Hij komt idd van Dos. Lid van de tc van Dos, veel voetbal kennis, hamert op discipline. Er zijn Urkers die hem opnieuw willen hebben voor volgend seizoen, heeft Urk jaren geleden naar de Hoofdklasse gebracht. Het verrast mij wel, Dos strijd tegen degradatie en je vertrekt als lid van de tc naar een club die er ook tegen strijd, okay de pet is anders.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Berkum wilde Wieb Rodenhuis (dit seizoen opgestapt bij VVOG) als trainer binnenhalen, maar zijn gezondheid liet dit niet toe. Daarom is zijn overstap geannuleerd. Er is wel een vervanger: Gerrit Bredewold. Vast een bekende voor GeorgKacher?
Oh, ik dacht dat hij vaak in een vrije rol om Jochem heen speelde. Dan zit ik dus mis.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:06 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Hij hield bij WHC vooral zijn kontje warm op de bank.
haha geweldige kerel is dat ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij vaak in een vrije rol om Jochem heen speelde. Dan zit ik dus mis.
Excelsior'31 keeper Vicente Fernandez Hesselink heeft afgelopen dinsdag in een oefenduel in Apeldoorn tegen de amateurs van AGOVV (0-2 winst) z'n tweede treffer van het seizoen gemaakt. In de 70e minuut kwam wisselkeeper Maassen vd Brink erin en schoof Vicente door naar de rechtsbuitenplek en scoorde dus.
Ik haak hier even op in, Harkemase Boys zou wel met jeugd willne voetballen maar er zijn gewoon geen voetballers in de omgeving.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
8 Harkemase Boys
Het Korbach effect lijkt nog niet te werken. De eerste wedstrijd werd gewonnen van Go-Ahead daarna volgde nederlaag op nederlaag. De ploeg mist Jongsma nog meer dan dat ik verwacht had. Herder lijkt het tot op heden niet waar te kunnen maken op die positie. Korbach krijgt hun wel aan het voetballen maar een top 5 plaats kan men vergeten. Jammer dat er geen enkele speler uit de eigen jeugd in speelt. Waar of niet: het gerucht gaat dat sponsors dat niet willen. Een club met een smalle selectie die met versterkingen bezig is.
In de jaren zeventig (toen ik nog niet bestondquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:24 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik haak hier even op in, Harkemase Boys zou wel met jeugd willne voetballen maar er zijn gewoon geen voetballers in de omgeving.
Je hebt Drachtster boys in de omgeving en elk klein dorpje heeft ook z'n eigen voetbalclub.
Ze zijn wel aan het scouten maar er zijn gewoon te weinig voetballers in de omgeving.
Harkema is maar een klein dorpje.
Hehe een trucjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
De post waar Grimm op reageert is niet die van mij, maar m'n naam staat er wel boven. Vreemd.
dat jullie het even weten
Vreemd dat Harkemase boys sinds 1997 hoofdklasse speelt dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:32 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
In de jaren zeventig (toen ik nog niet bestond) had Harkema bijna alleen maar eigen jeugd rondlopen. Het kan dus wel en dat is een kwestie van beleid. Natuurlijk heeft Harkema iets van 1500 inwoners (correct me if i'm wrong) dus 11 jongens uit Harkema lukt niet, maar helemaal niemand is dan weer het andere uiterste.
In de jaren 70 speelden ze eerste klasse dat was toen het hoogste. In een lichting hoeft maar 1 witte raaf te zitten. Ik snap overigens heel goed wat je bedoelt, zolang de jeugd van de HB hoofdklasse speelt (wat helemaal niet slecht is voor zo'n dorp) wordt de overgang wel erg groot. Als ik hoor dat Korbach nauwelijks spelers op de bank heeft zitten dan denk ik: geef die jeugd een kans al is het er maar 1.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:56 schreef Grimm het volgende:
[..]
Vreemd dat Harkemase boys sinds 1997 hoofdklasse speelt dan?
Nee bijv Be Quick, HHC en Harkema zijn veel rijker. Bij Genemuiden speelt veel eigen jeugd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef Grimm het volgende:
Genemuiden was of is toch altijd zo'n rijke club?
Zou wel leuk zijn, maar ik denk het niet. Denk eerder terug naar Flevo Boys of Olympia'28. Toen hij nog bij ons speelde stond hij in de belangstelling van verschillende BVO's. Dat zal inmiddels wel niet meer het geval zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:08 schreef GeorgKacher het volgende:
Ben benieuwd naar welke club hij gaat, terug naar Nunspeet? En wie wordt zijn opvolger?
Dan zal WHC wel een incident zijn geweest. In de halve finale van de beker vorig seizoen liepen ze alleen maar te schoppen, vandaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:48 schreef GeorgKacher het volgende:
@ methodmich WHC vind ik geen schopploeg. Dan is Genemuiden toch echt andere koek, die zoeken naar incidenten. Vraag maar aan Anton Jongsma, nu FC Zwolle, eerst Harkemase Boys. Bij Go-Ahead lopen ook brekers rond. Je kunt er op afgeven maar je komt er vaak een heel eind mee.
Heel typerend vind ik het schoppen niet voor C, HB, Be Quick, ACV, HHC etc. zijn voetballende ploegen. Al wordt er in C vaak wat fysieker gespeeld dan in B en A.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |