tja, dat is de pest met die broek. het ding was reteduur en eigenlijk koop ik nooit dat soort dure dingen. (komt bij kidz en zo vandaan in wormerveer, ken je die?) en eigenlijk ben ik doodsbang dat hij hem verziekt want dat vind ik zonden, maar aan de andere kant is in de kast laten liggen ook zonde.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:21 schreef Karin het volgende:
[..]
Joh maakt mij verder niet uit. Was gewoon een opmerking.
Ik merk het helaas wel eens om mij heen ook, dan mogen kinderen bepaalde dingen niet vanwege hun kleding. Begint al op het kdv heb ik gehoord, dan mogen ze eigenlijk niet verven. Nu vind ik verven nog wel iets anders dan in de zandbak hoor maar als je dat nou weet van te voren trek je je kind toch niet zoiets duurs aan?
Geen handleiding ook hier, maar je moet van die kleurenkaarten en cijferkaarten het onderste deel eraf halen en dan moet het kind de juiste cijfers of juiste kleuren bij de goede kaarten zoeken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef bixister het volgende:
ik heb ook die komodo-koffer (nou ja doosje) ontvangen. maar volgens mij ontbreekt bij mij de handleiding bij die kaarten. geen idee wat daarmee te doen!iemand?
Bar het is Enya of Clanid, maar volgens mij is het Enyaquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hellup:
wie kent deze muziek en hoe heet dat nummer :
http://www.memoriamsite.nl/welkom_bij_memoriamsite1.htm
* Even uit lurkstand springt*quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hellup:
Volgens mij is dat Ennya (spelling?). Zal Frank even vragen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hellup:
Hahaha ja dillema. Ik snap het wel, zonde om te verzieken maarja in de kast heeft hij er ook weinig aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, dat is de pest met die broek. het ding was reteduur en eigenlijk koop ik nooit dat soort dure dingen. (komt bij kidz en zo vandaan in wormerveer, ken je die?) en eigenlijk ben ik doodsbang dat hij hem verziekt want dat vind ik zonden, maar aan de andere kant is in de kast laten liggen ook zonde.
Nee ik heb op zich ook niks tegen zand. Bij dreigend zand- of speeltuinbezoek gewoon een spijkerbroek in de strijd gooienquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef Karin het volgende:
Dat is inderdaad erg zonde Rewimo. Maarja daar ging ik niet vanuit toen ik het had over spelen in een zandbak.
Bram heeft tijden in de kuil bij opa gespeeld en ook dat heb ik er altijd uitgekregen. Maargoed hij heeft weinig lichte broeken al uit voorzorg.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef Struzzo het volgende:
[..]
* Even uit lurkstand springt*
Dat is Enya, het nummer heet Only time
Die in Alkmaar is idd ook lekker groot! Maar ik ga wijselijk niet te veel heen, anders ben ik zo blut!quote:
dan zijn die ogenblikje op.... boeken van felicitas ook wel wat voor jou denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef jessie het volgende:
Maar nog even over de komodo perikelen. Bix die andere kaarten zijn om woordjes te leren. Dus de ene kant het woord kijken dan omdraaien om te kijken of je het goed gelezen hebt. Nou ja zo deed ik het met Bo.
Maar er zijn dus meerdere onderwerpen van die koffertjes krijgen we die dan elke maand ofzo? In principe vind ik het namelijk best leuk.
De kleuren enzo zijn leuk voor Jans, de woordjes voor Bo.
moet je die prijzen zienquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Minnie_ het volgende:
Oh, en in Bergen zit ook een leuke kinderkledingzaak, Ollie4, heeft ook online winkel www.ollie4.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |