abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41528918
Nou ik vind dat ook niet zo leuk hoe jij dat dan weer uit over een meisje van 7
Maar ik vind de kleren van coolcat dus meer voor pubers dan voor mijn lieve kleine onschuldige mooie Bo
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 21:36:26 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41529066
ik kan het niet anders omschrijven jessie. je had het moeten zien en echt, het is een hartstikke lief meisje hoor en een leuk koppie. maar die kleren , waarbij dat leren bandje om dr enkel met die spikes wel de druppel was.
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:38:17 #203
24188 Belana
kloon van belana
pi_41529145
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:07 schreef sjak het volgende:
pfff. weer met tranen in mijn ogen voor de tv bij Grey's anatomy. En het is nog wel een herhaling van vorig seizoen
ik heb dat nooit gevolgd, was me altijd te laat, maar het is echt leuk he!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:45:18 #204
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41529453
Ik heb de inhaalslag gemaakt de afgelopen weken met de dubbele afleveringen op zondagavond. Daarvoor was het inderdaad laat op de avond en met mijn werktijden red ik dat ook niet
Vanaf nu dus op dinsdagavond om 20.30, mooie tijd hoor!

Erg he die ouders die hun kinderen zo aankleden, ik heb daar ook niet zoveel mee. Laat die kinderen nou gewoon zo lang mogelijk kind blijven.
Lekker douchen!
pi_41529656
Ik heb 2 hele stoere leuke broeken en 1 shirt met lange mouwen gehaald bij de Hema gisteren. Ik vind het wel leuk hoor. En dan ook veel bij H&M. Die hebben ook leuke stoere dingen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 21:49:49 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41529662
dat vind ik ook sjak.

ik overigens dat stoere wel leuk voor kleine jongens. luca draagt graag zwart. vind ik niet erg, want hij zit altijd in de zandbak en je wil niet weten hoe vies die knieen dan zijn.
vandaag ging hij in een (te) dure lichtblauwe broek naar school. ik vroeg hem er niet mee in de zandbak te gaan zitten.
en inderdaad hij is 's middags nog brandschoon en ik prijs hem uitbundig: zo te zien heb je niet in de zandbak gezeten. waarop luca enthousiast antwoordt: jawel hoor, maar ik ben blijven staan
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 21:53:35 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41529817
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:49 schreef snoopy het volgende:
Ik heb 2 hele stoere leuke broeken en 1 shirt met lange mouwen gehaald bij de Hema gisteren. Ik vind het wel leuk hoor. En dan ook veel bij H&M. Die hebben ook leuke stoere dingen.
ik kon vroeger inderdaad heel goed slagen bij de h&m, maar hier in zaandam is de h&m heel klein en alles zit opgepropt op elkaar. en weinig keus. ik kom er nauwelijks omdat ik het zo onoverzichtelijk vind. ik hou van ruimte.
voor coolcat zat er de vögele en daar kon ik soms ook wel leuk slagen met broeken.
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:56:22 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41529954
Ik vind de H&M (tot maat 80 iig) niet zo leuk voor meisjes. Ik zie alleen maar een hoop beertjes enzo en heel licht rose. En dan draai ik maar weer om (en inderdaad dat onoverzichtelijke sjak, daar kan ik ook slecht tegen.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:57:08 #209
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41529991
Ik bedoel Lady-wrb.... Zie ik nu.
  FOK!fossiel dinsdag 5 september 2006 @ 21:58:18 #210
2628 Karin
pi_41530050
H&M in Zaandam is inderdaad een k#twinkel. Daar kom ik ook liever niet, net als de C&A daar. Maar de meeste kleertjes van Bram komen bij de H&M vandaan. Ik was trouwens van de week op zoek naar een winterjas maar dat is nu al moeilijk, overal was zijn maat al uitverkocht.

Eigenlijk vind ik het best sneu voor een kind als hij niet de zandbak in mag vanwege zijn kleren. De wasmachine krijgt dat toch wel weer schoon? En zo niet, nouja dan niet denk ik altijd maar. Het is een kind.
pi_41530415
Misschien ben ik ook wel verwend met meerdere grote Hema's en H&M's in de buurt
pi_41530723
uhmm Iccll (ik weet ik spel je naam gigantisch verkeerd)
Naar aanleiding van kwam ik net op dit :
Tranenkoffer, een blank houten koffertje met allerlei materialen waar een kind zijn eigen fantasie op los kan laten en al spelend bezig is met rouwen. De koffer is bedoeld voor kinderen van drie tot ± 12 jaar en bevat verhalenboekjes, werkkaarten, een teken/mandelablok, een knuffelaapje, trooststeentjes, enz.
De koffer kost ¤30,- (ex.verzendkosten). Bel of mail met Wilma Peeters tel. 0522-235603

misschien iets voor jou kinderen.

groetjes bar
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:14:55 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41530729
Lishe, ben je wel eens bij de H&M in Apeldoorn geweest? Die heeft, zover ik weet want jongentjes-mama , best leuke meiden-spullen. O nee wacht, dat is idd voor wat oudere meisjes. En trouwens, Luuke gaat helemaal niet daten met Jordy. Dat pikt Léon niet.
Maar ja, Léon pikt het ook niet dat de overbuurmeisjes met andere jochies daten.

G.A., ik wil het zo graag eens allemaal zien, maar ik vergeet het ook steeds. Dvdtje maar eens huren als het mannetje een weekendje weg is.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:14:59 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41530730
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef Karin het volgende:
H&M in Zaandam is inderdaad een k#twinkel. Daar kom ik ook liever niet, net als de C&A daar. Maar de meeste kleertjes van Bram komen bij de H&M vandaan. Ik was trouwens van de week op zoek naar een winterjas maar dat is nu al moeilijk, overal was zijn maat al uitverkocht.

Eigenlijk vind ik het best sneu voor een kind als hij niet de zandbak in mag vanwege zijn kleren. De wasmachine krijgt dat toch wel weer schoon? En zo niet, nouja dan niet denk ik altijd maar. Het is een kind.
henk ten hoor geprobeerd karin? die had vorige week nog veel keus
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:17:22 #215
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41530805
quote:
en als ik je nou vertel dat hij wel zijn voetbal meehad omdat hij wilde voetballen?
  FOK!fossiel dinsdag 5 september 2006 @ 22:18:20 #216
2628 Karin
pi_41530837
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:14 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

henk ten hoor geprobeerd karin? die had vorige week nog veel keus
Wie? Nog nooit van gehoord. Maar ik kom dus vanwege die kutH&M nooit meer in Zaandam.
Lois en ik gaan binnenkort naar Haarlem of Alkmaar shoppen voor de kids
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:18:58 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_41530861
Alkmaar dan ga ik ook mee
stormy waters...
sailin'
pi_41530881
ik heb ook die komodo-koffer (nou ja doosje) ontvangen. maar volgens mij ontbreekt bij mij de handleiding bij die kaarten. geen idee wat daarmee te doen! iemand?
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:19:30 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41530887
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:18 schreef Karin het volgende:

[..]

Wie? Nog nooit van gehoord. Maar ik kom dus vanwege die kutH&M nooit meer in Zaandam.
Lois en ik gaan binnenkort naar Haarlem of Alkmaar shoppen voor de kids
die zit onder de dirk van de broek
pi_41530927
H&M Delft heeft ook altijd wel hele leuke dingen, net als H&M Rijswijk

* Vicky mag niet meer in H&M komen Zeeeer slecht voor de portomonee...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 22:21:27 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41530956
quote:
Nouuuuuuuu als je zo'n zandbak treft als ze eerst bij Christan op school hadden... En je zowat elke broek waarmee hij in het zand heeft gezeten weg kunt gooien... word je niet vrolijk van hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fossiel dinsdag 5 september 2006 @ 22:21:36 #222
2628 Karin
pi_41530964
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:17 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en als ik je nou vertel dat hij wel zijn voetbal meehad omdat hij wilde voetballen?
Joh maakt mij verder niet uit. Was gewoon een opmerking.
Ik merk het helaas wel eens om mij heen ook, dan mogen kinderen bepaalde dingen niet vanwege hun kleding. Begint al op het kdv heb ik gehoord, dan mogen ze eigenlijk niet verven. Nu vind ik verven nog wel iets anders dan in de zandbak hoor maar als je dat nou weet van te voren trek je je kind toch niet zoiets duurs aan?
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:22:05 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41530983
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:20 schreef Vicky het volgende:
H&M Delft heeft ook altijd wel hele leuke dingen, net als H&M Rijswijk

* Vicky mag niet meer in H&M komen Zeeeer slecht voor de portomonee...
dat heb ik nou met coolcat
  FOK!fossiel dinsdag 5 september 2006 @ 22:22:24 #224
2628 Karin
pi_41531001
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:21 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nouuuuuuuu als je zo'n zandbak treft als ze eerst bij Christan op school hadden... En je zowat elke broek waarmee hij in het zand heeft gezeten weg kunt gooien... word je niet vrolijk van hoor
Wat was dat dan voor zandbak?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 22:23:09 #225
13151 crew  Rewimo
pi_41531027
Met heel smerig zand Later hebben ze het vervangen maar het heeft wat broeken gekost helaas...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:25:58 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41531152
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:21 schreef Karin het volgende:

[..]

Joh maakt mij verder niet uit. Was gewoon een opmerking.
Ik merk het helaas wel eens om mij heen ook, dan mogen kinderen bepaalde dingen niet vanwege hun kleding. Begint al op het kdv heb ik gehoord, dan mogen ze eigenlijk niet verven. Nu vind ik verven nog wel iets anders dan in de zandbak hoor maar als je dat nou weet van te voren trek je je kind toch niet zoiets duurs aan?
tja, dat is de pest met die broek. het ding was reteduur en eigenlijk koop ik nooit dat soort dure dingen. (komt bij kidz en zo vandaan in wormerveer, ken je die?) en eigenlijk ben ik doodsbang dat hij hem verziekt want dat vind ik zonden, maar aan de andere kant is in de kast laten liggen ook zonde.
pi_41531171
hellup:

wie kent deze muziek en hoe heet dat nummer :

http://www.memoriamsite.nl/welkom_bij_memoriamsite1.htm
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:26:40 #228
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41531180
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef bixister het volgende:
ik heb ook die komodo-koffer (nou ja doosje) ontvangen. maar volgens mij ontbreekt bij mij de handleiding bij die kaarten. geen idee wat daarmee te doen! iemand?
Geen handleiding ook hier, maar je moet van die kleurenkaarten en cijferkaarten het onderste deel eraf halen en dan moet het kind de juiste cijfers of juiste kleuren bij de goede kaarten zoeken.
Maar die had je waarschijnlijk zelf ook wel bedacht. Wat er precies met die taart, fruit, melk, groente en koekjeskaarten moet gebeuren weet ik ook niet.

Kortom, je hebt echt niks aan dit verhaal
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel dinsdag 5 september 2006 @ 22:28:23 #229
2628 Karin
pi_41531260
Dat is inderdaad erg zonde Rewimo. Maarja daar ging ik niet vanuit toen ik het had over spelen in een zandbak.
Bram heeft tijden in de kuil bij opa gespeeld en ook dat heb ik er altijd uitgekregen. Maargoed hij heeft weinig lichte broeken al uit voorzorg.
pi_41531317
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hellup:

Bar het is Enya of Clanid, maar volgens mij is het Enya
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41531351
quote:
hellup:

* Even uit lurkstand springt*
Dat is Enya, het nummer heet Only time
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 22:30:16 #232
13151 crew  Rewimo
pi_41531356
quote:
hellup:

Volgens mij is dat Ennya (spelling?). Zal Frank even vragen.
  FOK!fossiel dinsdag 5 september 2006 @ 22:30:21 #233
2628 Karin
pi_41531360
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

tja, dat is de pest met die broek. het ding was reteduur en eigenlijk koop ik nooit dat soort dure dingen. (komt bij kidz en zo vandaan in wormerveer, ken je die?) en eigenlijk ben ik doodsbang dat hij hem verziekt want dat vind ik zonden, maar aan de andere kant is in de kast laten liggen ook zonde.
Hahaha ja dillema. Ik snap het wel, zonde om te verzieken maarja in de kast heeft hij er ook weinig aan.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:31:02 #234
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41531430
nou jawel hoor livelink, dat ik niet de enige ben die niet onmiddellijk inziet wat je met die dingen aan moet!

bar, sorry ik ken 't niet. wat een moeilijke dag morgen voor jullie. sterkte!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 22:31:58 #236
13151 crew  Rewimo
pi_41531447
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef Karin het volgende:
Dat is inderdaad erg zonde Rewimo. Maarja daar ging ik niet vanuit toen ik het had over spelen in een zandbak.
Bram heeft tijden in de kuil bij opa gespeeld en ook dat heb ik er altijd uitgekregen. Maargoed hij heeft weinig lichte broeken al uit voorzorg.
Nee ik heb op zich ook niks tegen zand. Bij dreigend zand- of speeltuinbezoek gewoon een spijkerbroek in de strijd gooien
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:33:33 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41531534
zo had hij ook een broek die we voor het gemak zijn "ongeluksbroek" genoemd hebben.
een spierwitte broek met zwarte en rode biezen van de coolcat.
de eerste keer viel hij ermee in een sloot in de avifauna.
de tweede keer zat hij ermee in de kauwgum
en de derde keer viel hij er een gat in
broek leeft nog steeds, wel met een extra label erop genaaid, kauwgom ging er gelukkig goed uit, alleen is hij niet meer zo heel erg spierwit
pi_41531739
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef Struzzo het volgende:

[..]

* Even uit lurkstand springt*
Dat is Enya, het nummer heet Only time
thx en ik heb hem al binnen
pi_41531969
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:18 schreef Belana het volgende:
Alkmaar dan ga ik ook mee
Die in Alkmaar is idd ook lekker groot! Maar ik ga wijselijk niet te veel heen, anders ben ik zo blut!
pi_41532014
Maar nog even over de komodo perikelen. Bix die andere kaarten zijn om woordjes te leren. Dus de ene kant het woord kijken dan omdraaien om te kijken of je het goed gelezen hebt. Nou ja zo deed ik het met Bo.
Maar er zijn dus meerdere onderwerpen van die koffertjes krijgen we die dan elke maand ofzo? In principe vind ik het namelijk best leuk.
De kleuren enzo zijn leuk voor Jans, de woordjes voor Bo.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41532064
In Leidschehage zit trouwens een Kids H&M, die is ook lekker groot!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:46:15 #242
81992 Githa
pi_41532109
Enya 'only time' zeker weten!

Tekst:
Who can say
where the road goes
where the day flows
only time
And who can say
if your love grows
as your heart chose
only time
Who can say
why your heart sighs
as your love flies
only time
And who can say
why your heart cries
when your love lies
only time

Who can say
when the roads meet
that love might be
in your heart
And who can say
when the day sleeps
if the night keeps
all your heart

Night keeps all your heart

Who can say
if your love grows
as your heart chose
only time
And who can say
where the road goes
where the day flows
only time

Who knows - only time
Who knows - only time

Dit is zo'n vreselijk mooi aangrijpend nummer, voor mij iig.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:47:29 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41532156
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef jessie het volgende:
Maar nog even over de komodo perikelen. Bix die andere kaarten zijn om woordjes te leren. Dus de ene kant het woord kijken dan omdraaien om te kijken of je het goed gelezen hebt. Nou ja zo deed ik het met Bo.
Maar er zijn dus meerdere onderwerpen van die koffertjes krijgen we die dan elke maand ofzo? In principe vind ik het namelijk best leuk.
De kleuren enzo zijn leuk voor Jans, de woordjes voor Bo.
dan zijn die ogenblikje op.... boeken van felicitas ook wel wat voor jou denk ik.
ik heb er een godsvermogen voor neergelegd en later zag ik ze steeds overal voor een habbekrats op marktplaats
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:49:22 #244
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41532235
Kan Bo dan al lezen, Jessie? Katja kan dat echt nog niet. Ze herkent de letter K (kijk mama, dat is mijn naam!) en verder nog helemaal niks.

Volgens mij kreeg je eenmalig zo'n koffertje, dus niet elke maand. Maar je kan ze natuurlijk gewoon bij Felicitas bestellen. Zal alleen wel hardstikke duur zijn, vrees ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_41532264
Ja die boeken die ze je ent na je geboorte willen aansmeren zeker. Dat vond ik toen dus onzin omdat je er dan nog niks aanhebt. Nu zou dat misschien wel leuk zijn. Dat komodo gedoe vind ik dus ook leuk, maar dat zou ik zelf nooit voor veel kopen ofzo.

Ik zag bij de hema pas zo'n leuke houten letterdoos.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41532355
Ja er stond toen dat je het volledgie pakket kreeg, nou ja maakt ook niet uit verders. Ze zullen eht volledige koffertje wel bedoelt hebben.

Nee hoor Bo kan behalve dr naam nog niet lezen. Maar ze is er wel erg mee bezig. Dus wil ze die soort dingen wel samen doen. dus dan noemen we samen de letters op die we zien en maken daar samen het woord van, draaien het kaartje om.....en ja hoor het klopt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41532816
Je kunt er ook woordbeeldherkenning mee trainen vanaf een jaar of 2/3 als je dat leuk vindt Livelink
Ik vind t alleen jammer dat het voor die telkaarten ook handiger is als je kind al cijfers kan lezen, nu is 't niet echt geschikt voor zelfstandig spelen.
pi_41532889
Oh, en in Bergen zit ook een leuke kinderkledingzaak, Ollie4, heeft ook online winkel www.ollie4.nl
pi_41539451
Jessie ik heb hier de hele serie thuis staan en ik vind het enorm leuk spul!
Er zijn in totaal dacht 20 "koffertjes" van.
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 06:56:33 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41539655
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Minnie_ het volgende:
Oh, en in Bergen zit ook een leuke kinderkledingzaak, Ollie4, heeft ook online winkel www.ollie4.nl
moet je die prijzen zien kinderbroekjes van een euro of 20 tot zelfs 74 euro
dan mag zoonlief alleen nog braaf op de bank stilzitten want stel dat hij daar een gat in valt.

zou er iemand zo decadent zijn om een jeep-broek van 74 euro te kopen voor een kleuter?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 08:05:21 #251
13151 crew  Rewimo
pi_41540034
Ik ken een peutertje met een jeansbroek van 80 euro Ja, ik vond hem zo leuk, zei haar moeder. En nee, dat was geen Bloemendaalse maar een niet al te vermogende 'gewone' mama. 't Was een leuke broek maar ik zag het er niet aan af.

Daarnaast mijn zoon in zijn tweedehandsje van een paar euro

Ik koop voor mezelf niet eens zo gauw een broek van 80 euro...
pi_41540134
quote:
Op woensdag 6 september 2006 06:56 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

moet je die prijzen zien kinderbroekjes van een euro of 20 tot zelfs 74 euro
dan mag zoonlief alleen nog braaf op de bank stilzitten want stel dat hij daar een gat in valt.

zou er iemand zo decadent zijn om een jeep-broek van 74 euro te kopen voor een kleuter?
In Bergen wel, hoor
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 08:35:03 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41540407
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:13 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

In Bergen wel, hoor
ja maar dat is toch ook zo'n reservaat voor rijke mensen? net als bloemendaal en blaricum?
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 08:37:43 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41540441
ik heb op het ogenblik een dure broek aan gekocht in italië in een boetiek.
alleen was hij heel ernstig in de uitverkoop, anders had hij er nu nog gehangen
maar hij zit echt heerlijk en wat nog beter is, hij kleedt heel slank af.
hoef ik toch niet te sporten
  woensdag 6 september 2006 @ 09:03:18 #255
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41540793
Bar, heel veel sterkte vandaag
Lekker douchen!
  woensdag 6 september 2006 @ 09:30:47 #256
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41541310
quote:
Op woensdag 6 september 2006 06:56 schreef lady-wrb het volgende:

Ja hoor! En als ik dat wil doen, mag ik dat lekker zelf weten. Decadent of niet. Ik ben niet het type om ermee te pochen of te pronken, ze mogen van mij alles overal naartoe aan, zandbak of verven, en ik koop ook Hema broeken, maar als ik een leuke dure broek zie, of mooie schoenen die toevallig heel duur zijn, dan doe ik dat als ik het geld er voor over heb. En nu heb ik geen zin meer in dat gezeur erover.

[ Bericht 1% gewijzigd door Spuuglokje op 06-09-2006 09:40:47 ]
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 09:34:04 #257
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41541374
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:37 schreef lady-wrb het volgende:
hoef ik toch niet te sporten
En dáár heb ik heel veel geld voor over
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41541448
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:34 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

En dáár heb ik heel veel geld voor over
hihi ik ook

* Vicky is gister weer wezen sporten....
Verleden week ovor de eersrte keer sinds ruim een jaar... viel gelukkig nog wel mee met de spierpijn, had alleen een spier in me bil verrekt..

* Vicky is al wel 2 kilo kwijt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 09:54:48 #259
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41541797
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:30 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ja hoor! En als ik dat wil doen, mag ik dat lekker zelf weten. Decadent of niet. Ik ben niet het typen om ermee te pochen of te pronken, ze mogen van mij alles overal naartoe aan, zandbak of verven, en ik koop ook Hema broeken, maar als ik een leuke dure broek zie, of mooie schoenen die toevallig heel duur zijn, dan doe ik dat als ik het geld er voor over heb. En nu heb ik geen zin meer in dat gezeur erover.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:02:53 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41541997
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:54 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Nou ik vind die smilie wel heel onvriendelijk. Die discussie over dure kleren komt steeds terug, en ik word er zo moe van. Ik ga toch ook niet met beginnen? Ik deed er juist een bij om het niet te zwaar op de hand te maken.
pi_41542071
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:38 schreef Vicky het volgende:
had alleen een spier in me bil verrekt..
Auw, lijkt me...
Fake it till you make it...
pi_41542104
Lekker belangrijk. Laat iedereen gewoon z'n geld uitgeven aan waar ie zin in heeft en er vervolgens mee doen waar ie zin in heeft. Dat gedoe daarover. Wat een onzin.
pi_41542394
Spuuglokje koopt wel heeeeeeeeeeeeeele leuke kleren voor dr kinderen

Zo Geer is jarig maar die viert het nooit. Dus vier ik het maar. Ik zit nu met diepvriessoesjes tegen mijn koppie thee aan in de hoop dat ze sneller ontdooien
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 10:19:57 #264
13151 crew  Rewimo
pi_41542405
Gefeliciteerd met Geer en Dop, Jessie
pi_41542509
Hhahahaha ja
Dop ook inderdaad
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41542624
Nou Jessie gefeliciteerd dan maar en geniet van je soesjes

Weten de kinderen wel dat hij jarig is of ook niet?
pi_41542626
Bo kwam van de week emt een reuzecourget thuis
Ze doen bij hun vanaf de keuters al tuintjes (vanaf groep 3 een eigen tuintje per kind van groep 1 en 2 1 grote gezamelijke tuin)
En met bloemen en boontjes en rode kool.
Gisteren die reuzecourget voor de soep gebruikt was erg lekker.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 6 september 2006 @ 10:30:40 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41542678
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou ik vind die smilie wel heel onvriendelijk. Die discussie over dure kleren komt steeds terug, en ik word er zo moe van. Ik ga toch ook niet met beginnen? Ik deed er juist een bij om het niet te zwaar op de hand te maken.
Ja, dat is toch een keus die ieder voor zich maakt. Ik zou het wrsch niet elke week doen, maar als je toch een keer iets heel leuks tegenkomt en je kan het betalen, waarom dan niet?

Ik had het er gisteren nog met een teamgenootje over. Die vertelde dat ze ooit van d'r kleedgeld een Oilily jas kocht van 600 gulden. Daar had ze een paar maanden voor moeten sparen.
Terwijl ze dat nu nooit meer zou doen, maar soms heb je van die dingen, die moet je dan per se hebben.
pi_41542685
Ja die wel we hebben de slingers ook laten hangen. De meiden hebben gisteren douchgel uitgezocht (ruiken aan de flesjes mocht van mij, alleen Bo kneep er in de winkel 1 keer per ongeluk heel hard, hele neus onder, vanmorgen deed geer t zelfde tijdens het ruiken Bo helemaal in een deuk, lekker he pap is ie zegt ze nog ) En ze hebben een kaart uitgezocht.
Maar verder doet Geer niet aan visite enzo.
Ik ben meer van de feestjes dan Geer.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 6 september 2006 @ 10:31:21 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41542704
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:28 schreef jessie het volgende:
Bo kwam van de week emt een reuzecourget thuis
Ze doen bij hun vanaf de keuters al tuintjes (vanaf groep 3 een eigen tuintje per kind van groep 1 en 2 1 grote gezamelijke tuin)
En met bloemen en boontjes en rode kool.
Gisteren die reuzecourget voor de soep gebruikt was erg lekker.
Oh, dat lijken me zulke leuke dingen om met die kleintjes te doen, beetje prutsen in de tuin enzo.
pi_41542706
wat leuk die tuinen! gefeliciteerd met geer jessie, zijn je soesjes al ontdooid?

ik heb ook wel eens van die uitspattingen hoor, qua dure kleding. en dan tussendoor weer koopjesjagen. trouwens, dure merkkleding verkoopt ook wel weer erg makkelijk. laatst had ik een bengh-jurkje in een outletwinkel gekocht voor 25 euro en dat was helaas al te klein toen het weer er wat geschikt voor werd. dus op marktplaats gezet en daar was ik 't binnen een dag kwijt voor 32,50!

[ Bericht 65% gewijzigd door bixister op 06-09-2006 10:38:11 ]
pi_41542768
Ja en op ook al

Ja is ook leuk die tuintjes. Lekker wroeten in de aarde enzo.
En vooral zien dat eten niet zo vanzelfsprekend is, dat het niet zomaar ineens op je bord ligt enzo.
Volgende week gaat Geer mee helpen in de tuin (er gaan meestal 3 ouders en 2 juffen mee)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41542908
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef jessie het volgende:
Ja die wel we hebben de slingers ook laten hangen. De meiden hebben gisteren douchgel uitgezocht (ruiken aan de flesjes mocht van mij, alleen Bo kneep er in de winkel 1 keer per ongeluk heel hard, hele neus onder, vanmorgen deed geer t zelfde tijdens het ruiken Bo helemaal in een deuk, lekker he pap is ie zegt ze nog ) En ze hebben een kaart uitgezocht.
Maar verder doet Geer niet aan visite enzo.
Ik ben meer van de feestjes dan Geer.
Oke lief
Ik vier ook nooit m'n verjaardag en van mij hoeft Jolie ook niet te weten wanneer ik jarig ben straks. Mijn vriend denkt daar heel anders over. mijn laatste verjaardag kwam goed op gang
  woensdag 6 september 2006 @ 11:44:35 #274
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41544614
Ik vier ook niet graag mijn verjaardag, want ik heb een hekel aan kringgesprekken. Maar ik vind het wel heel leuk om jarig te zijn in het gezin zeg maar. 's Morgens verrast worden door een ontbijtje op bed en cadeautjes of een mooie tekening! Dus het liefst geen visite. Nou ja, niet het hele huis vol in ieder geval. Bij een ander op visitie gaan vind ik niet erg, want dan heb ik zelf in de hand wanneer ik wegga. Je kunt moeilijk bij je eigen verjaardag zeggen dat het wel weer mooi geweest is en dat iedereen moet opstappen.
Jessie, ik hou zo van soesjes! Het is maar goed dat ik net boodschappen gedaan heb, anders had ik ze waarschijnlijk meegenomen voor mezelf Wat klinkt dat ook weer gezellig, met die douchegel ik zie het helemaal voor me!
pi_41544688
Ik vier me verjaardag eigenlijk al een paar jaar niet meer. Ben 1 dag voor kerst jarig en dan is iedereen altijd veel te druk met inkopen doen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 september 2006 @ 11:48:42 #276
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41544747
En dan vergeet ik helemaal om Geer te feliciteren! Gefeliciteerd!

woensdag 6 september 2006 @ 12:00:51 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41545071
Soesjes!
Heerlijk dat happen en dan dat lekkere zoetige romige gevoel.
  woensdag 6 september 2006 @ 12:03:32 #278
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41545159
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Soesjes!
Heerlijk dat happen en dan dat lekkere zoetige romige gevoel.
Maak het nog ff erger, BE het water loopt me alweer in de mond.
  woensdag 6 september 2006 @ 12:04:16 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41545178
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Maak het nog ff erger, BE het water loopt me alweer in de mond.
Ik zit ook al te bedenken hoe en waar ik ze vandaan zou kunnen halen hier!
Gelukkig niks in de buurt!
pi_41545230
Jessie, gefeliciteerd met Geer! Koude soesjes zijn ook heel lekker hoor

Ik heb laatst een Oilily babypakje gekocht. Dat kwam eigenlijk omdat een zeker iemand, wiens naam ik niet zal noemen, me zei daar even te gaan kijken. En toen was ik verkocht

Ik ben ook van de Hema, H&M en af en toe iets duurders. En op Marktplaats zijn natuurlijk superleuke dingen te vinden. Ieder z'n ding vind ik.
pi_41545340
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:05 schreef snoopy het volgende:
Jessie, gefeliciteerd met Geer! Koude soesjes zijn ook heel lekker hoor

Ik heb laatst een Oilily babypakje gekocht. Dat kwam eigenlijk omdat een zeker iemand, wiens naam ik niet zal noemen, me zei daar even te gaan kijken. En toen was ik verkocht

[afbeelding]

Ik ben ook van de Hema, H&M en af en toe iets duurders. En op Marktplaats zijn natuurlijk superleuke dingen te vinden. Ieder z'n ding vind ik.
pi_41545482
Ja hallo hee Als je zoiets ziet hangen en je zit vol hormonen en je wilde sowieso graag nog een eerste pakje voor deze baby...
Schandalig dat iemand je dan de tip geeft even daar binnen te lopen!
  woensdag 6 september 2006 @ 12:18:43 #283
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41545591
Wat een lief pakje Snoopy!
  woensdag 6 september 2006 @ 12:20:54 #284
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41545670
Net gebeld door de dierenarts, dat onze teckel de tandentrekingreep goed doorstaan heeft en dat ik hem om 2 uur op mag halen! nu was hij nog te suf. Ik ben zo blij, stom he!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 12:47:29 #285
13151 crew  Rewimo
pi_41546406
Gelukkig PM Altijd weer een opluchting als het goed is met je beestje

Ik moet straks naar het ziekenhuis voor een gesprek met de narcotiseur en om bloed te laten prikken voor volgende week vrijdag. Bah weer narcose maar ja, wel van die rotbult af dan. En mijn stoeipakje is ook binnen Dat mag ik dan fijn 6 weken aan.
  woensdag 6 september 2006 @ 13:01:43 #286
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41546796
Oooo, wat een lief pakje Snoop...
Jessie gefeliciteerd met je man!

En de dure kleren. Ik vind ook dat iedereen daarin zelf moet weten wat 'ie doet. Ik jaag vooral op koopjes, maar soms vind ik iets zo mooi dat ik het gewoon koop. En Luuke heeft een oma en (oud ) tantes die haar echt schandalig verwennen. Die kijken eigenlijk niet naar de prijs. Dat vind ik dan weleens moeilijk. Mijn moeder had een shirt gekocht voor Luuke dat ik echt lelijk vond. Maar hij was wel te duur om in de kast te laten liggen zegmaar. Want dat vind ik dan weer zonde van het geld. Nu trekt zij het Luuke aan als ze bij mijn ouders logeert. Opgelost.
En wat bix zegt... Marktplaats! Ik heb Luuk d'r winterjas van vorig jaar verkocht voor 22 euro! D'r nieuwe kostte 20. Hihi.
(En Bix, wat een ontzettend leuk merk is dat Bengh. Ik kende het niet tot vandeweek. Heul, heul leuk!)
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 13:07:08 #287
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41546948
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:47 schreef Vicky het volgende:
Ik vier me verjaardag eigenlijk al een paar jaar niet meer. Ben 1 dag voor kerst jarig en dan is iedereen altijd veel te druk met inkopen doen...
Slaapvriendje is ook op 24 december jarig. We vieren het wel gewoon op die avond hoor en wie wil komen is welkom. We hebben het in het begin nog wel eens naar januari verzet, maar dan zijn de meesten wel eventjes klaar met feestjes

Kan iemand die soesjes even doorgeven?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 6 september 2006 @ 13:25:03 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41547475
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:15 schreef snoopy het volgende:
Ja hallo hee Als je zoiets ziet hangen en je zit vol hormonen en je wilde sowieso graag nog een eerste pakje voor deze baby...
Schandalig dat iemand je dan de tip geeft even daar binnen te lopen!
Het is ook wel een uberschattig eerste pakje idd!
pi_41547501
Oe soesjes

Gefeliciteerd met Geer jessie!!! en ook nog met je dochter

Wat een gaaf pakje snoopy!!! Ik zie dat jij ook alweer bijna zover bent Wat gaat dat hard
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_41547547
ha easy, terug uit old zealand? hoe was 't?
pi_41547655
Ondanks dat het weer niet super was, was het een leuke vakantie
Een overdekt zwembad en een Kinderland doen een hoop, en de meeste regen viel 's avonds toen Sven toch al op bed lag.
Het was best lekker om een weekje ertussenuit te zijn!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 6 september 2006 @ 13:33:50 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41547740
bix, hoe is het eigenlijk met Piet? Of staat dat ergens anders?
pi_41548104
met piet alles weer dikinorde hoor, tnx!

klinkt goed easy!
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 14:12:41 #294
7074 moussy
kuttekop
pi_41548806
Heb ik nou zo maar gezeik om merkkleding gemist

Cas, mijn eigen smerige viespeuk heeft broeken van oiliy en niet om het één of het ander, hij doet er álles in, dus ook viezerikken, maar deze broeken worden wél goed schoon, de zeemannetjes hebben vaak nog van die vage schaduwvlekken.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_41548857
Oeh, die leuke tuinbroek zeker die hij op de vakantiefoto's aanhad?

Nou, nog 1 kleine bekentenis dan: ik heb gisteren per ongeluk ook nog het bijpassende mutsje gekocht En nu hou ik er echt mee op!
  woensdag 6 september 2006 @ 14:15:59 #296
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41548886
Nee toch Snoopy? Dat kan toch echt niet hoor, veel te duur!
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 14:16:26 #297
7074 moussy
kuttekop
pi_41548901
onder andere, daar hefet hij ook gewoon mee in de zandbak gelegen, kan mij dat nou schelen, had het maar geen broek moeten worden. Ik kan het geld ook op zn kont plakken, heeft ie het nog koud.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:18:25 #298
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41548956
Ik kreeg vanmiddag trouwens heel toevallig de Loints folder thuisbezorgd! Dit moet een teken zijn. Morgen maar eens kijken in de stad!
  woensdag 6 september 2006 @ 14:19:52 #299
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41548998
Hee Mous, heb je niet toevallig nog een fotootje van Cas ?
  woensdag 6 september 2006 @ 14:21:57 #300
103793 kozakken
Living the life
pi_41549066
Mous, nu heb ik helemaal een lekker beeld van Cas voor me (blonde krullen en dan wapperend met allemaal biljetten lekker smerend in de zandbak )
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 14:22:04 #301
7074 moussy
kuttekop
pi_41549068

Herkennen jullie dat kleine pupje nog

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')