abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43606503
zaterdag (weer met een volle suportersbus) naar groningen...... heb er zin aan!
pi_43606969
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:39 schreef ILCILA het volgende:
zaterdag (weer met een volle suportersbus) naar groningen...... heb er zin aan!
Nu niet meer uithanden geven he, dan zou ik zeggen: tot de na-competitie voor kampioenen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43609957
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:53 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nu niet meer uithanden geven he, dan zou ik zeggen: tot de na-competitie voor kampioenen
dan drinken we er 1tje
pi_43623656
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef ILCILA het volgende:

[..]

dan drinken we er 1tje [afbeelding]
Doen we, ieder geval een stukje dichterbij dan Sneek
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43675271
haha en we blijven op koers...
pi_43687755
Vicente Fernandez Hesselink deed namens Excelsior '31 van zich spreken door de 2-2 binnen te koppen na een vrije trap. Dat is dus de keeper, voor wie het niet weet. Wel tegenvallend resultaat voor Vaduz en co.

http://www.rtvoost.nl/media_archief.asp?id=17590&code=1295 voor de liefhebber, rond 3.50 begint het. Dat juichen!

[ Bericht 42% gewijzigd door methodmich op 19-11-2006 16:34:04 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 20 november 2006 @ 10:05:32 #132
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43845308
Hier zat SDCP toch in?
Ik kom van de Veluwe en vind dat soort clubs wel errug mooi altijd. Niet alleen SDCP maar ook SDVB, Sparta Nijkerk, DVS'33, VVOP, enz.

Nu woon ik in Grunn en zit ik dus dichter bij ON. Kan alleen nooit gaan kijken aangezien ik op zaterdag andere voetbalverplichtingen heb.
pi_43858064
vanavond: de wedstrijd in het bekervoetbal: HHC hardenberg tegen aartsrivaal Hardenberg '85... wat een feest, 8000 bezoekers verwacht....
pi_43858132
Welke klasse speelt Hardenberg 85?? en 8000 toeschouwers, dat zou de derby in spakenburg zowat overtreffen..!
Eerst zien dan geloven
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_43860508
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:07 schreef PAA-053 het volgende:
Hier zat SDCP toch in?
Ik kom van de Veluwe en vind dat soort clubs wel errug mooi altijd. Niet alleen SDCP maar ook SDVB, Sparta Nijkerk, DVS'33, VVOP, enz.
SDCP zat twee jaar terug nog in C, vorig seizoen in B en dus gedegradeerd.

Sparta Nijkerk al enige seizoenen in B, vorig seizoen goed en nu ook weer netjes meedraaiend.
www.thuisuiteten.nl
pi_43873264
Bekerwedstrijd HHC Hardenberg – Hardenberg’85 10-0 (4-0)

Scoreverloop:
2. 1-0 Stefan Buitenhuis (strafschop)
24. 2-0 Stefan Buitenhuis
30. 3-0 Stefan Buitenhuis
33. 4-0 e.d. Gert Lennips
61. 5-0 Erik Drenthen
69. 6-0 Jos Wilmink
72. 7-0 Jos Wilmink
75. 8-0 Erik Drenthen
80. 9-0 Gerben Tieltjes
90. 10-0 Erik Drenthen

toeschouwers viel wat tegen 1200 man

zo zie je maar weer dat ook een krant als de stentor het mis kan hebben met supportersaantallen die ze gokken

wel leuke wedstrijd en leuke sfeer, nu alleen trommelarmpje
pi_43908054
1200 is inderdaad weinig. Op 9 december Go-Ahead tegen Dos Kampen. Ik kijk er nu al naar uit Voor beide ploegen in alle opzichten een hele mooie pot. Het mooiste is nog dat dit ook de laatste wedstrijd gaat worden van de competitie Beide ploegen zijn dan waarschijnlijk nog niet veilig. Kortom dat kon wel eens een hele hete derby worden!
pi_43911452
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef GeorgKacher het volgende:
1200 is inderdaad weinig. Op 9 december Go-Ahead tegen Dos Kampen. Ik kijk er nu al naar uit Voor beide ploegen in alle opzichten een hele mooie pot. Het mooiste is nog dat dit ook de laatste wedstrijd gaat worden van de competitie Beide ploegen zijn dan waarschijnlijk nog niet veilig. Kortom dat kon wel eens een hele hete derby worden!
dan zijn er op 9 december nog meer krakers HHC - Excelsior is ook een mooie, 3 bussen met supporters gaan er nu al die kant op...
pi_43929894
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:38 schreef ILCILA het volgende:

[..]

dan zijn er op 9 december nog meer krakers HHC - Excelsior is ook een mooie, 3 bussen met supporters gaan er nu al die kant op...
Begint die wedstrijd ook later?
pi_43949383
ja inderdaad, speciaal voor alle fans verplaatst naar 18.00 uur :p
pi_43949437
HHC

Alleen die aanvoerder
pi_44082250
HHC - Berkum 2-1
1-0 vrije bal
2-0 penalty
2-1 gekluts

het zijn dus weer de dode spelmomenten waar HHC het van moet hebben...

Volgende week Excelsior 31 altijd spannend en veel supporters
pi_44085738
De mannen van Vaduz waren afgelast vandaag in Snits.

Nog verrassende uitslagen in C?
www.thuisuiteten.nl
pi_44254859
Eenden en pepermunt kruiden Kamper derby

Goede en slechte humor wisselen elkaar af voor de Kamper voetbalderby, die voor morgenavond op het programma staat. Bij Go Ahead werden zaterdag twaalf eenden in de kantine aangetroffen. Duidelijk afkomstig van DOS, ofwel de poelenten. Het spervuur van pepermuntjes in de nek door jeugdige heethoofden vond Go Ahead-doelman Kees Kostwinder minder prettig. ‘Ik heb liever drop.’.
Wat er na een goed verlopen derby gebeurt, kan doelman Nick Karel van DOS zich wel indenken. ‘Dan blijf je hangen en is de kans op koppijn zondag groot. Zo’n wedstrijd winnen is misschien nog wel beter dan een kampioensfeestje. Tenminste, dat vinden sommige supporters.’ Kostwinder: ‘Ze zijn er, die alleen deze twee duels belangrijk vinden. Dan heb je alleen maar zes punten, da’s niet veel.’

Gezien de barre weersomstandigheden houden de goalies terdege rekening met een verkapte waterpolowedstrijd. Maar dat is geen belemmering bij de voorpret. Kostwinder moest hartelijk lachen om de actie met de eenden in de Go Ahead-kantine. ‘Er is niks kapot gemaakt, er moet dus ergens binnen de club een mol zijn die de deur heeft geopend.’ Karel was de dader in ieder geval niet. ‘Go Ahead heeft een sfeercommissie, bij DOS bedenken mensen van de Duckside leuke dingen.’

Kostwinder (24) gaat voor zijn vierde burenruzie. ‘De vorige drie zijn niet zonder opstootjes verlopen. Ik loop stage op het Ichthus College, daar lopen DOS-leden en Go Ahead-mensen door elkaar heen. Het leeft enorm.’ Dat de rivaliteit zich in vorige edities uitte door het gooien van pepermuntjes richting doelman, vond Kostwinder niet zo geslaagd. ‘Dat begon met opgeschoten jochies, maar werd aangewakkerd door ouderen. Een slechte zaak.’

Als icoon van de club en onbesproken eerste doelman sinds twaalf jaar is Karel (30) gepokt en gemazeld. In het hoofd is voor sentimenten echter weinig plaats, punten moeten er komen. DOS heeft met 34 treffers in twaalf duels de meest instabiele defensie van de hoofdklasse C en staat voorlaatste. ‘Dit is een kippenvelwedstrijd. De laatste tijd gaat ‘t redelijk. Vier keer niet verloren, maar vijf goals tegen. We hadden alleen een paar keer moeten winnen. Met gelijkspelletjes schiet het niet op.’

De achterhoede van Go Ahead is met dertig tegentreffers ook geen baken van zekerheid. Kostwinder deelde het leed evenwel met Barry Reijs, beide keepers speelden zes keer. ‘Over die rivaliteit is wel voldoende gezegd, vind ik. Ik vond het opvallend dat Reijs erbij kwam. Buiten het veld kan ik het prima met hem vinden, concurrentie is ook goed. Na drie wedstrijden ben ik uit het elftal gehaald. Ik kreeg als uitleg dat ik scherpte miste, daaraan heb ik gewerkt. Nu speel ik weer. Maar voor hetzelfde geld zit hier de reservekeeper van zaterdag, haha.’

In de derby tellen alleen de punten. Hoe ze vergaard worden, zal iedereen snel vergeten. Karel: ‘We moeten het op basis van voetbal winnen, niet de fysieke duels opzoeken.’ Kostwinder: ‘We moeten het doen als collectief. Als het voetballend niet wil, moet de beuk erin.’

Bron: De Stentor

Hopelijk gaat het ondanks het slechte weer door!
pi_44257238
Ja inderdaad, hoop ook dat alles doorgaat. Ook al is Excelsior gebaat bij een afgelasting natuurlijk... Erwin Looms is geschorst en dus hopen de mannen uit Rijssen niet te hoeven aantreden tegen de Hardenbergse formatie...
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:45:48 #147
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44272037
Alles ligt d'r uit?
pi_44272468
Nee:

ACV - Be Quick '28
Berkum - Oranje Nassau
Excelsior '31 - HHC Hardenberg afg
Flevo Boys - ONS Sneek
Go Ahead K. - DOS Kampen
Harkemase Boys - Urk afg
SC Genemuiden - WHC afg
www.thuisuiteten.nl
pi_44362928
De Kamper derby stelde mij teleur. Niet zozeer omdat Dos heel terecht verloor, maar vooral het voetbal. je zag 11 eerste klasse voetballers (Okay Karel niet, maar dat is een keeper) bij Dos en 10 eerste klasse spelers van Go ahead.

Zandbergen was het enige lichtpuntje van de avond. Zoals VOZ al zei: voetballend als een routinier, je hebt nooit het idee te kijken naar een begin twintiger, die jongen kon in de wintersopt wel eens naar Zwolle gaan, daar zoeken ze nog een spits. Vermoedelijk de meest balvaste spits van het hele amateurvoetbal. Als je hem zag voetballen dan snap waarom Ajax hem twee keer gevraagd heeft. Zonder meer een van de beste voetballers in de hoofdklasse C.
pi_44363337
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:36 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Dat snap ik Maar Zandbergen is een beperkte voetballer die niet geselecteerd hoort te worden. Als die jongen het redt dan eet ik mijn schoen op
Is de schoen inmiddels al verorberd?
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')