Goed dat je er bij zet dat die riem van Armani Jeans is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
armani jeans riem
armani jeans leren jas
Waar heb je dat poezenvestje vandaan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah jeetje wat een fijn compliment! Dankjewel!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:47 schreef Adurothiel het volgende:
Birdydontfly, jij hebt echt een leuke smaak
Een roodkapje shirt
Van de h&m gewoon. Al zei het meisje aan de kassa wel dat ik heel erg geluk had (het was de laatste, en toevallig nog een 34 ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:32 schreef GoodFortune het volgende:
[..]
Waar heb je dat poezenvestje vandaan?![]()
![]()
Hmm jammer, heb niet echt tijd om te winkelen deze week. Oja donderdagavond ben ik in Alkmaar hehe, misschien (héél misschien) dat ze het daar hebben... Hij is echt tof! En dat Roodkapje bloesje ook trouwens! Leuke klerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Ah jeetje wat een fijn compliment! Dankjewel!
Ik vond het ook serieus het coolste ooit haha. Moest het gewoon hebben
[..]
Van de h&m gewoon. Al zei het meisje aan de kassa wel dat ik heel erg geluk had (het was de laatste, en toevallig nog een 34 ook) want ze zijn overal uitverkocht
Maar misschien heb je geluk?
Thnx, maar helaas iets uit de buurtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:56 schreef snopprinses het volgende:
in eindh hadden ze die vestjes nog ;o
Alkmaar hebben ze nooit ietsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:21 schreef GoodFortune het volgende:
[..]
Hmm jammer, heb niet echt tijd om te winkelen deze week. Oja donderdagavond ben ik in Alkmaar hehe, misschien (héél misschien) dat ze het daar hebben... Hij is echt tof! En dat Roodkapje bloesje ook trouwens! Leuke kleren
Die zitten er in om het hemd mooi te presenteren in de winkel, als je ze erin laat en ietwat verbergt blijft je kraag nog mooi staan, maar ach als je een goed hemd gekocht hebt zijn die stukken niet echt zo nodig en kan je ze net zo goed weggooienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:13 schreef Gnampy het volgende:
Dit is misschien een hele domme vraag. Maar ik heb dus een nieuw overhemd, en in de kraag zitten in de uiteindes twee stukjes plastic die je er ook uit kunt halen. Ik heb het al eens gedragen en heb die dingen er gewoon in gelaten, maar hoort dat wel? Lach me maar uit, maar ik weet het dus echt niet![]()
Onzin, baleinen hoor je gewoon in het overhemd te laten zitten. Ook bij goede overhemden. Is gewoon om de kraag mooi te houden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:26 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Die zitten er in om het hemd mooi te presenteren in de winkel, als je ze erin laat en ietwat verbergt blijft je kraag nog mooi staan, maar ach als je een goed hemd gekocht hebt zijn die stukken niet echt zo nodig en kan je ze net zo goed weggooien
grapjurkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Onzin, baleinen hoor je gewoon in het overhemd te laten zitten. Ook bij goede overhemden. Is gewoon om de kraag mooi te houden.
Hij heeft er verder ook geen verstand van hoor, laat hem maar lullenquote:
klik hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |