abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 september 2006 @ 14:32:23 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41423118
[OUD SC] Een slapeloos bankje
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:30 schreef jessie het volgende:
Wat benje veranderd Rewimo staat je leuk dat blonde haar
Ja hè Jessie, een heel ander gezicht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41423275
Hier ook best.
Telefoon ging. Vandaar dat t fgf duurde

Ja echt een heel ander gezicht Rewimo
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:49:33 #3
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_41423585
Jessie!

Staat hier net een meneer voor de deur..
Het Kid-do/Komodo-pakket is binnen..

Ziet er leuk uit trouwens!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_41423730
staat je goed rewimo!

en noli ook al dat pakket! ik weet eigenlijk niet zeker meer of ik daar nou ook aan mee heb gedaan. zal mij benieuwen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 september 2006 @ 14:57:50 #5
13151 crew  Rewimo
pi_41423751
Nah, ik heb wel een foto van mijn nieuwe look maar die heeft mijn moeder genomen met mijn toestel en die ziet er dus niet uit Zal Frank even vragen om een betere te nemen

Zo dan, ietsje minder blond dan op de Slagharenfoto's

[ Bericht 28% gewijzigd door Rewimo op 02-09-2006 15:07:40 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41424167
leuk rewimo!
en straks één in stoeipakje, las ik!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 september 2006 @ 15:19:32 #7
13151 crew  Rewimo
pi_41424212
Ehm ja, maar daarvan hoef je geen foto's te verwachten
pi_41429154
14 jaar geleden kregen we 2 lieve poesjes van 6 weken oud. Een zwart/wit/rode en een wit/rode. Ze waren gevonden in het weiland in Nootdorp zonder moeder. De zwart/wit/rode was voor mijn zusje, de rode voor mij.
TOen ik het huis uit ging bleef de kat bij mijn ouders want ik zag het niet zitten om haar mee te nemen naar een bovenwoning. De kat was altijd al een lekkere hang/schootkat die lekker dik was.
1,5 week geleden gingen mijn ouders op vakantie (en zijn dat nu nog). Mijn zusje zou voor de katten zorgen aangezien zij in Delft woont en ik niet. Op een gegeven moment viel het haar op dat die wit/rode mager was, heel erg mager. Haar oogjes waren dof en vies. Mijn zusje had een afspraak gemaakt bij de dierenarts om haar na te laten kijken. Woensdag zijn we even samen gegaan en de kat bleek een beetje uitgedroogd te zijn. Ze kreeg een infuus met vocht, een vitamine prik en nog een prik. Er werd bloed afgenomen en de waardes waren goed. Alleen de schildklier was nog niet bekend want dat zou even duren. Aangezien de kat bijna niet at en dronk moesten we haar maar gaan voeden met een spuitje. Gister probeerde mijn zusje dat, de kat verzette zich best wel. Mij zusje liet haar los en toen de kat weg wilde lopen viel ze om en bleef als voor dood liggen. Tongetje hing naar buiten, ze liet urine lopen en het was een hoopje ellende. Dierenarts weer gebeld en we mochten gelijk langskomen. De dierenarts heeft haar nagekeken, gewogen (ze weegt nog maar 2,7 kg) en ze kreeg weer een vochtinfuus en weer vitamine. Hij heeft haar nagekeken en voelde iets hards in haar lever/galblaas maar dat wist hij niet zeker.
Mijn ouders zijn nog 2 weken op vakantie en de dierenarts verwacht niet dat ze het gaat redden.
Michel en ik zijn nu dit weekend maar bij mijn ouders ingetrokken om op de kat te letten. Morgen moeten we weer terug naar de dierenarts...

Ik zie het somber in. Ik wil het beestje niet onnodig laten lijden... En elke keer als ik haar zie schieten de tranen in mijn ogen... Daarstraks lag ze bij me op schoot, te knorren..

Mijn zusje en ik hebben wel besloten dat als het echt niet meer gaat, we haar laten inslapen..

Blech... ik voel me machteloos en leeg

sorry, moest het ff kwijt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 18:37:56 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41429292
hebben ze de nierwaarden nagekeken?
klinkt ook wel als chronische nierinsuffientie of in goed nederlands nierfalen
pi_41429322
ja hebben ze nagekeken en dat was allemaal goed
ze ziet ook wat gelig, maar de leverwaarde was ook goed. Toch denken ze dat er daar iets mis mee is.. bilirubine gedoe..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 18:44:42 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41429495
wat een narigheid vicky. idd een machteloos gevoel om je dier zo ziek te zien.
wanneer hoor je wat over de schildklier?
pi_41429524
ik ga maandag wel weer bellen of ze wat weten...
maar morgen moeten we dus weer terug naar de direnarts
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41429713
He wat naar Vicky...
Fake it till you make it...
pi_41431313
vicky
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 2 september 2006 @ 20:18:35 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_41431921
och vicky, wat erg zo verdrietig dat soort dingen. sterkte ermee
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 2 september 2006 @ 20:20:02 #16
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41431977
Heel veel sterkte Vicky Wat rot dat zoiets ook net gebeurd als je ouders op vakantie zijn.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator zaterdag 2 september 2006 @ 20:45:55 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41432809
Vicky wat ontzettend verdrietig sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 2 september 2006 @ 20:50:55 #18
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41432975
Oh wat vervelend Vicky. Na 14 jaar is het zo moeilijk om afscheid te nemen. Sterkte!
Lekker douchen!
pi_41434430
Vicky wat zielig Sterkte!
pi_41434482
Vicky sterkte

Rewimo je straalt en je ziet er goed uit!!! Super!!
pi_41434528
Leuke foto Rewimo!!!!!!

Sterkte Vicky!
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 september 2006 @ 21:58:28 #22
13151 crew  Rewimo
pi_41435282
Vicky, wat naar joh, hou haar maar goed in de gaten en knuffel haar lekker
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:58:28 #23
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41435283
Je ziet er goed uit Rewimo! Wat een verschil joh.
Jessie, is je visite alweer weg?

Vergeet ik toch helemaal mijn "plicht". gauw nog ff naar het Wolfje topic.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41435423
Ja visite is alweer ff weg hoor.
Was gezellig (zie fototopic)
Druk maar erg gezellig.
Jans geniet echt van die drukte en aandacht.
Bo slaat meestal een beetje door. Teveel prikkels, gaat daan gillerig doen en niet zo aardig tegen anderen doen.
(voorbeeldje, ze vraagt aan Joeps moeder hoeveel komkommertjes die wil. Die zegt 2. Bo neeeheee ik speel restautantje en dan zeg ik hoeveel je er mag. 1,2,3,4 zo en nog 2 erbij En zo had ze een vriendinnetje ook al een broodje kaas gegeven maar die lust helemaal geen kaas. Maar ja in datzelfde restaurant moet je gewoon een broodje kaas eten. Vermoeiend dus )
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:28:06 #25
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41436403
Ach, dat is vast gewoon een manier van Bo om controle te krijgen over die te drukke situatie. En morgen is dat weer over.
pi_41438448
Jessie klinkt wel verder als een leuk feestje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_41439258
Sterkte Vicky

Wat zie je er goed uit Rewimo!

Vandaag is dat Komodo-koffertje hier ook gekomen, Myrthe helemaal blij natuurlijk. Ook de kleurenversie, met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel grappig.
  zondag 3 september 2006 @ 11:34:25 #28
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41446900
Ik wil ook een Komodo-koffertje.

Het is regenachtig weer. En ik zit te genieten. Tristan kijkt naar Barbapapa, en dat vind ik zulke fijne filmpjes, met een prettige spreekstem. En vooral het gezicht van Tristan is zo leuk om naar te kijken Wouter en Sterre spelen op zolder met poppen. Ze hebben al een uur geen ruzie!
  zondag 3 september 2006 @ 11:36:18 #29
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41446934
Als het vanmiddag nog droog wordt ga ik met 1 of 2 kinderen even de stad in, want het is koopzondag en ik heb altijd zin in winkelen. En de tabletten van de afwasmaschine zijn op. En Tristans kast heb ik gisteren uitgezocht. Hij heeft dringend grotere broeken nodig!
pi_41447080
gezellig Spuuglokje

Ik ben nog maar de enige die wakker is, en geniet echt enorm van de rust, straks me zelf maar eens aankleden en dan met Dino naar buiten
  zondag 3 september 2006 @ 11:44:06 #31
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41447086
Wat is een komodo-koffertje? en hoe komen jullie eraan?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41447089
Oh ja er is koopzondag hè Spuug. Jammer dat het de hele dag al zo regent
  zondag 3 september 2006 @ 12:22:50 #33
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41447961
Nou, ik hou van de regen, maar ik kan niet van mijn kinderen verwachten dat zij dat ook zo fijn vinden. En helaas zit het er niet in om in mijn eentje te shoppen. Dus check ik steeds buienradar.nl. En volgens mij is het vanaf nu voorlopig droog!
  zondag 3 september 2006 @ 12:34:53 #34
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41448225
Ehhh of je kijkt even naar buiten Miezerregen wordt blijkbaar niet aangegeven?! Dat wordt niks zo te zien!
  zondag 3 september 2006 @ 12:37:03 #35
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41448262
Zo mensen , we zijn weer terug hoor. Weekje Jura geweest, geweldig!
Heb alleen even snel gelezen dat Sugar dan ein-de-lijk bevallen is. Hoeveel dagen overtijd is ze nu gegaan? Ik dacht echt dat Belana mij vergeten was te sms-en. Ja erg hè, zelfs op de vakantie wil ik weten wie er bevallen is.
Had nooit verwacht dat het zo lang zou duren.
Maar wat heb ik verder gemist? Ik zie ineens ons BE-tje weer fijn blauw zijn. Kan iemand me even snel bijpraten?
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 3 september 2006 @ 12:41:26 #36
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41448377
Dutch! Welkom terug! Ik hoop dat jullie genoten hebben!
Ik ben zo benieuwd hoe de rit met Cas en Leon ging, en het kamperen-in-de-kant-en-klare-bungalowtent... Hoe was dat?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 3 september 2006 @ 12:42:25 #37
24188 Belana
kloon van belana
pi_41448400
wb dutchie

nou, een hoop gemuts, hormonen en meer van die onzin...
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 september 2006 @ 12:47:54 #38
3142 m@x
pi_41448510
Wb Dutsj

Hier begint het eindelijk een beetje droog te worden. Het plan was om vanmiddag naar het uitfestival te gaan maar daar is de lucht me nog een beetje te donker voor. Wel jammer want ik had Wipneus en Pim wel weer eens willen zien en de meezingbioscoop (Sound of Music ) leek me erg leuk.
  zondag 3 september 2006 @ 12:50:13 #39
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41448558
O ja? Rellen enzo? Fuck waarom moest ik nou zo nodig op vakantie?
Lishe, het ging hartstikke goed. Zowel heen als terug. Heen had Cas het op zijn laatst een beetje moeilijk, maar de terugweg helemaal geen kick gegeven. Vaak lange stops gemaakt. Ook om Léon lekker te laten razen. En de kleine kadootjes deden ook wonderen.
We hadden iets voor de heen en terugweg gehaald. En daar was hij helemaal gek van.
We hadden trouwens een stacaravan en geen tent. En da's maar goed ook, want de eerste dagen waren erg NAT!! En koud ook. Vooral 's nachts. We spraken andere gezinnen en die hadden er wel moeite mee. Wij hadden zelfs verwarming, dus nergens last van. Super echt. En zo veel mooie dingen gezien en gedaan en en en...
En *reality check* nou moet ik volgende week gewoon weer aan het werk.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 3 september 2006 @ 12:52:20 #40
24188 Belana
kloon van belana
pi_41448601
ow, jouw verlof is alweer voorbij he ...
de mijne duurt nog 3 weken... gaat ook alweer snel.
lekker dat jullie zo genoten hebben!
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 september 2006 @ 12:56:54 #41
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41448691
Dutchie, je kunt even zoeken naar hassanjassan als je wat gerel wilt lezen. Verder nog wat gedoe geweest in het babietjes topic (ik denk dat het twee delen geleden ergens begon). Verder valt het best mee, als je kijkt naar wat voor weer het is geweest en hoeveel zwangeren en vrouwen die aan het ontzwangeren zijn hier rondlopen.

Fijn dat je zo genoten hebt. Helaas dat de realiteit je nu alweer inhaalt. Tja, werken...ik hoef voorlopig nog niet. Enne, wanneer komen de foto's nou?
Nog maar 3 weken belana...pfff. ook al snel.
Lekker douchen!
  zondag 3 september 2006 @ 13:20:43 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41449250
  zondag 3 september 2006 @ 13:24:17 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_41449327
nou, ik heb in principe nog 3 weken vakantie er achteraan, maar ik heb ook wel weer zin om te gaan werken eigenlijk, ik zit al zo lang thuis. alleen moet dat wel met oppas lukken, want die hebben op 16 oktober gerekend. als dat lukt ga ik denk ik wat eerder beginnen, maar anders dus pas over een week of 6.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 13:24:50 #44
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41449334
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, ik hou van de regen, maar ik kan niet van mijn kinderen verwachten dat zij dat ook zo fijn vinden.
En ik maar denken dat ik de enige was die van regen houd Ik wilde vroeger als klein meisje dan altijd wandelen met de hond. Onze boxer vond dat geen goed idee en stond dan met haar pootjes tegen de drempel om mij tegen te houden

m@x Wipneus en Pim en met Sound of Music meezingen klinkt ontzettend leuk
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 3 september 2006 @ 13:25:27 #45
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41449350
Nou, dan hadden jullie het goed bekeken! Fijn dat alles zo goed ging. En je verlof alweer om... Wat gaat dat snel... Ik hoop dat je snel aan je nieuwe-oude-ritme went.
M@x, dat lijkt me echt hilarisch, die sound of music meezingbioscoop. Dan moet je toch allemaal dingen doen ook? Loeien als je een koe ziet enzo?
Mag ik even pronken met onze nieuwe lamp? Gisteren opgehaald!

Hij is echt heul groot, een doorsnede van 75 cm. En nu het wachten nog op onze stoelen. Dan is de eethoek eindelijk af!
  zondag 3 september 2006 @ 13:26:38 #46
3142 m@x
pi_41449389
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
m@x Wipneus en Pim en met Sound of Music meezingen klinkt ontzettend leuk
Mij dus ook. Ik zit nog steeds te twijfelen of wel zullen gaan of niet
  zondag 3 september 2006 @ 13:27:57 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_41449413
prachtige lamp lishe!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 september 2006 @ 13:28:26 #48
3142 m@x
pi_41449425
Lishe, hij is echt heel erg geweldig. Ik vind jullie huis er zowiezo erg leuk uitzien op de foto's trouwens.
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 13:29:30 #49
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41449453
Gaaaaaaaaan! Absoluut doen hoor, kan jou die regen schelen joh

Lishe wat een supergave lamp en ik zie daar ook die mooie foto van jullie meiske aan de muur hangen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 3 september 2006 @ 13:34:18 #50
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41449558
Hihi, ik ben er zelf ook nogal verliefd op.
En die foto slaapmeisje... Da's de enige muur waar niks voor, bij, op of aan mag... alleen die precies goede foto.
Dank M@x.. Het is nog lang niet af hoor, we schuiven nog wekelijks met de meubels. Maar ach, het woont heerlijk.
Nu ik toch bezig ben... Kijk mijn serviesje! Zomaar in de kamer.. de rest van de kast moet nog opgeruimd, maar ein-de-lijk kan ik het uitstallen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')