quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:04 schreef taart het volgende:
shirt van the rolling stones:
korte broek en riem van J&J:
Teenslippers van Puma:
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
Pas geleden dit JC Rags overhemd gekauft. Lijkt grijs, maar is een soort van wit met hele dunne grijze streepjes, maar die zie je op de foto niet, góóódnondeju!![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:56 schreef Little_Angel het volgende:
Flatjes, Zara.
Laarsjes die ik niet kon laten staan voor die prijs
Wit vestje, H&M
En nog een keer, Zara
En nog een vest, voor maar 10 euro, kon ik dus niet laten liggen
Skinny jeans, H&M. Zien er irl veel mooier uit en niet zo groot!
Lange trui, Zara.
Detail van de mouwtjes
Diadeempje, H&M
En dat was het dan weer voor nu, heb nog meer gekocht vandaag, maar dat zijn sieraden en heb de camera momenteel niet!
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Nieuwe jeans
Nieuw jurkje
En nog een nieuw jurkje
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:36 schreef Lanvin het volgende:
Nieuwe broek, gilette en riem![]()
en nieuwe schoenen![]()
en nog een nieuwe broek..
en toen was het geld op
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
en een nuttige post:
H&M Jas
Zara Hoodie
Fred Perry schoudertas
H&M Riem
Levi's 511 (ja die wortelbroek)
Slip-on Chucks
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
De Puta Madre
G-star Stylo jeweet
Capsize trui
Weetog !
Toch niet die jas waar iedereen mee loopt he ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:57 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb net een g-star jas gekocht. Zal morgen fototje posten.
En welke is dat?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Toch niet die jas waar iedereen mee loopt he ?
Die zwarte wat je ubervaak ziekquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:05 schreef dialMforMonkey het volgende:
En toch vind ik dat er meer slim fit jeans gedragen moeten worden
Ik zal ze eens gaan passen. Had het er net even over bij mijn lokale jeanswinkel. En die gozer zei dat het ff wennen was maar dat het het helemaal was op dit moment.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:17 schreef P-azz het volgende:
btw voor de wortelbroek selvage fanaten. De H&M heeft er nu in voor maar 4 tientjes in de winkels liggen. Onbewerkt Low Slim Fit Jeans!!
tofquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[..]
Ik zal ze eens gaan passen. Had het er net even over bij mijn lokale jeanswinkel. En die gozer zei dat het ff wennen was maar dat het het helemaal was op dit moment.
Is dat het model wat je nu veel in de winkels ziet hangen met zo'n witte achterkant waar het logo zit en dan als logo een blauwe ster?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
tof. Maat het moet je natuurlijk wel staan. Probeer de 511 van Levi's eens, die valt toch nog vrij baggy.
Nop.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat het model wat je nu veel in de winkels ziet hangen met zo'n witte achterkant waar het logo zit en dan als logo een blauwe ster?
Mooie kleur, waar gekocht?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:08 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik doe het even met plaatjes van het internet:
[afbeelding]
http://www.ultimate-trends.nl/quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Mooie kleur, waar gekocht?
Ik vind shoppen ook super relaxed om te doen. Dus ik vind van niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:09 schreef mrkanarie het volgende:
[afbeelding]
lekker warm vest met bont van de CoolCat
trui en sweater van de Jack & Jones
Is het trouwens vreemd dat ik als man verzot ben op kleding shoppen?
Vet!, waar gekocht en voor hoeveel kudos?quote:Op zondag 3 september 2006 17:40 schreef Setambre het volgende:
nieuw jasje van Penguin
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk!quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:30 schreef Sparta-078 het volgende:
Nieuw truitje van Jack&Jones.
[afbeelding]
Volgens mij is ie leuk, alleen is de jas wat donker en dus moeilijk te zien op de fotoquote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe jas, met daaronder de skinny uit de OP aan, en nieuwe vintage pumps <3.
En let wederom niet op de troep.
Detail:quote:Op zondag 3 september 2006 22:35 schreef KeizerNero het volgende:
[..]
Volgens mij is ie leuk, alleen is de jas wat donker en dus moeilijk te zien op de foto
Mooie jasquote:Op zondag 3 september 2006 22:39 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Detail:
[afbeelding]
De jas heeft de kleur van de 1e foto, maar hier zie je de stof net wat beter.
Bijenkorf maar ik zou het niet doen.quote:Op maandag 4 september 2006 12:01 schreef Cardinoz het volgende:
Wie waar je kleren kunt kopen van het merk AJ?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:05 schreef dialMforMonkey het volgende:
En toch vind ik dat er meer slim fit jeans gedragen moeten worden
Deze jas heb ik dus gekocht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:57 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb net een g-star jas gekocht. Zal morgen fototje posten.
Mooi jasje! Iets soortgelijks zag ik laatst ook hangen, bleek die 140 euro te zijn, net iets buiten mijn budget als je net al 2 sweaters hebt gekocht en je nog een goeie jas hebt.quote:Op maandag 4 september 2006 14:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Deze jas heb ik dus gekocht.
De achterkant ziet er erg grijs uit maar dat is vanwege een fanatieke flitser. Het is dus dezelfde kleur als de voorkant.
Leukquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe kleren, Replay broek, EDC hemd en All-Stars
Oeehh waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh, dan doe ik mn jas gewoon lekker nog een keer(valt t op dat ik er blij mee ben?
)
[afbeelding]
Volgens mij is het deze (heb 'm zelf ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:38 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Oeehh waar heb je die gekocht?![]()
schoenen waarvandaan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:58 schreef haydear het volgende:
eenvoudig truitje van Energie.....![]()
[afbeelding]
en leuke Energie schoentjes erbij...![]()
[afbeelding]
Ik heb dezelfde. De groene, de foto ziet er wel anders uit dan in het echt. Wel super jas die zeer lekker zit!quote:Op maandag 4 september 2006 14:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Deze jas heb ik dus gekocht.
[[url=http://i50.photobucket.com/albums/f345/Kultivate/DSC00314.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i50.photobucket.com/albums/f345/Kultivate/DSC00316.jpg]afbeelding][/url]
De achterkant ziet er erg grijs uit maar dat is vanwege een fanatieke flitser. Het is dus dezelfde kleur als de voorkant.
Zit zeker lekker. Alleen vond ik bij die groene die bruine vlakken weer niet zo mooi daarom heb ik de zwarte genomen. Maar je hebt in ieder geval een mooie jas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:46 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde. De groene, de foto ziet er wel anders uit dan in het echt. Wel super jas die zeer lekker zit!
Aha, je bedoelt die lichtbruine vlakken? Die zijn juist mooiquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zit zeker lekker. Alleen vond ik bij die groene die bruine vlakken weer niet zo mooi daarom heb ik de zwarte genomen. Maar je hebt in ieder geval een mooie jas.
Bij welke winkel heb je het blauwe shirt gekocht?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:02 schreef Dutch_Courage het volgende:
Afgelopen week gekocht:
[afbeelding]
Broek: J&J
Blauwe shirt: Revolution
Gestreept shirt: Paisley
De Tempel, in Nijmegen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij welke winkel heb je het blauwe shirt gekocht?
Hoeveel heeft die jas gekocht? En waar heb je het gehaald?quote:Op maandag 4 september 2006 11:16 schreef RedScorpion het volgende:
Resultaat van een middagje shoppen :
Winterjas van G-Star (op foto lijkt ie niet zo dik, maar is goed gewateerd), spijkerbroek van G-Star, Baggy pants J.C. Rags.
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij kost die jas 189,95 bij de Bijenkorf.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:32 schreef obl het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die jas gekocht? En waar heb je het gehaald?
waar schoenen gehaald?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:58 schreef haydear het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
H&Mquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:38 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Oeehh waar heb je die gekocht?![]()
geweldige pumpsquote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe jas, met daaronder de skinny uit de OP aan, en nieuwe vintage pumps <3.
En let wederom niet op de troep.
Ziet er goed uit maar zal wel redelijk aan de prijs zijn zeker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:44 schreef obl het volgende:
Wat vinden jullie van deze jas?
[afbeelding]
Als "pakken-jas" een mooi exemplaarquote:Op zondag 10 september 2006 14:13 schreef Jaguar645 het volgende:
Gisteren nieuwe Winterjas gehaalt o/
Voorkant:
[afbeelding]
Achterkant:
[afbeelding]
Binnenkant: (beetje onscherp ;/)
[afbeelding]
Was er niet speciaal naar opzoek maar liep de Mexx in om wat te kijken en vond hem erg mooi en past goed bij mijn pakken, gelijk meegenomen dus
Ik loop binnenkort ook weer 90% in pakken.....quote:Op zondag 10 september 2006 14:37 schreef Jaguar645 het volgende:
loop 90% van de tijd in een pak ronddus het zal voor mij ook wel bij deze jas blijven. voor dat ene keertje dat ik 's weekends echt weg zou gaan heb ik beneden nog een Esprit jas van vorig jaar hangen welke dan prima dienst doet
Van de nieuwe collectiequote:Op zondag 10 september 2006 14:13 schreef Jaguar645 het volgende:
Gisteren nieuwe Winterjas gehaalt o/
Was er niet speciaal naar opzoek maar liep de Mexx in om wat te kijken en vond hem erg mooi en past goed bij mijn pakken, gelijk meegenomen dus
zeggg heb jij lj?quote:Op zondag 10 september 2006 11:36 schreef thispicture het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
H&M dingetjes
[afbeelding]
Nudie Super Slim Kim![]()
![]()
![]()
![]()
(beetje rare houding, heb geen x-benen heur
)
Het feit dat jij hem mooi vindt lijkt me toch echt het belangrijkste criterium hoorquote:Op zondag 10 september 2006 22:15 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik dus bijna aangeschaft
maar het is zo dat ik em mooi vind, een vriendin van mij waarmee ik in Amsterdam was ook mooi, alleen sommige zeggen dat het iets te gangster is .. terwijl ik het gewoon een mooie jas vind.
nu kan ik hem bestellen bij de Bijenkorf van Groningen dat ik em hier krijg, maar dna moet ik hem wel willen. Iemand een opinie?![]()
jeeehj, strepenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:30 schreef Sparta-078 het volgende:
Nieuw truitje van Jack&Jones.
[afbeelding]
Shirtje en vest van de H&M.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
bruin blousje
[afbeelding]
zwart blousje
[afbeelding]
Broek
[afbeelding]
plus achterkant
Piet zoomers (Wilp), maison de bonnetteriequote:Op maandag 11 september 2006 22:39 schreef Cardinoz het volgende:
wie weet je waar je, behalve bijenkorf, kleren van AJ kan kopen?
Oeh, die schoenen van die onderste fotoquote:Op zondag 10 september 2006 11:36 schreef thispicture het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
H&M dingetjes
[afbeelding]
Nudie Super Slim Kim![]()
![]()
![]()
![]()
(beetje rare houding, heb geen x-benen heur
)
3 euro bij de schoenenreusquote:Op maandag 11 september 2006 23:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oeh, die schoenen van die onderste foto![]()
Waar te vinden enzo?![]()
![]()
Lang geleden of zijn ze daar nog wel te vinden denk je?quote:
Wat heb je daarvoor betaald?quote:
Moet nog wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lang geleden of zijn ze daar nog wel te vinden denk je?
200quote:
Samen met Jumpstyle in 1999 uitgestorven. Helaas voor je.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Zijn die shirts nog ergens te krijgen?
beetje late reactie van mij..maar goed beter laat dan nooitquote:
Was die broek bij jou ook zo ontzettend wijd?quote:Op zondag 10 september 2006 01:57 schreef SatanicWarrior het volgende:
...
En een G-Star Core Regular:
[afbeelding]
In eerste instantie wel, maar toen had ik maat 32/32 aan terwijl ik normaal 31/32 draag, toen ging ik dus maar een maat 31/32 passen en die zat stukken mooier en minder wijd, en in maat 32/32 vond ik de broek niet eens mooi zitten.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:57 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Was die broek bij jou ook zo ontzettend wijd?
In ieder geval dat was mijn ervaring met passen![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:29 schreef Mdk het volgende:
Heeee Jannes!!!
Damn, waar ben je op vakantie geweest? In Mykonos ofzo?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:09 schreef Jaguar645 het volgende:
Kwam deze op Schiphol tegen, vond em wel leuk dus meegenomen
[afbeelding]
mooie allstarsquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe kleren, Replay broek, EDC hemd en All-Stars
Ik hou zelf ook niet van al te felle kleuren enzo, dus mij maakt dat niet uit. En tsja, er lopen wel veel mensen in, maar ik vind de kwaliteit ook wel goed (vooral van broeken).quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:10 schreef Ace1 het volgende:
Volgens mij heb ik die jas vorig jaar ook gekocht.. zie het alleen niet zo goed op de foto
Verder koop ik zelf niks meer van Gstar, er lopen veel te veel mensen in rond, en het is me iets te grauw eigenlijk allemaal.
ja idd, dat grauwe is wel jammer, want het zit mij altijd wel goed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:10 schreef Ace1 het volgende:
Volgens mij heb ik die jas vorig jaar ook gekocht.. zie het alleen niet zo goed op de foto
Verder koop ik zelf niks meer van Gstar, er lopen veel te veel mensen in rond, en het is me iets te grauw eigenlijk allemaal.
hoe duur waren die schoenen, en waar gekocht?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:58 schreef haydear het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 september 2006 18:41 schreef roburt het volgende:
[..]
hoe duur waren die schoenen, en waar gekocht?
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef haydear het volgende:
[..]
beetje late reactie van mij..maar goed beter laat dan nooit......schoenen heb ik in apeldoorn gehaald bij BLA BLA....
Leukquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:16 schreef JeroenV het volgende:
Lang leve kwaliteitsfoto's van de mobiele telefoon
Groene jas, G-star
[afbeelding]
Groene broek, G-star
[afbeelding]
Bruine broek, Scotch
[afbeelding]
Grauw isquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:10 schreef Ace1 het volgende:
Dit is echt een coole jas! Waar heb je die gekocht?quote:
H&Mquote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef theemuts1982 het volgende:
Dit is echt een coole jas! Waar heb je die gekocht?![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Damn, waar ben je op vakantie geweest? In Mykonos ofzo?
Cool shirtjequote:Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paul Frank shirtje
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:48 schreef Molluck het volgende:
Leuk shirtje...maaruh, had je op die vorige foto's ook al zulke dikke tieten?
"The camera adds 10 pounds".quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:48 schreef Molluck het volgende:
Ja. Dat ze nou extra vooruit komen door dit shirtje kan ik ook niks aan doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:48 schreef Molluck het volgende:
Ik zeg toch niets negatiefs? Die Paul Frank shirtjes zijn echt van die "je moet wel een beetje dikke tieten hebben shirtjes"quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Ja. Dat ze nou extra vooruit komen door dit shirtje kan ik ook niks aan doen![]()
Gevondenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:35 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Moet nog wel lukken denk ik
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets negatiefs? Die Paul Frank shirtjes zijn echt van die "je moet wel een beetje dikke tieten hebben shirtjes"
goedzoquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets negatiefs? Die Paul Frank shirtjes zijn echt van die "je moet wel een beetje dikke tieten hebben shirtjes"
waar is je capichonquote:Op donderdag 21 september 2006 10:10 schreef RedScorpion het volgende:
Voor naar sportschool :
Nike sweatvest + bijpassende broek.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 12:53 schreef 2609 het volgende:zonder capichon is gaar man totaal geen gangster
jezus wat een teringzooi op jouw kamerquote:Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paul Frank shirtje
Vooral na het hoogseizoen zie je dat veel jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Zie trouwens ook weleens mannen lopen in een lacoste polo dat ik serieus denk "GVD met zulke mensen wil ik echt niet geasocieerd worden
". Van die vadsige mannen met totaal geen gevoel voor kleurcombinaties die met een dikke bierbuik een strak poloshirt aantrekken, een korte broek met hoog opgetrokken sokken eronder en dan met van dat onverzorgde haar erboven
Kunnen we die mensen niet verplichten zeeman kleding aan te doen ofzow
Waar heb je dat gekocht? Vind het erg vette schoenen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:58 schreef haydear het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
welke maat zoek je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:42 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gekocht? Vind het erg vette schoenen!
Mooi. Hoe duur, en waar gekocht?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:10 schreef RedScorpion het volgende:
Voor naar sportschool :
Nike sweatvest + bijpassende broek.
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke hetero man heeft er überhaupt gevoel of verstand van kleurcombinaties?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:06 schreef LoggedIn het volgende:
Van die vadsige mannen met totaal geen gevoel voor kleurcombinaties
ik neem aan dat je toch wel enigzins in kan schatten wat bij elkaar staat en wat niet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:33 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Welke hetero man heeft er überhaupt gevoel of verstand van kleurcombinaties?![]()
Ik zie nu meteen die kale vent voor me uit "Looking good"![]()
Thnxs, toevallig gewoon via Wehkamp besteld. Was al een tijdje op zoek en kwam deze daar tegen. Prijs viel mee vond ik zelf.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:14 schreef XiChico het volgende:
[..]
Mooi. Hoe duur, en waar gekocht?
Waar heb je die hoodies gekocht?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:03 schreef Cloud_SB het volgende:
Batterijen zijn op dus dat worden foto's van internet dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die past bij mijn Dunk SB Camo's
Nee gek, das @ me moeder haar kamer, en zoiets noemen ze stofquote:
Heb het sneaker topic al gevonden, 1 van de redenen om me aan te melden bij Fok.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef _petjan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Waar heb je die hoodies gekocht?
Aan je onderitel ne je SB kleding te zien moet je mischien ff hier kijekn: ttp://forum.fok.nl/topic/911943 .
Best lelijk eerlijk gezegd......quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef Maikuuul het volgende:
Check deze Boss t-shirtje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet he gek
Wat vinden jullie nou niet lelijk wat ik koopquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Best lelijk eerlijk gezegd......![]()
Ehhmm wat heeft jaloezie hier mee te maken?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat vinden jullie nou niet lelijk wat ik koop
Jaloezie speelt een grote rol mijn vriend.
Die ketting zie je amperquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef nectarientje het volgende:
mijn nieuwe jurkje, nieuwe schoenen en nieuwe ketting
![]()
[afbeelding]
Simpele rode kralenkettingquote:
Dus omdat je jaloers bent op ons ga je bijna allemaal lelijke kleren kopen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat vinden jullie nou niet lelijk wat ik koop
Jaloezie speelt een grote rol mijn vriend.
Kabouterpiano?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef nectarientje het volgende:
mijn nieuwe jurkje, nieuwe schoenen en nieuwe ketting
![]()
[afbeelding]
sinterklaassurprisequote:
dude, waar heb je die jas/vest gekocht?quote:Op zondag 24 september 2006 08:01 schreef zwahiel het volgende:
Vandaag ook maar 's therapeutisch de stad in geweest om te shoppen
[afbeelding]
Aangezien het hier nogal koud is op dit moment moest er toch een vest komen.
En een legerpetje van Americano een lokaal merkje hiero, zwart, wilde ik al een tijdje en kwam deze tegen.
(en ja foto is slecht ja)
hier in Florida Mall, Santiago de Chile, bij Falabella, 't is van Doo Australia. Ben er erg blij mee aangezien ik tot voor kort geen M aan konquote:Op zondag 24 september 2006 20:16 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
dude, waar heb je die jas/vest gekocht?
quote:Op zondag 24 september 2006 20:27 schreef zwahiel het volgende:
[..]
hier in Florida Mall, Santiago de Chile, bij Falabella, 't is van Doo Australia. Ben er erg blij mee aangezien ik tot voor kort geen M aan kon
Carharttquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:03 schreef Cloud_SB het volgende:
Batterijen zijn op dus dat worden foto's van internet dan maar:
[afbeelding]
Die past bij mijn Dunk SB Camo's
Therapeutisch shoppen? Aan je smaak is inderdaad te zien dat je heel erg ziek bentquote:Op zondag 24 september 2006 08:01 schreef zwahiel het volgende:
Vandaag ook maar 's therapeutisch de stad in geweest om te shoppen
[afbeelding]
Aangezien het hier nogal koud is op dit moment moest er toch een vest komen.
En een legerpetje van Americano een lokaal merkje hiero, zwart, wilde ik al een tijdje en kwam deze tegen.
(en ja foto is slecht ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |