Da's Human al.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef GeorgKacher het volgende:
De Kamper derby stelde mij teleur. Niet zozeer omdat Dos heel terecht verloor, maar vooral het voetbal. je zag 11 eerste klasse voetballers (Okay Karel niet, maar dat is een keeper) bij Dos en 10 eerste klasse spelers van Go ahead.
Zandbergen was het enige lichtpuntje van de avond. Zoals VOZ al zei: voetballend als een routinier, je hebt nooit het idee te kijken naar een begin twintiger, die jongen kon in de wintersopt wel eens naar Zwolle gaan, daar zoeken ze nog een spits. Vermoedelijk de meest balvaste spits van het hele amateurvoetbal. Als je hem zag voetballen dan snap waarom Ajax hem twee keer gevraagd heeft. Zonder meer een van de beste voetballers in de hoofdklasse C.
jazekerquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef HPayne het volgende:
[..]
Is de schoen inmiddels al verorberd?![]()
Kijk eens in topic van klasse A en B, dan weet je hetquote:Op donderdag 28 december 2006 21:13 schreef ILCILA het volgende:
Daar moeten we inderdaad snel weer wat aandoen vaduz... aan die op... ik zal kijken of ik nog wat heb...
Ik hoef geen 2x naar Veenendaal dus laat die maar naar C gaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gaan het met DOVO uitvechten, hopelijk komen ze terug in C.
Mócht het gebeuren, en de Vogels worden ook kampioen, moet je natuurlijk komen buurten in Spakenburg Vaduzquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitstekende laatste zin.
Ze moeten de winterstop uitknallen en thuis winnen van HHC, wie weet kunnen er dan nog gekke dingen gebeuren.
Leuke club hoor, DOVO. Horen er gewoon bij. Maar die komen dan ook in B.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik hoef geen 2x naar Veenendaal dus laat die maar naar C gaan.
Dan kom ik hoe dan ook!quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mócht het gebeuren, en de Vogels worden ook kampioen, moet je natuurlijk komen buurten in Spakenburg Vaduz
Hij hield bij WHC vooral zijn kontje warm op de bank. V/d Weerd/Joseph dat is nogal een verschil. Met alle respect voor die jongen, maar hij mist techniek, gogme en vooral inzicht. Wat heeft Valk op hem lopen schreeuwen (je bent toch geen wijf etc) , wat dat betreft snap ik het wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zal daar direct basisspeler zijn, goede voetballer als je hem juist gebruikt. Waarom is het bij DOS niet gelukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |