abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41418841
Er waren grote plannen voor dit topic.... Helaas is het door omstandigheden lastiger te realiseren, maar de overgebleven liefhebbers van C..... Kom op, maak er nog wat van!

Vandaag trappen de 14 teams af:

Berkum - ACV
DOS Kampen - Harkemase Boys
HHC Hardenberg - Flevo Boys
ONS Sneek - Go Ahead Kampen
Oranje Nassau - Excelsior '31
Urk - SC Genemuiden
WHC - Be Quick '28
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41429840
De uitslagen:

Berkum - ACV 0-2
DOS Kampen - Harkemase Boys 0-4
HHC Hardenberg - Flevo Boys 2-2
ONS Sneek - Go Ahead Kampen 2-1
Oranje Nassau - Excelsior '31 0-1
Urk - SC Genemuiden 0-3
WHC - Be Quick '28 2-2
www.thuisuiteten.nl
pi_41483021
Gelukkig toch wel een topic..maar niet zo bijzoder als de vorige jaren
  maandag 4 september 2006 @ 17:42:42 #4
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41486304
AJ, zonder Vaduz.
Maargoed, Excelsior goed van start. HHC matig begin en het verwachte verlies van Berkum.
pi_41520565
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:42 schreef hayder het volgende:
Gelukkig toch wel een topic..maar niet zo bijzoder als de vorige jaren
Tja, wat belet je hier aan gehoor te geven:
quote:
Er waren grote plannen voor dit topic.... Helaas is het door omstandigheden lastiger te realiseren, maar de overgebleven liefhebbers van C..... Kom op, maak er nog wat van!
Dus kom op hayder! Schrijf, post foto's, geef een voorbeschouwing, wat dan ook!
www.thuisuiteten.nl
pi_41521378
Ja idd, ik vond het trouwens een hele knappe prestatie van Genemuiden, om op Urk te winnen met 3-0.. Paar jaar geleden won Nunspeet er met 5-0 maar dat jaar degradeerden ze ook, hoe wrang
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_41521528
Heeft Baantjer daar niet nog een boek over geschreven?
www.thuisuiteten.nl
pi_41524175
Nope, hij zat toevallig net in het cafe
pi_41541299
Heb Dos-Harkema gezien, moet zeggen dat de uitslag ietwat geflatteerd was. Harkema mistte heel duidelijk het gogme, het inzicht en de slimheid van Jongsma. Dos speelde op 20 minuten na heel behoorlijk, met 2 nieuwelingen (eerste jaars a junioren) uit de jeugd die opvielen. Als je op je 17e mee kunt komen in de hoofdklasse belooft dat veel voor de rest van het seizoen. Voetballend gezien is Dos door de trainers (die daar op hameren) op vooruit gegaan, verdedigend moet ik het nog maar zien.

Go ahead viel mij niet tegen, volgens een plaastelijke krant hadden ze zelfs een punt verdiend.

Eigenlijk geen onverwachte uitslagen dit weekeinde. Be Quick is voor de favoriet voor de titel. Wat een spelersgroep!
pi_41553586
Alleen de trainer zou wel eens een probleem kunnen zijn toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_41575038
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Alleen de trainer zou wel eens een probleem kunnen zijn toch?
Lijkt mij niet. Ook de terreinknecht kan met zulke spelers kampioen worden.
pi_41584101
Ja een wereldeltal hebben ze, het chelsea van de hoofdklasse C. Misschien dat ze nu eindelijk meer publiek gaan trekken dan het gemiddelde van 250 per thuiswedstrijd, dooie boel daar altijd
pi_41592431
Nou ken ik niet alle spelers in C, dus wie zijn dan die onbekendere toppers daar?

Ik ken Flier, Lijzen, Vellinga, Buitenhuis, Hup, Starke, Heskamp, Kok, Promes, Stel en Witteveen.
www.thuisuiteten.nl
pi_41592718
Georgie Huisman bijvoorbeeld, speelt er nu, schoot vorig jaar Berkum naar de hoofdklasse tegen Dovo. Michel Hup een talentje op het middenveld, ex-Nunspeet en FC Zwolle.

Met Floris Buitenhuis als aanvallende middenvelder hebben ze een speler met inzicht die het verschil kan maken..
Maarja een kenner als jij bent MM hoef ik dat niet uit te leggen!!
pi_41592762
Die Huisman kende ik niet. Hup kwam toch van VVOG of was dat een ander? Volgens mij speelde die vorig jaar nog mee tegen ASWH.
www.thuisuiteten.nl
pi_41592915
Klopt ja hij heeft ook nog bij de haddewiekers gevoetbald.
pi_41592950
Okee, vandaar. En Flier was de keeper van Genemuiden in de wedstrijd die ik van Hayder niet meer mag memoreren.
www.thuisuiteten.nl
pi_41593621
Cees Dorgelo is ook een topper in de verdeding. Komt van Dos, heeft in de jeugd van SC Heerenveen gespeeld, een jongen die je 3 keer voorbij moet. Kan niet opbouwen, maar als je vorig jaar zag dat Looms door hem onzichtbaar werd gemaakt dan weet je genoeg. Beste verdediger in de hoofdklasse C.
pi_41593657
Klinkt wel goed allemaal. Ik vond die dikke winst op TONEGIDO in de beker wat dat betreft al wel opvallend, begrijp ik nu wat beter.
www.thuisuiteten.nl
pi_41622383
Twee derby's deze week.
Harkemase Boys - ONS Sneek
SC Genemuiden - DOS Kampen

Denk dat ik wel ga kijken bij genemuiden-Dos.
De eerste genoemde partij heeft niet echt een favoriet, bij de tweede is Genemuiden de ploeg die zou moeten winnen. Ben benieuwd hoe de jonkies van 17 en 18 zich houden bij Dos in een derby met veel publiek.
pi_41625658
Jij hebt niet echt een favoriete ploeg waar je elke week gaat kijken Georg?
www.thuisuiteten.nl
pi_41625935
Hup ONS! Die hebben mij aangenaam verrast vorig seizoen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41641369
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Jij hebt niet echt een favoriete ploeg waar je elke week gaat kijken Georg?
DOS is mijn favoriete ploeg, zie praktisch alle thuiswedstrijden en soms uitwedstrijden. Go Ahead kampen daar ga ik alleen bij thuiswedstrijden wel eens naar toe.
pi_41642748
Come on Urk 1..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_41643377
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 08:51 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

DOS is mijn favoriete ploeg, zie praktisch alle thuiswedstrijden en soms uitwedstrijden. Go Ahead kampen daar ga ik alleen bij thuiswedstrijden wel eens naar toe.
Okee. Logisch dan dat je naar Genemuiden gaat!

Programma vandaag:

ACV - WHC
Be Quick '28 - Urk
Excelsior '31 - Berkum
Flevo Boys - Oranje Nassau
Go Ahead Kampen - HHC Hardenberg
Harkemase Boys - ONS Sneek
SC Genemuiden - DOS Kampen
www.thuisuiteten.nl
pi_41649541
potver genemuiden 0-4 achter
pi_41649721
1-5 verloren
pi_41650622
Dos heeft idd met 5-1 gewonnen en dat ondanks een scheids die dos 4 of 5 gele kaarten gaf en de trainer van Dos een rode kaart gaf. Gennemuiden kreeg 1 of 2 kaarten. Was Dos echt veel gemener???. Wat een thuisfluiter!!!! (De penalty die Dos kreeg was versierd, eerlijk is eerlijk, verder floot hij constant tegen Dos)

Dos speelde echt prima voetbal, er werd over de grond gespeeld i.p.v. door de lucht en vooral met veel inzet en vechtlust. Uitblinker natuurlijk Danny Pruim die 3 keer scoorde en Joshua van Marle (17 jaar pas) speelde ook erg goed, schuwde de duels niet en een prima overzicht!

Genemuiden had zeker in het begin dotten van kansen, maar toen Dos scoorde en vervolgens er vrij gemakkelijk meer inlegde gingen de koppies hangen. Nog nooit heeft Dos zo dik van Genemuiden gewonnen

[ Bericht 3% gewijzigd door GeorgKacher op 09-09-2006 17:21:17 ]
pi_41654563
Netjes Georg!!

Uitslagen:

ACV - WHC 3-0
Be Quick '28 - Urk 3-2
Excelsior '31 - Berkum 3-1
Flevo Boys - Oranje Nassau 6-0
Go Ahead K. - HHC Hardenberg 3-4
Harkemase Boys - ONS Sneek moet nog beginnen denk ik
SC Genemuiden - DOS Kampen 1-5

Stand:

1. ACV 2-6
2. Excelsior '31 2-6
3. Flevo Boys 2-4
4. HHC Hardenberg 2-4
5. Be Quick '28 2-4
6. Harkemase Boys 1-3
7. ONS Sneek 1-3
8. DOS Kampen 2-3
9. SC Genemuiden 2-3
10. WHC 2-1
11. Go Ahead Kampen 2-0
12. Urk 2-0
13. Berkum 2-0
14. Oranje Nassau 2-0
www.thuisuiteten.nl
pi_41655994
Harkemase Boys - ONS Sneek is begonnen om 18:00 uur en geeindigd in de stand waarin het begon 0-0 dus.
pi_41783655
Kom op jongens na 2 speeldagen kun je nog niet zoveel zeggen over de vorm van bepaalde ploegen. Sportclub was tegen Urk heel slim en maakte na balverlies van de tegenstander snelle goals. Maar zaterdag tegen DOS was het dramatisch. Alleen als bij DOS iemand uit de verdediging wegvalt door schorsing of blessure betwijfel ik of de bankzitters dat goed opvangen. Daar komt bij dat Genemuiden zaterdag liefst 4 verdedigende spelers op de bank had en niet 1 echte spits. En daar lag nou net het probleem.
pi_41795953
Alleen als bij DOS iemand uit de verdediging wegvalt door schorsing of blessure betwijfel ik of de bankzitters dat goed opvangen.

Dan wordt Dos kwetsbaar, er zijn er vier verdedigers weggegaan en 2 gekomen zo simpel is het. Ben benieuwd naar Dos tegen Be quick, vorig jaar won Dos met 5-1 dat zal dit jaar niet gaan lukken Of gaat Dos weer stunten?
pi_41837484
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:35 schreef gnmer het volgende:
Kom op jongens na 2 speeldagen kun je nog niet zoveel zeggen over de vorm van bepaalde ploegen. Sportclub was tegen Urk heel slim en maakte na balverlies van de tegenstander snelle goals. Maar zaterdag tegen DOS was het dramatisch. Alleen als bij DOS iemand uit de verdediging wegvalt door schorsing of blessure betwijfel ik of de bankzitters dat goed opvangen. Daar komt bij dat Genemuiden zaterdag liefst 4 verdedigende spelers op de bank had en niet 1 echte spits. En daar lag nou net het probleem.
hoe heet jij in het echt..want ik ben ook gereld op het voetbalveld..wil wel weten wie jij bent.
pi_41855806
Omniworld bvo begint langzaam aan te groeien bij mij!
Maar Harkemase Boys zal altijd nr UNO blijven!!

Berkum - Flevo Boys
DOS Kampen - Be Quick '28
Excelsior '31 - ACV
HHC Hardenberg - Harkemase Boys
ONS Sneek - SC Genemuiden
Oranje Nassau - Go Ahead Kampen
Urk - WHC
www.thuisuiteten.nl
pi_41861284
Mijn voorspellingen:

Berkum - Flevo Boys 2
DOS Kampen - Be Quick '28 2
Excelsior '31 - ACV 1
HHC Hardenberg - Harkemase Boys 3
ONS Sneek - SC Genemuiden 1
Oranje Nassau - Go Ahead Kampen 2
Urk - WHC 3
pi_41865748
Dos- Be Quick 0-7!!! gezien Georg??
pi_41867390
Wat een enorme uitslag is dat zeg! En ook HHC een dikke 5-2 tegen Harkema.

En Excelsior '31 laat zich thuis verrassen door ACV.
www.thuisuiteten.nl
pi_41867557
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:46 schreef HPayne het volgende:
Dos- Be Quick 0-7!!! gezien Georg??
ja maar niet de hele wedstrijd, toen ik kwam stond het 3-0 en dat was ook de ruststand.

Samengevat: Dos werd gewoon compleet weggespeeld. Geen pass lukte, er was geen zelfvertrouwen (logisch als je met 4,5,6 etc-0 achterstaat) geen beleving en de verdediging was een vreselijke gatenkaas.
Rotman (FC Zwolle) en Cees Dorgelo (jawel Be Quick) worden daar enorm gemist.
Dit werd op een zwakke manier afgereageerd op de scheids, gelukkig werden daar geen kaarten voor gegeven.

Hoogtepunt was dat ik één van de Drostjes (weet nooit precies wie ik gok Jeroen) rond zag lopen, dat zegt genoeg.

De gezichten van Valk en Alleman (trainers) stonden op onweer, ik denk dat er nu al wisselingen plaats zullen vinden in de basis elf. Of krijgen de basisspelers toch nog het vertrouwen?
pi_41872427
Het programma voor 23-9

ACV - Urk
Be Quick '28 - ONS Sneek
Flevo Boys - Excelsior '31
Go Ahead Kampen - Berkum
Harkemase Boys - Oranje Nassau
SC Genemuiden - HHC Hardenberg
WHC - DOS Kampen

Met als belangrijkste wedstrijd onderin Go-Ahead tegen Berkum omdat beide ploegen 0 punten hebben in 3 wedstrijden dus voor beiden een heel belangrijke wedstrijd!

Dos kan vol aan de bak in de streekderby tegen WHC, een moeilijke ploeg. Be Quick zal winnen van ONS-Sneek, wat een elftal hebben zij!! ACV moet ook kunnen winnen van sv Urk, mocht dit gebeuren dan krijgt Urk het heel moeilijk in de strijd tegen degradatie. Verder is Genemuiden-Hardenberg natuurlijk ook interessant, kon wel eens een gelijkspel worden.
pi_41892397
Doe je ook gelijk even de uitslagen, stand en topscorers Georg, als jij dat wilt?

Of Hayder. Beetje zoals in A en B.
www.thuisuiteten.nl
pi_41906017
niet zo lui. Kijk zelf op VopZ
Nou ik weet niet wie op die site de samenvattingen maakt maar die van ONS - Sportclub was niet erg objectief! Genemuiden wordt afgeschildert als de provocerende ploeg, maar de schrijver vergeet te melden dat ONS net zo hard mee deed. Grote fysiek sterke spelers hebben ze maar het hoeft nog geen boxwedstrijd te worden... En daar leek het bij Sandor vd Heide soms wel op!! Goede voetballer maar laat dat dan ook zien, en niet de hele tijd in iemand kruis lopen grijpen en dergelijke. En dan vervolgens de gemaakte onschuld spelen!! Verder was het een pittige wedstrijd die de scheids absoluut niet aan kon getuige zijn staking van 15 min. Erg jammer want men weet van de te voren dat dit hete wedstrijden zijn met 2 ploegen die om elke meter strijden.
pi_41927772
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef bbgt het volgende:

niet zo lui. Kijk zelf op VopZ
Ik probeer de volgers hier alleen maar te prikkelen er iets van te maken. Zonder Vaduz is het helemaal doodgebloed.
www.thuisuiteten.nl
pi_41938151
http://www.12forum.nl/forum/?ID=1205
is ook waar het allemaal gebeurt.

'Buitenlanders' en eigen kweek

Een boeiende discussie die niet alleen binnen mijn club speelt, maar ook bij veel andere clubs die willen presteren op hoog niveau. Het levert emotionele en soms felle gesprekken op, waar voor- en tegenstanders allemaal een eigen mening hebben.

De ontwikkelingen in de top van het amateurvoetbal gaan snel en een aantal zaken zijn daarbij onlosmakelijk aan elkaar gekoppeld. Presteren vraagt om kwaliteit. Kwaliteit vergt de nodige financiële middelen en deze middelen zijn gelinkt aan sponsors. Sponsors willen weer resultaten en een goede publiciteit. En deze laatste elementen krijg je alleen als je presteert. En zo is de cirkel weer rond.

Natuurlijk vindt elke club, elk bestuur en elke trainer het schitterend wanneer talenten uit de eigen jeugd doorbreken en het in de hoofdklasse spelende eerste team van de vereniging bereiken. Het zijn echter uitzonderingen en een team van louter eigen kweek is een utopie en speelt in ieder geval geen hoofdklasse.

Om maar de hand in eigen boezem te steken. Mijn club heeft de afgelopen jaren onvoldoende geïnvesteerd in een kwalitatief goede jeugdopleiding. De inhaalslag is in volle gang, maar het vergt vele, vele jaren voordat er een lichting talent aan de poort rammelt.

En als je dan als bestuur nadrukkelijk hebt uitgesproken om naast een goede recreatieve ook een duidelijke prestatieve koers te willen varen, dan zul je iets extra's moeten doen om toch in het linker rijtje van de hoofdklasse te kunnen spelen. Je trekt spelers van buiten aan. Zo regionaal mogelijk en passend bij de clubcultuur. Bovendien met de bedoeling om hen meerdere jaren aan de club te binden en een team te kunnen bouwen.

In een stad als Zwolle, met vijftien amateurvoetbalclubs, was Be Quick '28 tot voor kort de enige hoofdklasser. De status van hoofdklasser heeft o.a. tot gevolg dat talentvolle spelers uit de lager spelende Zwolse clubs zich graag willen bewijzen op het hoogste niveau en contact zoeken of gehaald worden. Daarmee wordt de hoofdklasser niet populair bij de buren. Maar voetballers willen ook simpelweg hun plafond bereiken.

In de regio Zwolle spelen de nodige hoofdklassers. Allen met een zogenaamd 'buitenlandersbeleid'. Bij WHC mogen maximaal vijf buitenlanders spelen, bij Go Ahead Kampen ook, maar daar ben je na één seizoen geen buitenlander meer. Larie om een getal als uitgangspunt te nemen. Natuurlijk kijk ik met veel respect naar ploegen als Genemuiden en DOS Kampen, waarin veel eigen jeugd speelt, maar ik durf de stelling aan dat zodra het water aan de lippen komt te staan, en de financiële middelen beschikbaar zijn, het roer omgaat en het behoud van het hoofdklasserschap en het aantrekken van voetballers van buiten tot beleid verheven wordt.

Be Quick '28 is zes jaar geleden kampioen geworden in de hoofdklasse C met een team waarvan acht à negen spelers bijna zes jaren samengespeeld hebben. Dan bouw je iets op. De afgelopen jaren moest een noodzakelijke verjonging plaats vinden en bij het ontbreken van eigen aanstormende jeugd, is een goed scoutingsapparaat een absolute noodzaak. Daar moet je ook duidelijk over willen zijn.

In de bestuurskamers van collega-clubs word ik regelmatig geconfronteerd met dappere uitspraken, waarin met verve wordt aangegeven dat de grens van het aantal buitenlanders bereikt is. Maar tien minuten later onderstreept diezelfde spreker dat het spelen in de hoofdklasse met alle aandacht van schrijvende pers en regionale radio en TV een dergelijk grote meerwaarde heeft, dat men dat niet graag zou willen missen en er alles aan zal doen om op dit niveau te blijven. Dat de eigen sponsorgroep druk uitoefent op het bestuur om toch maar vooral geen risico's te nemen en niet te star vast te houden aan een rem op goede voetballers van buiten.

Laten we dus maar duidelijk zijn. We willen allemaal hetzelfde en zullen binnen de mogelijkheden die we hebben er alles aan doen om in de top te blijven.

En daar hoort een gezonde rivaliteit ook bij. Heerlijk!
pi_42111647
ACV - Urk 2-2
Be Quick '28 - ONS Sneek 1-2
Flevo Boys - Excelsior '31 0-4
Go Ahead K. - Berkum 2-1
Harkemase Boys - Oranje Nassau 2-1
SC Genemuiden - HHC Hardenberg 1-2
WHC - DOS Kampen 1-1

Uitslagen van afgelopen weekend.
Nog mensen die zijn wezen kijken?

Trouwens verrassend aan kop HHC Hardenberg en ACV assen!!
  maandag 25 september 2006 @ 18:47:23 #48
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42134521
Ja ben wezen kijken bij WHC-Dos. Was een saaie wedstrijd, waarbij WHC moe was van de bekerwedstrijd en Dos aanvallend door een gebrek aan kwaliteit weinig kon brengen. 1-1 werd het en daar mochten beiden vrede mee hebben. Opvallend was vooral van Marle bij dos, 17 jaar pas, scoorde en speelde goed. Mag hopen dat dos hem kan behouden.
pi_42148180
En die gekke Looms al weer zes keer scorend dit seizoen. Doet ie toch netjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_42287656
Berkum - Harkemase Boys 3-3
DOS Kampen - Urk 0-5
Excelsior '31 - Go Ahead K. 2-0
Flevo Boys - ACV 0-0
HHC Hardenberg - Be Quick '28 1-1
ONS Sneek - WHC 1-1
Oranje Nassau - SC Genemuiden 1-4

De Rijssenaren staan weer eens aan kop na hun overwinning op Go Ahead Kampen, gevolgd op 1punt door HHC en ACV.
Dos Kampen is de meest wisselvallige ploeg, paar wedstrijden geleden veegden ze Genemuiden nog van de mat, maar nu was Urk met 5-0 te sterk.
Jammer dat van Dijkhuizen weg is Georg?

zondag 1 oktober 2006 @ 21:10:24 #52
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42313322
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:14 schreef HPayne het volgende:

Jammer dat van Dijkhuizen weg is Georg?
Nee waarom zou dat jammer zijn? De beste verdedigers zijn vertrokken naar FC Zwolle en Be Quick.
Hij eindigde de afgelopen 2 seizoenen 12e met Dos. Kortom net geen degradatie dankzij p/d wedstrijden. Nu is het spelersmateriaal nog beperkter. Daarom was het wellicht niet verkeerd geweest als Dos was gedegradeerd. Dan kun je weer rustig aan een team bouwen. Nu staat er veel meer druk op elke week. Bovendien was het na 5 jaar ook wel weer mooi geweest voor beide partijen. Bij Nunspeet doet hij het tot nu toe best aardig. En dat is hem van harte gegund.
pi_42313503
Ja 2 jaar geleden won Dos nog in p/d duel van Nunspeet. En dit jaar verwacht ik ze ook ongeveer op die plek. Want Berkum, Oranje Nassau en Go Ahead Kampen moet toch boven kunnen geeindigd kunnen worden.
pi_42358141
tvp
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_42417772
vrijdag 13 oktober:
Ben benieuwd hoeveel mensen gaan kijken, ik denk namelijk dat voetballen op vrijdag voor meer supporters niet helpt en dat was toch de reden?

Berkum - Be Quick '28

zaterdag 14 oktober:
Excelsior '31 - SC Genemuiden
Flevo Boys - Harkemase Boys
Go Ahead K. - ACV
HHC Hardenberg - Urk
ONS Sneek - DOS Kampen
Oranje Nassau - WHC

Heeft iemand trouwens het Voetbal op Zaterdag magazine? Ik heb geen abo genomen omdat ik het idee had dat het niet veel toevoegde. Klopt dat?
pi_42421950
Heeft 30 paginas:
3 uitgebreide verslagen van Hoofdklasse wedstrijden A, B en C
Een interview
Korte berichten over verschillende clubs
Collumn
Een Terugblik Rubriek met een kijk in het verleden van een club (zeg maar net als in VI)
Dan de karaktarteristieken van alle hoofklassewedstrijden, en 1e klasse (staan ook op VoZ.com)
En als laatste uitgebreide standen en uitslagen tot en met de 3e klasse met o.a. topscorers. (staan ook op VoZ.com)

Ik vind het wel een leuk blad voor nog geen euro. Je kunt het alleen niet vergelijken, want er is simpelweg geen ander tijdschrift van. En ik persoonlijk vind wel dat het wat toevoegd naast de site.

En over die wedstrijd van vanavond: Er zullen geen hordes mensen op af komen denk ik, maar wel meer als op zaterdag. Kijken of het amateurvoetbal nu wel een beetje gaat leven in Zwolle, met deze stadsderby.
pi_42430567
Ik heb hem ook, VoZ magazine. Ik vind het ook erg leuk.

Overigens: de 13e is toch volgende week???
www.thuisuiteten.nl
pi_42460275
@ mm: verkeerd geknipt en geplakt.

Heb vandaag voor het eerste Go ahead zien voetballen, wonnen met 3-2 van de flevo-boys. De tegen doelputen werden erg makkelijk weggeven. Meest opvallende man was Peter Opdam. Als hij zijn dag heeft (en dat had hij ) is hij door niemand af te stoppen, een van de beste voetballers in de hoofklasee, die fluwelen techniek, de pasing en dat inzicht.

ACV - DOS Kampen 4-0
Be Quick '28 - Oranje Nassau 2-0
Go Ahead K. - Flevo Boys 3-2
Harkemase Boys - Excelsior '31 0-0
SC Genemuiden - Berkum 2-2
Urk - ONS Sneek 0-2
WHC - HHC Hardenberg 0-2

Knap van Berkum om een punt te pakken van Genemuiden!
pi_42460421
Absoluut. En 0-0 in Harkema lijkt me voor E'31 ook niet onaardig.
www.thuisuiteten.nl
pi_42460692
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Absoluut. En 0-0 in Harkema lijkt me voor E'31 ook niet onaardig.
Voor Harkema ook niet. Laten we wel wezen: ze missen Jongsma enorm. Vooralsnog schat ik Harkema niet hoger in dan de top van de middenmoot.
pi_42460713
Dat is dan wel een enorm verschil door slechts één speler! Maar goed, hij was wel dé man daar natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_42460787
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is dan wel een enorm verschil door slechts één speler! Maar goed, hij was wel dé man daar natuurlijk.
Klopt. Robert Herder vult dat nu in en die man is gewoon over zijn top heen. Jelmer Slager is trouwens wel een aardige aankoop. Die hadden de flevo-boys vandaag goed kunnen gebruiken.
pi_42627335
Genemuiden Speelt slecht dit jaaar..maar ja het is afwachten..
pi_42677969
hop hop hoppa... HHC wordt gewoon kampioen dit jaar

we staan nu eerste en staan het niet af
pi_42678246
Gaat goed daar! Wat hebben de heren van Vaduz gedaan??
www.thuisuiteten.nl
pi_42680681
2-1 gewonnen
pi_42725337
Excelsior '31 - SC Genemuiden 2-1
Flevo Boys - Harkemase Boys 2-1
Go Ahead K. - ACV 2-1
HHC Hardenberg - Urk 3-1
ONS Sneek - DOS Kampen 3-0
Oranje Nassau - WHC 0-2

Go Ahead had erg veel geluk met een scheids die een thuisfluiter pur sang was. Neemt niet weg dat zij keihard geknokt hebben voor de punten. Ruud Jalving had een penalty moeten hebben, zeker geen geel voor een schwalbe. Verdedigend vond ik ACV tegenvallen, zeker omdat ze nummer 1 stonden.

Dos heeft het tot nu toe wel heel moeilijk, verliezen wedstrijd op wedstrijd met veel tegendoelpunten. Zaterdag over twee weken tegen HHC. Een stunt kunnen ze goed gebruiken.

De derby Berkum-Be Quick (of andersom) was een groot succes begreep ik uit een krantenverslag. Wie is daar geweest?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:35:16 #69
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42733079
Bij HHC heb ik even gekeken moest er zelf vroeger voetballen. Die waren best goed bezig in een paar minuten was het 3-1
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42752864
Programma zaterdag 28 oktober:
ACV - ONS Sneek
Be Quick '28 - Excelsior '31
DOS Kampen - HHC Hardenberg
Harkemase Boys - Go Ahead K.
SC Genemuiden - Flevo Boys
Urk - Oranje Nassau
WHC - Berkum

Urk moet een hele belangrijke pot spelen, winnen ze die dan kijken ze weer wat meer omhoog. Zelfde geldt voor Dos. ACV-ONS is natuurlijk een topper. Hersteld ACV zich of wint ook ONS van hun? Be Quick-E 31 is ook een topper. Zelf verwacht ik dat Be Quick dit zal winnen omdat zij beschikt over het beste middenveld in de hoofdklasse C wat doorslaggevend zal zijn, zo verwacht ik.
Genemuiden en Harkema konden het beiden nog wel eens moeilijk krijgen tegen deze 'mindere' tegenstanders. WHC zie ik met gemak winnen.
pi_42768004
Genemuiden Doet dit jaar niet mee om de prijzen zie ik.
Het is echt niet goed wat ze laten zien.
Ik had Genemuiden hoger ingeschat.want vorige jaar deden ze het prima.
Maarja..
Jullie horen zaterdag nog wel van mij..hoop dat ze flevo boys niet gaan mislopen.

Na een periode van vier seizoenen hebben Sportclub Genemuiden en trainer Gerry Hamstra besloten om uit elkaar te gaan.

De samenwerking is in deze periode meer dan uitstekend geweest. Onder leiding van Gerry Hamstra behaalde Sportclub Genemuiden aansprekende resultaten, waaronder het kampioenschap in de hoofdklasse C, het winnen van de beker district Noord en de Landelijke Beker voor Amateurs.

Gerry Hamstra volgt op dit moment de opleiding Coach Betaald Voetbal.
pi_42843418
quote:
ONS Sneek-speler geschorst na positieve test

20 oktober
ONS Sneek heeft een A-selectiespeler voor onbepaalde tijd geschorst wegens het gebruik van cannabis. Naar verluidt gaat het om Chalong de Bruin.

Na afloop van de wedstrijd Be Quick '28 - ONS Sneek op 23 september vond er een dopingcontrole plaats, waarbij naast twee Zwollenaren ook de Snekers Sandor van der Heide en Chalong de Bruin een plas moesten inleveren. In het urinemonster van een van de spelers zijn verboden stoffen aangetroffen die duiden op het gebruik van cannabis. De speler heeft het gebruik ervan inmiddels toegegeven.

Trainer Fred de Boer heeft de speler met onmiddellijke ingang geschorst voor zowel de wedstrijden als de trainingen. Het bestuur van de club heeft de schorsing bekrachtigd.

De Bruin is niet bereikbaar voor commentaar, Van der Heide heeft aangegeven dat deze zaak niet hem betreft.
Gezellig!
www.thuisuiteten.nl
pi_42858498
Chalong de Bruin was geen basisspeler, voor ONS is dit vervelend maar echt gevolgen heeft het niet voor hun. Als Sandor betrapt was, dan waren echt de poppen aan het dansen geweest
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:42:25 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42858946
Gisteren werd HHC - Excelsior gespeeld voor de beker, een thriller die na penals in het voordeel van HHC werd beslist. 2-2 was de uitslag overigens.
pi_42924766
Gerry Hamstra traint komend seizoen WHC

Gerry Hamstra gaat met ingang van het seizoen 2007-2008 aan de slag als hoofdtrainer van WHC. De Groninger is momenteel bezig aan zijn vierde jaar bij sportclub Genemuiden en was daarvoor in dienst bij Drachtster Boys en Achilles 1894.

Met SC Genemuiden behaalde Hamstra aansprekende successen. Hij werd met de club afdelingskampioen, won de disctrictsbeker Noord en de landelijke amateurbeker. Hamstra, die momenteel wordt opgeleid tot coach betaald voetbal, heeft in zijn contract met WHC een clausule laten opnemen dat wanneer een betaald voetbalorganisatie zich voor hem meldt hij tussentijds mag vertrekken.

Hamstra wordt de opvolger van Bert Ebbens, die aan het eind van dit seizoen bij WHC de functie van technisch coördinator gaat bekleden.
pi_42924846
Amateurs spelen selectiewedstrijd

20 oktober
KNVB-coach Marco Bout heeft 36 spelers uitgenodigd voor een onderlinge selectiewedstrijd van het Nederlands amateurelftal op woensdag 1 november 2006. De selectiewedstrijd begint om 18.00 uur op het terein van Sparta Nijkerk.

Het Nederlands amateurelftal is in voorbereiding op de interland in en tegen Engeland.

Uitgenodigd zijn vooral spelers die zijn geboren na 1 januari 1984 en die uitkomen voor verenigingen in de districten Noord, Oost, Zuid I en Zuid II. Voor de districten West I en West II, zijn activiteiten georganiseerd in het kader van de UEFA Regions' Cup, waardoor van deze spelers reeds een voldoende beeld bestaat. Zij zullen later in het selectietraject worden ingevoegd.

De uitgenodigde spelers zijn:

Thijs Hendriks, Djimmie van Putten, Tim Verhoeven (allen Achilles '29), Derk Schut (ASWH), Jesse Pastoors (Babberich), Hans Frijters (Baronie), Anne van der Kolk (Bennekom), Raymond Bolt (Be Quick 1887), Sven Taberima (DOVO), Tom Sheridan (Geldrop/AEK), Sven van Ommeren (Gemert), Martijn Jansen (SC Genemuiden), Jurrian Zandbergen (Go Ahead Kampen), Valery Sedoc (Harkemase Boys), Frank Redder (HHC Hardenberg), Istvan Backx (Hoek), Oebele Schokker, Patrick Hoep (beiden SC Joure), Elroy Lammers (Katwijk), John Schot, Giovanni Siereveld (beiden Kloetinge), Elroy Boonstoppel (Kozakken Boys), Roel Hendriks (Lienden), Joey van de Berg (MSC), Bart Tinus, Wesley Meeuwsen (beiden OJC Rosmalen), Hein Hulshof (Quick '20), Sander Kok (Rohda Raalte), Bas Smulders (Schijndel), Mark Homme v.d. Veen (Sneek), Arthur van Metelen (Spakenburg), Niels Buijtenhuis (Sparta Nijkerk), Luuk D'hooge (De Treffers/Kegro), Lloyd Bron (Triborgh), Ugur Ayaz (VVOG) en Sander Danes (WKE).

Martijn Jansen en Valery Sedoc vind ik heel logisch. Maar Zandbergen
pi_42926970
Er moeten ook jongens afvallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_42927215
Geen spelers van IJsselmeervogels. Vreemd.

edit: laat maar, moet beter lezen
pi_42927336
Ja, je moet wel beter lezen, maar..... Wat doen Elroy Lammers en Arthur van Metelen er dan wel bij?
www.thuisuiteten.nl
pi_42927399
Spakenburg ligt aan de rechterzijde van de Westmaat... District Oost
pi_42927452
Jaja, dat is dus gewoon weer een stukje krom beleid.
www.thuisuiteten.nl
pi_42928599
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:29 schreef HPayne het volgende:
Spakenburg ligt aan de rechterzijde van de Westmaat... District Oost

Vreemd inderdaad, Spakenburg staat er wel bij maar die spelers hoeven we dan ook niet te sparen
pi_42955189
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Er moeten ook jongens afvallen.
Dat snap ik Maar Zandbergen is een beperkte voetballer die niet geselecteerd hoort te worden. Als die jongen het redt dan eet ik mijn schoen op
pi_42955523
Korbach nieuwe trainer Harkemase Boys

Fritz Korbach is de nieuwe hoofdtrainer van Harkemase Boys. De 61-jarige oefenmeester neemt de taken over van Pieter Bijl, die gisteren op non-actief is gezet.

Korbach is niet onbekend in Friesland, de trainer van Duitse afkomst is onder andere actief geweest bij Cambuur Leeuwarden en SC Heerenveen. Korbach heeft een overeenkomst gesloten voor de rest van het lopende seizoen.

Zal Go-Ahead er zijn voordeel mee doen morgen? Of is het Korbach effect morgen al zichtbaar. Ik heb het hier al vaker gezegd: het vertrek van Jongsma is voor de Friezen een geweldige aderlating en dat lost ook Korbach niet op.
pi_42955899
Sensationeel gebeuren natuurlijk!

Ben benieuwd wat Fritz kan bereiken met die mannen.
www.thuisuiteten.nl
pi_42956344
Vorig seizoen natuurlijk een leegloop geweest bij Harkemase Boys, wellicht is dat een reden dat het zo slecht gaat.
Maar ik blijf me toch verbazen over die club, ze weten altijd weer aansprekende spelers te halen.
Nu ook weer met die trainer!

Staat ook op VI
pi_42962857
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef HPayne het volgende:

Maar ik blijf me toch verbazen over die club, ze weten altijd weer aansprekende spelers te halen.

Staat ook op VI
Geld doet wonderen. Zij zullen na Be Quick het hoogste budget hebben in de Hoofdklasse C. Ik schat het op ¤ 400.000, zij hebben ongeveer 150 sponsors dus dat is een reëel bedrag.
pi_42987682
Er werd nu geschreven dat Bijl en de spelers niet echt meer met elkaar door één deur konden. Weet iemand daar wat van?
www.thuisuiteten.nl
pi_42990884
morgen al een topper voor HHC, met veel supporters naar kampen voor een periodetitel
pi_42992768
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:04 schreef ILCILA het volgende:
morgen al een topper voor HHC, met veel supporters naar kampen voor een periodetitel
Ik ga ook zekers kijken, ben benieuwd naar HHC, volgens trouwe Go Ahead supporters die HHC al wel hebben gezien dit seizoen, een kampioensploeg. Pakt Dos zaterdag thuis dan de eerste punten of wordt het de zoveelste af slachtpartij?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:31:50 #91
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42992797
Morgen maar n's even in Harkema kijken
pi_43004861

Als het dit weer blijft, wat natuurlijk een snel en nat veld betekend kan het nog echt leuk voetbal worden vanmiddag, snel combinatievoetbal en de bal die het werk gaat doen. Tieltjes over de flanken.... het wordt geweldig....
12:30 gaan we met 2 volle! bussen en talloze auto's die kant op....

Kampen will never be the same...
pi_43014918
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 10:01 schreef ILCILA het volgende:
[afbeelding]

Als het dit weer blijft, wat natuurlijk een snel en nat veld betekend kan het nog echt leuk voetbal worden vanmiddag, snel combinatievoetbal en de bal die het werk gaat doen. Tieltjes over de flanken.... het wordt geweldig....
12:30 gaan we met 2 volle! bussen en talloze auto's die kant op....

Kampen will never be the same...
Gefeliciteerd! Hartstikke verdiend en die Tieljes is een topper. Vond hem de beste man op het veld.
Veel sfeer van jullie supporters, voor ons viel er weinig te vieren.....

Dat laatste is wat overdreven

Dos moet thuis wel punten gaan pakken op korte termijn, door alles in eigen huis te verliezen blijf je in elk geval niet in de hoofdklasse. Ik zie het somber in voor Dos. Go ahead heeft vandaag met 5-1 verloren van Harkema, hoe was die wedstrijd?
pi_43015092
wat een feest vanmiddag, allebeide trommelstokken kappot hahaha maar wat een geweldige sfeer... de hele wedstrijd niet stil geweest

Saki is van ons ole ole!!!!
pi_43015696
Harkemase Boys dikke winst. Korbach-effect of ....?

Excelsior '31 ook winst zag ik, mooi voor Vaduz.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:58:41 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43031267
Excelsior en HHC beide een vette overwinning. Excelsior speelde een verschrikkelijke 1e helft, maar na het doelpunt van Looms in de 2e helft was het hek van de dam. HHC liep al vanaf het begin over DOS heen.
pi_43041739
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef ILCILA het volgende:
wat een feest vanmiddag, allebeide trommelstokken kappot hahaha maar wat een geweldige sfeer... de hele wedstrijd niet stil geweest

Saki is van ons ole ole!!!!
Moet je nagaan als jullie echt eens iets winnen
pi_43052195
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:09 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Moet je nagaan als jullie echt eens iets winnen
had je vorig jaar bij finale protos weering zaalvoetbal moeten zijn winterstoptoernooi...
pi_43073066
Programma 4 november

Berkum - Urk (nummer 14 tegen nummer 12)
Excelsior '31 - WHC
Flevo Boys - Be Quick '28
Go Ahead K. - SC Genemuiden
Harkemase Boys - ACV
HHC Hardenberg - ONS Sneek
Oranje Nassau - DOS Kampen (Nummer 11 tegen 13)

De wedstrijden onderin zijn heel belangrijk voor de strijd tegen degradatie. Go-Ahead-Genemuiden is een streekderby, al leeft het veel minder dan tegen Dos. Ben benieuwd naar wat Korbach doet.
pi_43092621
Ook HHC Hardenberg - ONS Sneek is natuurlijk een topper in deze competitie, de mannen van Michel Jansen zullen na een aantal vrij gemakkelijke tegenstanders (Dos, Urk, WHC) weer eens moeten aantreden tegen een club uit het linkerrijtje.
pi_43092689
HHC doet het uitstekend !!
De topploegen dit jaar HHC, Excelsior en ONS? Denk dat ook zeker Be Quick een outsider is gezien hun spelersmateriaal.
En opvallend dat Urk zo laag staat, zullen ze niet blij mee zijn in de polder..
pi_43111793
Urk heeft toch nu te kampen met een mindere lichting en haalt nooit spelers van buiten? Meende dat onlangs te lezen in VoZ Magazine.

En Jan Patat is gestopt.
www.thuisuiteten.nl
pi_43133032
In een plaatselijke krant schijnt te staan dat Dos versterkingen gaat halen. Wie weet er meer? (Ik ga vrijdag weer naar m'n ouders heb het zelf dus niet gelezen)

Ben benieuwd hoe dit ligt bij supporters die zweren bij eigen jeugd.
pi_43137074
Tja willen ze in de Hoofklasse blijven dit jaar zullen ze toch wat moeten.
Gezien de grote nederlagen zijn ze niet echt goed bezig.
Maarja dan is de vraag moet dit met spelers van buitenaf? beetje raar zo midden in de competitie
pi_43137934
Als ik zo naar dos keek afgelopen zaterdag dan is het inderdaad hard nodig dat ze versterking halen. Vooral op het middenveld werden ze steeds weer onderschept en hadden ze geen grip op het spel. Maar ook voorin zijn er grote problemen.
Met Zaki als spits ("Het hele Zaki stond in zijn nakie, zei ome Sjakie aan de middelandse zee") zie ik Dos de komende wedstrijden ook nog niet scoren of een overwinning ombuigen eigenlijk...
pi_43213876
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:40 schreef HPayne het volgende:
Tja willen ze in de Hoofklasse blijven dit jaar zullen ze toch wat moeten.
Gezien de grote nederlagen zijn ze niet echt goed bezig.
Maarja dan is de vraag moet dit met spelers van buitenaf? beetje raar zo midden in de competitie
Tja wat moet Dos anders dan versterkingen halen in de winterstop? De beste spelers uit de eigen jeugd zijn vertrokken. (Dorgelo, Rotman, Türk enzovoorts) en in de jeugd loopt op dit moment blijkbaar niet veel kwaliteit rond. Wel talenten maar die zijn niet constant genoeg, kun je ook niet van 17 jarigen verwachten. Achterin spelen nu 3 spelers die vorig jaar in het tweede speelden die gezien de hoeveelheid tegendoelpunten geen versterkingen zijn. (Ligt overigens ook aan het middenveld) De spelers die zijn gekomen zijn op zyiech na niet hoofdklasse waardig.

Ik zal morgen afreizen naar Groningen, 120 km, je moet wat voor je club in nood overhebben

HHC-ONS is ook een mooi affiche.Ik zie HHC winnen van ONS, die zijn erg afhankelijk van Sandor v/d Heide. En als Urk morgen weer van een laag vlieger verliest dan is Urk voor mij degradatie kandidaat nummer 1.
pi_43214143
Benieuwd welke leuke smoezen ze dan gaan verzinnen voor die versterkingen. Veranderde werkomstandigheden....
www.thuisuiteten.nl
pi_43215361
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd welke leuke smoezen ze dan gaan verzinnen voor die versterkingen. Veranderde werkomstandigheden....
Hoezo smoezen? De beste spelers zijn vertrokken (FC Zwolle en Be Quick) en met tweede elftal spelers lukt het niet. In een plaatselijke krant had men het over een gebrek aan kwaliteit en dat lijkt mij de waarheid.
pi_43228882
Ik bedoel meer smoezen om de overschrijvingstermijn te ontlopen. Want je mag tussendoor niet zomaar spelers halen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:04:23 #110
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43229008
Paar spelers uit de zondag 1e klasse halen en idd veranderde werkomstandigheden.
pi_43229073
Dan kan het wel ja. De KNVB trapt er jaarlijks weer met open ogen in.
www.thuisuiteten.nl
pi_43235055
genemuiden staat nu op 2-3!!
pi_43238305
HHC kampioenuuuuh!
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:10:48 #114
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43241670
Errug belangrijke overwinning inderdaad, dat plus een falend Excelsior. Hulde!
pi_43252957
Berkum - Urk 2-2
Excelsior '31 - WHC 1-2
Flevo Boys - Be Quick '28 1-6
Go Ahead K. - SC Genemuiden 2-3
Harkemase Boys - ACV 0-1
HHC Hardenberg - ONS Sneek 2-1
Oranje Nassau - DOS Kampen 0-0

ON-Dos was een draak van een wedstrijd. De eerste helft gebeurde er helemaal niets op talloze fouten van beide kanten na dan. De tweede helft kreeg DOS 1 honderd procent kans.
HHC draait lekker zo, voor de spanning zou het goed zijn als zij tegen een nederlaag gaan aanlopen. Bij go ahead- genemuiden was bondscoach Bout aanwezig. Zandbergen scoorde twee keer en speelde verders erg goed dus die heeft zijn visitekaartje wel afgegeven.
pi_43262115
Excelsior '31 heeft zich lelijk laten verrassen zeg!
www.thuisuiteten.nl
pi_43278355
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
Excelsior '31 heeft zich lelijk laten verrassen zeg!
  zondag 12 november 2006 @ 14:46:47 #118
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43479672
Die slaan een lekker gaatje inderdaad. Mooi wel, ik las in VoZ Magazine dat ze een goed beleid hebben gevoerd en daar nu van profiteren.
www.thuisuiteten.nl
pi_43482900
Marcel Bout was vergeten Zandbergen te bellen voor de selectie wedstrijden, om hem toch te kunenn beoordelen is hij dus gaan kijken. Heeft keurig zijn excuses aangeboden, het pleit verder natuurlijk niet echt voor hem/de knvb.
  zondag 12 november 2006 @ 20:39:19 #121
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43487412
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
Die slaan een lekker gaatje inderdaad. Mooi wel, ik las in VoZ Magazine dat ze een goed beleid hebben gevoerd en daar nu van profiteren.
Vooral goede aankopen.

Ik hoorde gisteren dat binnenkort Excelsior - HHC op het programma staat en dat men de geniale ingeving in Rijssen heeft gehad om deze wedstrijd 's avonds te spelen!
pi_43500647
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Vooral goede aankopen.

Ik hoorde gisteren dat binnenkort Excelsior - HHC op het programma staat en dat men de geniale ingeving in Rijssen heeft gehad om deze wedstrijd 's avonds te spelen!
voor de supporters inderdaad
  maandag 13 november 2006 @ 11:02:23 #123
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43501405
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:29 schreef ILCILA het volgende:

[..]

voor de supporters inderdaad
Precies, voor alle zelf voetballende voetballiefhebbers ( en dat zijn er nog al wat ) is het ideaal. Ik kan bijna nooit hoofdklasse wedstrijden op zaterdag bekijken, maar dit is een uitgelezen mogelijkheid.
pi_43501616
ja inderdaad... een leuke, altijd beladen wedstrijd die vooral bij beide supporterskampen leeft! feestje in rijssen dus 9 december

HHC staat nu trouwens echt goed los, bij ons in de ondernemersruimte werd de volgende opmerking al gemaakt door een wedstrijdsponsor:
quote:
"Hey Michel (trainer) de laatste wedstrijd ben ik geen wedstrijdsponsor hoor! "
Michel: "hoezo niet "
"Dan zijn we toch al lang en breed kampioen! Dan heeft het ook geen zin meer om er nog geld in te pompen "
  maandag 13 november 2006 @ 11:44:48 #125
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43606503
zaterdag (weer met een volle suportersbus) naar groningen...... heb er zin aan!
pi_43606969
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:39 schreef ILCILA het volgende:
zaterdag (weer met een volle suportersbus) naar groningen...... heb er zin aan!
Nu niet meer uithanden geven he, dan zou ik zeggen: tot de na-competitie voor kampioenen
pi_43609957
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:53 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nu niet meer uithanden geven he, dan zou ik zeggen: tot de na-competitie voor kampioenen
dan drinken we er 1tje
pi_43623656
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef ILCILA het volgende:

[..]

dan drinken we er 1tje [afbeelding]
Doen we, ieder geval een stukje dichterbij dan Sneek
pi_43675271
haha en we blijven op koers...
pi_43687755
Vicente Fernandez Hesselink deed namens Excelsior '31 van zich spreken door de 2-2 binnen te koppen na een vrije trap. Dat is dus de keeper, voor wie het niet weet. Wel tegenvallend resultaat voor Vaduz en co.

http://www.rtvoost.nl/media_archief.asp?id=17590&code=1295 voor de liefhebber, rond 3.50 begint het. Dat juichen!

[ Bericht 42% gewijzigd door methodmich op 19-11-2006 16:34:04 ]
www.thuisuiteten.nl
  maandag 20 november 2006 @ 10:05:32 #132
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43845308
Hier zat SDCP toch in?
Ik kom van de Veluwe en vind dat soort clubs wel errug mooi altijd. Niet alleen SDCP maar ook SDVB, Sparta Nijkerk, DVS'33, VVOP, enz.

Nu woon ik in Grunn en zit ik dus dichter bij ON. Kan alleen nooit gaan kijken aangezien ik op zaterdag andere voetbalverplichtingen heb.
pi_43858064
vanavond: de wedstrijd in het bekervoetbal: HHC hardenberg tegen aartsrivaal Hardenberg '85... wat een feest, 8000 bezoekers verwacht....
pi_43858132
Welke klasse speelt Hardenberg 85?? en 8000 toeschouwers, dat zou de derby in spakenburg zowat overtreffen..!
Eerst zien dan geloven
pi_43860508
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:07 schreef PAA-053 het volgende:
Hier zat SDCP toch in?
Ik kom van de Veluwe en vind dat soort clubs wel errug mooi altijd. Niet alleen SDCP maar ook SDVB, Sparta Nijkerk, DVS'33, VVOP, enz.
SDCP zat twee jaar terug nog in C, vorig seizoen in B en dus gedegradeerd.

Sparta Nijkerk al enige seizoenen in B, vorig seizoen goed en nu ook weer netjes meedraaiend.
www.thuisuiteten.nl
pi_43873264
Bekerwedstrijd HHC Hardenberg – Hardenberg’85 10-0 (4-0)

Scoreverloop:
2. 1-0 Stefan Buitenhuis (strafschop)
24. 2-0 Stefan Buitenhuis
30. 3-0 Stefan Buitenhuis
33. 4-0 e.d. Gert Lennips
61. 5-0 Erik Drenthen
69. 6-0 Jos Wilmink
72. 7-0 Jos Wilmink
75. 8-0 Erik Drenthen
80. 9-0 Gerben Tieltjes
90. 10-0 Erik Drenthen

toeschouwers viel wat tegen 1200 man

zo zie je maar weer dat ook een krant als de stentor het mis kan hebben met supportersaantallen die ze gokken

wel leuke wedstrijd en leuke sfeer, nu alleen trommelarmpje
pi_43908054
1200 is inderdaad weinig. Op 9 december Go-Ahead tegen Dos Kampen. Ik kijk er nu al naar uit Voor beide ploegen in alle opzichten een hele mooie pot. Het mooiste is nog dat dit ook de laatste wedstrijd gaat worden van de competitie Beide ploegen zijn dan waarschijnlijk nog niet veilig. Kortom dat kon wel eens een hele hete derby worden!
pi_43911452
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef GeorgKacher het volgende:
1200 is inderdaad weinig. Op 9 december Go-Ahead tegen Dos Kampen. Ik kijk er nu al naar uit Voor beide ploegen in alle opzichten een hele mooie pot. Het mooiste is nog dat dit ook de laatste wedstrijd gaat worden van de competitie Beide ploegen zijn dan waarschijnlijk nog niet veilig. Kortom dat kon wel eens een hele hete derby worden!
dan zijn er op 9 december nog meer krakers HHC - Excelsior is ook een mooie, 3 bussen met supporters gaan er nu al die kant op...
pi_43929894
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:38 schreef ILCILA het volgende:

[..]

dan zijn er op 9 december nog meer krakers HHC - Excelsior is ook een mooie, 3 bussen met supporters gaan er nu al die kant op...
Begint die wedstrijd ook later?
pi_43949383
ja inderdaad, speciaal voor alle fans verplaatst naar 18.00 uur :p
pi_43949437
HHC

Alleen die aanvoerder
pi_44082250
HHC - Berkum 2-1
1-0 vrije bal
2-0 penalty
2-1 gekluts

het zijn dus weer de dode spelmomenten waar HHC het van moet hebben...

Volgende week Excelsior 31 altijd spannend en veel supporters
pi_44085738
De mannen van Vaduz waren afgelast vandaag in Snits.

Nog verrassende uitslagen in C?
www.thuisuiteten.nl
pi_44254859
Eenden en pepermunt kruiden Kamper derby

Goede en slechte humor wisselen elkaar af voor de Kamper voetbalderby, die voor morgenavond op het programma staat. Bij Go Ahead werden zaterdag twaalf eenden in de kantine aangetroffen. Duidelijk afkomstig van DOS, ofwel de poelenten. Het spervuur van pepermuntjes in de nek door jeugdige heethoofden vond Go Ahead-doelman Kees Kostwinder minder prettig. ‘Ik heb liever drop.’.
Wat er na een goed verlopen derby gebeurt, kan doelman Nick Karel van DOS zich wel indenken. ‘Dan blijf je hangen en is de kans op koppijn zondag groot. Zo’n wedstrijd winnen is misschien nog wel beter dan een kampioensfeestje. Tenminste, dat vinden sommige supporters.’ Kostwinder: ‘Ze zijn er, die alleen deze twee duels belangrijk vinden. Dan heb je alleen maar zes punten, da’s niet veel.’

Gezien de barre weersomstandigheden houden de goalies terdege rekening met een verkapte waterpolowedstrijd. Maar dat is geen belemmering bij de voorpret. Kostwinder moest hartelijk lachen om de actie met de eenden in de Go Ahead-kantine. ‘Er is niks kapot gemaakt, er moet dus ergens binnen de club een mol zijn die de deur heeft geopend.’ Karel was de dader in ieder geval niet. ‘Go Ahead heeft een sfeercommissie, bij DOS bedenken mensen van de Duckside leuke dingen.’

Kostwinder (24) gaat voor zijn vierde burenruzie. ‘De vorige drie zijn niet zonder opstootjes verlopen. Ik loop stage op het Ichthus College, daar lopen DOS-leden en Go Ahead-mensen door elkaar heen. Het leeft enorm.’ Dat de rivaliteit zich in vorige edities uitte door het gooien van pepermuntjes richting doelman, vond Kostwinder niet zo geslaagd. ‘Dat begon met opgeschoten jochies, maar werd aangewakkerd door ouderen. Een slechte zaak.’

Als icoon van de club en onbesproken eerste doelman sinds twaalf jaar is Karel (30) gepokt en gemazeld. In het hoofd is voor sentimenten echter weinig plaats, punten moeten er komen. DOS heeft met 34 treffers in twaalf duels de meest instabiele defensie van de hoofdklasse C en staat voorlaatste. ‘Dit is een kippenvelwedstrijd. De laatste tijd gaat ‘t redelijk. Vier keer niet verloren, maar vijf goals tegen. We hadden alleen een paar keer moeten winnen. Met gelijkspelletjes schiet het niet op.’

De achterhoede van Go Ahead is met dertig tegentreffers ook geen baken van zekerheid. Kostwinder deelde het leed evenwel met Barry Reijs, beide keepers speelden zes keer. ‘Over die rivaliteit is wel voldoende gezegd, vind ik. Ik vond het opvallend dat Reijs erbij kwam. Buiten het veld kan ik het prima met hem vinden, concurrentie is ook goed. Na drie wedstrijden ben ik uit het elftal gehaald. Ik kreeg als uitleg dat ik scherpte miste, daaraan heb ik gewerkt. Nu speel ik weer. Maar voor hetzelfde geld zit hier de reservekeeper van zaterdag, haha.’

In de derby tellen alleen de punten. Hoe ze vergaard worden, zal iedereen snel vergeten. Karel: ‘We moeten het op basis van voetbal winnen, niet de fysieke duels opzoeken.’ Kostwinder: ‘We moeten het doen als collectief. Als het voetballend niet wil, moet de beuk erin.’

Bron: De Stentor

Hopelijk gaat het ondanks het slechte weer door!
pi_44257238
Ja inderdaad, hoop ook dat alles doorgaat. Ook al is Excelsior gebaat bij een afgelasting natuurlijk... Erwin Looms is geschorst en dus hopen de mannen uit Rijssen niet te hoeven aantreden tegen de Hardenbergse formatie...
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:45:48 #147
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44272037
Alles ligt d'r uit?
pi_44272468
Nee:

ACV - Be Quick '28
Berkum - Oranje Nassau
Excelsior '31 - HHC Hardenberg afg
Flevo Boys - ONS Sneek
Go Ahead K. - DOS Kampen
Harkemase Boys - Urk afg
SC Genemuiden - WHC afg
www.thuisuiteten.nl
pi_44362928
De Kamper derby stelde mij teleur. Niet zozeer omdat Dos heel terecht verloor, maar vooral het voetbal. je zag 11 eerste klasse voetballers (Okay Karel niet, maar dat is een keeper) bij Dos en 10 eerste klasse spelers van Go ahead.

Zandbergen was het enige lichtpuntje van de avond. Zoals VOZ al zei: voetballend als een routinier, je hebt nooit het idee te kijken naar een begin twintiger, die jongen kon in de wintersopt wel eens naar Zwolle gaan, daar zoeken ze nog een spits. Vermoedelijk de meest balvaste spits van het hele amateurvoetbal. Als je hem zag voetballen dan snap waarom Ajax hem twee keer gevraagd heeft. Zonder meer een van de beste voetballers in de hoofdklasse C.
pi_44363337
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:36 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Dat snap ik Maar Zandbergen is een beperkte voetballer die niet geselecteerd hoort te worden. Als die jongen het redt dan eet ik mijn schoen op
Is de schoen inmiddels al verorberd?
pi_44367383
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef GeorgKacher het volgende:
De Kamper derby stelde mij teleur. Niet zozeer omdat Dos heel terecht verloor, maar vooral het voetbal. je zag 11 eerste klasse voetballers (Okay Karel niet, maar dat is een keeper) bij Dos en 10 eerste klasse spelers van Go ahead.

Zandbergen was het enige lichtpuntje van de avond. Zoals VOZ al zei: voetballend als een routinier, je hebt nooit het idee te kijken naar een begin twintiger, die jongen kon in de wintersopt wel eens naar Zwolle gaan, daar zoeken ze nog een spits. Vermoedelijk de meest balvaste spits van het hele amateurvoetbal. Als je hem zag voetballen dan snap waarom Ajax hem twee keer gevraagd heeft. Zonder meer een van de beste voetballers in de hoofdklasse C.
Da's Human al.
www.thuisuiteten.nl
pi_44369779
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef HPayne het volgende:

[..]

Is de schoen inmiddels al verorberd?
jazeker

Ik ben groot genoeg om toe te geven dat ik het verkeerd heb gezien, of anders: hij heeft zich geweldig ontwikkeld
pi_44731202
Even omhoog met dit topic, ik ga er binnenkort werk van maken denk ik.
That's all folks!
pi_44747172
Heeee vaatdoek, mooi dat je er weer bent.

Ga je een fijne OP maken, waarin je direct kan terugblikken op de eerste seizoenshelft?
www.thuisuiteten.nl
pi_44748452
Ik kijk wel wat ik er van maak, er komt in ieder geval iets.
That's all folks!
pi_44767866
Ik ben in ieder geval erg benieuwd. Het topic heeft te lang moeten dienen als ondergeschoven kindje!
www.thuisuiteten.nl
pi_44799927
Wat is een OP

En Dos heeft ondanks de stand het contract met de trainers voor een jaar verlengd. Verstandig omdat je zo rust creeërt.
pi_44804375
Ze hebben ook prima trainers die weinig aan de situatie kunnen doen, goede zet inderdaad.

OP is openingspost van een topic als deze.
That's all folks!
pi_44806102
Daar moeten we inderdaad snel weer wat aandoen vaduz... aan die op... ik zal kijken of ik nog wat heb...
pi_44806288
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:13 schreef ILCILA het volgende:
Daar moeten we inderdaad snel weer wat aandoen vaduz... aan die op... ik zal kijken of ik nog wat heb...
Kijk eens in topic van klasse A en B, dan weet je het
pi_44829466
ILCILA had toen eigen logo's gemaakt. Althans, plaatjes ervan. Dat was ook wel cool!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:34:07 #162
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44829528
SVZW is trouwens ook redelijk weer op weg om terug te komen.
pi_44835433
Die gaan het met DOVO uitvechten, hopelijk komen ze terug in C.
That's all folks!
pi_44844336
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gaan het met DOVO uitvechten, hopelijk komen ze terug in C.
Ik hoef geen 2x naar Veenendaal dus laat die maar naar C gaan.
pi_44844477
Gewoon SVZW kampioen, DOVO maakt me niet zoveel uit. Promoveert DOVO, dan komen ze toch niet in C.
That's all folks!
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:29:56 #166
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44846936
SVZW moet het gewoon doen en alles is goed zolang het maar geen Deto is
pi_44847042
Haha, ik zag in de krant dat die niet verkeerd bezig waren.
That's all folks!
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:36:16 #168
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44847092
Nee niet echt is de laatste jaren wel anders geweest. Maarja wij doen het nou beschamend slecht met ons 1ste maarja dat is meer iets voor wat doet je amateurclubje topic.

Dus laat ik het maar bij hup Excelsior
pi_44847188
Uitstekende laatste zin.

Ze moeten de winterstop uitknallen en thuis winnen van HHC, wie weet kunnen er dan nog gekke dingen gebeuren.
That's all folks!
pi_44849513
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitstekende laatste zin.

Ze moeten de winterstop uitknallen en thuis winnen van HHC, wie weet kunnen er dan nog gekke dingen gebeuren.
Mócht het gebeuren, en de Vogels worden ook kampioen, moet je natuurlijk komen buurten in Spakenburg Vaduz
pi_44860238
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:01 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik hoef geen 2x naar Veenendaal dus laat die maar naar C gaan.
Leuke club hoor, DOVO. Horen er gewoon bij. Maar die komen dan ook in B.
www.thuisuiteten.nl
pi_44879135
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 05:48 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Mócht het gebeuren, en de Vogels worden ook kampioen, moet je natuurlijk komen buurten in Spakenburg Vaduz
Dan kom ik hoe dan ook!
That's all folks!
pi_45041556
Joseph Kanyike verlaat dus Dos en gaat terug naar WHC Wezep. Ik zie hem daar net als vaak bij DOS niet veel verder komen dan de reservebank. Al ligt het spelletje van WHC hem waarschijnlijk beter dan dat van Dos.
pi_45058987
Hij zal daar direct basisspeler zijn, goede voetballer als je hem juist gebruikt. Waarom is het bij DOS niet gelukt?
That's all folks!
pi_45082981
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zal daar direct basisspeler zijn, goede voetballer als je hem juist gebruikt. Waarom is het bij DOS niet gelukt?
Hij hield bij WHC vooral zijn kontje warm op de bank. V/d Weerd/Joseph dat is nogal een verschil. Met alle respect voor die jongen, maar hij mist techniek, gogme en vooral inzicht. Wat heeft Valk op hem lopen schreeuwen (je bent toch geen wijf etc) , wat dat betreft snap ik het wel.

Ik zie liever Yoshua van Marle bij Dos in de spits, die jongen wordt nu als middenvelder gebruikt.

Het is niet gelukt omdat hij niet het type spits is wat voor Dos geschikt is, bij voorkeur een type Jan Okke Koers, kortom fysiek en technisch sterk. Joseph is geen van beide.
pi_45083690
Berkum wilde Wieb Rodenhuis (dit seizoen opgestapt bij VVOG) als trainer binnenhalen, maar zijn gezondheid liet dit niet toe. Daarom is zijn overstap geannuleerd. Er is wel een vervanger: Gerrit Bredewold. Vast een bekende voor GeorgKacher?
www.thuisuiteten.nl
pi_45084950
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Berkum wilde Wieb Rodenhuis (dit seizoen opgestapt bij VVOG) als trainer binnenhalen, maar zijn gezondheid liet dit niet toe. Daarom is zijn overstap geannuleerd. Er is wel een vervanger: Gerrit Bredewold. Vast een bekende voor GeorgKacher?
Hij komt idd van Dos. Lid van de tc van Dos, veel voetbal kennis, hamert op discipline. Er zijn Urkers die hem opnieuw willen hebben voor volgend seizoen, heeft Urk jaren geleden naar de Hoofdklasse gebracht. Het verrast mij wel, Dos strijd tegen degradatie en je vertrekt als lid van de tc naar een club die er ook tegen strijd, okay de pet is anders.
pi_45253046
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:06 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Hij hield bij WHC vooral zijn kontje warm op de bank.
Oh, ik dacht dat hij vaak in een vrije rol om Jochem heen speelde. Dan zit ik dus mis.

Excelsior'31 keeper Vicente Fernandez Hesselink heeft afgelopen dinsdag in een oefenduel in Apeldoorn tegen de amateurs van AGOVV (0-2 winst) z'n tweede treffer van het seizoen gemaakt. In de 70e minuut kwam wisselkeeper Maassen vd Brink erin en schoof Vicente door naar de rechtsbuitenplek en scoorde dus.
That's all folks!
pi_45255252
Peter Opdam (idd het broertje van Barry) vertrekt bij Go Ahead. Zijn besluit legt hij uitgebreid uit in de Brug. (huis-aan-huis blad) Ik heb het zelf nog niet kunnen lezen maar opvallend is het wel. Hij stond niet voor niets in het De Stentor elftal vorig jaar, gekozen door de coaches. Het schijnt erop neer te komen dat de speelstijl hem niet ligt, go-ahead te afhankelijk is van hem en Zandbergen en hij het meeverdedigen zat is. Hij zal volgend jaar uit gaan komen in een veel lagere klasse in Zwolle.
pi_45255280
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat hij vaak in een vrije rol om Jochem heen speelde. Dan zit ik dus mis.

Excelsior'31 keeper Vicente Fernandez Hesselink heeft afgelopen dinsdag in een oefenduel in Apeldoorn tegen de amateurs van AGOVV (0-2 winst) z'n tweede treffer van het seizoen gemaakt. In de 70e minuut kwam wisselkeeper Maassen vd Brink erin en schoof Vicente door naar de rechtsbuitenplek en scoorde dus.
haha geweldige kerel is dat ook
pi_45277271
We zijn halverwege tijd voor een prognose van de eindstand

1. Be Quick '28
Individueel de meeste kwaliteiten, als het minder wisselvallig wordt zie ik hun nog boven HHC eindigen. Mocht dat niet lukken dan wordt HHC kampioen. Peter Boeve heeft kwalitatief veruit de beste selectie van de hoofdklasse C. Starke is wat mij betreft de beste speler, niet zo opvallend als Buitenhuis of Promes maar een winnaar en breker die op het middenveld het verschil maakt, jammer dat hij niet in Kampen voetbalt. Kan zo mee bij FC Zwolle waar hij ook vandaan komt. Jammer dat er ongeveer 200 mensen per wedstrijd komen kijken.

2. HHC Hardenberg
Zouden ook eerste kunnen worden maar ik verwacht een terugslag. Een goed collectief en zeer sfeervolle supporters.

3. ACV
Vorig seizoen was het helemaal niets, nu lijkt men de weg omhoog weer te vinden. De ploeg kreeg de meest onterecht kaart van het afgelopen seizoen tegen Go-Ahead Kampen die onterecht won van de Assenaren. Zelden zo'n thuisfluiter gezien. Jalving is natuurlijk de meest opvallende speler, de beste linksbuiten van de hoofdklasse C, tegen Go-Ahead liet hij zien waarom.

4. Excelsior '31
Looms is en blijft een fenomeen. Verder vind ik de ploeg tekort komen voor een top 3 plaats. Teveel afhankelijk van Looms, als je zorgt voor de helft minder aanvoer heb je nog maar voor de helft een probleem zou Cruijff zeggen.

5. ONS Sneek
Zie excelsior. Teveel afhankelijk van Sandor. Dos speelde het goed, logisch natuurlijk met trainers die daar vandaan komen en beperkte de aanvoer met zeker 75%. Gevolg: Dos had zomaar kunnen winnen.

6 SC Genemuiden
Een irritante ploeg die goed is voor veel incidenten. Fysieker kun je eigenlijk niet spelen. Teveel spelers van Genemuiden zijn uit op incidenten, dat is toch tegen ze gaan werken bij het scheidsrechterskorps want die zijn natuurlijk niet gek. Moeilijk te bestrijden ploeg die hoger zou kunnen eindigen.

7. WHC
V/d Weerd is een erg mooie voetballer om naar te kijken, heb verder niet zoveel met deze club. Heeft samen met Go-Ahead het record als het om toeschouwers gaat bij een amateurwedstrijd: 13.000
WHC wil meer spelers uit de eigen jeugd laten doorstromen. Een mooi streven.

8 Harkemase Boys
Het Korbach effect lijkt nog niet te werken. De eerste wedstrijd werd gewonnen van Go-Ahead daarna volgde nederlaag op nederlaag. De ploeg mist Jongsma nog meer dan dat ik verwacht had. Herder lijkt het tot op heden niet waar te kunnen maken op die positie. Korbach krijgt hun wel aan het voetballen maar een top 5 plaats kan men vergeten. Jammer dat er geen enkele speler uit de eigen jeugd in speelt. Waar of niet: het gerucht gaat dat sponsors dat niet willen. Een club met een smalle selectie die met versterkingen bezig is.
.
9 Flevo Boys
Een club met de beste jeugdopleiding in de regio die zijn beste spelers natuurlijk zag vertrekken naar de Harkemase Boys. De club handhaaft zich moeiteloos maar speelt verder geen rol van betekenis.

10 Go Ahead K.
Opdam stopt bij Go-K. Zandbergen zal waarschijnlijk ook vertrekken. De toekomst ziet er dus niet goed uit voor de Kampenaren. Zandbergen heeft zich zo goed ontwikkeld dat hij een fenomeen aan het worden is. De club speelt waarschijnlijk het negatiefst van de hele hoofdklasse C. Men weet dat men op twee spitsen na eerste klasse voetballers heeft en speelt dus op het randje a lá Genemuiden. Hierdoor zullen de Kampenaren zich gaan handhaven.

11 Urk
Heel veel eigen jeugd die tactisch nog wel het een en ander geleerd zou moeten worden. Metname de omschakeling op het middenveld is iets waar in de prachtige Urker jeugdopleiding aandacht aan besteed mag worden. Moet strijden tegen degradatie en hopen op betere lichtingen.

12 Berkum
De promovendus met Schol als ex-prof opvallen doet Schol overigens niet bij Berkum. Meer dan een p/d wedstrijd zal er niet inzitten.

13 DOS Kampen
Het einde van de Kamper derby in de Hoofdklasse? Ik denk van wel. Men komt kwaliteit tekort. De trainers zijn top maar met het huidige elftal heb je in de hoofdklasse weinig te zoeken. Dos wil versterkingen gaan halen, niet in de winterstop zoals aangekondigd maar aan het einde van het seizoen.
Ik hoop dat men dan Oghuzan Türk weet over te halen om bij Dos te komen ballen. (nu het 2e van Heerenveen)
En Ozturk mag van mij per direct een basisplaats krijgen. Valk ziet nog mogelijkheden en heeft dan ook bijgetekend samen met zijn compaan. Ook spreekt men inmiddels over beloningen, daarvoor is een commissie ingesteld.
Mocht het op de laatste speeldag aankomen dan blijft Dos erin. Men moet dan spelen tegen go-ahead en wat er dan gaat gebeuren als zij veilig zijn laat zich raden.

14 Oranje Nassau Ken de ploeg nauwelijks, laat ik het erop houden dat men kwaliteit tekort komt. Speelt overigens verzorgd voetbal.
pi_45309743
Leuk gedaan Georg.

Ik kan me deels vinden in de analyse over seizoenshelft 1 van Excelsior. Looms moest het de eerste seizoenshelft vaak alleen doen. Dat kwam doordat Hoekstra, een sleutelspeler, door een blessure amper heeft gespeeld en omdat veel andere sterkhouders het lieten afweten. Scheppink heeft dit seizoen nog niet zijn normale niveau gehaald en dat kan van velen gezegd worden. Het combinatievoetbal dat Excelsior kan spelen, er is genoeg kwaliteit om bij de bovensten mee te doen (ben ik van overtuigd), werd amper gespeeld. Te vaak koos men voor de voorspelbare lange bal en dan lijkt en is het team al snel afhankelijk van Looms.
That's all folks!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:24:40 #183
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45311454
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
8 Harkemase Boys
Het Korbach effect lijkt nog niet te werken. De eerste wedstrijd werd gewonnen van Go-Ahead daarna volgde nederlaag op nederlaag. De ploeg mist Jongsma nog meer dan dat ik verwacht had. Herder lijkt het tot op heden niet waar te kunnen maken op die positie. Korbach krijgt hun wel aan het voetballen maar een top 5 plaats kan men vergeten. Jammer dat er geen enkele speler uit de eigen jeugd in speelt. Waar of niet: het gerucht gaat dat sponsors dat niet willen. Een club met een smalle selectie die met versterkingen bezig is.
Ik haak hier even op in, Harkemase Boys zou wel met jeugd willne voetballen maar er zijn gewoon geen voetballers in de omgeving.
Je hebt Drachtster boys in de omgeving en elk klein dorpje heeft ook z'n eigen voetbalclub.
Ze zijn wel aan het scouten maar er zijn gewoon te weinig voetballers in de omgeving.
Harkema is maar een klein dorpje.
pi_45316150
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:24 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik haak hier even op in, Harkemase Boys zou wel met jeugd willne voetballen maar er zijn gewoon geen voetballers in de omgeving.
Je hebt Drachtster boys in de omgeving en elk klein dorpje heeft ook z'n eigen voetbalclub.
Ze zijn wel aan het scouten maar er zijn gewoon te weinig voetballers in de omgeving.
Harkema is maar een klein dorpje.
In de jaren zeventig (toen ik nog niet bestond ) had Harkema bijna alleen maar eigen jeugd rondlopen. Het kan dus wel en dat is een kwestie van beleid. Natuurlijk heeft Harkema iets van 1500 inwoners (correct me if i'm wrong) dus 11 jongens uit Harkema lukt niet, maar helemaal niemand is dan weer het andere uiterste.
pi_45316447
Ik heb vandaag Flevo Boys zien voetballen tegen Nunspeet. Geen bijzonder elftal verre van dat.
Natuurlijk is Pascal Cohen wel een topper. Alleen hij heeft geen goede spelers om zich heen, die hem bedienen.
Wedstrijd werd trouwens bij 2-0 voor Nunspeet gestaakt wegens een massale vechtpartij tussen spelers, en de bank en aanhang. En dat tijdens een oefenpotje.
pi_45316857
De post waar Grimm op reageert is niet die van mij, maar m'n naam staat er wel boven. Vreemd.

dat jullie het even weten
That's all folks!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:51:23 #187
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45318820
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
De post waar Grimm op reageert is niet die van mij, maar m'n naam staat er wel boven. Vreemd.

dat jullie het even weten
Hehe een trucje
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:56:32 #188
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45319006
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:32 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

In de jaren zeventig (toen ik nog niet bestond ) had Harkema bijna alleen maar eigen jeugd rondlopen. Het kan dus wel en dat is een kwestie van beleid. Natuurlijk heeft Harkema iets van 1500 inwoners (correct me if i'm wrong) dus 11 jongens uit Harkema lukt niet, maar helemaal niemand is dan weer het andere uiterste.
Vreemd dat Harkemase boys sinds 1997 hoofdklasse speelt dan?
Drachster boys heeft het wel geprobeerd met jongen uit de eigen jeugd, maar die bleken het nivo niet aan te kunnen.
Terwijl Drachten een dorp is met 60 tot 70 000 inwoners (dacht ik).
Hoe wil jij dan 2 of 3 spelers uit 1500 inwoners vinden?
Een goede hoofdklasse voetballer is moeilijk te vinden.
pi_45319206
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:56 schreef Grimm het volgende:

[..]

Vreemd dat Harkemase boys sinds 1997 hoofdklasse speelt dan?
In de jaren 70 speelden ze eerste klasse dat was toen het hoogste. In een lichting hoeft maar 1 witte raaf te zitten. Ik snap overigens heel goed wat je bedoelt, zolang de jeugd van de HB hoofdklasse speelt (wat helemaal niet slecht is voor zo'n dorp) wordt de overgang wel erg groot. Als ik hoor dat Korbach nauwelijks spelers op de bank heeft zitten dan denk ik: geef die jeugd een kans al is het er maar 1.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:15:16 #190
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45319704
http://www.harkemaseboys.nl/pages/pagina.aspx?p=26&sp=0

Er is wel een plan, en ze zijn ook wel aan het scouten maar clubs zoals Heerenveen, Groningen, Veendam, Cambuur moeten allemaal uit dezelfde vijver vissen.
En d'r hoeft maar eentje bij te zitten en dan klopt Heerenveen of groningen al aan de deur.
pi_45323758
SC Genemuiden nog altijd zo'n stelletje schoppers? Viel me bij WHC overigens ook al op, dat waren ook een stelletje viezeriken. Spelen er meer ploegen zo in C?

Excelsior '31 was destijds wel een team dat wilde voetballen. De andere ontmoetingen met teams uit C gaven altijd het beeld van kwalitatief beperkte schopteams. Maar kan dus zijn dat dit typisch is voor Genemuiden en WHC.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:17:29 #192
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45324125
Genemuiden was of is toch altijd zo'n rijke club?
pi_45327436
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef Grimm het volgende:
Genemuiden was of is toch altijd zo'n rijke club?
Nee bijv Be Quick, HHC en Harkema zijn veel rijker. Bij Genemuiden speelt veel eigen jeugd.

@ methodmich WHC vind ik geen schopploeg. Dan is Genemuiden toch echt andere koek, die zoeken naar incidenten. Vraag maar aan Anton Jongsma, nu FC Zwolle, eerst Harkemase Boys. Bij Go-Ahead lopen ook brekers rond. Je kunt er op afgeven maar je komt er vaak een heel eind mee.
Heel typerend vind ik het schoppen niet voor C, HB, Be Quick, ACV, HHC etc. zijn voetballende ploegen. Al wordt er in C vaak wat fysieker gespeeld dan in B en A.
pi_45335756
Enkele oefenwedstrijden van ploegen uit C:

Elburger SC - Urk 1-2
Excelsior 31 - CSV Apeldoorn 2-1
Nunspeet - Flevo Boys 2-0
ONS - VVOG 0-0
OZC Ommen - Go Ahead Kampen 1-3
ONT (Opeinde Friesland) - Dos Kampen 0-4
ACV - SJS Stadskanaal 3-0

Verder las ik dat Josja Bolks na dit seizoen weggaat bij WHC. Altijd 1 van de betere spitsen geweest van de Hoofdklasse.
pi_45336335
Josja Bolks heeft met 1 doelpunt dit seizoen natuurlijk niet veel laten zien voor een spits, al is hij natuurlijk lang geblesseerd geweest en dat heeft tijd nodig. Ben benieuwd naar welke club hij gaat, terug naar Nunspeet? En wie wordt zijn opvolger?

Van twee mensen die Go-Ahead hebben zien oefenen begreep ik dat het echt beschamend was. Met rust 1-0 achter tegen een tweede klasser. Zandbergen kwam erin na rust, die legde er twee in (1 penalty) en vervolgens werd het door Van Hierden (ook een penalty) 3-1.
pi_45342895
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:08 schreef GeorgKacher het volgende:
Ben benieuwd naar welke club hij gaat, terug naar Nunspeet? En wie wordt zijn opvolger?
Zou wel leuk zijn, maar ik denk het niet. Denk eerder terug naar Flevo Boys of Olympia'28. Toen hij nog bij ons speelde stond hij in de belangstelling van verschillende BVO's. Dat zal inmiddels wel niet meer het geval zijn.
WHC kennende zullen ze er wel een goede aanvaller voor terug halen, hoewel Kanyike natuurlijk ook weer terug is in Wezep.
pi_45346922
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 21:48 schreef GeorgKacher het volgende:

@ methodmich WHC vind ik geen schopploeg. Dan is Genemuiden toch echt andere koek, die zoeken naar incidenten. Vraag maar aan Anton Jongsma, nu FC Zwolle, eerst Harkemase Boys. Bij Go-Ahead lopen ook brekers rond. Je kunt er op afgeven maar je komt er vaak een heel eind mee.
Heel typerend vind ik het schoppen niet voor C, HB, Be Quick, ACV, HHC etc. zijn voetballende ploegen. Al wordt er in C vaak wat fysieker gespeeld dan in B en A.
Dan zal WHC wel een incident zijn geweest. In de halve finale van de beker vorig seizoen liepen ze alleen maar te schoppen, vandaar.

Genemuiden was ook vooral erg dom toen in de Supercup. Natrappen op de zijlijn voor de neus van de grensrechter, enzovoort.
www.thuisuiteten.nl
pi_45441366
Leuk artikel uit de Stentor:

Bolks op zoek naar nieuwe lies en club
door HERMAN NIJMAN

WEZEP - Lovend zijn de woorden van trainer Bert Ebbens van WHC over Josja Bolks, zijn puntspeler. ‘Als hij superfit is, is hij de beste spits in de hoofdklasse C.’ Maar Bolks is verre van superfit en daarom is zijn vijfde seizoen in Wezep tevens het laatste.
In het bekeronderonsje tegen vierdeklasser SVV’56 - het wordt probleemloos 2-0 - kan Bolks in het laatste half uur meedoen. Een zeldzaam feit in dit seizoen. Bolks (29) maakte doelpunten in het KNVB-bekerduel tegen Gemert (2-0) en de eerste competitiewedstrijd tegen Be Quick’28 (2-2). Alleen, de fitte man werd snel weer een balende sukkelaar, staande achter de afrastering. ‘Ik ben al in alle supermarkten geweest, maar nergens kun je nieuwe liezen kopen. Daar had ik er graag twee van gehad, want ik ben vrijwel chronisch geblesseerd’, klinkt het bedrukt.

De enorme blessuregevoeligheid van Bolks is de reden voor het aanstaande afscheid van de spits uit Wezep. Een moeilijke, maar te verdedigen beslissing in de ogen van Ebbens. ‘WHC heeft vijf spelers van buitenaf, die wat aan het team moeten toevoegen. Dat betekent ook, dat die jongens 24 van de 26 competitiewedstrijden moeten kunnen spelen. Een seizoen geleden stonden we voor dezelfde keuze, was Bolks ook niet helemaal fit. We hielden destijds vast aan hem, als een ingecalculeerd bedrijfsrisico. Nu is de beslissing anders uitgevallen.’

Geschrokken is Bolks niet van het besluit. ‘Het is niet rauw op mijn dak gevallen. Als ik niet fit ben, heb je niks aan me. Ik kan de club niks verwijten, heb altijd het vertrouwen gekregen. WHC is ook één van de mooiste clubs in de regio, het is geweldig om er te spelen. Maar ja, dan moet je wel fit zijn.’

‘De komende tijd wil ik gebruiken om na te denken’, mijmert Bolks. ‘Als ik helemaal fit word én blijf, kan ik misschien nog een tijdje in de hoofdklasse spelen. Bij Olympia’28 liggen mijn roots, maar misschien ben ik straks wel helemaal uitgespeeld. Alhoewel, ik ben 29 jaar, dat is toch nog wel jong.’

Ebbens geeft de spits in de bekerpot een kans om ritme op te doen. ‘Ik hoop dat we straks enorm balen van de beslissing die we nu hebben genomen’, zegt de trainer. ‘Dat zou namelijk betekenen dat we met Bolks een geweldige tweede competitiehelft hebben gespeeld.’

Beker Oost, vierde ronde: WHC - SVV’56 2-0 (2-0). 20. Jochem de Weerdt 1-0, 28. Stephan Rahantoknam 2-0. (WHC in achtste finale tegen winnaar WVF-Terborg).
pi_45513405
morgen de uitgestelde topper HHC - Excesior31

biede clubs zijn er voor om de wedstrijd (opnieuw) te verzetten. Excelsior vanwege de nog steeds geldende schorsing van looms en HHC vanwege de vele geblesseerden die het team heeft.

Morgen om 9:30 wordt bekend of de wedstrijden in de hoofdklasses door zullen gaan ivm de velden.
pi_45525697
Ik ben benieuwd of het door gaat, hangt van deze nacht af. De kans op een afgelasting bij ons is altijd groot normaalgesproken.
That's all folks!
pi_45527618
hat gaat door!
de wedstrijd Excelsior 31 - HHC Hardenberg

maar door de middagtijd en druk winterprogramma gaat er maar een gering aantal supporters mee, ook ik zal niet aanwezig kunnen zijn (zit nog onder de antibiotica )

[ Bericht 9% gewijzigd door ILCILA op 20-01-2007 10:20:37 ]
pi_45529098
Opvallend, de andere drie potjes in C zijn wel afgelast zag ik.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:05:47 #203
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45529341
Harkemase boys word altijd afgelast in de maanden december, januarie, februarie
pi_45531462
Bij ons normaalgesproken ook. Gezien het pokkeweer, en vele gevallen water verbaast het me enorm dat het doorgaat.

Jammer ILCILA dat je niet komt, wel verstandig. Doe het rustig aan.
That's all folks!
pi_45531871
En het is alsnog afgelast. Verstandig!
That's all folks!
pi_45533901
Erwin Looms bromde anders wel, volgens VoZ.

Maar goed, het was ook geen weer de laatste dagen.
www.thuisuiteten.nl
pi_45550419
Ik lees het nu ook. Om 9.00 uur is het veld goedgekeurd, maar daarna viel er erg veel. Dus ik kan de beslissing best begrijpen. Ik snap wel dat Excelsior het duel graag had gespeeld.
That's all folks!
  zondag 21 januari 2007 @ 16:33:04 #208
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45563229
Wat een zooi, een uur voor niets in de auto gezeten.
Aandachtsgeile scheids ofzo.
pi_45565187
Oi, dat is klote Pfaf.
That's all folks!
  maandag 22 januari 2007 @ 09:48:09 #210
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45571444
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Oi, dat is klote Pfaf.
Ja, en we waren zeker niet de enige.
Het vervelendste was nog dat ik de volgende keer natuurlijk niet meer kan zien, omdat ik dan weer zelf moet voetballen.
pi_45574930
Mits ze er weer een avondwedstrijd van maken, wat in eerste instantie de bedoeling was.
That's all folks!
pi_45732660
Excelsior heeft met 4-2 verloren van ONS. Ik zag een keer een tussenstand van 3-0, dus het zal een kansloze partij zijn geweest.

De rest is afgelast.
That's all folks!
pi_45732780
Zonde zeg, daar gaat de kans om aan te haken!

Weet je al goalgetters?
www.thuisuiteten.nl
pi_45732865
Nee, verdere info heb ik nog niet.

Verder kijk ik er niet zo van op, het is niet het jaar van Excelsior.
That's all folks!
pi_45733002
Ah, gevonden.

1-0 Johnny de Jonge 2-0 Sandor van der Heide 3-0 Ton Haarman 3-1 en 3-2 Peter Scheppink 4-2 Ton Haarman

E'31 nu 9 punten achter op HHC, ONS kan op 6 punten van HHC komen.
www.thuisuiteten.nl
pi_45733110
Haarman dus in eigen goal en Scheppink zal wel naar het front zijn gestuurd.
That's all folks!
pi_45733255
Haarman eigen goal??? Scheppink heeft er 2 gemaakt!
www.thuisuiteten.nl
pi_45734064
Dan heb je het niet goed overgenomen.
That's all folks!
pi_45734115
Er staat toch echt 3-1 en 3-2 Scheppink. Maar misschien zit VoZ er naast dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_45734178
Ik kijk verkeerd, excuses.
That's all folks!
pi_45854796
Genemuiden Zaterdag naar Dos Kampen.
Verliezen ze dan is er geen kans meer op een 2e of 3e plek.

Vaduz leuk dat je er weeer bent.
pi_45855389
Dank je hayder.

Excelsior moet zaterdag de punten halen bij Berkum. Anders zakken ze te ver weg.
That's all folks!
pi_45875250
Leuke pot a.s. zaterdag Dos-Genemuiden, ik kan helaas alleen de tweede helft zien. Voor zowel Dos als Genemuiden een belangrijke pot. Kon weleens een heet potje worden.
Zandbergen (Go Ahead) gaat niet naar een andere amateurclub die wel betaald, WHC heeft bot gevangen. Hij wil alleen naar een BVO vertrekken.
pi_45919563
Roberto Zimmerman van WKE en de Kameroener Emanuel "Bobo" Mbuma gaan per direct naar Harkemase Boys.
www.thuisuiteten.nl
pi_45940128
Mijn voorspellingen:
03/02 WHC - ACV 1-2
03/02 HHC Hardenberg - Go Ahead Kampen 3-1
03/02 Urk - Be Quick '28 1-2
03/02 Oranje Nassau G - Flevo Boys 1-1
03/02 DOS Kampen - Genemuiden SC 1-3
03/02 ONS Sneek - Harkemase Boys 3-2
03/02 Berkum - Excelsior '31 0-3
pi_45944629
Dos slechter dan slecht vandaag, heb alleen de tweede helft gezien. Met 11 man tegen 9 man van Genemuiden en dan alle kansen die je krijgt (en dat waren er niet veel) missen.
pi_45949580
Excelsior kwam dus niet verder dan een 2-2 tegen Berkum. FF snel de highlights:

Na 6 minuten was het einde wedstrijd voor scheidsrechter De Rond. Na half uur werd de wedstrijd hervat. Sander ter Harmsel opende verdiend de score. Van der Meulen maakte gelijk na een onoplettendheid achterin bij Excelsior. Hoekstra miste een strafschop nadat hij tijdens het schieten tegen een zweepslag aanliep (geblesseerd het veld af). Scheppink kopte tegen het einde van de wedstrijd de 1-2 uit een corner binnen. Daarna kansen aan beide kanten, de beste voor Berkum. Erwin van Leur maakte gelijk. Berkum-speler Meijntjes kreeg z'n tweede geel na doorlopen op de keeper. Stand veranderde niet meer.
That's all folks!
pi_45964075
HHC wint (geflateerd) met 4-1

HHC vlamde eigenlijk alleen de eerste 10 minuten van de wedstrijd tegen Go Ahead Kampen. Met onder meer een aantal goede reddingen van de keeper van het uitspelende team en een schot op de lat was het een wonder dat HHC de voorsprong van 1-0 binnen de eerste 10 minuten niet verder uitbreide. Na de eerste 10 minuten zakte HHC in, liet het voetballen aan Go Ahead en creëerde geen kansen meer. Na een knullige skrimmisch voor het doel tikte Go Ahead de gelijkmaker erin. Ook de rest van de eerste helft speelde HHC slecht voetbal, combineerden niet en speelden puur de lange bal naar voren. Ze kwamen de eerste helft dan ook niet meer tot scoren.

Hierna moest ik zelf met mijn team weg maar volgens bezoekers en smsjes die ik onderweg naar de wedstrijd kreeg was het voetbal de tweede helft niet veel beter maar scoorden ze wel. Met de gelijkspelen van de concurentie breid HHC nu zijn koppositie verder uit.
pi_45974444
Ton Haarman van ONS Sneek speelt volgend seizoen voor Flevo Boys.
www.thuisuiteten.nl
pi_45999404
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ton Haarman van ONS Sneek speelt volgend seizoen voor Flevo Boys.
Dat was te verwachten, wil niet met Dos in de eerste klasse voetballen Had Dos er beter voorgestaan dan was hij waarschijnlijk naar Dos gegaan.

Weet iemand hier trouwens hoeveel spelers er bij Harkemase Boys weggaan? Ik hoor geruchten van 9 a 11 man......
pi_46075727
Ter vervanging van Josja Bolks, komt John Stegeman over van Cambuur naar WHC Wezep. Alweer een in het oog springende aankoop dus. Hoewel hij in 33 competitieduels afgelopen 2 jaar, maar 2 keer scoorde voor Cambuur.
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=635cc7
pi_46075839
Aha, ik ben nooit zo onder de indruk geweest van Stegeman, maar daar past hij denk ik wel.
That's all folks!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:56:34 #233
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46166430
Vanmiddag naar hark.boys tegen HHC
pi_46166609
Oke.

ACV - Excelsior'31 gaat ook gewoon door lees ik.
That's all folks!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:36:01 #235
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46180723
HHC was een stuk beter dan Hark.boys, de 1-0 was schitterend.
Maar het was ook vooral dat hark.boys zo slecht was dat de uitslag zo groot was.
pi_46180867
Nou, 0-5 zijn toch klinkende cijfers. Op naar de titel zou je zeggen.

De mannen van Vaduz hebben het dit seizoen ook niet, nu weer met 1-0 van ACV verloren diep in blessuretijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_46206975
Dos heeft gisteren geweldig gestunt tegen Be Quick. Alleen ONS zal HHC nog kunnen (gaan) volgen, Be Quick is toch te wisselvallig. Als je de beelden bij TV Oost zag dan denk je toch: hoe weinig supporters kan een club hebben. Het meeste geld, individueel de beste spelers, de meest aansprekende trainer (qua naam in elk geval) en dan nog staat er geen kip langs de lijn.( I.v.m. afstuderen heb ik het gisteren moeten doen met de beelden van TV Oost, was er zelf helaas niet bij.)
pi_46210326
Excelsior maakte de kansen niet af en kregen het deksel op de neus, het gaat niet zo best dit seizoen.
That's all folks!
  zondag 11 februari 2007 @ 17:45:13 #239
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46210472
In Hardenberg kan het niet meer mis gaan.
5-0 is echt super, en Michel Jansen was van te voren nog vrij bezorgd.
pi_46213225
Het rommelt volgens mij ook flink bij Harkema, zal nu niet minder worden. Grote klasse van HHC.
That's all folks!
pi_46229255
Met de gelden die HHC heeft en de spelers waarmee het nu rondloopt zal het de komende jaren in de top van de hoofdklasse moeten kunnen meedraaien. De 5-0 overwinning op harkema was zeker weer geen uitzondering maar gewoon een teken dat HHC op dit moment stabiel draait en goed de winter is uitgekomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 februari 2007 @ 10:33:15 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46230959
quote:
Op maandag 12 februari 2007 08:23 schreef ILCILA het volgende:
Met de gelden die HHC heeft en de spelers waarmee het nu rondloopt zal het de komende jaren in de top van de hoofdklasse moeten kunnen meedraaien. De 5-0 overwinning op harkema was zeker weer geen uitzondering maar gewoon een teken dat HHC op dit moment stabiel draait en goed de winter is uitgekomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat tegen die tijd er al een promotie degradatie regeling tussen de hoofdklasses en profklasses zit.
  maandag 12 februari 2007 @ 11:31:52 #243
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46232250
quote:
HHC heeft zo dik gewonnne omdat Harkema zo slecht was, de balen werden 80 minuten lang naar voren geknald, en dan is het makkelijk voetballen voor HHC, met vooral zo'n voetballer als tieltjes en kroeze d'r bij
  maandag 12 februari 2007 @ 11:36:54 #244
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46232414
quote:
SPOILER
Dat in die spoiler zou best tof zijn. Zaterdag nog op het complex geweest bij HHC maar ziet er goed uit
pi_46236209
Zou best kunnen ILCILA, hier zit het qua gelden ook wel goed, maar is men huiverig voor deze zaken. (hoe verrassend)
That's all folks!
pi_46249702
Topscorers:

1. Kenny Kroeze (HHC Hardenberg) 14
2. Yves Heskamp (Be Quick '28) 13
2. Martijn Jansen (SC Genemuiden) 13
4. Martin Bloem (ACV) 12
5.Ton Haarman (ONS Sneek) 10
5. Erwin Looms (Excelsior '31) 10

[ Bericht 11% gewijzigd door -Vaduz- op 12-02-2007 20:17:57 ]
That's all folks!
pi_46395702
Vanmiddag dan eindelijk de inhaalwedstrijd Excelsior'31 - HHC Hardenberg. En ik kan kijken ook nog eens.

Van de week een stuk in de krant over Excelsior, of er sprake van een crisis is. Looms en Leurink vertelden beiden dat er niets aan de hand is en dat deze selectie om de plekken 2 tot 6 speelt. (Wel is 1 punt uit drie wedstrijden te mager) Dat er niet meer van deze ploeg verwacht mag worden, met de afwezigheid van Hoekstra en J. Beltman. De achterban wil meer, maar dat is niet reeel volgens de heren. Eens in de paar jaar pieken is wel mogelijk, dan moet veel meezitten.
That's all folks!
pi_46404837
En verrassend gewonnen ook nog.

Het was echt een wedstrijd op zich vanmiddag. De inzet was er wel, maar het niveau was niet best. HHC liet bij vlagen liet zien waarom ze bovenaan staan. Maar die momenten waren schaars. De razendsnelle Kenny Kroeze werd vaak gezocht met de lange bal, z'n voorzetten waren ook gevaarlijk. Excelsior speelde veel diep op Looms, om vervolgens aan te sluiten. Het aanvallende voetbal van twee jaar geleden zie ik nog maar amper. De realiteit helaas.

Na goed een kwartier opende Looms de score, na het verkeerd taxeren van de bal van de rechtsback profiteerde Dijk. Hij zette strak voor, Looms hoefde er alleen nog maar tegenaan te lopen. Een kwartiertje later was het weer gelijk. Kroeze kon ongehinderd aanleggen op de rand van de zestien meter en kende geen genade. Beide ploegen raakten ook nog een keer de paal.

De tweede helft was minder leuk om te zien, er ging veel mis en er waren weinig kansen. HHC leek rond de 70ste minuut genoegen te nemen met een punt en nam zichtbaar wat gas terug. Excelsior probeerde nog wel, maar het leverde maar bitter weinig op. Op de winnende goal na. Een rare inswinger van Luby kwam pardoes voor de voeten van Dangremond die doeltreffend uithaalde. 2-1. Vervolgens probeerde HHC het nog wel, maar topkansen kwamen er niet meer om de tweede nederlaag van het seizoen te voorkomen.

De wedstrijd had eigenlijk gelijk moeten eindigen, maar HHC mag zichzelf verwijten dat het Excelsior nog speelruimte gaf om iets uit te richten.
That's all folks!
pi_46416990
Ik was er zelf niet bij vandaag, maar van iemand die er bij was geweest aan HHC kant moet het van HHC uit niet veel voorgesteld hebben. vandaar uit concluderende wens ik u alleen 1 fijne nacht
  zondag 18 februari 2007 @ 11:17:03 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46419723
Net gezien op TV Oost. Veel kansen aan beide kanten, en een erg lullige 2-1.
pi_46421911
Dat zag ik ook pas op tv, Doornbos zit er allesbehalve goed bij. Wel leuk die oranje sjaaltjes bij de HHC aanhang, erg herkenbaar. Wel duur puntverlies.
That's all folks!
pi_46430187
Kenny Kroeze wordt gelinkt aan IJsselmeervogels, zoals wel meer spelers. Iemand een idee hoe serieus dat is?
www.thuisuiteten.nl
pi_46432872
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:31 schreef methodmich het volgende:
Kenny Kroeze wordt gelinkt aan IJsselmeervogels, zoals wel meer spelers. Iemand een idee hoe serieus dat is?
Denk dat het niet gaat gebeuren, aanvallers hebben we genoeg. Of is het een middenvelder?

[ Bericht 4% gewijzigd door F1Bas op 18-02-2007 19:59:51 ]
pi_46434469
Net met de aanvoerder van HHC gesproken.... en het was erg mager, maar wel een lullige 2-1.
Desalniettemin.... 3 dure punten laten liggen
pi_46438408
Ah, met Kocks dus. Wat een goede trap heeft die jongen.

Kroeze naar IJsselmeervogels kan ik me niet voorstellen. Die heeft het enorm naar z'n zin in Hardenberg. Ik denk dat Kroeze makkelijk meekan in de Jupiler League eigenlijk.
That's all folks!
pi_46460399
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:57 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Denk dat het niet gaat gebeuren, aanvallers hebben we genoeg. Of is het een middenvelder?
Linkerflankspeler als ik het wel heb. Maar goed, er gaan erg veel geruchten momenteel.

Hoe staat het met de topscorers in C momenteel Vaduz?
www.thuisuiteten.nl
pi_46460630
Hij speelt op de linksbuitenplek, is razendsnel, heeft een goede voorzet en een goed schot. Hij zou makkelijk meekunnen in de Jupiler League eigenlijk. Maar daar liggen z'n ambities niet echt als ik het me goed herinner.

Topscorers na dit weekend:

1. Kenny Kroeze (HHC Hardenberg) 15 (+1)
2. Martijn Jansen (SC Genemuiden) 14 (+1)
3. Yves Heskamp (Be Quick’28) 13
4. Martin Bloem (ACV) 12
5. Erwin Looms (Excelsior’31) 11 (+1)
6. Ton Haarman (ONS Sneek) 11 (+1)
That's all folks!
pi_46463085
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij speelt op de linksbuitenplek, is razendsnel, heeft een goede voorzet en een goed schot. Hij zou makkelijk meekunnen in de Jupiler League eigenlijk. Maar daar liggen z'n ambities niet echt als ik het me goed herinner.
Dan komt hij zeker niet naar ons, voor op links hebben we zo goed als zeker al 2 spelers.
pi_46470950
Tony Alberda gaat naar ONS. Kan een mooi koppel worden met Sandor!
pi_46471079
Aha, hij is het gedoe bij Harkema zeker zat. Hij is de club wel lang trouw gebleven.
That's all folks!
pi_46493260
En ene Mijnheer gaat van Staphorst naar Be Quick '28 zag ik. Is dat wat?
www.thuisuiteten.nl
pi_46493311
Nooit van gehoord.
That's all folks!
pi_46503239
Rob Mijnheer, was in mijn jeugdtijd daar al een talentje (zelf 5 jaar bij staphorst gevoeltbalt, kan je het je voorstellen )
pi_46510330
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
That's all folks!
pi_46516955
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
pas op heh, als je 11 bent heb je geen eigen clubkeuze
pi_46570574
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
En ene Mijnheer gaat van Staphorst naar Be Quick '28 zag ik. Is dat wat?
Dat is een goede aanvallende middenvelder, heb hem 4 of drie weken geleden gezien in een oefenwedstrijd.
Heeft hier in de regio een behoorlijke naam, ik weet dat Harkemase boys supporters hem zeer graag bij Harkema hadden gezien. Voor zover je iemand tijdens 1 wedstrijd kunt beoordelen: Snel, doelgericht en een goede techniek. In wedstrijd verslagen in De Stentor wordt hij vaak positief besproken.

Jordy Edink gaat van Go-Ahead Kampen naar Dos Kampen, dit zegt hij in een interview. Heeft nog een gesprek met de Valk&Alleman, dat lijkt slechts een formaliteit te worden.
pi_46633079
Ik ben vanmiddag niet gaan kijken, had andere plannen. Wat ik uit het verslag opmaak is dat Excelsior ongemotiveerd voetbalde tegen een Flevo Boys dat zich ingroef. Looms miste een hoop goede mogelijkheden en Flevo Boys scoorde twee keer, 1 vanuit een standaardsituatie, verder door een van richting veranderd schot. 0-2 verlies dus.
That's all folks!
pi_46686125
Zaterdag was ik ziek, heb dus geen voetbal gezien. Het gerucht gaat dat Opdam (go-ahead) volgend seizoen bij Berkum speelt.
pi_46872061
Be Quick 28 - HHC Hardenberg

De broertjes buitenhuis

# De confrontatie tussen de topscoorders Yves Heskamp en Kenny Kroeze
# De confrontatie tussen de gebroeders Stefan en Floris Buitenhuis
# De confrontatie tussen kilometervreters Eric Jan Lijzen en Gerard Kocks
# De confrontatie tussen de grillige buitenspelers Gerben Tieltjes en Marino Promes

Kortom het wordt leuk vanmiddag in Zwolle tussen de nummer 1 en 3 van de competitie...
pi_46971896
Voor HHC ging het uitstekend dus. Jullie komen steeds dichterbij!

In de Tubantia flink veel aandacht voor Looms. Hij nadert de 250 doelpunten op hoofdklasseniveau. De teller staat nu op 244. (in 11 seizoenen)

Hij houdt zelf veel statistieken bij in een schriftje.

Z'n erelijst: 1 keer kampioen eerste klasse, 6 keer kampioen hoofdklasse, 2 keer algemeen zondagkampioen, en een keer landskampioen bij de amateurs.

Hij scoode hij 50% met z'n rechterbeen, 20 procent met links en 30 procent met het hoofd.
That's all folks!
pi_46984177
haha dat zijn wel leuke dingen om te lezen, nooit op eerste divisie niveau gevoetbald dan?
pi_46984420
Hij heeft het drie keer geprobeerd. (Go Ahead, Nordhorn, Heracles)
That's all folks!
pi_47135199
Een slechte pot van zowel Excelsior als Harkema. Leek 0-0 te worden, maar in minuut 86 ging invalkeeper Calkhoven (Vicente ging even knock-out na een harde charge) gruwelijk de fout in, hij liet de bal uit z'n handen glippen, Zimmerman kon intikken.
That's all folks!
pi_47147215
zonde is dat, wij zagen gisteren WHC vroeg op voorsprong komen en zagen de bui al hangen. HHC startte de wedstrijd slecht combinerend en passes kwamen vaak niet aan. Na de 20e minuut werd het al snel beter en binnen 5 minuten werd de 0-1 achterstand omgezet in een 2-1 voorsprong. Na de 3-1 was het spelletje gespeeld en kwam HHC nooit echt in gevaar....

21 april kampioensfeestje dus
pi_47158534
Vier man weg bij Excelsior '31 volgens VoZ.

Arjan Schooten en Erwin Leurink stoppen, Martijn Beltman en Hubert Dijk gaan weg naar een onbekende club. Weet jij er meer van Vaduz?
www.thuisuiteten.nl
pi_47160280
Ik weet er niet alles van, wel iets.

Goed dat Leurink stopt (loopt duidelijk op z'n laatste benen), dat Beltman vertrekt (zit te lang bij Excelsior, na twee periodes is het mooi geweest), Dijk ben ik ook niet rouwig om (vaak net niet met hem, geen absololute meerwaarde gebleken). Bij Schooten ligt het anders, hij twijfelt of hij doorgaat in Excelsior 1. Er gaan geruchten dat de 'eigen' jeugdspelers de kritiek van de ervaren jongens een beetje zat zijn (kan ook aan de spelers zelf liggen, omdat ze dit niet duidelijk aangeven), de sfeer is even niet zo goed in de selectie. Of het bij Schooten zo zit weet ik niet, hij kan ook wel voor z'n studie kiezen. Tevens zou Hans Baan er een jaartje tussenuit gaan om een huis te bouwen.

Sepp lijkt misschien te komen, de trainer enkele bestuursleden zijn al bij SC Enschede gespot. Hij heeft er zelf ook wel oren naar.

Fris bloed is in ieder geval heel erg gewenst.
That's all folks!
pi_47189953
Go ahead heeft mazzel gehad afgelopen zaterdag, Da Silva stond volgens Schuurman (trainer go-ahead) 20 meter buitenspel. Tja, als je eigen trainer dat zegt dan zal dat wel zo zijn geweest
Niettemin is Go-Ahead een zuivere penalty onthouden. Go-Ahead moet wel oppassen dat het niet Genemuiden 2 wordt, het was schoppen, irriteren en provoceren wat de klok sloeg.

Dos heeft zaterdag de eerste thuisoverwinnning behaald. Het zal waarschijnlijk niet mogen baten, ik zie ze rechtstreeks degraderen. Van Marle was als zovaak de grote man, die jongen is net 18 geworden en zal dus wel naar een BVO gaan. Dos gaat trouwens betalen, dat is onlangs op een speciaal daarvoor gehouden ledenvergadering besloten. Het roer gaat dus om. Vermoedelijk te laat maar beter laat dan nooit.
pi_47190263
Aha, zonder betalen kun je ook (bijna) geen rol meer spelen op het hoogste niveau. Kies je ervoor om niet te betalen dan moet je de consequenties dragen.
That's all folks!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:01:48 #279
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_47219792
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef GeorgKacher het volgende:
Go ahead heeft mazzel gehad afgelopen zaterdag, Da Silva stond volgens Schuurman (trainer go-ahead) 20 meter buitenspel. Tja, als je eigen trainer dat zegt dan zal dat wel zo zijn geweest
Niettemin is Go-Ahead een zuivere penalty onthouden. Go-Ahead moet wel oppassen dat het niet Genemuiden 2 wordt, het was schoppen, irriteren en provoceren wat de klok sloeg.

Dos heeft zaterdag de eerste thuisoverwinnning behaald. Het zal waarschijnlijk niet mogen baten, ik zie ze rechtstreeks degraderen. Van Marle was als zovaak de grote man, die jongen is net 18 geworden en zal dus wel naar een BVO gaan. Dos gaat trouwens betalen, dat is onlangs op een speciaal daarvoor gehouden ledenvergadering besloten. Het roer gaat dus om. Vermoedelijk te laat maar beter laat dan nooit.
Was de vorige club van Da Silva toevallig Rijssen?
- verwijderd door admin -
pi_47223781
Nee, je doelt denk ik op een speler (vluchteling) die van Rijssen Vooruit naar PH Almelo is gegaan. Ik kom niet op z'n naam.
That's all folks!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:10:54 #281
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_47223931
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, je doelt denk ik op een speler (vluchteling) die van Rijssen Vooruit naar PH Almelo is gegaan. Ik kom niet op z'n naam.
Jah klopt helemaal. Ze hadden toen twee vluchtelingen in de spits. Drama voor mij. Werd helemaal zoek gespeeld die dag. Zegt ook wel wat over mijn niveau
pi_47223974
Haha, leuk verhaal. Ik weet niet of deze jongens nog in Nederland bivakkeren, ze moesten dacht ik wel vertrekken.
That's all folks!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:47:01 #283
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_47225184
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, leuk verhaal. Ik weet niet of deze jongens nog in Nederland bivakkeren, ze moesten dacht ik wel vertrekken.
Jah toen ik er tegen speelde was het verhaal dat die Da Silva naar Go Ahead zou gaan. Kampen of Eagles is natuurlijk een behoorlijk verschil maar ach . Het werd dus PH. Volgens mij is hij ook nog lang geschorst geweest omdat hij niet mee mocht doen in een (kampioens)wedstrijd en er toch instond.
pi_47250903
Excelsior heeft zich voor komend seizoen versterkt met verdediger Coen Zwollo (27). Hij komt over van Sparta Nijkerk. Goede transfer wat mij betreft.

Schooten, M. Beltman en Hubert Dijk stoppen definitief.
That's all folks!
pi_47267930
Stoppen bij E'31 of zelfs helemaal?

Zwollo kan een mooi koppel vormen met Scheppink denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_47268119
Ja, dat blok achterin kijk ik naar uit. En stoppen is, naar wat ik heb gehoord ook echt stoppen. Maar dat ga ik nog even verifieren.
That's all folks!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:23:49 #287
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47372529
Vandaag naar Harkema tegen Dos Kampen geweest.
Een ietwat rare wedstrijd zonder echte kansen, waarbij de scheidsrechter de gevaarlijkste man was
Mijn god wat was het arbitrale trio aan het schutteren.

Is trouwens Robert Herder ooit prof geweest?
pi_47373108
Z'n profiel van VoZ:
quote:
Naam: Robert Herder
Club: Harkemase Boys
Aantal seizoenen: 2
Geboortedatum: 16 juli 1967
Leeftijd: 39 jaar
Vorige clubs: Akkrum, Blauw Wit'34, SC Heerenveen, Broekster Boys, Germanicus, ONS Sneek
Positie: middenvelder
Doelpunten: 4
Excelsior weer eens gewonnen, het was lange tijd 0-1. Op het eind zijn ze er dan nog harder overheen geknald.
That's all folks!
pi_47424060
HHC Hardenberg zonder een wedstrijd te spelen toch winnaar van deze wedstrijdronde... Concurrentie liet allemaal punten liggen... Zaterdag 21 april kampioen??
pi_47430335
Als jij het zo uitgerekend hebt za het wel kloppen.
That's all folks!
pi_47433607
wanneer de top 4 gewoon alles blijft winnen zal dit de uiteindelijke datum zijn inderdaad
pi_47446860
Dan zet ik in op eerder. Kan je lekker uitbuiken richting kampioenscompetitie.
www.thuisuiteten.nl
pi_47447347
En het ooit zo roemrijke sv Urk, lijkt af te gaan op degradatie.
pi_47449869
Het ziet er niet goed voor ze uit, al liggen ze iets achter met de gespeelde wedstrijden.
That's all folks!
pi_47482068
Kwam toch vooral omdat ze niets van buitenaf wilden halen, terwijl de lichting van nu minder is?
www.thuisuiteten.nl
pi_47482865
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Kwam toch vooral omdat ze niets van buitenaf wilden halen, terwijl de lichting van nu minder is?
Het blijft een hechte gemeenschap waar je als buitenstaander maar moeilijk inkomt dat Urk.
pi_47586773
Voor een ieder die het niet wist: het rommelt behoorlijk bij go-ahead.

1. Opdam heeft gigantisch uitgehaald in de media. (De Stentor) Zonder zelf te presteren overigens, de trainer reageerde met een geweldige jijbak. . 2. 3 jongens vertrekken naar IJVV, dat staat vast. En wellicht volgen er meer, maar dat zijn geruchten. Ook een gerucht: de onderlinge verhoudingen zijn niet geweldig. 3. Zandbergen speelt de rest van het seizoen niet meer.
pi_47586950
Toe maar, daar gaan ze zich niet meer uitredden vrees ik. Ik krijg flashbacks naar het miserabele eerste jaar sinds jaren op hoofdklasseniveau van Excelsior (paar jaar voor het kampioensjaar). De laatste wedstrijden stond er toen een veredeld jeugdelftal. Velen wilden niet meer voor Excelsior uitkomen.
That's all folks!
pi_47614090
vandaag via de mail van de supportersvereniging HHC

Kampioen?

Ja, wij weten het, het is misschien heel erg voorbarig, maar wanneer alle ballen de juiste kant op vallen kunnen we op 14 april in Sneek tegen ONS Sneek kampioen worden. Dit zal dan veel werk met zich meebrengen voor HHC Club Support. Om niet achter de feiten aan te lopen hebben we al een groot aantal bussen in optie gevraagd bij onze huisvervoerder Sickman personen vervoer. We willen iedereen de mogelijkheid geven mee te gaan en onze club te steunen. Geeft je op tijd op want ook nu is de regel weer vol is vol. Omdat we niet precies weten hoe groot de animo is verzoeken we iedereen zo snel mogelijk kenbaar te maken dat je meewilt. Eén ding is zeker, het zal in Sneek oranje zijn!! Opgeven kan via: HHC Clubsupport/bus Sneek
pi_47614192
HHC alweer gewonnen! En WHC op eigen veld onderuit tegen Oranje Nassau, opmerkelijk.
pi_47615872
Excelsior knap bij Genemuiden gewonnen, ze maken er gelukkig nog wat van.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')