ik heb dat nooit gevolgd, was me altijd te laat, maar het is echt leuk he!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:07 schreef sjak het volgende:
pfff. weer met tranen in mijn ogen voor de tv bij Grey's anatomy. En het is nog wel een herhaling van vorig seizoen
ik kon vroeger inderdaad heel goed slagen bij de h&m, maar hier in zaandam is de h&m heel klein en alles zit opgepropt op elkaar. en weinig keus. ik kom er nauwelijks omdat ik het zo onoverzichtelijk vind. ik hou van ruimte.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:49 schreef snoopy het volgende:
Ik heb 2 hele stoere leuke broeken en 1 shirt met lange mouwen gehaald bij de Hema gisteren. Ik vind het wel leuk hoor. En dan ook veel bij H&M. Die hebben ook leuke stoere dingen.
henk ten hoor geprobeerd karin? die had vorige week nog veel keusquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef Karin het volgende:
H&M in Zaandam is inderdaad een k#twinkel. Daar kom ik ook liever niet, net als de C&A daar. Maar de meeste kleertjes van Bram komen bij de H&M vandaan. Ik was trouwens van de week op zoek naar een winterjas maar dat is nu al moeilijk, overal was zijn maat al uitverkocht.
Eigenlijk vind ik het best sneu voor een kind als hij niet de zandbak in mag vanwege zijn kleren. De wasmachine krijgt dat toch wel weer schoon? En zo niet, nouja dan niet denk ik altijd maar. Het is een kind.
en als ik je nou vertel dat hij wel zijn voetbal meehad omdat hij wilde voetballen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef Karin het volgende:
Eigenlijk vind ik het best sneu voor een kind als hij niet de zandbak in mag vanwege zijn kleren. De wasmachine krijgt dat toch wel weer schoon? En zo niet, nouja dan niet denk ik altijd maar. Het is een kind.
Wie? Nog nooit van gehoord. Maar ik kom dus vanwege die kutH&M nooit meer in Zaandam.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
henk ten hoor geprobeerd karin? die had vorige week nog veel keus
die zit onder de dirk van de broekquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:18 schreef Karin het volgende:
[..]
Wie? Nog nooit van gehoord. Maar ik kom dus vanwege die kutH&M nooit meer in Zaandam.
Lois en ik gaan binnenkort naar Haarlem of Alkmaar shoppen voor de kids![]()
Nouuuuuuuu als je zo'n zandbak treft als ze eerst bij Christan op school hadden...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef Karin het volgende:
Joh maakt mij verder niet uit. Was gewoon een opmerking.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en als ik je nou vertel dat hij wel zijn voetbal meehad omdat hij wilde voetballen?
dat heb ik nou met coolcatquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:20 schreef Vicky het volgende:
H&M Delft heeft ook altijd wel hele leuke dingen, net als H&M Rijswijk
* Vicky mag niet meer in H&M komenZeeeer slecht voor de portomonee...
Wat was dat dan voor zandbak?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu als je zo'n zandbak treft als ze eerst bij Christan op school hadden...En je zowat elke broek waarmee hij in het zand heeft gezeten weg kunt gooien... word je niet vrolijk van hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |