Denk dat het niet gaat gebeuren, aanvallers hebben we genoeg. Of is het een middenvelder?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:31 schreef methodmich het volgende:
Kenny Kroeze wordt gelinkt aan IJsselmeervogels, zoals wel meer spelers. Iemand een idee hoe serieus dat is?
Linkerflankspeler als ik het wel heb. Maar goed, er gaan erg veel geruchten momenteel.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Denk dat het niet gaat gebeuren, aanvallers hebben we genoeg. Of is het een middenvelder?
Dan komt hij zeker niet naar ons, voor op links hebben we zo goed als zeker al 2 spelers.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij speelt op de linksbuitenplek, is razendsnel, heeft een goede voorzet en een goed schot. Hij zou makkelijk meekunnen in de Jupiler League eigenlijk. Maar daar liggen z'n ambities niet echt als ik het me goed herinner.
pas op heh, als je 11 bent heb je geen eigen clubkeuzequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Dat is een goede aanvallende middenvelder, heb hem 4 of drie weken geleden gezien in een oefenwedstrijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
En ene Mijnheer gaat van Staphorst naar Be Quick '28 zag ik. Is dat wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |