quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Nieuw vers topic, aangezien deze ook een beetje vervuild is door al dat carnavalsgeneuzel.
Leuk!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Chadi het volgende:
Zet mij er ook even bij als misschien... kom wel 2 uurtjes later als het kan.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom denkt Bluezz er eigenlijk nog een nachtje over na golfer?
hij heeft maar te komen, kunnen we met de pokeraars in VBL eens een goed gesprek over poker opzettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:06 schreef clauwheee het volgende:
Ik kom. Noca denkt er vast ook nog een nachtje over na.
Neemt er iemand fiches meequote:Op vrijdag 1 september 2006 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft maar te komen, kunnen we met de pokeraars in VBL eens een goed gesprek over poker opzetten
quote:
Die pokermeet moet er inderdaad maar eens van komen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een VBL-pokermeet zullen we ook eens organiseren. Maar laten we nu maar gewoon bier van het geld halen ipv alles aan rubbereend te verliezen
Tsja, ik speel het dan ook al jarenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Poker.
Over meeloophypes gesproken. Spelletje bestaat al eeuwen, maar OPEENS moet de hele wereld pokeren....
Tis niets persoonlijk hoor, maar je hoort het opeens overal.... terwijl een half jaar geleden echt niemand het speelde. Opeens is het live op eurosport enzo. Net zoiets als Darten een tijdje terug..quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tsja, ik speel het dan ook al jaren.
Darten is seasonhype he, rond de jaarwisseling is het weer helemaal hot.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis niets persoonlijk hoor, maar je hoort het opeens overal.... terwijl een half jaar geleden echt niemand het speelde. Opeens is het live op eurosport enzo. Net zoiets als Darten een tijdje terug..
Ik denk dat het geen moer uitmaaktquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef clauwheee het volgende:
Kaap, kutsmoes. Woon je in Groningen? Nee? Dan heb je geeeen, ik herhaal GEEN, recht van spreken.
Pff.
Neej, ik woon in Vlissingen, precies tegenovergestelde van grunnquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef clauwheee het volgende:
Kaap, kutsmoes. Woon je in Groningen? Nee? Dan heb je geeeen, ik herhaal GEEN, recht van spreken.
Pff.
Nee precies, dus wat is het probleem?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen moer uitmaakt.
Utrecht is prima op de fiets te doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:15 schreef Kaap het volgende:
Als het nou een week later was, dan was ik in ieder geval in UtrechtMaar Utrecht beetje ver om eerlijk te zijn vanuit het gat waar wij wonen
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer Bos...
hij moet gewoon komen en dat voetbal laten zittenquote:
Dan kan ik helaas ook niet naar de meetquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:34 schreef Bananenman het volgende:
verjaardag vier
Ik had eigenlijk die dag een begrafenis gepland.quote:Op maandag 4 september 2006 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Helaas, zie net dat ik dan een verjaardag heb.![]()
Maar je bent helemaal niet op mn begrafenis uitgenodigd.quote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk die dag een begrafenis gepland.![]()
Ja, daar moet je op jouw leeftijd elke dag rekening mee houdenquote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk die dag een begrafenis gepland.![]()
je zoekt er nog 2 andere wijze bij?quote:Op maandag 4 september 2006 18:43 schreef pascalheister het volgende:
iemand die vanuit het oosten reist?
ja of evt. een wijze met ovquote:Op maandag 4 september 2006 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zoekt er nog 2 andere wijze bij?
en Danny ?quote:
Alleen om iedereen uit het café te gooienquote:
lust je geen bierquote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef appelsientje het volgende:
Oja ik kom met de autodus als iemand wilt mee rijden uit de buurt van Ermelo
quote:Op maandag 4 september 2006 21:24 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Alleen om iedereen uit het café te gooien
Station Amersfoort alsjeblieftquote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]woont om de hoek en dan met de auto? Cola voor Sientje
ik zal je baas eens bellenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey het is gratis ... dus waarom zou ik dan geld voor een trein kopen...
jij parkeert ook gratis?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey het is gratis ... dus waarom zou ik dan geld voor een trein kopen...
Jij ging toch niet ... was toch te ver voor meneerquote:
Treinkaartjequote:
quote:
rond 15.00 zijn de eersten er meestal al wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:55 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed ik zie nog wel ffals ik heel lui ben ga ik gewoon met de auto
Hoe laat spreken we ongeveer af ?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eendje! Jij niet editten nu hoor!
Weet je dat nou wel zeker?quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
zeker niet, laat sientje maar lekker geld kopen
quote:
Tja als je in Amersfoort woont welquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:53 schreef ruud_fr het volgende:
lekker handig, een VBL meet als Feyenoord en Psv thuis spelen
of wil je de supporters van deze clubs er niet bij hebben D_S
kan ik toch beter meteen van Utrecht naar Rotterdam?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:58 schreef rubbereend het volgende:
als je om 18.00 vertrekt op Utrecht CS ben je op tijd in Eindhoven
jij hebt voor 11-11 gestemd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Ik heb de datum niet gekozen
.
Als ik gestemd zou hebben had ik daar op gestemdquote:
gaan mensen als VoreG weer zitten beweren dat hun clupje echt kampioen gaat worden dit seizoen; net als vorig jaar............quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Eilanden het volgende:
Same here!
Houdt dat nu in dat we met allemaal Ajacieden (en een Grun-babe) zitten opgescheept?
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaan mensen als Clauwheee weer zitten beweren dat hun clupje echt kampioen gaat worden dit seizoen............
Ik ben er ook hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Eilanden het volgende:
Same here!
Houdt dat nu in dat we met allemaal Ajacieden (en een Grun-babe) zitten opgescheept?
![]()
Precies, dus hoelaat ben je erquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tja als je in Amersfoort woont wel
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef Gollemrulez het volgende:
joho, het is nog maar september...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Eilanden het volgende:
![]()
*proest*quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:59 schreef Eilanden het volgende:
Weiffie, jai het heulemaol niet gezeg dat je naor de miet kompt! Kommie?![]()
Hij doet het nog ook, dan maak ik er ook maar gebruik vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]je hebt OV (toch ?
) Maar goed als je op Amersfoort schothorst sta.. haal ik je wel op... (ik heb geen zin om de stad in te rijden
)
kwart voor 3?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij doet het nog ook, dan maak ik er ook maar gebruik van![]()
Tijd is prima.
en ik heb al heel lang geen OV meer![]()
Ik wilde net zeggen, je krijgt het eerste biertje van mij maar dat gaat niet door als je achter het stuur moetquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach is een kleine moeite toch
kunnen we meteen ff bijpraten is al een tijd geleden tenslotte
Help me ff herinneren als het zo ver is
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, je krijgt het eerste biertje van mij maar dat gaat niet door als je achter het stuur moet
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:05 schreef Hrvat het volgende:
Als ik zou komen gaat da zandmanneke waarschijnlijk ook proberen om rond mijn nek een slotje te hangen, vrees ik.
Lamazitte dus!![]()
Dan kom ik niet hõõrquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Eilanden het volgende:
Same here!
![]()
Jij mag die kroeg nog niet in en er geldt een alcoholverbod voor pubertjes.quote:
1990-04-10quote:Op donderdag 7 september 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mag die kroeg nog niet in en er geldt een alcoholverbod voor pubertjes.
Doe geen moeite verder.
Gezelligquote:Op donderdag 7 september 2006 00:10 schreef dndiek het volgende:
Ik heb eerst een trainerscursus en misschien dat ik daarna nog even naar Utrecht kom
Want anders .....??quote:Op donderdag 7 september 2006 10:01 schreef Eilanden het volgende:
Diekie ... niets misschien .. gewoon komen![]()
Dan mag je kiezen uit wat voor straf je krijgt, varierend van met SCH de Hools-kelder in tot en de rollator van Golfer in de was zettenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Want anders .....??
ik durf al bijna niet meer af te zeggen
Zeker! Komop ddquote:
Zover ik het gezien heb is het een mooie stad ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goed gezien Noca! Utreg is idd leuk
Dat is minimaal 2quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Zover ik het gezien heb is het een mooie stad ja.
En nu zonder de auto en met bier
Dan hoop ik dat we nog meer gesprekstof hebben, want anders zijn we zo uitgepraatquote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef appelsientje het volgende:
Gezellig Nocakunnen we nog ff over Scheemda praten
quote:Op zondag 17 september 2006 22:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat we nog meer gesprekstof hebben, want anders zijn we zo uitgepraat
Geloof me parkeren hier is duurder dan een treinkaartje, ik kan het weten woon bijna in dezelfde straat als micksquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey het is gratis ... dus waarom zou ik dan een treinkaartje kopen...
Idd... jammer... ook geen heeel misschien?quote:
misschien neemt heatwave weer een neukertje meequote:Op dinsdag 26 september 2006 19:13 schreef clauwheee het volgende:
Moet ik in mn eentje tegen al die kerels
die is toch niet zo zwaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:30 schreef clauwheee het volgende:
Golfer komt nog steeds hoor.
Leuk zo'n reputatiequote:Op dinsdag 26 september 2006 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien neemt heatwave weer een neukertje mee
niet zeuren en komenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:03 schreef dndiek het volgende:
De cursus die ik zou gaan volgen op de 18e gaat niet door dus de kans dat ik kom is weer groter
gezelligquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:03 schreef dndiek het volgende:
De cursus die ik zou gaan volgen op de 18e gaat niet door dus de kans dat ik kom is weer groter
Loop niet zo te zeuren over wel of niet komen diekie.... gewoon komen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:03 schreef dndiek het volgende:
we zullen zienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeuren over wel of niet komen diekie.... gewoon komen!
quote:
Ze staat in het grote boek heb ik vernomenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
ben je soms stout geweest bloem?
haha nee hoor.. Maar de "echt" .. Die van tv zeg maar.. komt aan hier..quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
ben je soms stout geweest bloem?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:54 schreef Blumchen het volgende:
Hey.. Is dit nou niet de datum dat sinterklaas aankomt? Want dit jaar komt tie namelijk bij ons![]()
Voor mij is Middelburg nog steeds hier.. Bijna heel mijn familie woont er, en ik heb er ook het langst van mijn leven door gebrachtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier, hier, hier... Hier is Vlissingen Bloem! Middelburg is dáár....
Dat is in mijn bedrijf opgenomenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/nps/sinterklaasjournaal/
Maar dan heb je nog alle tijd om naar Utrecht te reizen, lijkt me
Same here.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:03 schreef dndiek het volgende:
oke lieve jasper.. wat jij wiltquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar nu ben je Vlissingse! En dat is beter dan Middelburgse.
doen jullie dezelfde cursus?quote:
Zo'n spiegel met opdrukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Same here.
Trouwens nog iemand (student of zo) belangstelling voor een ca. 40 x 50 cm grote Duvel spiegel?
Doe hem weg, zou hem makkelijk mee kunnen nemen voor een geinteresseerde.
denk het nietquote:
Nordic Walking, altijd gezelligquote:
wel jammer dat ze niet komtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef rubbereend het volgende:
is bluezz al van de misschien lijst af?
en is noca nou zeker of misschien?
Ze staat nog wel op de misschien lijst, maar wel met een streep er doorheenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef rubbereend het volgende:
is bluezz al van de misschien lijst af?
Dat ligt eraan waarvoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef rubbereend het volgende:
en is noca nou zeker of misschien?
dat geldt nog als een misschien?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze staat nog wel op de misschien lijst, maar wel met een streep er doorheen
we hebben de foto's nog, hangen we die gewoon op daarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel jammer dat ze niet komt![]()
Dan kan jij op een foto gaan zittenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we hebben de foto's nog, hangen we die gewoon op daar![]()
nee, bluezz mag bij mij op schootquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan kan jij op een foto gaan zitten
Zo zo, een charme-offensief van Pascal om haar over te halen toch te komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, bluezz mag bij mij op schoot![]()
alleen op foto of ook in het echt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, bluezz mag bij mij op schoot![]()
beide natuurlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen op foto of ook in het echt?
kom danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zeg praat vooral over me als ik er niet bij ben![]()
Lieve schat, ik kom niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:15 schreef rubbereend het volgende:
kom dan
zo proberen we je te lokken
TerroRobbiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 04:02 schreef golfer het volgende:
Die nieuwe VBL-mods zijn natuurlijk wel verlicht om te komen en meegenomen te worden naar de kelder door onSCH.![]()
Messenga en....?
Lijkt me leuk om je te ontgroenen daar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:47 schreef Messenga het volgende:
Lijkt me leuk! even kijken of dat lukt met het werk.
dat moet maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om je te ontgroenen daar.
Kan je wel tegen veel drank?
Vergeet je messen nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:03 schreef rubbereend het volgende:
dat moet maar
ik zeg aanpassen aan het snelste drinktempo!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet maar
ik zeg aanpassen aan het snelste drinktempo!
Bier van de tap is heerlijk, ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om je te ontgroenen daar.
Kan je wel tegen veel drank?
Nee nee.. .de traditie is dat de mod die aanwezig zijn het eerste rondje gevenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bier van de tap is heerlijk, ja.
Ik neem aan dat het eerste rondje dus van jou is?
Het tweede rondje toch ook?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee nee.. .de traditie is dat de mod die aanwezig zijn het eerste rondje geven
Ik voel me ook een user als ik eenmaal bier drink.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als Rubber eenmaal begint....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef numero_uno het volgende:
Wie zet het drinktempo neer dan?
Als DIGGER erbij is, neemt hij meestal het voortouw in handen, qua drinken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef numero_uno het volgende:
Wie zet het drinktempo neer dan?
dan doe ik met m meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als Rubber eenmaal begint....
Hoe weet jij dat nu weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssstquote:
Van de tap: Grolsch, Guinness, Kilkenney en Cider.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:27 schreef numero_uno het volgende:
dan doe ik met m meewelk een bier schenken ze daar?
Maar ik ben er toch niet bij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssstprobeer gratis bier te krijgen.... o wacht, jij bent natuurlijk ook een mod
![]()
Serieus??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Van de tap: Grolsch, Guinness, Kilkenney en Cider.
Onee dat is ook zoquote:
Jaquote:
Vrijwel alles verder.quote:En van de fles??
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als Rubber eenmaal begint....
Kijk dat maakt een mens weer vrolijkquote:
Ik neem ter afwisseling van het tapbier vaak daar een flesje Mexikaanse Corona.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:37 schreef Gollemrulez het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben toch wel Hertog Jan in flesvorm neem ik aan(voor de afwisseling op Grolsch...)
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef Messenga het volgende:
Ohja, dat drink ik ook alleen als ik flink aangeschoten ben.
Dronken lukt je niet, ik ken mn grens.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat willen we bereiken op de meet; Voreg wordt ook standaard dronken
aangeschoten is een mooi beginquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dronken lukt je niet, ik ken mn grens.
Dat duurt vaak ook nog wel wat biertjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangeschoten is een mooi begin
Dat zullen we nog wel zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat duurt vaak ook nog wel wat biertjes.
Rubber je hebt een uitdaging te pakkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat duurt vaak ook nog wel wat biertjes.
Ierse pub, dus hele pints en halve pints.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Messenga het volgende:
Wat schenken ze trouwens, halve liters?
zonder schuim....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ierse pub, dus hele pints en halve pints.
Dat valt best mee, alleen die 1e keer had ik em goed zittenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat willen we bereiken op de meet; Voreg wordt ook standaard dronken
Ik ken mn grens ook wel maar ben altijd bereid om er overheen te stappen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dronken lukt je niet, ik ken mn grens.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
aha; nog een nieuwe mod die rondjes komt geven
Kan er de 18e bij zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Nou, het hangt af van wanneer ik geopereerd moet worden, over een paar dagen weet ik meer....
Mooi zo!quote:
Minder schuim=meer bier, slimme jongens die Engelsenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zonder schuim....
rare jongens die engelse
moet ik je nou echt onder zijn ogen gaan zitten versierenquote:
Jij hoeft me toch niet meer te versieren eendjequote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ik je nou echt onder zijn ogen gaan zitten versieren
ze valt als een mes blok voor jequote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
golfer komt alleen, ga je die toch versierenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
Hmmm redelijk zorgwekkend dat je kwijlt bij de gedachte dat Eend Golfer gaat versierenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer komt alleen, ga je die toch versieren
Verkeerde topic, maar toch bedankt.quote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[centraal] Randverschijnselen #12
Staat een mobiel nr van iemand, misschien ff verwijderen.
Als..., dan jaquote:Op zondag 5 november 2006 22:03 schreef clauwheee het volgende:
Dan zit je dan per ongeluk maar even met een zere knie ofzo. Nemen we dezelfde trein?
en dat staat dan bij het lijstje mensen die zeker komenquote:
Dat is ook altijd zo geweest. Ik vind het alleen wel een verschil of ik het eerste laat schieten of het tweede. En laat ik nu net 2 weken bij het eerste hebben gespeeld, maar als dat snel weer veranderd is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 november 2006 10:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
en dat staat dan bij het lijstje mensen die zeker komen![]()
intocht van Sinterklaas?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Er schijnt dan een grott evenement te zijn maar ik weet nog van niets.
Dus afwachten voor mij tot misschien wel de laatste dag.
Dan weet ik het pas zeker
Niet de op de zaken vooruitlopenquote:
O ja, die wordt natuurlijk weer tegelijk met een PSV-thuiswedstrijd geplandquote:
Nee joh de volgende keer ben je er weer bijquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja, die wordt natuurlijk weer tegelijk met een PSV-thuiswedstrijd gepland![]()
Idd, als je dit zo'n gemis vindt, kom je toch gewoon. PSV speelt vast nog wel een keertje thuisquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
je bent toch niet verplicht om naar PSV te gaan bos, gewoon komen man
nepsupporterquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
je bent toch niet verplicht om naar PSV te gaan bos, gewoon komen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |