welke bristol heeft 100% kasjmieren (of hoe je dat ook schrijft) truienquote:Op maandag 17 juli 2006 12:03 schreef jovink het volgende:
maar ik vind het niet echt mooi, als je tegen me gezegd had dat t bristol was had ik het ook geloofd, kwaliteit zal wel beter zijn.. mag ik hopen
Vrijgezel en thuiswonend?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:31 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Gewoon studeren, goede baan zoeken en lekker doen wat je wilt!
Vrijgezel en een koopwoning.quote:
Dat Stones shirt is gewoon bij de Jackjones te krijgen. Nog even en iedereen loopt ermee. . .quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:40 schreef Maxxieh het volgende:
Waar heb je dat Rolling Stones shirtje gekocht?
28 bij Footlockerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:25 schreef jovink het volgende:
kosten die teenslippaaaahs?
gelukkig ben ik geen voetballiefhebberquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:00 schreef Avani het volgende:
Op een of andere manier vind ik de kleuren groen en geel zó fout bij elkaar. Zo ADO hooligan achtig.![]()
Wat een saaie kleren.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Mastroianni het volgende:
La Vera Sartoria Napoletana
[afbeelding]
Truzzi
[afbeelding]
Avant Toi (100% kasjmier)
[afbeelding]
Kangro Cashmere (100% kasjmier)
[afbeelding]
Puro Cashmere (100% kasjmier)
[afbeelding]
Dus jij geeft aan 3 truien en 2 overhemden 1000 euro uit?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Mastroianni het volgende:
La Vera Sartoria Napoletana
[afbeelding]
Truzzi
[afbeelding]
Avant Toi (100% kasjmier)
[afbeelding]
Kangro Cashmere (100% kasjmier)
[afbeelding]
Puro Cashmere (100% kasjmier)
[afbeelding]
Dat is jouw mening en gelukkig is die niet leidend voor de rest van Nederlandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:47 schreef Sentry het volgende:
En het ziet er nog niet eens uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |