@Karin, ik denk dat het meer is dat hij het niet wil zien. Want anders moet hij gaan toegeven dat het niet kan en als je zo eigenwijs bent als hij... haha. (verder issie heel lief enzo hoor
![]()
).
@Anitra, die van mij wilde ook geen overhemden aan, totdat hij zag dat het toch eigenlijk wel leuk staat. Maar nu het zelf strijken dus nog
![]()
. Misschien bij de WE? Ik heb geen idee of ze daar grote maten hebben, maar het is wel betaalbaar (maar soms hebben ze echt alleen maar van die vrijetijdsoverhemden...). Mijn lief is lang en dun, ook niet zo'n handige combi. Want voor de lengte moet hij vaak XL hebben en dat hangt dan weer als een zak om zn lijf. Wij hebben in de uitverkoop bij setpoint (meen ik) een paar overhemden (2 voor de prijs van 1) op de kop getikt. Nog steeds niet goedkoop, maar ze zitten wel mooi.
Bij V&D hebben ze vaak ook wel veel overhemden hangen, misschien dat je daar wat kan vinden? Verder ben ik nog niet zo bedreven in overhemden kopen
![]()
.
@Rewimo, polo's daar begon het hier ook mee, pas maar op
![]()
.
@Poemojn, dat lijkt me handig, maar ik wil dat toch dan wel eerst zien voordat ik het geloof. En onze wasmachine is nog vrij nieuw, dus ik denk en hoop dat die nog lang meegaat (misschien dan idd goedkoper, haha).
@Bix, dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Ik ben vrij huiverig met kleding in de droger stoppen (nog geen kids dus nog niet zoveel wassen he
![]()
). Meestal hang ik het uit de wasmachine aan de lijn. Op het moment gebruik ik de droger helemaal niet, want hij lekt ergens en we zijn er nog niet achter waar.
Ik vrees dat hij gewoon in gekreukt hemd naar zn werk gaat en ik krijg er bij voorbaat al plaatsvervangende schaamte van
![]()
. Hij werkt in het ziekenhuis en draagt een witte jas, dus misschien valt het niet eens echt op
![]()
. Ik heb al heel vaak gezegd dat het niet kan, dat hij er fatsoenlijk uit moet zien, maar hij ziet het niet of wil het niet zien... mannen *zucht*
(en dat zeggen ze vast ook over ons...)@LB, fantastisch, maar wat een bakbeest! Ik denk dat het hier nog niet uitkan, daar voor draagt hij dan weer niet genoeg overhemden
![]()
. Dus toch maar strijken zometeen