Dus omdat je jaloers bent op ons ga je bijna allemaal lelijke kleren kopen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat vinden jullie nou niet lelijk wat ik koop
Jaloezie speelt een grote rol mijn vriend.
Kabouterpiano?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef nectarientje het volgende:
mijn nieuwe jurkje, nieuwe schoenen en nieuwe ketting
![]()
[afbeelding]
sinterklaassurprisequote:
dude, waar heb je die jas/vest gekocht?quote:Op zondag 24 september 2006 08:01 schreef zwahiel het volgende:
Vandaag ook maar 's therapeutisch de stad in geweest om te shoppen
[afbeelding]
Aangezien het hier nogal koud is op dit moment moest er toch een vest komen.
En een legerpetje van Americano een lokaal merkje hiero, zwart, wilde ik al een tijdje en kwam deze tegen.
(en ja foto is slecht ja)
hier in Florida Mall, Santiago de Chile, bij Falabella, 't is van Doo Australia. Ben er erg blij mee aangezien ik tot voor kort geen M aan konquote:Op zondag 24 september 2006 20:16 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
dude, waar heb je die jas/vest gekocht?
quote:Op zondag 24 september 2006 20:27 schreef zwahiel het volgende:
[..]
hier in Florida Mall, Santiago de Chile, bij Falabella, 't is van Doo Australia. Ben er erg blij mee aangezien ik tot voor kort geen M aan kon
Carharttquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:03 schreef Cloud_SB het volgende:
Batterijen zijn op dus dat worden foto's van internet dan maar:
[afbeelding]
Die past bij mijn Dunk SB Camo's
Therapeutisch shoppen? Aan je smaak is inderdaad te zien dat je heel erg ziek bentquote:Op zondag 24 september 2006 08:01 schreef zwahiel het volgende:
Vandaag ook maar 's therapeutisch de stad in geweest om te shoppen
[afbeelding]
Aangezien het hier nogal koud is op dit moment moest er toch een vest komen.
En een legerpetje van Americano een lokaal merkje hiero, zwart, wilde ik al een tijdje en kwam deze tegen.
(en ja foto is slecht ja)
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Therapeutisch shoppen? Aan je smaak is inderdaad te zien dat je heel erg ziek bent![]()
Niks mis mee met een eigen smaak.... of draag jij het liefste dingen die doorsnee Nederland ook mooi moet vinden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Therapeutisch shoppen? Aan je smaak is inderdaad te zien dat je heel erg ziek bent![]()
En aangezien ik niet Nederland woon...quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niks mis mee met een eigen smaak.... of draag jij het liefste dingen die doorsnee Nederland ook mooi moet vinden?
Spammert! met je 4fakefashion...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef 4realfashion het volgende:
[spammerdespam]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef 4realfashion het volgende:
[spam]
OMFG.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef 4realfashion het volgende:
[spam]
Care, over drie wasbeurten ben je zowiezo al van dat shirt afquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef riX- het volgende:
Nieuwe riem + t-shirt
[afbeelding]
Ik weet niet of ik het t-shirt houd, vind hem niet geweldig.. wat vinden jullie, houden/terug doen ?
oja: t-shirt van de H&M, riem van WE
dat had ik letterlijk met een longsleeve van Dieselquote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Care, over drie wasbeurten ben je zowiezo al van dat shirt af.
Naja overdreven uitgedrukt dan.
Eh, je riem is wit.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef riX- het volgende:
Nieuwe riem + t-shirt
[afbeelding]
Ik weet niet of ik het t-shirt houd, vind hem niet geweldig.. wat vinden jullie, houden/terug doen ?
echt niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is lijp, vind ik. Staat een beetje goedkoop.
Rightquote:Op donderdag 28 september 2006 10:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is lijp, vind ik. Staat een beetje goedkoop.
Shirt houden, is wel leukquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef riX- het volgende:
Nieuwe riem + t-shirt
[afbeelding]
Sexy motherfocker!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:33 schreef BrauN het volgende:
Boss overhemd, schwarz!
En een schoon Replay broekske, maar op de foto zie je niet hoe geil ie werkelijk is.
[afbeelding]
Oh ja, nu natuurlijk nog effe een witte () riem zoeken, want dan pas ben je helemaal het heertje!
Thnx =)quote:Op donderdag 28 september 2006 17:07 schreef revolutionx het volgende:
vette shit monkey, jouw kledingstijl dig ik overigens wel.
Funky House in R'dam. Hele vette winkel trouwens!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:10 schreef Stansfield het volgende:
Vette gravis sneakers. Waar heb je die gekocht?
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:15 schreef jack4ya het volgende:
Nieuwe broekjes... grijze velours en een geruite!
Ik vind ze erg leuk... Ik draag erg veel spijkerbroeken (ook wijdere) maar vind beetje ladylike ook altijd wel leuk... (ja, ik ben een vrouw)
(sorry voor de poses)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:27 schreef revolutionx het volgende:
vind die geruite broekjes niet echt mooi..
Zeg, uw broek loopt in een wortelvorm.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SupremeBeing
CheapMonday
Gravis
de hint zou duidelijk genoeg moeten zijn lijkt me...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:57 schreef jack4ya het volgende:
Grappige is dat zelfs mijn vader 'm geweldig vond, en die ziet werkelijk nooooi wat![]()
ja dus.quote:Of moet ik nu juist bezorgd zijn![]()
DIE BROEK WIL IKquote:Op donderdag 28 september 2006 19:38 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is ook een wortelbroek. Alleen omdat hij vrij baggy valt, valt het niet zo op. Beetje zoals de Levi's 511 zeg maar.
[..]
Korte hoogstraat, beetje lastig uit te leggen want ik kom niet uit rotterdam. Volgens mij een straat haaks aan de straat die weer tegenover de bijenkorf ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |