Denk dat het niet gaat gebeuren, aanvallers hebben we genoeg. Of is het een middenvelder?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:31 schreef methodmich het volgende:
Kenny Kroeze wordt gelinkt aan IJsselmeervogels, zoals wel meer spelers. Iemand een idee hoe serieus dat is?
Linkerflankspeler als ik het wel heb. Maar goed, er gaan erg veel geruchten momenteel.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Denk dat het niet gaat gebeuren, aanvallers hebben we genoeg. Of is het een middenvelder?
Dan komt hij zeker niet naar ons, voor op links hebben we zo goed als zeker al 2 spelers.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij speelt op de linksbuitenplek, is razendsnel, heeft een goede voorzet en een goed schot. Hij zou makkelijk meekunnen in de Jupiler League eigenlijk. Maar daar liggen z'n ambities niet echt als ik het me goed herinner.
pas op heh, als je 11 bent heb je geen eigen clubkeuzequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Dat is een goede aanvallende middenvelder, heb hem 4 of drie weken geleden gezien in een oefenwedstrijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
En ene Mijnheer gaat van Staphorst naar Be Quick '28 zag ik. Is dat wat?
Was de vorige club van Da Silva toevallig Rijssen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef GeorgKacher het volgende:
Go ahead heeft mazzel gehad afgelopen zaterdag, Da Silva stond volgens Schuurman (trainer go-ahead) 20 meter buitenspel. Tja, als je eigen trainer dat zegt dan zal dat wel zo zijn geweest![]()
Niettemin is Go-Ahead een zuivere penalty onthouden. Go-Ahead moet wel oppassen dat het niet Genemuiden 2 wordt, het was schoppen, irriteren en provoceren wat de klok sloeg.
Dos heeft zaterdag de eerste thuisoverwinnning behaald. Het zal waarschijnlijk niet mogen baten, ik zie ze rechtstreeks degraderen. Van Marle was als zovaak de grote man, die jongen is net 18 geworden en zal dus wel naar een BVO gaan. Dos gaat trouwens betalen, dat is onlangs op een speciaal daarvoor gehouden ledenvergadering besloten. Het roer gaat dus om. Vermoedelijk te laat maar beter laat dan nooit.
Jah klopt helemaal. Ze hadden toen twee vluchtelingen in de spits. Drama voor mij. Werd helemaal zoek gespeeld die dag. Zegt ook wel wat over mijn niveauquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, je doelt denk ik op een speler (vluchteling) die van Rijssen Vooruit naar PH Almelo is gegaan. Ik kom niet op z'n naam.
Jah toen ik er tegen speelde was het verhaal dat die Da Silva naar Go Ahead zou gaan. Kampen of Eagles is natuurlijk een behoorlijk verschil maar achquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, leuk verhaal. Ik weet niet of deze jongens nog in Nederland bivakkeren, ze moesten dacht ik wel vertrekken.
Excelsior weer eens gewonnen, het was lange tijd 0-1. Op het eind zijn ze er dan nog harder overheen geknald.quote:Naam: Robert Herder
Club: Harkemase Boys
Aantal seizoenen: 2
Geboortedatum: 16 juli 1967
Leeftijd: 39 jaar
Vorige clubs: Akkrum, Blauw Wit'34, SC Heerenveen, Broekster Boys, Germanicus, ONS Sneek
Positie: middenvelder
Doelpunten: 4
Het blijft een hechte gemeenschap waar je als buitenstaander maar moeilijk inkomt dat Urk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Kwam toch vooral omdat ze niets van buitenaf wilden halen, terwijl de lichting van nu minder is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |