Nee waarom zou dat jammer zijn? De beste verdedigers zijn vertrokken naar FC Zwolle en Be Quick.quote:
Voor Harkema ook niet. Laten we wel wezen: ze missen Jongsma enorm. Vooralsnog schat ik Harkema niet hoger in dan de top van de middenmoot.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Absoluut. En 0-0 in Harkema lijkt me voor E'31 ook niet onaardig.
Klopt. Robert Herder vult dat nu in en die man is gewoon over zijn top heen. Jelmer Slager is trouwens wel een aardige aankoop. Die hadden de flevo-boys vandaag goed kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is dan wel een enorm verschil door slechts één speler! Maar goed, hij was wel dé man daar natuurlijk.
Gezellig!quote:ONS Sneek-speler geschorst na positieve test
20 oktober
ONS Sneek heeft een A-selectiespeler voor onbepaalde tijd geschorst wegens het gebruik van cannabis. Naar verluidt gaat het om Chalong de Bruin.
Na afloop van de wedstrijd Be Quick '28 - ONS Sneek op 23 september vond er een dopingcontrole plaats, waarbij naast twee Zwollenaren ook de Snekers Sandor van der Heide en Chalong de Bruin een plas moesten inleveren. In het urinemonster van een van de spelers zijn verboden stoffen aangetroffen die duiden op het gebruik van cannabis. De speler heeft het gebruik ervan inmiddels toegegeven.
Trainer Fred de Boer heeft de speler met onmiddellijke ingang geschorst voor zowel de wedstrijden als de trainingen. Het bestuur van de club heeft de schorsing bekrachtigd.
De Bruin is niet bereikbaar voor commentaar, Van der Heide heeft aangegeven dat deze zaak niet hem betreft.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:29 schreef HPayne het volgende:
Spakenburg ligt aan de rechterzijde van de Westmaat... District Oost![]()
Dat snap ikquote:
Geld doet wonderen. Zij zullen na Be Quick het hoogste budget hebben in de Hoofdklasse C. Ik schat het op ¤ 400.000, zij hebben ongeveer 150 sponsors dus dat is een reëel bedrag.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef HPayne het volgende:
Maar ik blijf me toch verbazen over die club, ze weten altijd weer aansprekende spelers te halen.
Staat ook op VI
Ik ga ook zekers kijken, ben benieuwd naar HHC, volgens trouwe Go Ahead supporters die HHC al wel hebben gezien dit seizoen, een kampioensploeg. Pakt Dos zaterdag thuis dan de eerste punten of wordt het de zoveelste af slachtpartij?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:04 schreef ILCILA het volgende:
morgen al een topper voor HHC, met veel supporters naar kampen voor een periodetitel
Gefeliciteerd! Hartstikke verdiend en die Tieljes is een topper. Vond hem de beste man op het veld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:01 schreef ILCILA het volgende:
[afbeelding]
Als het dit weer blijft, wat natuurlijk een snel en nat veld betekend kan het nog echt leuk voetbal worden vanmiddag, snel combinatievoetbal en de bal die het werk gaat doen. Tieltjes over de flanken.... het wordt geweldig....
12:30 gaan we met 2 volle! bussen en talloze auto's die kant op....
Kampen will never be the same...
Moet je nagaan als jullie echt eens iets winnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef ILCILA het volgende:
wat een feest vanmiddag, allebeide trommelstokken kappothahaha maar wat een geweldige sfeer... de hele wedstrijd niet stil geweest
![]()
Saki is van ons ole ole!!!!
had je vorig jaar bij finale protos weering zaalvoetbal moeten zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Moet je nagaan als jullie echt eens iets winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |