abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:25:58 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41531152
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:21 schreef Karin het volgende:

[..]

Joh maakt mij verder niet uit. Was gewoon een opmerking.
Ik merk het helaas wel eens om mij heen ook, dan mogen kinderen bepaalde dingen niet vanwege hun kleding. Begint al op het kdv heb ik gehoord, dan mogen ze eigenlijk niet verven. Nu vind ik verven nog wel iets anders dan in de zandbak hoor maar als je dat nou weet van te voren trek je je kind toch niet zoiets duurs aan?
tja, dat is de pest met die broek. het ding was reteduur en eigenlijk koop ik nooit dat soort dure dingen. (komt bij kidz en zo vandaan in wormerveer, ken je die?) en eigenlijk ben ik doodsbang dat hij hem verziekt want dat vind ik zonden, maar aan de andere kant is in de kast laten liggen ook zonde.
pi_41531171
hellup:

wie kent deze muziek en hoe heet dat nummer :

http://www.memoriamsite.nl/welkom_bij_memoriamsite1.htm
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:26:40 #228
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41531180
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef bixister het volgende:
ik heb ook die komodo-koffer (nou ja doosje) ontvangen. maar volgens mij ontbreekt bij mij de handleiding bij die kaarten. geen idee wat daarmee te doen! iemand?
Geen handleiding ook hier, maar je moet van die kleurenkaarten en cijferkaarten het onderste deel eraf halen en dan moet het kind de juiste cijfers of juiste kleuren bij de goede kaarten zoeken.
Maar die had je waarschijnlijk zelf ook wel bedacht. Wat er precies met die taart, fruit, melk, groente en koekjeskaarten moet gebeuren weet ik ook niet.

Kortom, je hebt echt niks aan dit verhaal
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel dinsdag 5 september 2006 @ 22:28:23 #229
2628 Karin
pi_41531260
Dat is inderdaad erg zonde Rewimo. Maarja daar ging ik niet vanuit toen ik het had over spelen in een zandbak.
Bram heeft tijden in de kuil bij opa gespeeld en ook dat heb ik er altijd uitgekregen. Maargoed hij heeft weinig lichte broeken al uit voorzorg.
pi_41531317
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hellup:

Bar het is Enya of Clanid, maar volgens mij is het Enya
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41531351
quote:
hellup:

* Even uit lurkstand springt*
Dat is Enya, het nummer heet Only time
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 22:30:16 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41531356
quote:
hellup:

Volgens mij is dat Ennya (spelling?). Zal Frank even vragen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fossiel dinsdag 5 september 2006 @ 22:30:21 #233
2628 Karin
pi_41531360
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

tja, dat is de pest met die broek. het ding was reteduur en eigenlijk koop ik nooit dat soort dure dingen. (komt bij kidz en zo vandaan in wormerveer, ken je die?) en eigenlijk ben ik doodsbang dat hij hem verziekt want dat vind ik zonden, maar aan de andere kant is in de kast laten liggen ook zonde.
Hahaha ja dillema. Ik snap het wel, zonde om te verzieken maarja in de kast heeft hij er ook weinig aan.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:31:02 #234
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41531430
nou jawel hoor livelink, dat ik niet de enige ben die niet onmiddellijk inziet wat je met die dingen aan moet!

bar, sorry ik ken 't niet. wat een moeilijke dag morgen voor jullie. sterkte!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 22:31:58 #236
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41531447
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef Karin het volgende:
Dat is inderdaad erg zonde Rewimo. Maarja daar ging ik niet vanuit toen ik het had over spelen in een zandbak.
Bram heeft tijden in de kuil bij opa gespeeld en ook dat heb ik er altijd uitgekregen. Maargoed hij heeft weinig lichte broeken al uit voorzorg.
Nee ik heb op zich ook niks tegen zand. Bij dreigend zand- of speeltuinbezoek gewoon een spijkerbroek in de strijd gooien
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:33:33 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41531534
zo had hij ook een broek die we voor het gemak zijn "ongeluksbroek" genoemd hebben.
een spierwitte broek met zwarte en rode biezen van de coolcat.
de eerste keer viel hij ermee in een sloot in de avifauna.
de tweede keer zat hij ermee in de kauwgum
en de derde keer viel hij er een gat in
broek leeft nog steeds, wel met een extra label erop genaaid, kauwgom ging er gelukkig goed uit, alleen is hij niet meer zo heel erg spierwit
pi_41531739
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef Struzzo het volgende:

[..]

* Even uit lurkstand springt*
Dat is Enya, het nummer heet Only time
thx en ik heb hem al binnen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41531969
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:18 schreef Belana het volgende:
Alkmaar dan ga ik ook mee
Die in Alkmaar is idd ook lekker groot! Maar ik ga wijselijk niet te veel heen, anders ben ik zo blut!
pi_41532014
Maar nog even over de komodo perikelen. Bix die andere kaarten zijn om woordjes te leren. Dus de ene kant het woord kijken dan omdraaien om te kijken of je het goed gelezen hebt. Nou ja zo deed ik het met Bo.
Maar er zijn dus meerdere onderwerpen van die koffertjes krijgen we die dan elke maand ofzo? In principe vind ik het namelijk best leuk.
De kleuren enzo zijn leuk voor Jans, de woordjes voor Bo.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41532064
In Leidschehage zit trouwens een Kids H&M, die is ook lekker groot!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:46:15 #242
81992 Githa
pi_41532109
Enya 'only time' zeker weten!

Tekst:
Who can say
where the road goes
where the day flows
only time
And who can say
if your love grows
as your heart chose
only time
Who can say
why your heart sighs
as your love flies
only time
And who can say
why your heart cries
when your love lies
only time

Who can say
when the roads meet
that love might be
in your heart
And who can say
when the day sleeps
if the night keeps
all your heart

Night keeps all your heart

Who can say
if your love grows
as your heart chose
only time
And who can say
where the road goes
where the day flows
only time

Who knows - only time
Who knows - only time

Dit is zo'n vreselijk mooi aangrijpend nummer, voor mij iig.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:47:29 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41532156
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef jessie het volgende:
Maar nog even over de komodo perikelen. Bix die andere kaarten zijn om woordjes te leren. Dus de ene kant het woord kijken dan omdraaien om te kijken of je het goed gelezen hebt. Nou ja zo deed ik het met Bo.
Maar er zijn dus meerdere onderwerpen van die koffertjes krijgen we die dan elke maand ofzo? In principe vind ik het namelijk best leuk.
De kleuren enzo zijn leuk voor Jans, de woordjes voor Bo.
dan zijn die ogenblikje op.... boeken van felicitas ook wel wat voor jou denk ik.
ik heb er een godsvermogen voor neergelegd en later zag ik ze steeds overal voor een habbekrats op marktplaats
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:49:22 #244
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41532235
Kan Bo dan al lezen, Jessie? Katja kan dat echt nog niet. Ze herkent de letter K (kijk mama, dat is mijn naam!) en verder nog helemaal niks.

Volgens mij kreeg je eenmalig zo'n koffertje, dus niet elke maand. Maar je kan ze natuurlijk gewoon bij Felicitas bestellen. Zal alleen wel hardstikke duur zijn, vrees ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_41532264
Ja die boeken die ze je ent na je geboorte willen aansmeren zeker. Dat vond ik toen dus onzin omdat je er dan nog niks aanhebt. Nu zou dat misschien wel leuk zijn. Dat komodo gedoe vind ik dus ook leuk, maar dat zou ik zelf nooit voor veel kopen ofzo.

Ik zag bij de hema pas zo'n leuke houten letterdoos.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41532355
Ja er stond toen dat je het volledgie pakket kreeg, nou ja maakt ook niet uit verders. Ze zullen eht volledige koffertje wel bedoelt hebben.

Nee hoor Bo kan behalve dr naam nog niet lezen. Maar ze is er wel erg mee bezig. Dus wil ze die soort dingen wel samen doen. dus dan noemen we samen de letters op die we zien en maken daar samen het woord van, draaien het kaartje om.....en ja hoor het klopt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41532816
Je kunt er ook woordbeeldherkenning mee trainen vanaf een jaar of 2/3 als je dat leuk vindt Livelink
Ik vind t alleen jammer dat het voor die telkaarten ook handiger is als je kind al cijfers kan lezen, nu is 't niet echt geschikt voor zelfstandig spelen.
pi_41532889
Oh, en in Bergen zit ook een leuke kinderkledingzaak, Ollie4, heeft ook online winkel www.ollie4.nl
pi_41539451
Jessie ik heb hier de hele serie thuis staan en ik vind het enorm leuk spul!
Er zijn in totaal dacht 20 "koffertjes" van.
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 06:56:33 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41539655
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Minnie_ het volgende:
Oh, en in Bergen zit ook een leuke kinderkledingzaak, Ollie4, heeft ook online winkel www.ollie4.nl
moet je die prijzen zien kinderbroekjes van een euro of 20 tot zelfs 74 euro
dan mag zoonlief alleen nog braaf op de bank stilzitten want stel dat hij daar een gat in valt.

zou er iemand zo decadent zijn om een jeep-broek van 74 euro te kopen voor een kleuter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')