abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41485834
Nog makkelijker: ik strijk helemaal niks.
Ik hang alles zo goed mogelijk kreukvrij op te drogen.

Maarja sommige dingen MOET je wel strijken, en daar heb ik een man voor
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 4 september 2006 @ 18:08:46 #102
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_41487106
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:28 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nog makkelijker: ik strijk helemaal niks.
Ik hang alles zo goed mogelijk kreukvrij op te drogen.

Maarja sommige dingen MOET je wel strijken, en daar heb ik een man voor
Herkenbaar, maar manlief kán volgens mij niet eens strijken en heeft er bovendien geen tijd voor.
Waarom zijn strijkplanken ook zo duur? Wat is het nou eenmaal? >> een plank met een paar benen, die je in- en uit kunt vouwen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 18:09:23 #103
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41487131
Kringloopwinkel, PV
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 4 september 2006 @ 18:27:36 #104
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_41487642
* Rijstebuiltje is gek op Kringloopwinkels en Rommelmarkten!
Lekker spelletjes jagen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_41487792
Slaapmeisje, kon niet eerder reageren... moest werken enzo. Maar de poes is opgenomen.
ZIe ook Mijn lieve miauwie....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 19:09:42 #106
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41489003
Thnx Vicky!

Hier in huize Slaapmeis wordt ook niet gestreken. Ik koop alleen kleding dat niet gestreken hoeft te worden en als Slaapvriendje een keer in het jubeljaar een overhemd nodig heeft, strijkt hij dat lekker zelf. Dat is het voordeel als je man al een paar jaar op zichzelf woonde voordat je hem leert kennen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41489222
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Herkenbaar, maar manlief kán volgens mij niet eens strijken en heeft er bovendien geen tijd voor.
Waarom zijn strijkplanken ook zo duur? Wat is het nou eenmaal? >> een plank met een paar benen, die je in- en uit kunt vouwen.
Ik heb de mijne bij de Lidl gescoord voor 21 euro ofzo. Haske fijn plankie meteen paar overtrekken erbij. Ik kan wel tot 2050 ermee voort

Vooral omdat ik 1 keer in de zes weken strijk heb, ben ook meer van het tamelijk kreukvrij ophangen Lief kan wel strijken (beweert hij, ik heb het eens mogen aanschouwen ) dus die mag lekker zijn eigen overhemden doen. Als we de twee huishoudingen gaan samenvoegen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_41493906
De meeste zooi strijk ik niet, probeer het inderdaad gewoon netjes op te hangen en dan komt het over het algemeen best wel goed. Nu heb ik alleen een lief die overhemden is gaan dragen... Als ik ze niet strijk trekt hij ze gewoon gekreukt aan, want "dat strijkt toch aan je lijf" . Hij weigert gewoon om te strijken... Ik heb ze nu al 2 weken laten hangen, maar ze hangen nog steeds... dus ik denk dat ik morgen toch maar eens een poging ga wagen .
Iemand nog een tip hoe ik die vent van me aan het strijken kan krijgen of is het iets waar ik me maar bij neer moet leggen? Hij heeft nu gelukkig nog maar 4 overhemden .

En nu ga ik ff lekker op de bank hangen met de zap.
Fake it till you make it...
pi_41495262
Ik strijk ook zo min mogelijk.. ik heb er zoooooo'n hekel aan. Meestal sta ik eens er 2 weken eens achter mijn strijkplankje..

Vriendje doet heel veel in huis, maar strijken begint ie echt niet aan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!fossiel maandag 4 september 2006 @ 22:09:24 #110
2628 Karin
pi_41495516
Jammer dat hij dat hij het zelf niet ziet Nijna dat het echt niet kan, ongestreken overhemden. Weet niet hoe je hem ertoe moet brengen dan om zelf te strijken.
Ik hang altijd alles ongestreken in de kast, als je het nodig hebt strijk je het maar. Ooit geboren uit gemakzucht maar het is er altijd ingebleven. Gelukkig hoef ik dus ook geen overhemden te strijken. De dingen die dus veel strijkwerk vragen trek ik meestal pas aan als de rest allemaal in de was zit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 22:13:06 #111
13151 crew  Rewimo
pi_41495629
Ik strijk ook alleen het hoogst noodzakelijke. Dat zijn meestal dingen van Christan. Die zijn gelukkig niet zo groot
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41496131
Strijken gebeurt hier nooit. Bij mijn ouders thuis werd alles gestreken tot de onderbroeken en zakdoeken aan toe
Alleen ben ik bang dat er hier verandering gaat komen want Rick zit in een sollicitatieronde en het ziet er naar uit dat volgende week contract bespreking is. Als alles goed is en ze worden het eens dan moeten we dus op overhemden jacht Rick die altijd geegd heeft nooit in een overhemd te gaan lopen zegt nu vrijwillig dat het toch wel wat netter staat.Dus zou het dan toch een bruiloft in pak worden?
Misschien gelijk maar ff een stomme vraag er achter aan want Rick is niet de smalste en heb dus geen idee waar je betaalbare, leuke overhemden heb in grote maten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 22:27:28 #113
13151 crew  Rewimo
pi_41496187
C&A misschien? Geen idee, Frank draagt ze ook nooit Ik vind het al heel wat dat ie nu polo's heeft
pi_41497023
Bij de nieuwste soort wasmachine hoef je niet eens meer te strijken. Kost nu wel zo'n 1500 euro maar dan heb je ook wat en tegen de tijd dat die van ons het begeeft is-ie misschien goedkoper.
http://www.gadgetgarden.nl/archives/2006/04/stoomwasmachine.html
pi_41497088
Vouwt ie niet op Poemojn?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41497199
Nee, maar dat kun je Morris binnenkort vast wel leren.
pi_41497274
nijna, en de droger (als je die hebt)? daar komt alles tamelijk kreukloos uit hier. koop ze dan liefst wel 'n maatje groter want 't wil nog wel eens wat krimpen daarin.

ik ben ook geen strijkfan, maar ook de enige hier die 't wel eens doet als 't echt moet. ik vind 't niet erg, G doet genoeg andere dingen in huis.

oja en Nijna, hem gewoon met z'n gekreukte hemd laten gaan is ook nog een optie, dan krijgt hij waarschijnlijk vanzelf commentaar van anderen. dat motiveert waarschijnlijk meer dan wanneer jij degene bent die zegt dat 't 'echt niet kan zo hoor'.
pi_41497658
haha wat een apparaat!
pi_41497856
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:54 schreef poemojn het volgende:
Nee, maar dat kun je Morris binnenkort vast wel leren.
Vooralsnog gooit ie alles wat gestreken is het liefst weer door elkaar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41497944
Ik ken echt iemand met zo'n apparaat Bix. Eé'n van mijn collega's heeft er eentje echt bizar vind ik het ook hoor. Kwam er de eerste dag dat ik hier kwam werken achter *klunk* en iedereen wist waar hij het over had en ik natuurlijk niet
pi_41506683
@Karin, ik denk dat het meer is dat hij het niet wil zien. Want anders moet hij gaan toegeven dat het niet kan en als je zo eigenwijs bent als hij... haha. (verder issie heel lief enzo hoor ).

@Anitra, die van mij wilde ook geen overhemden aan, totdat hij zag dat het toch eigenlijk wel leuk staat. Maar nu het zelf strijken dus nog . Misschien bij de WE? Ik heb geen idee of ze daar grote maten hebben, maar het is wel betaalbaar (maar soms hebben ze echt alleen maar van die vrijetijdsoverhemden...). Mijn lief is lang en dun, ook niet zo'n handige combi. Want voor de lengte moet hij vaak XL hebben en dat hangt dan weer als een zak om zn lijf. Wij hebben in de uitverkoop bij setpoint (meen ik) een paar overhemden (2 voor de prijs van 1) op de kop getikt. Nog steeds niet goedkoop, maar ze zitten wel mooi.
Bij V&D hebben ze vaak ook wel veel overhemden hangen, misschien dat je daar wat kan vinden? Verder ben ik nog niet zo bedreven in overhemden kopen .

@Rewimo, polo's daar begon het hier ook mee, pas maar op .

@Poemojn, dat lijkt me handig, maar ik wil dat toch dan wel eerst zien voordat ik het geloof. En onze wasmachine is nog vrij nieuw, dus ik denk en hoop dat die nog lang meegaat (misschien dan idd goedkoper, haha).

@Bix, dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Ik ben vrij huiverig met kleding in de droger stoppen (nog geen kids dus nog niet zoveel wassen he ). Meestal hang ik het uit de wasmachine aan de lijn. Op het moment gebruik ik de droger helemaal niet, want hij lekt ergens en we zijn er nog niet achter waar.
Ik vrees dat hij gewoon in gekreukt hemd naar zn werk gaat en ik krijg er bij voorbaat al plaatsvervangende schaamte van . Hij werkt in het ziekenhuis en draagt een witte jas, dus misschien valt het niet eens echt op . Ik heb al heel vaak gezegd dat het niet kan, dat hij er fatsoenlijk uit moet zien, maar hij ziet het niet of wil het niet zien... mannen *zucht* (en dat zeggen ze vast ook over ons...)

@LB, fantastisch, maar wat een bakbeest! Ik denk dat het hier nog niet uitkan, daar voor draagt hij dan weer niet genoeg overhemden . Dus toch maar strijken zometeen
pi_41506688
Oef, ik ben wel van de knipoogjes zeg... irritant
  dinsdag 5 september 2006 @ 08:59:54 #124
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41507001
De meeste winkels waar ze overhemden verkopen, verkopen tot maat 45-46 (overhemdmaat). Herenmaat 60-62 is dat z'n beetje. (gaat voorbij de 'normale' XXL)
Moet je dus wel bij de ingepakte kijken, de bloezen die uithangen zijn vaak anders van maat en krapper.

C&A en Neckerman heb ik al redelijk wat vandaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41507536
Zo de strijk is gedaan , ben weer trots op mezelf .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')