abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 09:01:52 #76
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41474170
Tja, hij nam bewust risico's. Dan loop je de kans dat je toch een keer verliest van de natuur.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 4 september 2006 @ 09:02:13 #77
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41474179
Idd, ik vond hem ook rete-irritant.. Maar goed, 44 jaar en een dochter van 8..
Aan de andere kant.. de beesten waar hij mee omging waren nou eenmaal geen tamme ratjes, de kans dat zoiets gebeurt is altijd redelijk aanwezig. (al had ik dan idd eerder een kroko-beet verwacht dan een rog)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 09:13:54 #78
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41474366
Het is geen verrassing van Steve Irwin. Met krokodillen wist hij hoe ver hij kon gaan (alhoewel hij vaak ook iets verder ging om te kijken wat er gebeurde). Helaas heeft hij dat roggenknuffelen niet overleefd. Wat ik me dan afvraag is of die rog wist waar zijn hart zat zodat hij bewust werd gestoken of dat Steve op een ongelukkige plek gestoken werd. We zullen er nooit achterkomen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41474458
toch ben ik wel geschokt.
pi_41475026
M`n held Hij deed leuke programma`s en tuurlijk wist iedereen dat dit kon gebeuren maar het is toch schrikken als het écht gebeurt.
♫ Saartje ♫
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 10:01:22 #81
13151 crew  Rewimo
pi_41475180
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:02 schreef E.T. het volgende:
Idd, ik vond hem ook rete-irritant.. Maar goed, 44 jaar en een dochter van 8..
En een zoontje van 3...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41475310
Het is wel zielig voor vrouw en kinderen natuurlijk. Toevallig kregen wij vanmorgen een mailtje waarin stond dat één van de kinderen waar wij mee werken is overleden. Een puber, die de laatste acht jaar bijna alleen maar ziek is geweest. Dat vind ik ook naar, wat heb je dan mee mogen maken eigenlijk. Soms hoor je zoveel nare dingen, en soms gelukkig ook heel veel mooie.
pi_41475327
Was hij dat nou die die beesten ook mee de studio enzo in nam? Ok bij Oprah een keer?
Zo ja die had toch geen respect voor de natuur. Getver.
Maar goed dood wens ik niemand. Maar een held vind ik het absoluut niet. Eerder een zielepiet die aandacht nodig heeft ten koste van de dieren.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 10:13:32 #84
13151 crew  Rewimo
pi_41475406
Dat is zeker triest, LB Zoiets gun je niemand, en zeker een kind niet...
pi_41475545
Ja dat was hij Jessie. Ik heb daar ook helemaal niets mee.
  maandag 4 september 2006 @ 11:13:23 #86
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_41476719
Ik kom even We gaan over een half uur weg Tot over krap 2 weken!!

Ow LB, dat zijn berichten die je liever niet hoort
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 11:22:08 #87
81992 Githa
pi_41476933
Fijne vakantie Saffier
pi_41476992
Veel plezier Saffier!
  † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 11:34:57 #89
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41477274
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Vicky het volgende:
ik ga maandag wel weer bellen of ze wat weten...
maar morgen moeten we dus weer terug naar de direnarts
Vicky heb je al nieuws?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41478194
geniet ervan saffier!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 12:49:36 #91
13151 crew  Rewimo
pi_41479284
Verdorie, ik heb ergens een advertentie gezien van een autoverzekering waar je een navigatiesysteem gratis bijkrijgt. En nou weet ik niet meer welke het was Ik wilde kijken of dat echt voordeliger is...

Fijne vakantie, Saffier!

Edit: hm, het was de Hema maar ze hebben ze niet meer

[ Bericht 20% gewijzigd door Rewimo op 04-09-2006 12:56:36 ]
  maandag 4 september 2006 @ 13:01:35 #92
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41479562
Jee zeg, dat die kerel nu echt dood is! Je ging bijna denken dat hem niks kon overkomen, zoveel gevaarlijke dingen had ie al ongestraft uitgehaald...

Saffier fijne vakantie!
  maandag 4 september 2006 @ 13:45:43 #93
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41480492
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:56 schreef sjak het volgende:
Dutchie, je kunt even zoeken naar hassanjassan als je wat gerel wilt lezen. Verder nog wat gedoe geweest in het babietjes topic (ik denk dat het twee delen geleden ergens begon). Verder valt het best mee, als je kijkt naar wat voor weer het is geweest en hoeveel zwangeren en vrouwen die aan het ontzwangeren zijn hier rondlopen.

Fijn dat je zo genoten hebt. Helaas dat de realiteit je nu alweer inhaalt. Tja, werken...ik hoef voorlopig nog niet. Enne, wanneer komen de foto's nou?
Nog maar 3 weken belana...pfff. ook al snel.
Dat van Hassan en het Djeez-verhaal heb ik nog net meegekregen. Dus je hebt gelijk, best tam dan zo'n weekje verder.

Belana jij ook nog maar zo kort? Het lijkt zo lang 11 weken (zit nu in mijn officiele vakantie-week), maar het is belachelijk snel gegaan.

BE, staat je ook veel beter dat blauwe.

Lishe, het eerste wat me opviel naast die mooie lamp is die geweldige foto van Luuke. Hij is echt prachtig geworden.

Kennen jullie trouwens dat reclamespotje van ik meen Ariel. "Een van de mooiste momenten van de vakantie... blablabla... de was." Ik vind dat zo'n ontzettende domme reclame. En dat zinnetje achtervolgt me al sinds gister, ik kom gewoon om in de was.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 4 september 2006 @ 15:17:26 #94
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41482443
Ik ben dan zo blij met mijn wasmachine van 7 liter. Daar gaat echt zoveel meer was tegelijk in.

Saffier, fijne vakantie. Ik ben jaloers. Ik ben wel net terug, maar eigenlijk al weer hard toe aan vakantie.
Helaas, het zit er niet in.

BE, hoe was je introductiedag van je opleiding? Was ik nog van plan om te vragen, maar ik vergat het steeds.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_41483156
Ik vond hem echt te gek, met dat briljante Australische accent! 'Look at them beauties!' Maar hij ging idd wel vaak respectloos met dieren om, dat moet ik jullie nageven. 'Don't try this at home!'
Ik zou eerder zeggen: 'Don't try this at all!'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_41483311
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:17 schreef livelink het volgende:
Ik ben dan zo blij met mijn wasmachine van 7 liter. Daar gaat echt zoveel meer was tegelijk in.
Het in de machine doen van de was en op het knopje drukken vind ik niet zo'n probleem. Vooral hetgeen er na komt: opvouwen en/of strijken Dat is pas erg!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 4 september 2006 @ 16:01:16 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_41483541
Ik word gek van de hoeveelheid was die ik tegenwoordig heb geen flauw idee hoe ik dat moet gaan doen als ik straks weer aan het werk ben... ik was nu bijna iedere dag wel 2 wassen....

wij gaan een nieuwe oppas krijgen, bij onze huidige oppas mogen er geen kindjes meer bij van het gastouderbureau... nu krijgen we misschien een oppas aan huis, mij lijkt het wel ideaal. Nick staat er nog wat twijfelachtiger tegenover.
stormy waters...
sailin'
  maandag 4 september 2006 @ 16:34:29 #98
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41484426
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef snoopy het volgende:

[..]

Het in de machine doen van de was en op het knopje drukken vind ik niet zo'n probleem. Vooral hetgeen er na komt: opvouwen en/of strijken Dat is pas erg!
Oh, eerlijk gezegd vind ik dat wel leuk Ik vind het zo erg als er stapels liggen en ik het gevoel krijg dat er geen einde aan komt. En nu met die grote wasmachine heb ik wel eens dat er gewoon geen was meer ligt. Dat geeft zo'n voldoening.

Een oppas aan huis hebben wij ook ooit overwogen, Belana. De contacten waren al gelegd en de eerste afspraken waren gemaakt, toen er toch nog plaats kwam in het kinderdagverblijf.
Ik vond zelf het idee dat de kinderen lekker thuis konden blijven en dat er niet mee gesjouwd hoefde te worden wel een prettig idee. En wat betreft mijn privacy, sinds de buurvrouw bij ons schoonmaakt één keer per week ben ik over die bezwaren wel heen. Het is bij ons nu zo erg, dat als wij iets kwijt zijn we naar de buurvrouw gaan om te vragen of zij weet waar het ligt. En heel vaak weet zij het dan ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_41484634
Ik dacht dat die krokodillen steve al een keer eerder het loodje had gelegd, maar blijkbaar ben ik in de war . Want 2 keer dat lukt niet...
Tja, risico van het vak denk ik dan... maar 44 is wel te vroeg...

Ben weer lekker thuis na een dagje werken. Ik heb een collega... die laat het liefst iedereen voor haar rennen, maar ik ben er niet ingetrapt vandaag .
Fake it till you make it...
  maandag 4 september 2006 @ 17:25:18 #100
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_41485742
Ik doe al ruim een maand zonder strijkijzer, simpelweg omdat we er (nog) geen hebben.
correctie: plank hebben we niet
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')