Ja hè Jessie, een heel ander gezichtquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:30 schreef jessie het volgende:
Wat benje veranderd Rewimo staat je leuk dat blonde haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wel grappig.
En ik maar denken dat ik de enige was die van regen houdquote:Op zondag 3 september 2006 12:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, ik hou van de regen, maar ik kan niet van mijn kinderen verwachten dat zij dat ook zo fijn vinden.
Mij dus ook. Ik zit nog steeds te twijfelen of wel zullen gaan of nietquote:Op zondag 3 september 2006 13:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
m@x Wipneus en Pimen met Sound of Music meezingen klinkt ontzettend leuk
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef poemojn het volgende:
Sterkte Vicky
Wat zie je er goed uit Rewimo!
Vandaag is dat Komodo-koffertje hier ook gekomen, Myrthe helemaal blij natuurlijk.Ook de kleurenversie, met
Das geen dino, maar een komodovaraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wel grappig.
Ja, ook ik heb al veel opgestoken van deze serie
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
We zijn niet geweest en achteraf maar goed ook. We hadden besloten om toch maar naar een braderie hier in de buurt te gaan. Lekker dichtbij mocht het weer plotseling omslaan. We waren nog geen vijf minuten daar toen de buggy het begaf. Metaalmoeheid ofzo. Eén van de stangen is gewoon finaal doorgebroken. Morgen maar snel even een nieuwe halen in de lunchpauze want zonder buggy komen we niet ver met Kaiquote:
Geit is citroën 2PK'tje.quote:Op zondag 3 september 2006 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Geit? Die ken ik nietRommelmarkt is het eerste wat in me opkomt maar je bedoelt vast nieuwe autootjes...
Dat is dan volgens mij hetzelfde als dat hier een eend heet. Wel een heel leuk idee, vind ik.quote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Geit is citroën 2PK'tje.
En ze zijn wel te vinden op ebay, maar dan meestal maar eentje en ik heb er eigenlijk een stuk of 100 nodig.
Mjaah, je kon niet anders verwachten, alleen dacht ik wel dat ie opgevreten zou zijn door een 'krokomedil'quote:Op maandag 4 september 2006 08:53 schreef m@x het volgende:
Ik weet het niet hoor. Ik wil niet gelijk "eigen schuld" gaan roepen maar het moest gewoon een keer gebeuren.
En een zoontje van 3...quote:Op maandag 4 september 2006 09:02 schreef E.T. het volgende:
Idd, ik vond hem ook rete-irritant.. Maar goed, 44 jaar en een dochter van 8..
Vicky heb je al nieuws?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Vicky het volgende:
ik ga maandag wel weer bellen of ze wat weten...
maar morgen moeten we dus weer terug naar de direnarts
Dat van Hassan en het Djeez-verhaal heb ik nog net meegekregen. Dus je hebt gelijk, best tam dan zo'n weekje verder.quote:Op zondag 3 september 2006 12:56 schreef sjak het volgende:
Dutchie, je kunt even zoeken naar hassanjassan als je wat gerel wilt lezen. Verder nog wat gedoe geweest in het babietjes topic (ik denk dat het twee delen geleden ergens begon). Verder valt het best mee, als je kijkt naar wat voor weer het is geweest en hoeveel zwangeren en vrouwen die aan het ontzwangeren zijn hier rondlopen.
Fijn dat je zo genoten hebt. Helaas dat de realiteit je nu alweer inhaalt. Tja, werken...ik hoef voorlopig nog niet. Enne, wanneer komen de foto's nou?
Nog maar 3 weken belana...pfff. ook al snel.
Het in de machine doen van de was en op het knopje drukken vind ik niet zo'n probleem. Vooral hetgeen er na komt: opvouwen en/of strijkenquote:Op maandag 4 september 2006 15:17 schreef livelink het volgende:
Ik ben dan zo blij met mijn wasmachine van 7 liter. Daar gaat echt zoveel meer was tegelijk in.
Oh, eerlijk gezegd vind ik dat wel leukquote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef snoopy het volgende:
[..]
Het in de machine doen van de was en op het knopje drukken vind ik niet zo'n probleem. Vooral hetgeen er na komt: opvouwen en/of strijkenDat is pas erg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |