Klinkt goed, waar verkopen ze dat merk?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef P-azz het volgende:
Cheap Monday, dat zijn ook fuckin relaxte jeans. Nog geen 50 euri en ze blijven zo uniek omdat ze op kort termijn een nieuwe oplage leveren die elke keer verschilt. Allemaal slim fit overigens.
kleine houtstraat Haarlem sowieso, daar was ik vanmiddag. Vet relaxte kwaliteit. Skinny kicks ass!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:44 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar verkopen ze dat merk?
Vandaag nog een zwarte jeans (skinny) gekocht bij de H&M voor 19,90, dat maakt me nou blij
http://europe.zoovillage.com/store/style.asp?StyleID=1&BrandID=21quote:Op woensdag 20 september 2006 19:27 schreef Cheesecake het volgende:
Fashion Lab zit vlak bij mijn opleiding, ben dr wel eens langs gelopen. Heb net even op de website van Acne Jeans gekeken, ziet er heel mooi uit. Wat betaal je nu zo voor een Acne (dames) jeans?
Wat vinden jullie trouwens van Meltin' Pot?
Je moet die 2 witte puntjes bovenaan de broek van de nudie jeans verwijderen met een schaar. Dit is waarschijnlijk gebeurt toen de verkoper het kaartje eraf haalde. Het staat mooier want ik heb het ook gehadquote:Op maandag 4 september 2006 13:34 schreef GSbrder het volgende:
okeey, ik heb zaterdag in een jolige bui een paar van mijn jeansjes gefotografeerd,
2 g-stars en een replay kon ik helaas niet uit de grote boze wasmachine redden, maar hier een
indicatie...
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06361/DSCF1690.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
van boven naar onder van links naar rechts:
merkloos
replay slacks (oud model)
merkloos
forecast non-denim
Nudie RRDG![]()
gsus ???
g-star studs loose
forecast premium
g-star ruger straight
volg mijn voorbeeld
maak nu een foto van je jeanscollectie
![]()
jaa, toen ik de foto nam had ik die broek net gekocht en nog niet aan gehad, inmiddels die "touwtjes" verwijdert,quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:28 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Je moet die 2 witte puntjes bovenaan de broek van de nudie jeans verwijderen met een schaar. Dit is waarschijnlijk gebeurt toen de verkoper het kaartje eraf haalde. Het staat mooier want ik heb het ook gehad
Zoalsie het zelf mooi vind en lekker vind zitten, toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef revolutionx het volgende:
gast je weet hoe je die nudie broek moet dragen he?
Nee, ik denk dat je werkelijk de enige bent die daar een broek van heeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb trouwens laatst een broek gekocht van Redest, een italiaans merk. Hebben meer mensen hier broeken van ?
Ik vroeg bij de MAW om hulp bij het zoeken van een spijkerbroek, het moest een donkere wassing zijn, en gewoon een niet helemaal normale spijkerbroekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:44 schreef Koningin het volgende:
Voor de dikkere mensen (vrouwen) onder ons, weten we dat het moeilijk is om een mooie jeans te vinden die niet te tuttig wordt. Laatst zei die Diane in haar programma Passion for fashion over mode dat het de moeite eens waard is om bij de mannenjeans te gaan kijken dan.
Heeft iemand dit wel eens geprobeert? Vind het zelf nogal vreemd om een winkel in te lopen en dan een mannenbroek te gaan passen.
http://www.kitmeout.com/fashion/redest.phpquote:Redest
Het twee jaar geleden opgestarte mannenlabel Redest verovert geleidelijk de markt met zijn handcrafted wereldse totaalbeeld. De zomercollectie 2007 toont een verbroedering tussen het traditionele, klassieke denimkarakter en de cleane, verfijnde look van tailormade design. Een jonge metropolitan dandy met een vleugje Italiaans raffinement. Bijzondere details zijn knopen, borduursels en subtiele afwerkingen. De collectie hoogwaardige denims, broeken, shirts, T-shirts en accessoires laat zich omschrijven als stijlvol en comfortabel. Gebruikte kleuren zijn frisse pastels en veel blauwtinten.
vertel.. make my dayquote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef revolutionx het volgende:
gast je weet hoe je die nudie broek moet dragen he?
Ditato in de P.C. Hooftstraat te A'dam verkoopt Dior Homme.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:28 schreef aceHigh het volgende:
Weet iemand toevallig of in Nederland ergens Dior Homme jeans verkocht worden? Ik ben op zoek naar 19cm Japanse denim versie.
Met de gayness factor 3.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ditato in de P.C. Hooftstraat te A'dam verkoopt Dior Homme.
Telefoonummer: 020-6719283
Verder zou je 'Forum for Men' in Den Haag kunnen proberen. Is alleen open op afspraak.
Telefoonummer: 06-55168325
Trouwens, nu we het toch over jeans van Dior Homme hebben, weet jij waarmee deze broek is behandeld?
[afbeelding]
Hahahahahha.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:42 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Met de gayness factor 3.
Wat een lelijke broek is dat. slim fit ok maar doe het dan goed en niet zoals dit.
Verderest komt het gewoon door de belichting.
Iemand die aan zo'n broek meer dan 10euro uitgeeft is een merk-hond. Zolang er maar een duur merkje op prijkt is het allemaal maar geweldig en mooi.
Jezus.... is dat een vent? Of een skelet ofzo?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ditato in de P.C. Hooftstraat te A'dam verkoopt Dior Homme.
Telefoonummer: 020-6719283
Verder zou je 'Forum for Men' in Den Haag kunnen proberen. Is alleen open op afspraak.
Telefoonummer: 06-55168325
Trouwens, nu we het toch over jeans van Dior Homme hebben, weet jij waarmee deze broek is behandeld?
[afbeelding]
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik dacht in eerste instantie dat er een soort vernis laagje ofzo op is gespoten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:42 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Verderest komt het gewoon door de belichting.
Hier in Oss bij Hendriks verkopen ze Redest, dat is niet zo gek ver van Eindhoven, hebben inderdaad hele vette broeken, al ben ik meer fan van Paul Smith als het Jeans aangaat, super fijne stof en ontzettende goede pasvorm meestal.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:57 schreef Jeroen_S. het volgende:
op de site van Redest staat een broek die ik wil, waar in Nederland verkopenz e Redest, behalve Leeuwarden (3 uur rijden gaat me een beetje te ver voor een broek)
Foto's ?quote:Op zondag 5 november 2006 11:21 schreef Lanvin het volgende:
[..]
al ben ik meer fan van Paul Smith als het Jeans aangaat, super fijne stof en ontzettende goede pasvorm meestal.
Hier heb ik nieuw paar aan:quote:
Laat het even weten als je daar geslaagd bent.quote:Op zondag 5 november 2006 14:04 schreef aceHigh het volgende:
Thnx Schatje, zal als ik binnenkort in a'dam ben bij Didato langsgaan. Die dior broek die je daar trouwens laat zien is bewerkt met wax.
Ik zag zeg liggen bij de image in Utrecht.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef Japin het volgende:
Waar worden die verkocht in NL? Ik ken het alleen maar omdat het huge zou zijn in Scandinavie, en vanwege de modellen die ze uitbrengen. Check bijvoorbeeld de "pamper" op cheapmonday.com
Heb er eens een gepast en hij zat voor geen meter. Hele rare taille. Dan koop ik ze liever bij de H&M voor een tientje goedkoper, die zitten me wel goed.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag van de week een broek hangen van cheap monday ofzoiets, van die broeken voor 50 euro? Is dat wat?
Yep, Dsquared freak hier, maar ben tegenwoordig ook weg van John Gallianoquote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef Fashion4life het volgende:
Zijn er hier ook mensen een beetje fan van het merk DSQUARED2??
Ik heb vandaag 2 jeans gekocht in Antwerpen..:
FOTO's:
[afbeelding]
[afbeelding]
EN
[afbeelding]
[afbeelding]
Greetz..Niels.
De H!P in Dordrecht verkoopt deze broeken.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef Japin het volgende:
Waar worden die verkocht in NL? Ik ken het alleen maar omdat het huge zou zijn in Scandinavie, en vanwege de modellen die ze uitbrengen. Check bijvoorbeeld de "pamper" op cheapmonday.com
Dsquared heeft echt hele vette jeans...zag ze liggen bij Megazino in A'dam. Had er graag eentje gekocht maar vond ¤335,- even te ver gaan voor een broek. Maar ze zijn wel echt super, ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef Fashion4life het volgende:
Zijn er hier ook mensen een beetje fan van het merk DSQUARED2??
Ik heb vandaag 2 jeans gekocht in Antwerpen..:
FOTO's:
[afbeelding]
[afbeelding]
EN
[afbeelding]
[afbeelding]
Greetz..Niels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |