Tja, wat belet je hier aan gehoor te geven:quote:Op maandag 4 september 2006 15:42 schreef hayder het volgende:
Gelukkig toch wel een topic..maar niet zo bijzoder als de vorige jaren
Dus kom op hayder! Schrijf, post foto's, geef een voorbeschouwing, wat dan ook!quote:Er waren grote plannen voor dit topic.... Helaas is het door omstandigheden lastiger te realiseren, maar de overgebleven liefhebbers van C..... Kom op, maak er nog wat van!
Lijkt mij niet. Ook de terreinknecht kan met zulke spelers kampioen worden.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Alleen de trainer zou wel eens een probleem kunnen zijn toch?
DOS is mijn favoriete ploeg, zie praktisch alle thuiswedstrijden en soms uitwedstrijden. Go Ahead kampen daar ga ik alleen bij thuiswedstrijden wel eens naar toe.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Jij hebt niet echt een favoriete ploeg waar je elke week gaat kijken Georg?
Okee. Logisch dan dat je naar Genemuiden gaat!quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:51 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
DOS is mijn favoriete ploeg, zie praktisch alle thuiswedstrijden en soms uitwedstrijden. Go Ahead kampen daar ga ik alleen bij thuiswedstrijden wel eens naar toe.
hoe heet jij in het echt..want ik ben ook gereld op het voetbalveld..wil wel weten wie jij bent.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:35 schreef gnmer het volgende:
Kom op jongens na 2 speeldagen kun je nog niet zoveel zeggen over de vorm van bepaalde ploegen. Sportclub was tegen Urk heel slim en maakte na balverlies van de tegenstander snelle goals. Maar zaterdag tegen DOS was het dramatisch. Alleen als bij DOS iemand uit de verdediging wegvalt door schorsing of blessure betwijfel ik of de bankzitters dat goed opvangen. Daar komt bij dat Genemuiden zaterdag liefst 4 verdedigende spelers op de bank had en niet 1 echte spits. En daar lag nou net het probleem.
ja maar niet de hele wedstrijd, toen ik kwam stond het 3-0 en dat was ook de ruststand.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:46 schreef HPayne het volgende:
Dos- Be Quick 0-7!!! gezien Georg??
Ik probeer de volgers hier alleen maar te prikkelen er iets van te maken. Zonder Vaduz is het helemaal doodgebloed.quote:
Nee waarom zou dat jammer zijn? De beste verdedigers zijn vertrokken naar FC Zwolle en Be Quick.quote:
Voor Harkema ook niet. Laten we wel wezen: ze missen Jongsma enorm. Vooralsnog schat ik Harkema niet hoger in dan de top van de middenmoot.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Absoluut. En 0-0 in Harkema lijkt me voor E'31 ook niet onaardig.
Klopt. Robert Herder vult dat nu in en die man is gewoon over zijn top heen. Jelmer Slager is trouwens wel een aardige aankoop. Die hadden de flevo-boys vandaag goed kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is dan wel een enorm verschil door slechts één speler! Maar goed, hij was wel dé man daar natuurlijk.
Gezellig!quote:ONS Sneek-speler geschorst na positieve test
20 oktober
ONS Sneek heeft een A-selectiespeler voor onbepaalde tijd geschorst wegens het gebruik van cannabis. Naar verluidt gaat het om Chalong de Bruin.
Na afloop van de wedstrijd Be Quick '28 - ONS Sneek op 23 september vond er een dopingcontrole plaats, waarbij naast twee Zwollenaren ook de Snekers Sandor van der Heide en Chalong de Bruin een plas moesten inleveren. In het urinemonster van een van de spelers zijn verboden stoffen aangetroffen die duiden op het gebruik van cannabis. De speler heeft het gebruik ervan inmiddels toegegeven.
Trainer Fred de Boer heeft de speler met onmiddellijke ingang geschorst voor zowel de wedstrijden als de trainingen. Het bestuur van de club heeft de schorsing bekrachtigd.
De Bruin is niet bereikbaar voor commentaar, Van der Heide heeft aangegeven dat deze zaak niet hem betreft.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:29 schreef HPayne het volgende:
Spakenburg ligt aan de rechterzijde van de Westmaat... District Oost![]()
Dat snap ikquote:
Geld doet wonderen. Zij zullen na Be Quick het hoogste budget hebben in de Hoofdklasse C. Ik schat het op ¤ 400.000, zij hebben ongeveer 150 sponsors dus dat is een reëel bedrag.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef HPayne het volgende:
Maar ik blijf me toch verbazen over die club, ze weten altijd weer aansprekende spelers te halen.
Staat ook op VI
Ik ga ook zekers kijken, ben benieuwd naar HHC, volgens trouwe Go Ahead supporters die HHC al wel hebben gezien dit seizoen, een kampioensploeg. Pakt Dos zaterdag thuis dan de eerste punten of wordt het de zoveelste af slachtpartij?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:04 schreef ILCILA het volgende:
morgen al een topper voor HHC, met veel supporters naar kampen voor een periodetitel
Gefeliciteerd! Hartstikke verdiend en die Tieljes is een topper. Vond hem de beste man op het veld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:01 schreef ILCILA het volgende:
[afbeelding]
Als het dit weer blijft, wat natuurlijk een snel en nat veld betekend kan het nog echt leuk voetbal worden vanmiddag, snel combinatievoetbal en de bal die het werk gaat doen. Tieltjes over de flanken.... het wordt geweldig....
12:30 gaan we met 2 volle! bussen en talloze auto's die kant op....
Kampen will never be the same...
Moet je nagaan als jullie echt eens iets winnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef ILCILA het volgende:
wat een feest vanmiddag, allebeide trommelstokken kappothahaha maar wat een geweldige sfeer... de hele wedstrijd niet stil geweest
![]()
Saki is van ons ole ole!!!!
had je vorig jaar bij finale protos weering zaalvoetbal moeten zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Moet je nagaan als jullie echt eens iets winnen
Tja wat moet Dos anders dan versterkingen halen in de winterstop? De beste spelers uit de eigen jeugd zijn vertrokken. (Dorgelo, Rotman, Türk enzovoorts) en in de jeugd loopt op dit moment blijkbaar niet veel kwaliteit rond. Wel talenten maar die zijn niet constant genoeg, kun je ook niet van 17 jarigen verwachten. Achterin spelen nu 3 spelers die vorig jaar in het tweede speelden die gezien de hoeveelheid tegendoelpunten geen versterkingen zijn. (Ligt overigens ook aan het middenveld) De spelers die zijn gekomen zijn op zyiech na niet hoofdklasse waardig.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:40 schreef HPayne het volgende:
Tja willen ze in de Hoofklasse blijven dit jaar zullen ze toch wat moeten.
Gezien de grote nederlagen zijn ze niet echt goed bezig.
Maarja dan is de vraag moet dit met spelers van buitenaf? beetje raar zo midden in de competitie
Hoezo smoezen? De beste spelers zijn vertrokken (FC Zwolle en Be Quick) en met tweede elftal spelers lukt het niet. In een plaatselijke krant had men het over een gebrek aan kwaliteit en dat lijkt mij de waarheid.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd welke leuke smoezen ze dan gaan verzinnen voor die versterkingen. Veranderde werkomstandigheden....
quote:Op zondag 5 november 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
Excelsior '31 heeft zich lelijk laten verrassen zeg!
Vooral goede aankopen.quote:Op zondag 12 november 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
Die slaan een lekker gaatje inderdaad. Mooi wel, ik las in VoZ Magazine dat ze een goed beleid hebben gevoerd en daar nu van profiteren.
voor de supporters inderdaadquote:Op zondag 12 november 2006 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vooral goede aankopen.
Ik hoorde gisteren dat binnenkort Excelsior - HHC op het programma staat en dat men de geniale ingeving in Rijssen heeft gehad om deze wedstrijd 's avonds te spelen!![]()
Precies, voor alle zelf voetballende voetballiefhebbers ( en dat zijn er nog al wat ) is het ideaal. Ik kan bijna nooit hoofdklasse wedstrijden op zaterdag bekijken, maar dit is een uitgelezen mogelijkheid.quote:
quote:"Hey Michel (trainer) de laatste wedstrijd ben ik geen wedstrijdsponsor hoor!![]()
"
Michel: "hoezo niet"
"Dan zijn we toch al lang en breed kampioen! Dan heeft het ook geen zin meer om er nog geld in te pompen"
Nu niet meer uithanden geven he, dan zou ik zeggen: tot de na-competitie voor kampioenenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:39 schreef ILCILA het volgende:
zaterdag (weer met een volle suportersbus) naar groningen...... heb er zin aan!
dan drinken we er 1tjequote:Op donderdag 16 november 2006 13:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nu niet meer uithanden geven he, dan zou ik zeggen: tot de na-competitie voor kampioenen![]()
Doen we, ieder geval een stukje dichterbij dan Sneekquote:Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef ILCILA het volgende:
[..]
dan drinken we er 1tje [afbeelding]
SDCP zat twee jaar terug nog in C, vorig seizoen in B en dus gedegradeerd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:07 schreef PAA-053 het volgende:
Hier zat SDCP toch in?
Ik kom van de Veluwe en vind dat soort clubs wel errug mooi altijd. Niet alleen SDCP maar ook SDVB, Sparta Nijkerk, DVS'33, VVOP, enz.
dan zijn er op 9 december nog meer krakersquote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef GeorgKacher het volgende:
1200 is inderdaad weinig. Op 9 december Go-Ahead tegen Dos Kampen. Ik kijk er nu al naar uitVoor beide ploegen in alle opzichten een hele mooie pot. Het mooiste is nog dat dit ook de laatste wedstrijd gaat worden van de competitie Beide ploegen zijn dan waarschijnlijk nog niet veilig. Kortom dat kon wel eens een hele hete derby worden!
Begint die wedstrijd ook later?quote:Op zondag 26 november 2006 18:38 schreef ILCILA het volgende:
[..]
dan zijn er op 9 december nog meer krakersHHC - Excelsior is ook een mooie, 3 bussen met supporters gaan er nu al die kant op...
Is de schoen inmiddels al verorberd?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:36 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar Zandbergen is een beperkte voetballer die niet geselecteerd hoort te worden. Als die jongen het redt dan eet ik mijn schoen op
![]()
Da's Human al.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef GeorgKacher het volgende:
De Kamper derby stelde mij teleur. Niet zozeer omdat Dos heel terecht verloor, maar vooral het voetbal. je zag 11 eerste klasse voetballers (Okay Karel niet, maar dat is een keeper) bij Dos en 10 eerste klasse spelers van Go ahead.
Zandbergen was het enige lichtpuntje van de avond. Zoals VOZ al zei: voetballend als een routinier, je hebt nooit het idee te kijken naar een begin twintiger, die jongen kon in de wintersopt wel eens naar Zwolle gaan, daar zoeken ze nog een spits. Vermoedelijk de meest balvaste spits van het hele amateurvoetbal. Als je hem zag voetballen dan snap waarom Ajax hem twee keer gevraagd heeft. Zonder meer een van de beste voetballers in de hoofdklasse C.
jazekerquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef HPayne het volgende:
[..]
Is de schoen inmiddels al verorberd?![]()
Kijk eens in topic van klasse A en B, dan weet je hetquote:Op donderdag 28 december 2006 21:13 schreef ILCILA het volgende:
Daar moeten we inderdaad snel weer wat aandoen vaduz... aan die op... ik zal kijken of ik nog wat heb...
Ik hoef geen 2x naar Veenendaal dus laat die maar naar C gaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gaan het met DOVO uitvechten, hopelijk komen ze terug in C.
Mócht het gebeuren, en de Vogels worden ook kampioen, moet je natuurlijk komen buurten in Spakenburg Vaduzquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitstekende laatste zin.
Ze moeten de winterstop uitknallen en thuis winnen van HHC, wie weet kunnen er dan nog gekke dingen gebeuren.
Leuke club hoor, DOVO. Horen er gewoon bij. Maar die komen dan ook in B.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik hoef geen 2x naar Veenendaal dus laat die maar naar C gaan.
Dan kom ik hoe dan ook!quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mócht het gebeuren, en de Vogels worden ook kampioen, moet je natuurlijk komen buurten in Spakenburg Vaduz
Hij hield bij WHC vooral zijn kontje warm op de bank. V/d Weerd/Joseph dat is nogal een verschil. Met alle respect voor die jongen, maar hij mist techniek, gogme en vooral inzicht. Wat heeft Valk op hem lopen schreeuwen (je bent toch geen wijf etc) , wat dat betreft snap ik het wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zal daar direct basisspeler zijn, goede voetballer als je hem juist gebruikt. Waarom is het bij DOS niet gelukt?
Hij komt idd van Dos. Lid van de tc van Dos, veel voetbal kennis, hamert op discipline. Er zijn Urkers die hem opnieuw willen hebben voor volgend seizoen, heeft Urk jaren geleden naar de Hoofdklasse gebracht. Het verrast mij wel, Dos strijd tegen degradatie en je vertrekt als lid van de tc naar een club die er ook tegen strijd, okay de pet is anders.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Berkum wilde Wieb Rodenhuis (dit seizoen opgestapt bij VVOG) als trainer binnenhalen, maar zijn gezondheid liet dit niet toe. Daarom is zijn overstap geannuleerd. Er is wel een vervanger: Gerrit Bredewold. Vast een bekende voor GeorgKacher?
Oh, ik dacht dat hij vaak in een vrije rol om Jochem heen speelde. Dan zit ik dus mis.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:06 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Hij hield bij WHC vooral zijn kontje warm op de bank.
haha geweldige kerel is dat ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij vaak in een vrije rol om Jochem heen speelde. Dan zit ik dus mis.
Excelsior'31 keeper Vicente Fernandez Hesselink heeft afgelopen dinsdag in een oefenduel in Apeldoorn tegen de amateurs van AGOVV (0-2 winst) z'n tweede treffer van het seizoen gemaakt. In de 70e minuut kwam wisselkeeper Maassen vd Brink erin en schoof Vicente door naar de rechtsbuitenplek en scoorde dus.
Ik haak hier even op in, Harkemase Boys zou wel met jeugd willne voetballen maar er zijn gewoon geen voetballers in de omgeving.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
8 Harkemase Boys
Het Korbach effect lijkt nog niet te werken. De eerste wedstrijd werd gewonnen van Go-Ahead daarna volgde nederlaag op nederlaag. De ploeg mist Jongsma nog meer dan dat ik verwacht had. Herder lijkt het tot op heden niet waar te kunnen maken op die positie. Korbach krijgt hun wel aan het voetballen maar een top 5 plaats kan men vergeten. Jammer dat er geen enkele speler uit de eigen jeugd in speelt. Waar of niet: het gerucht gaat dat sponsors dat niet willen. Een club met een smalle selectie die met versterkingen bezig is.
In de jaren zeventig (toen ik nog niet bestondquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:24 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik haak hier even op in, Harkemase Boys zou wel met jeugd willne voetballen maar er zijn gewoon geen voetballers in de omgeving.
Je hebt Drachtster boys in de omgeving en elk klein dorpje heeft ook z'n eigen voetbalclub.
Ze zijn wel aan het scouten maar er zijn gewoon te weinig voetballers in de omgeving.
Harkema is maar een klein dorpje.
Hehe een trucjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
De post waar Grimm op reageert is niet die van mij, maar m'n naam staat er wel boven. Vreemd.
dat jullie het even weten
Vreemd dat Harkemase boys sinds 1997 hoofdklasse speelt dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:32 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
In de jaren zeventig (toen ik nog niet bestond) had Harkema bijna alleen maar eigen jeugd rondlopen. Het kan dus wel en dat is een kwestie van beleid. Natuurlijk heeft Harkema iets van 1500 inwoners (correct me if i'm wrong) dus 11 jongens uit Harkema lukt niet, maar helemaal niemand is dan weer het andere uiterste.
In de jaren 70 speelden ze eerste klasse dat was toen het hoogste. In een lichting hoeft maar 1 witte raaf te zitten. Ik snap overigens heel goed wat je bedoelt, zolang de jeugd van de HB hoofdklasse speelt (wat helemaal niet slecht is voor zo'n dorp) wordt de overgang wel erg groot. Als ik hoor dat Korbach nauwelijks spelers op de bank heeft zitten dan denk ik: geef die jeugd een kans al is het er maar 1.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:56 schreef Grimm het volgende:
[..]
Vreemd dat Harkemase boys sinds 1997 hoofdklasse speelt dan?
Nee bijv Be Quick, HHC en Harkema zijn veel rijker. Bij Genemuiden speelt veel eigen jeugd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef Grimm het volgende:
Genemuiden was of is toch altijd zo'n rijke club?
Zou wel leuk zijn, maar ik denk het niet. Denk eerder terug naar Flevo Boys of Olympia'28. Toen hij nog bij ons speelde stond hij in de belangstelling van verschillende BVO's. Dat zal inmiddels wel niet meer het geval zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:08 schreef GeorgKacher het volgende:
Ben benieuwd naar welke club hij gaat, terug naar Nunspeet? En wie wordt zijn opvolger?
Dan zal WHC wel een incident zijn geweest. In de halve finale van de beker vorig seizoen liepen ze alleen maar te schoppen, vandaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:48 schreef GeorgKacher het volgende:
@ methodmich WHC vind ik geen schopploeg. Dan is Genemuiden toch echt andere koek, die zoeken naar incidenten. Vraag maar aan Anton Jongsma, nu FC Zwolle, eerst Harkemase Boys. Bij Go-Ahead lopen ook brekers rond. Je kunt er op afgeven maar je komt er vaak een heel eind mee.
Heel typerend vind ik het schoppen niet voor C, HB, Be Quick, ACV, HHC etc. zijn voetballende ploegen. Al wordt er in C vaak wat fysieker gespeeld dan in B en A.
Ja, en we waren zeker niet de enige.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Oi, dat is klote Pfaf.
Dat was te verwachten, wil niet met Dos in de eerste klasse voetballenquote:Op zondag 4 februari 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ton Haarman van ONS Sneek speelt volgend seizoen voor Flevo Boys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:23 schreef ILCILA het volgende:
Met de gelden die HHC heeft en de spelers waarmee het nu rondloopt zal het de komende jaren in de top van de hoofdklasse moeten kunnen meedraaien. De 5-0 overwinning op harkema was zeker weer geen uitzondering maar gewoon een teken dat HHC op dit moment stabiel draait en goed de winter is uitgekomen.Ik denk dat tegen die tijd er al een promotie degradatie regeling tussen de hoofdklasses en profklasses zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HHC heeft zo dik gewonnne omdat Harkema zo slecht was, de balen werden 80 minuten lang naar voren geknald, en dan is het makkelijk voetballen voor HHC, met vooral zo'n voetballer als tieltjes en kroeze d'r bijquote:Op maandag 12 februari 2007 08:23 schreef ILCILA het volgende:
Met de gelden die HHC heeft en de spelers waarmee het nu rondloopt zal het de komende jaren in de top van de hoofdklasse moeten kunnen meedraaien. De 5-0 overwinning op harkema was zeker weer geen uitzondering maar gewoon een teken dat HHC op dit moment stabiel draait en goed de winter is uitgekomen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:23 schreef ILCILA het volgende:
Met de gelden die HHC heeft en de spelers waarmee het nu rondloopt zal het de komende jaren in de top van de hoofdklasse moeten kunnen meedraaien. De 5-0 overwinning op harkema was zeker weer geen uitzondering maar gewoon een teken dat HHC op dit moment stabiel draait en goed de winter is uitgekomen.Dat in die spoiler zou best tof zijn. Zaterdag nog op het complex geweest bij HHC maar ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Denk dat het niet gaat gebeuren, aanvallers hebben we genoeg. Of is het een middenvelder?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:31 schreef methodmich het volgende:
Kenny Kroeze wordt gelinkt aan IJsselmeervogels, zoals wel meer spelers. Iemand een idee hoe serieus dat is?
Linkerflankspeler als ik het wel heb. Maar goed, er gaan erg veel geruchten momenteel.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Denk dat het niet gaat gebeuren, aanvallers hebben we genoeg. Of is het een middenvelder?
Dan komt hij zeker niet naar ons, voor op links hebben we zo goed als zeker al 2 spelers.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij speelt op de linksbuitenplek, is razendsnel, heeft een goede voorzet en een goed schot. Hij zou makkelijk meekunnen in de Jupiler League eigenlijk. Maar daar liggen z'n ambities niet echt als ik het me goed herinner.
pas op heh, als je 11 bent heb je geen eigen clubkeuzequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Dat is een goede aanvallende middenvelder, heb hem 4 of drie weken geleden gezien in een oefenwedstrijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
En ene Mijnheer gaat van Staphorst naar Be Quick '28 zag ik. Is dat wat?
Was de vorige club van Da Silva toevallig Rijssen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef GeorgKacher het volgende:
Go ahead heeft mazzel gehad afgelopen zaterdag, Da Silva stond volgens Schuurman (trainer go-ahead) 20 meter buitenspel. Tja, als je eigen trainer dat zegt dan zal dat wel zo zijn geweest![]()
Niettemin is Go-Ahead een zuivere penalty onthouden. Go-Ahead moet wel oppassen dat het niet Genemuiden 2 wordt, het was schoppen, irriteren en provoceren wat de klok sloeg.
Dos heeft zaterdag de eerste thuisoverwinnning behaald. Het zal waarschijnlijk niet mogen baten, ik zie ze rechtstreeks degraderen. Van Marle was als zovaak de grote man, die jongen is net 18 geworden en zal dus wel naar een BVO gaan. Dos gaat trouwens betalen, dat is onlangs op een speciaal daarvoor gehouden ledenvergadering besloten. Het roer gaat dus om. Vermoedelijk te laat maar beter laat dan nooit.
Jah klopt helemaal. Ze hadden toen twee vluchtelingen in de spits. Drama voor mij. Werd helemaal zoek gespeeld die dag. Zegt ook wel wat over mijn niveauquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, je doelt denk ik op een speler (vluchteling) die van Rijssen Vooruit naar PH Almelo is gegaan. Ik kom niet op z'n naam.
Jah toen ik er tegen speelde was het verhaal dat die Da Silva naar Go Ahead zou gaan. Kampen of Eagles is natuurlijk een behoorlijk verschil maar achquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, leuk verhaal. Ik weet niet of deze jongens nog in Nederland bivakkeren, ze moesten dacht ik wel vertrekken.
Excelsior weer eens gewonnen, het was lange tijd 0-1. Op het eind zijn ze er dan nog harder overheen geknald.quote:Naam: Robert Herder
Club: Harkemase Boys
Aantal seizoenen: 2
Geboortedatum: 16 juli 1967
Leeftijd: 39 jaar
Vorige clubs: Akkrum, Blauw Wit'34, SC Heerenveen, Broekster Boys, Germanicus, ONS Sneek
Positie: middenvelder
Doelpunten: 4
Het blijft een hechte gemeenschap waar je als buitenstaander maar moeilijk inkomt dat Urk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Kwam toch vooral omdat ze niets van buitenaf wilden halen, terwijl de lichting van nu minder is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |