Oeehh waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh, dan doe ik mn jas gewoon lekker nog een keer(valt t op dat ik er blij mee ben?
)
[afbeelding]
Volgens mij is het deze (heb 'm zelf ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:38 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Oeehh waar heb je die gekocht?![]()
schoenen waarvandaan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:58 schreef haydear het volgende:
eenvoudig truitje van Energie.....![]()
[afbeelding]
en leuke Energie schoentjes erbij...![]()
[afbeelding]
Ik heb dezelfde. De groene, de foto ziet er wel anders uit dan in het echt. Wel super jas die zeer lekker zit!quote:Op maandag 4 september 2006 14:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Deze jas heb ik dus gekocht.
[[url=http://i50.photobucket.com/albums/f345/Kultivate/DSC00314.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i50.photobucket.com/albums/f345/Kultivate/DSC00316.jpg]afbeelding][/url]
De achterkant ziet er erg grijs uit maar dat is vanwege een fanatieke flitser. Het is dus dezelfde kleur als de voorkant.
Zit zeker lekker. Alleen vond ik bij die groene die bruine vlakken weer niet zo mooi daarom heb ik de zwarte genomen. Maar je hebt in ieder geval een mooie jas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:46 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde. De groene, de foto ziet er wel anders uit dan in het echt. Wel super jas die zeer lekker zit!
Aha, je bedoelt die lichtbruine vlakken? Die zijn juist mooiquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zit zeker lekker. Alleen vond ik bij die groene die bruine vlakken weer niet zo mooi daarom heb ik de zwarte genomen. Maar je hebt in ieder geval een mooie jas.
Bij welke winkel heb je het blauwe shirt gekocht?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:02 schreef Dutch_Courage het volgende:
Afgelopen week gekocht:
[afbeelding]
Broek: J&J
Blauwe shirt: Revolution
Gestreept shirt: Paisley
De Tempel, in Nijmegen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij welke winkel heb je het blauwe shirt gekocht?
Hoeveel heeft die jas gekocht? En waar heb je het gehaald?quote:Op maandag 4 september 2006 11:16 schreef RedScorpion het volgende:
Resultaat van een middagje shoppen :
Winterjas van G-Star (op foto lijkt ie niet zo dik, maar is goed gewateerd), spijkerbroek van G-Star, Baggy pants J.C. Rags.
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij kost die jas 189,95 bij de Bijenkorf.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:32 schreef obl het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die jas gekocht? En waar heb je het gehaald?
waar schoenen gehaald?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:58 schreef haydear het volgende:
eenvoudig truitje van Energie.....![]()
[afbeelding]
en leuke Energie schoentjes erbij...![]()
[afbeelding]
H&Mquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:38 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Oeehh waar heb je die gekocht?![]()
geweldige pumpsquote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe jas, met daaronder de skinny uit de OP aan, en nieuwe vintage pumps <3.
En let wederom niet op de troep.
Ziet er goed uit maar zal wel redelijk aan de prijs zijn zeker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:44 schreef obl het volgende:
Wat vinden jullie van deze jas?
[afbeelding]
Als "pakken-jas" een mooi exemplaarquote:Op zondag 10 september 2006 14:13 schreef Jaguar645 het volgende:
Gisteren nieuwe Winterjas gehaalt o/
Voorkant:
[afbeelding]
Achterkant:
[afbeelding]
Binnenkant: (beetje onscherp ;/)
[afbeelding]
Was er niet speciaal naar opzoek maar liep de Mexx in om wat te kijken en vond hem erg mooi en past goed bij mijn pakken, gelijk meegenomen dus
Ik loop binnenkort ook weer 90% in pakken.....quote:Op zondag 10 september 2006 14:37 schreef Jaguar645 het volgende:
loop 90% van de tijd in een pak ronddus het zal voor mij ook wel bij deze jas blijven. voor dat ene keertje dat ik 's weekends echt weg zou gaan heb ik beneden nog een Esprit jas van vorig jaar hangen welke dan prima dienst doet
Van de nieuwe collectiequote:Op zondag 10 september 2006 14:13 schreef Jaguar645 het volgende:
Gisteren nieuwe Winterjas gehaalt o/
Was er niet speciaal naar opzoek maar liep de Mexx in om wat te kijken en vond hem erg mooi en past goed bij mijn pakken, gelijk meegenomen dus
zeggg heb jij lj?quote:Op zondag 10 september 2006 11:36 schreef thispicture het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
H&M dingetjes
[afbeelding]
Nudie Super Slim Kim![]()
![]()
![]()
![]()
(beetje rare houding, heb geen x-benen heur
)
Het feit dat jij hem mooi vindt lijkt me toch echt het belangrijkste criterium hoorquote:Op zondag 10 september 2006 22:15 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik dus bijna aangeschaft
maar het is zo dat ik em mooi vind, een vriendin van mij waarmee ik in Amsterdam was ook mooi, alleen sommige zeggen dat het iets te gangster is .. terwijl ik het gewoon een mooie jas vind.
nu kan ik hem bestellen bij de Bijenkorf van Groningen dat ik em hier krijg, maar dna moet ik hem wel willen. Iemand een opinie?![]()
jeeehj, strepenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:30 schreef Sparta-078 het volgende:
Nieuw truitje van Jack&Jones.
[afbeelding]
Shirtje en vest van de H&M.
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |