit toen ik het had over spelen in een zandbak.
Bram heeft tijden in de kuil bij opa gespeeld en ook dat heb ik er altijd uitgekregen. Maargoed hij heeft weinig lichte broeken al uit voorzorg.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef Struzzo het volgende:
[..]
* Even uit lurkstand springt*
Dat is Enya, het nummer heet Only time
Die in Alkmaar is idd ook lekker groot! Maar ik ga wijselijk niet te veel heen, anders ben ik zo blut!quote:
dan zijn die ogenblikje op.... boeken van felicitas ook wel wat voor jou denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef jessie het volgende:
Maar nog even over de komodo perikelen. Bix die andere kaarten zijn om woordjes te leren. Dus de ene kant het woord kijken dan omdraaien om te kijken of je het goed gelezen hebt. Nou ja zo deed ik het met Bo.
Maar er zijn dus meerdere onderwerpen van die koffertjes krijgen we die dan elke maand ofzo? In principe vind ik het namelijk best leuk.
De kleuren enzo zijn leuk voor Jans, de woordjes voor Bo.
moet je die prijzen zienquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Minnie_ het volgende:
Oh, en in Bergen zit ook een leuke kinderkledingzaak, Ollie4, heeft ook online winkel www.ollie4.nl
In Bergen wel, hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 06:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet je die prijzen zienkinderbroekjes van een euro of 20 tot zelfs 74 euro
![]()
![]()
dan mag zoonlief alleen nog braaf op de bank stilzitten want stel dat hij daar een gat in valt.
zou er iemand zo decadent zijn om een jeep-broek van 74 euro te kopen voor een kleuter?
Ja hoor!quote:Op woensdag 6 september 2006 06:56 schreef lady-wrb het volgende:
zou er iemand zo decadent zijn om een jeep-broek van 74 euro te kopen voor een kleuter?
En dáár heb ik heel veel geld voor overquote:
hihi ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 09:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En dáár heb ik heel veel geld voor over![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja hoor!En als ik dat wil doen, mag ik dat lekker zelf weten. Decadent of niet. Ik ben niet het typen om ermee te pochen of te pronken, ze mogen van mij alles overal naartoe aan, zandbak of verven, en ik koop ook Hema broeken, maar als ik een leuke dure broek zie, of mooie schoenen die toevallig heel duur zijn, dan doe ik dat als ik het geld er voor over heb. En nu heb ik geen zin meer in dat gezeur erover.
Nou ik vind die smilie wel heel onvriendelijk. Die discussie over dure kleren komt steeds terug, en ik word er zo moe van. Ik ga toch ook niet metquote:
Auw, lijkt me...quote:Op woensdag 6 september 2006 09:38 schreef Vicky het volgende:
had alleen een spier in me bil verrekt..
Ja, dat is toch een keus die ieder voor zich maakt. Ik zou het wrsch niet elke week doen, maar als je toch een keer iets heel leuks tegenkomt en je kan het betalen, waarom dan niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou ik vind die smilie wel heel onvriendelijk. Die discussie over dure kleren komt steeds terug, en ik word er zo moe van. Ik ga toch ook niet metbeginnen? Ik deed er juist een
bij om het niet te zwaar op de hand te maken.
Oh, dat lijken me zulke leuke dingen om met die kleintjes te doen, beetje prutsen in de tuin enzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:28 schreef jessie het volgende:
Bo kwam van de week emt een reuzecourget thuis![]()
Ze doen bij hun vanaf de keuters al tuintjes (vanaf groep 3 een eigen tuintje per kind van groep 1 en 2 1 grote gezamelijke tuin)
En met bloemen en boontjes en rode kool.
Gisteren die reuzecourget voor de soep gebruikt was erg lekker.
Oke liefquote:Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef jessie het volgende:
Ja die wel we hebben de slingers ook laten hangen. De meiden hebben gisteren douchgel uitgezocht (ruiken aan de flesjes mocht van mij, alleen Bo kneep er in de winkel 1 keer per ongeluk heel hard, hele neus onder, vanmorgen deed geer t zelfde tijdens het ruiken Bo helemaal in een deuk, lekker he pap is ie zegt ze nog) En ze hebben een kaart uitgezocht.
Maar verder doet Geer niet aan visite enzo.
Ik ben meer van de feestjes dan Geer.
Maak het nog ff erger, BEquote:Op woensdag 6 september 2006 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Soesjes!
Heerlijk dat happen en dan dat lekkere zoetige romige gevoel.
Ik zit ook al te bedenken hoe en waar ik ze vandaan zou kunnen halen hier!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Maak het nog ff erger, BE![]()
het water loopt me alweer in de mond.
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:05 schreef snoopy het volgende:
Jessie, gefeliciteerd met Geer! Koude soesjes zijn ook heel lekker hoor![]()
![]()
Ik heb laatst een Oilily babypakje gekocht. Dat kwam eigenlijk omdat een zeker iemand, wiens naam ik niet zal noemen, me zei daar even te gaan kijken. En toen was ik verkocht![]()
[afbeelding]
Ik ben ook van de Hema, H&M en af en toe iets duurders. En op Marktplaats zijn natuurlijk superleuke dingen te vinden. Ieder z'n ding vind ik.
Slaapvriendje is ook op 24 december jarig. We vieren het wel gewoon op die avond hoor en wie wil komen is welkom. We hebben het in het begin nog wel eens naar januari verzet, maar dan zijn de meesten wel eventjes klaar met feestjesquote:Op woensdag 6 september 2006 11:47 schreef Vicky het volgende:
Ik vier me verjaardag eigenlijk al een paar jaar niet meer. Ben 1 dag voor kerst jarig en dan is iedereen altijd veel te druk met inkopen doen...
Het is ook wel een uberschattig eerste pakje idd!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:15 schreef snoopy het volgende:
Ja hallo heeAls je zoiets ziet hangen en je zit vol hormonen en je wilde sowieso graag nog een eerste pakje voor deze baby...
Schandalig dat iemand je dan de tip geeft even daar binnen te lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |