quote:
Op zondag 3 september 2006 12:56 schreef sjak het volgende:Dutchie, je kunt even zoeken naar hassanjassan als je wat gerel wilt lezen. Verder nog wat gedoe geweest in het babietjes topic (ik denk dat het twee delen geleden ergens begon). Verder valt het best mee, als je kijkt naar wat voor weer het is geweest en hoeveel zwangeren en vrouwen die aan het ontzwangeren zijn hier rondlopen.
Fijn dat je zo genoten hebt. Helaas dat de realiteit je nu alweer inhaalt. Tja, werken...ik hoef voorlopig nog niet. Enne, wanneer komen de foto's nou?
Nog maar 3 weken belana...pfff. ook al snel.
Dat van Hassan en het Djeez-verhaal heb ik nog net meegekregen. Dus je hebt gelijk, best tam dan zo'n weekje verder.
![]()
Belana jij ook nog maar zo kort? Het lijkt zo lang 11 weken (zit nu in mijn officiele vakantie-week), maar het is belachelijk snel gegaan.
BE, staat je ook veel beter dat blauwe.
![]()
Lishe, het eerste wat me opviel naast die mooie lamp is die geweldige foto van Luuke. Hij is echt prachtig geworden.
Kennen jullie trouwens dat reclamespotje van ik meen Ariel. "Een van de mooiste momenten van de vakantie... blablabla... de was." Ik vind dat zo'n ontzettende domme reclame. En dat zinnetje achtervolgt me al sinds gister, ik kom gewoon om in de was.