abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42287656
Berkum - Harkemase Boys 3-3
DOS Kampen - Urk 0-5
Excelsior '31 - Go Ahead K. 2-0
Flevo Boys - ACV 0-0
HHC Hardenberg - Be Quick '28 1-1
ONS Sneek - WHC 1-1
Oranje Nassau - SC Genemuiden 1-4

De Rijssenaren staan weer eens aan kop na hun overwinning op Go Ahead Kampen, gevolgd op 1punt door HHC en ACV.
Dos Kampen is de meest wisselvallige ploeg, paar wedstrijden geleden veegden ze Genemuiden nog van de mat, maar nu was Urk met 5-0 te sterk.
Jammer dat van Dijkhuizen weg is Georg?

Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:10:24 #52
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42313322
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:14 schreef HPayne het volgende:

Jammer dat van Dijkhuizen weg is Georg?
Nee waarom zou dat jammer zijn? De beste verdedigers zijn vertrokken naar FC Zwolle en Be Quick.
Hij eindigde de afgelopen 2 seizoenen 12e met Dos. Kortom net geen degradatie dankzij p/d wedstrijden. Nu is het spelersmateriaal nog beperkter. Daarom was het wellicht niet verkeerd geweest als Dos was gedegradeerd. Dan kun je weer rustig aan een team bouwen. Nu staat er veel meer druk op elke week. Bovendien was het na 5 jaar ook wel weer mooi geweest voor beide partijen. Bij Nunspeet doet hij het tot nu toe best aardig. En dat is hem van harte gegund.
pi_42313503
Ja 2 jaar geleden won Dos nog in p/d duel van Nunspeet. En dit jaar verwacht ik ze ook ongeveer op die plek. Want Berkum, Oranje Nassau en Go Ahead Kampen moet toch boven kunnen geeindigd kunnen worden.
pi_42358141
tvp
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_42417772
vrijdag 13 oktober:
Ben benieuwd hoeveel mensen gaan kijken, ik denk namelijk dat voetballen op vrijdag voor meer supporters niet helpt en dat was toch de reden?

Berkum - Be Quick '28

zaterdag 14 oktober:
Excelsior '31 - SC Genemuiden
Flevo Boys - Harkemase Boys
Go Ahead K. - ACV
HHC Hardenberg - Urk
ONS Sneek - DOS Kampen
Oranje Nassau - WHC

Heeft iemand trouwens het Voetbal op Zaterdag magazine? Ik heb geen abo genomen omdat ik het idee had dat het niet veel toevoegde. Klopt dat?
pi_42421950
Heeft 30 paginas:
3 uitgebreide verslagen van Hoofdklasse wedstrijden A, B en C
Een interview
Korte berichten over verschillende clubs
Collumn
Een Terugblik Rubriek met een kijk in het verleden van een club (zeg maar net als in VI)
Dan de karaktarteristieken van alle hoofklassewedstrijden, en 1e klasse (staan ook op VoZ.com)
En als laatste uitgebreide standen en uitslagen tot en met de 3e klasse met o.a. topscorers. (staan ook op VoZ.com)

Ik vind het wel een leuk blad voor nog geen euro. Je kunt het alleen niet vergelijken, want er is simpelweg geen ander tijdschrift van. En ik persoonlijk vind wel dat het wat toevoegd naast de site.

En over die wedstrijd van vanavond: Er zullen geen hordes mensen op af komen denk ik, maar wel meer als op zaterdag. Kijken of het amateurvoetbal nu wel een beetje gaat leven in Zwolle, met deze stadsderby.
pi_42430567
Ik heb hem ook, VoZ magazine. Ik vind het ook erg leuk.

Overigens: de 13e is toch volgende week???
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42460275
@ mm: verkeerd geknipt en geplakt.

Heb vandaag voor het eerste Go ahead zien voetballen, wonnen met 3-2 van de flevo-boys. De tegen doelputen werden erg makkelijk weggeven. Meest opvallende man was Peter Opdam. Als hij zijn dag heeft (en dat had hij ) is hij door niemand af te stoppen, een van de beste voetballers in de hoofklasee, die fluwelen techniek, de pasing en dat inzicht.

ACV - DOS Kampen 4-0
Be Quick '28 - Oranje Nassau 2-0
Go Ahead K. - Flevo Boys 3-2
Harkemase Boys - Excelsior '31 0-0
SC Genemuiden - Berkum 2-2
Urk - ONS Sneek 0-2
WHC - HHC Hardenberg 0-2

Knap van Berkum om een punt te pakken van Genemuiden!
pi_42460421
Absoluut. En 0-0 in Harkema lijkt me voor E'31 ook niet onaardig.
www.thuisuiteten.nl
pi_42460692
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Absoluut. En 0-0 in Harkema lijkt me voor E'31 ook niet onaardig.
Voor Harkema ook niet. Laten we wel wezen: ze missen Jongsma enorm. Vooralsnog schat ik Harkema niet hoger in dan de top van de middenmoot.
pi_42460713
Dat is dan wel een enorm verschil door slechts één speler! Maar goed, hij was wel dé man daar natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_42460787
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is dan wel een enorm verschil door slechts één speler! Maar goed, hij was wel dé man daar natuurlijk.
Klopt. Robert Herder vult dat nu in en die man is gewoon over zijn top heen. Jelmer Slager is trouwens wel een aardige aankoop. Die hadden de flevo-boys vandaag goed kunnen gebruiken.
pi_42627335
Genemuiden Speelt slecht dit jaaar..maar ja het is afwachten..
pi_42677969
hop hop hoppa... HHC wordt gewoon kampioen dit jaar

we staan nu eerste en staan het niet af
pi_42678246
Gaat goed daar! Wat hebben de heren van Vaduz gedaan??
www.thuisuiteten.nl
pi_42680681
2-1 gewonnen
pi_42725337
Excelsior '31 - SC Genemuiden 2-1
Flevo Boys - Harkemase Boys 2-1
Go Ahead K. - ACV 2-1
HHC Hardenberg - Urk 3-1
ONS Sneek - DOS Kampen 3-0
Oranje Nassau - WHC 0-2

Go Ahead had erg veel geluk met een scheids die een thuisfluiter pur sang was. Neemt niet weg dat zij keihard geknokt hebben voor de punten. Ruud Jalving had een penalty moeten hebben, zeker geen geel voor een schwalbe. Verdedigend vond ik ACV tegenvallen, zeker omdat ze nummer 1 stonden.

Dos heeft het tot nu toe wel heel moeilijk, verliezen wedstrijd op wedstrijd met veel tegendoelpunten. Zaterdag over twee weken tegen HHC. Een stunt kunnen ze goed gebruiken.

De derby Berkum-Be Quick (of andersom) was een groot succes begreep ik uit een krantenverslag. Wie is daar geweest?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:35:16 #69
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42733079
Bij HHC heb ik even gekeken moest er zelf vroeger voetballen. Die waren best goed bezig in een paar minuten was het 3-1
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42752864
Programma zaterdag 28 oktober:
ACV - ONS Sneek
Be Quick '28 - Excelsior '31
DOS Kampen - HHC Hardenberg
Harkemase Boys - Go Ahead K.
SC Genemuiden - Flevo Boys
Urk - Oranje Nassau
WHC - Berkum

Urk moet een hele belangrijke pot spelen, winnen ze die dan kijken ze weer wat meer omhoog. Zelfde geldt voor Dos. ACV-ONS is natuurlijk een topper. Hersteld ACV zich of wint ook ONS van hun? Be Quick-E 31 is ook een topper. Zelf verwacht ik dat Be Quick dit zal winnen omdat zij beschikt over het beste middenveld in de hoofdklasse C wat doorslaggevend zal zijn, zo verwacht ik.
Genemuiden en Harkema konden het beiden nog wel eens moeilijk krijgen tegen deze 'mindere' tegenstanders. WHC zie ik met gemak winnen.
pi_42768004
Genemuiden Doet dit jaar niet mee om de prijzen zie ik.
Het is echt niet goed wat ze laten zien.
Ik had Genemuiden hoger ingeschat.want vorige jaar deden ze het prima.
Maarja..
Jullie horen zaterdag nog wel van mij..hoop dat ze flevo boys niet gaan mislopen.

Na een periode van vier seizoenen hebben Sportclub Genemuiden en trainer Gerry Hamstra besloten om uit elkaar te gaan.

De samenwerking is in deze periode meer dan uitstekend geweest. Onder leiding van Gerry Hamstra behaalde Sportclub Genemuiden aansprekende resultaten, waaronder het kampioenschap in de hoofdklasse C, het winnen van de beker district Noord en de Landelijke Beker voor Amateurs.

Gerry Hamstra volgt op dit moment de opleiding Coach Betaald Voetbal.
pi_42843418
quote:
ONS Sneek-speler geschorst na positieve test

20 oktober
ONS Sneek heeft een A-selectiespeler voor onbepaalde tijd geschorst wegens het gebruik van cannabis. Naar verluidt gaat het om Chalong de Bruin.

Na afloop van de wedstrijd Be Quick '28 - ONS Sneek op 23 september vond er een dopingcontrole plaats, waarbij naast twee Zwollenaren ook de Snekers Sandor van der Heide en Chalong de Bruin een plas moesten inleveren. In het urinemonster van een van de spelers zijn verboden stoffen aangetroffen die duiden op het gebruik van cannabis. De speler heeft het gebruik ervan inmiddels toegegeven.

Trainer Fred de Boer heeft de speler met onmiddellijke ingang geschorst voor zowel de wedstrijden als de trainingen. Het bestuur van de club heeft de schorsing bekrachtigd.

De Bruin is niet bereikbaar voor commentaar, Van der Heide heeft aangegeven dat deze zaak niet hem betreft.
Gezellig!
www.thuisuiteten.nl
pi_42858498
Chalong de Bruin was geen basisspeler, voor ONS is dit vervelend maar echt gevolgen heeft het niet voor hun. Als Sandor betrapt was, dan waren echt de poppen aan het dansen geweest
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:42:25 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42858946
Gisteren werd HHC - Excelsior gespeeld voor de beker, een thriller die na penals in het voordeel van HHC werd beslist. 2-2 was de uitslag overigens.
pi_42924766
Gerry Hamstra traint komend seizoen WHC

Gerry Hamstra gaat met ingang van het seizoen 2007-2008 aan de slag als hoofdtrainer van WHC. De Groninger is momenteel bezig aan zijn vierde jaar bij sportclub Genemuiden en was daarvoor in dienst bij Drachtster Boys en Achilles 1894.

Met SC Genemuiden behaalde Hamstra aansprekende successen. Hij werd met de club afdelingskampioen, won de disctrictsbeker Noord en de landelijke amateurbeker. Hamstra, die momenteel wordt opgeleid tot coach betaald voetbal, heeft in zijn contract met WHC een clausule laten opnemen dat wanneer een betaald voetbalorganisatie zich voor hem meldt hij tussentijds mag vertrekken.

Hamstra wordt de opvolger van Bert Ebbens, die aan het eind van dit seizoen bij WHC de functie van technisch coördinator gaat bekleden.
pi_42924846
Amateurs spelen selectiewedstrijd

20 oktober
KNVB-coach Marco Bout heeft 36 spelers uitgenodigd voor een onderlinge selectiewedstrijd van het Nederlands amateurelftal op woensdag 1 november 2006. De selectiewedstrijd begint om 18.00 uur op het terein van Sparta Nijkerk.

Het Nederlands amateurelftal is in voorbereiding op de interland in en tegen Engeland.

Uitgenodigd zijn vooral spelers die zijn geboren na 1 januari 1984 en die uitkomen voor verenigingen in de districten Noord, Oost, Zuid I en Zuid II. Voor de districten West I en West II, zijn activiteiten georganiseerd in het kader van de UEFA Regions' Cup, waardoor van deze spelers reeds een voldoende beeld bestaat. Zij zullen later in het selectietraject worden ingevoegd.

De uitgenodigde spelers zijn:

Thijs Hendriks, Djimmie van Putten, Tim Verhoeven (allen Achilles '29), Derk Schut (ASWH), Jesse Pastoors (Babberich), Hans Frijters (Baronie), Anne van der Kolk (Bennekom), Raymond Bolt (Be Quick 1887), Sven Taberima (DOVO), Tom Sheridan (Geldrop/AEK), Sven van Ommeren (Gemert), Martijn Jansen (SC Genemuiden), Jurrian Zandbergen (Go Ahead Kampen), Valery Sedoc (Harkemase Boys), Frank Redder (HHC Hardenberg), Istvan Backx (Hoek), Oebele Schokker, Patrick Hoep (beiden SC Joure), Elroy Lammers (Katwijk), John Schot, Giovanni Siereveld (beiden Kloetinge), Elroy Boonstoppel (Kozakken Boys), Roel Hendriks (Lienden), Joey van de Berg (MSC), Bart Tinus, Wesley Meeuwsen (beiden OJC Rosmalen), Hein Hulshof (Quick '20), Sander Kok (Rohda Raalte), Bas Smulders (Schijndel), Mark Homme v.d. Veen (Sneek), Arthur van Metelen (Spakenburg), Niels Buijtenhuis (Sparta Nijkerk), Luuk D'hooge (De Treffers/Kegro), Lloyd Bron (Triborgh), Ugur Ayaz (VVOG) en Sander Danes (WKE).

Martijn Jansen en Valery Sedoc vind ik heel logisch. Maar Zandbergen
pi_42926970
Er moeten ook jongens afvallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_42927215
Geen spelers van IJsselmeervogels. Vreemd.

edit: laat maar, moet beter lezen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_42927336
Ja, je moet wel beter lezen, maar..... Wat doen Elroy Lammers en Arthur van Metelen er dan wel bij?
www.thuisuiteten.nl
pi_42927399
Spakenburg ligt aan de rechterzijde van de Westmaat... District Oost
pi_42927452
Jaja, dat is dus gewoon weer een stukje krom beleid.
www.thuisuiteten.nl
pi_42928599
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:29 schreef HPayne het volgende:
Spakenburg ligt aan de rechterzijde van de Westmaat... District Oost

Vreemd inderdaad, Spakenburg staat er wel bij maar die spelers hoeven we dan ook niet te sparen
pi_42955189
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Er moeten ook jongens afvallen.
Dat snap ik Maar Zandbergen is een beperkte voetballer die niet geselecteerd hoort te worden. Als die jongen het redt dan eet ik mijn schoen op
pi_42955523
Korbach nieuwe trainer Harkemase Boys

Fritz Korbach is de nieuwe hoofdtrainer van Harkemase Boys. De 61-jarige oefenmeester neemt de taken over van Pieter Bijl, die gisteren op non-actief is gezet.

Korbach is niet onbekend in Friesland, de trainer van Duitse afkomst is onder andere actief geweest bij Cambuur Leeuwarden en SC Heerenveen. Korbach heeft een overeenkomst gesloten voor de rest van het lopende seizoen.

Zal Go-Ahead er zijn voordeel mee doen morgen? Of is het Korbach effect morgen al zichtbaar. Ik heb het hier al vaker gezegd: het vertrek van Jongsma is voor de Friezen een geweldige aderlating en dat lost ook Korbach niet op.
pi_42955899
Sensationeel gebeuren natuurlijk!

Ben benieuwd wat Fritz kan bereiken met die mannen.
www.thuisuiteten.nl
pi_42956344
Vorig seizoen natuurlijk een leegloop geweest bij Harkemase Boys, wellicht is dat een reden dat het zo slecht gaat.
Maar ik blijf me toch verbazen over die club, ze weten altijd weer aansprekende spelers te halen.
Nu ook weer met die trainer!

Staat ook op VI
pi_42962857
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef HPayne het volgende:

Maar ik blijf me toch verbazen over die club, ze weten altijd weer aansprekende spelers te halen.

Staat ook op VI
Geld doet wonderen. Zij zullen na Be Quick het hoogste budget hebben in de Hoofdklasse C. Ik schat het op ¤ 400.000, zij hebben ongeveer 150 sponsors dus dat is een reëel bedrag.
pi_42987682
Er werd nu geschreven dat Bijl en de spelers niet echt meer met elkaar door één deur konden. Weet iemand daar wat van?
www.thuisuiteten.nl
pi_42990884
morgen al een topper voor HHC, met veel supporters naar kampen voor een periodetitel
pi_42992768
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:04 schreef ILCILA het volgende:
morgen al een topper voor HHC, met veel supporters naar kampen voor een periodetitel
Ik ga ook zekers kijken, ben benieuwd naar HHC, volgens trouwe Go Ahead supporters die HHC al wel hebben gezien dit seizoen, een kampioensploeg. Pakt Dos zaterdag thuis dan de eerste punten of wordt het de zoveelste af slachtpartij?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:31:50 #91
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42992797
Morgen maar n's even in Harkema kijken
pi_43004861

Als het dit weer blijft, wat natuurlijk een snel en nat veld betekend kan het nog echt leuk voetbal worden vanmiddag, snel combinatievoetbal en de bal die het werk gaat doen. Tieltjes over de flanken.... het wordt geweldig....
12:30 gaan we met 2 volle! bussen en talloze auto's die kant op....

Kampen will never be the same...
pi_43014918
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 10:01 schreef ILCILA het volgende:
[afbeelding]

Als het dit weer blijft, wat natuurlijk een snel en nat veld betekend kan het nog echt leuk voetbal worden vanmiddag, snel combinatievoetbal en de bal die het werk gaat doen. Tieltjes over de flanken.... het wordt geweldig....
12:30 gaan we met 2 volle! bussen en talloze auto's die kant op....

Kampen will never be the same...
Gefeliciteerd! Hartstikke verdiend en die Tieljes is een topper. Vond hem de beste man op het veld.
Veel sfeer van jullie supporters, voor ons viel er weinig te vieren.....

Dat laatste is wat overdreven

Dos moet thuis wel punten gaan pakken op korte termijn, door alles in eigen huis te verliezen blijf je in elk geval niet in de hoofdklasse. Ik zie het somber in voor Dos. Go ahead heeft vandaag met 5-1 verloren van Harkema, hoe was die wedstrijd?
pi_43015092
wat een feest vanmiddag, allebeide trommelstokken kappot hahaha maar wat een geweldige sfeer... de hele wedstrijd niet stil geweest

Saki is van ons ole ole!!!!
pi_43015696
Harkemase Boys dikke winst. Korbach-effect of ....?

Excelsior '31 ook winst zag ik, mooi voor Vaduz.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:58:41 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43031267
Excelsior en HHC beide een vette overwinning. Excelsior speelde een verschrikkelijke 1e helft, maar na het doelpunt van Looms in de 2e helft was het hek van de dam. HHC liep al vanaf het begin over DOS heen.
pi_43041739
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef ILCILA het volgende:
wat een feest vanmiddag, allebeide trommelstokken kappot hahaha maar wat een geweldige sfeer... de hele wedstrijd niet stil geweest

Saki is van ons ole ole!!!!
Moet je nagaan als jullie echt eens iets winnen
pi_43052195
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:09 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Moet je nagaan als jullie echt eens iets winnen
had je vorig jaar bij finale protos weering zaalvoetbal moeten zijn winterstoptoernooi...
pi_43073066
Programma 4 november

Berkum - Urk (nummer 14 tegen nummer 12)
Excelsior '31 - WHC
Flevo Boys - Be Quick '28
Go Ahead K. - SC Genemuiden
Harkemase Boys - ACV
HHC Hardenberg - ONS Sneek
Oranje Nassau - DOS Kampen (Nummer 11 tegen 13)

De wedstrijden onderin zijn heel belangrijk voor de strijd tegen degradatie. Go-Ahead-Genemuiden is een streekderby, al leeft het veel minder dan tegen Dos. Ben benieuwd naar wat Korbach doet.
pi_43092621
Ook HHC Hardenberg - ONS Sneek is natuurlijk een topper in deze competitie, de mannen van Michel Jansen zullen na een aantal vrij gemakkelijke tegenstanders (Dos, Urk, WHC) weer eens moeten aantreden tegen een club uit het linkerrijtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')