abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46421911
Dat zag ik ook pas op tv, Doornbos zit er allesbehalve goed bij. Wel leuk die oranje sjaaltjes bij de HHC aanhang, erg herkenbaar. Wel duur puntverlies.
That's all folks!
pi_46430187
Kenny Kroeze wordt gelinkt aan IJsselmeervogels, zoals wel meer spelers. Iemand een idee hoe serieus dat is?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46432872
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:31 schreef methodmich het volgende:
Kenny Kroeze wordt gelinkt aan IJsselmeervogels, zoals wel meer spelers. Iemand een idee hoe serieus dat is?
Denk dat het niet gaat gebeuren, aanvallers hebben we genoeg. Of is het een middenvelder?

[ Bericht 4% gewijzigd door F1Bas op 18-02-2007 19:59:51 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46434469
Net met de aanvoerder van HHC gesproken.... en het was erg mager, maar wel een lullige 2-1.
Desalniettemin.... 3 dure punten laten liggen
pi_46438408
Ah, met Kocks dus. Wat een goede trap heeft die jongen.

Kroeze naar IJsselmeervogels kan ik me niet voorstellen. Die heeft het enorm naar z'n zin in Hardenberg. Ik denk dat Kroeze makkelijk meekan in de Jupiler League eigenlijk.
That's all folks!
pi_46460399
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:57 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Denk dat het niet gaat gebeuren, aanvallers hebben we genoeg. Of is het een middenvelder?
Linkerflankspeler als ik het wel heb. Maar goed, er gaan erg veel geruchten momenteel.

Hoe staat het met de topscorers in C momenteel Vaduz?
www.thuisuiteten.nl
pi_46460630
Hij speelt op de linksbuitenplek, is razendsnel, heeft een goede voorzet en een goed schot. Hij zou makkelijk meekunnen in de Jupiler League eigenlijk. Maar daar liggen z'n ambities niet echt als ik het me goed herinner.

Topscorers na dit weekend:

1. Kenny Kroeze (HHC Hardenberg) 15 (+1)
2. Martijn Jansen (SC Genemuiden) 14 (+1)
3. Yves Heskamp (Be Quick’28) 13
4. Martin Bloem (ACV) 12
5. Erwin Looms (Excelsior’31) 11 (+1)
6. Ton Haarman (ONS Sneek) 11 (+1)
That's all folks!
pi_46463085
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij speelt op de linksbuitenplek, is razendsnel, heeft een goede voorzet en een goed schot. Hij zou makkelijk meekunnen in de Jupiler League eigenlijk. Maar daar liggen z'n ambities niet echt als ik het me goed herinner.
Dan komt hij zeker niet naar ons, voor op links hebben we zo goed als zeker al 2 spelers.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46470950
Tony Alberda gaat naar ONS. Kan een mooi koppel worden met Sandor!
pi_46471079
Aha, hij is het gedoe bij Harkema zeker zat. Hij is de club wel lang trouw gebleven.
That's all folks!
pi_46493260
En ene Mijnheer gaat van Staphorst naar Be Quick '28 zag ik. Is dat wat?
www.thuisuiteten.nl
pi_46493311
Nooit van gehoord.
That's all folks!
pi_46503239
Rob Mijnheer, was in mijn jeugdtijd daar al een talentje (zelf 5 jaar bij staphorst gevoeltbalt, kan je het je voorstellen )
pi_46510330
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
That's all folks!
pi_46516955
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
pas op heh, als je 11 bent heb je geen eigen clubkeuze
pi_46570574
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
En ene Mijnheer gaat van Staphorst naar Be Quick '28 zag ik. Is dat wat?
Dat is een goede aanvallende middenvelder, heb hem 4 of drie weken geleden gezien in een oefenwedstrijd.
Heeft hier in de regio een behoorlijke naam, ik weet dat Harkemase boys supporters hem zeer graag bij Harkema hadden gezien. Voor zover je iemand tijdens 1 wedstrijd kunt beoordelen: Snel, doelgericht en een goede techniek. In wedstrijd verslagen in De Stentor wordt hij vaak positief besproken.

Jordy Edink gaat van Go-Ahead Kampen naar Dos Kampen, dit zegt hij in een interview. Heeft nog een gesprek met de Valk&Alleman, dat lijkt slechts een formaliteit te worden.
pi_46633079
Ik ben vanmiddag niet gaan kijken, had andere plannen. Wat ik uit het verslag opmaak is dat Excelsior ongemotiveerd voetbalde tegen een Flevo Boys dat zich ingroef. Looms miste een hoop goede mogelijkheden en Flevo Boys scoorde twee keer, 1 vanuit een standaardsituatie, verder door een van richting veranderd schot. 0-2 verlies dus.
That's all folks!
pi_46686125
Zaterdag was ik ziek, heb dus geen voetbal gezien. Het gerucht gaat dat Opdam (go-ahead) volgend seizoen bij Berkum speelt.
pi_46872061
Be Quick 28 - HHC Hardenberg

De broertjes buitenhuis

# De confrontatie tussen de topscoorders Yves Heskamp en Kenny Kroeze
# De confrontatie tussen de gebroeders Stefan en Floris Buitenhuis
# De confrontatie tussen kilometervreters Eric Jan Lijzen en Gerard Kocks
# De confrontatie tussen de grillige buitenspelers Gerben Tieltjes en Marino Promes

Kortom het wordt leuk vanmiddag in Zwolle tussen de nummer 1 en 3 van de competitie...
pi_46971896
Voor HHC ging het uitstekend dus. Jullie komen steeds dichterbij!

In de Tubantia flink veel aandacht voor Looms. Hij nadert de 250 doelpunten op hoofdklasseniveau. De teller staat nu op 244. (in 11 seizoenen)

Hij houdt zelf veel statistieken bij in een schriftje.

Z'n erelijst: 1 keer kampioen eerste klasse, 6 keer kampioen hoofdklasse, 2 keer algemeen zondagkampioen, en een keer landskampioen bij de amateurs.

Hij scoode hij 50% met z'n rechterbeen, 20 procent met links en 30 procent met het hoofd.
That's all folks!
pi_46984177
haha dat zijn wel leuke dingen om te lezen, nooit op eerste divisie niveau gevoetbald dan?
pi_46984420
Hij heeft het drie keer geprobeerd. (Go Ahead, Nordhorn, Heracles)
That's all folks!
pi_47135199
Een slechte pot van zowel Excelsior als Harkema. Leek 0-0 te worden, maar in minuut 86 ging invalkeeper Calkhoven (Vicente ging even knock-out na een harde charge) gruwelijk de fout in, hij liet de bal uit z'n handen glippen, Zimmerman kon intikken.
That's all folks!
pi_47147215
zonde is dat, wij zagen gisteren WHC vroeg op voorsprong komen en zagen de bui al hangen. HHC startte de wedstrijd slecht combinerend en passes kwamen vaak niet aan. Na de 20e minuut werd het al snel beter en binnen 5 minuten werd de 0-1 achterstand omgezet in een 2-1 voorsprong. Na de 3-1 was het spelletje gespeeld en kwam HHC nooit echt in gevaar....

21 april kampioensfeestje dus
pi_47158534
Vier man weg bij Excelsior '31 volgens VoZ.

Arjan Schooten en Erwin Leurink stoppen, Martijn Beltman en Hubert Dijk gaan weg naar een onbekende club. Weet jij er meer van Vaduz?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')