aangeschoten is een mooi beginquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dronken lukt je niet, ik ken mn grens.
Dat duurt vaak ook nog wel wat biertjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangeschoten is een mooi begin
Dat zullen we nog wel zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat duurt vaak ook nog wel wat biertjes.
Rubber je hebt een uitdaging te pakkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat duurt vaak ook nog wel wat biertjes.
Ierse pub, dus hele pints en halve pints.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Messenga het volgende:
Wat schenken ze trouwens, halve liters?
zonder schuim....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ierse pub, dus hele pints en halve pints.
Dat valt best mee, alleen die 1e keer had ik em goed zittenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat willen we bereiken op de meet; Voreg wordt ook standaard dronken
Ik ken mn grens ook wel maar ben altijd bereid om er overheen te stappen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dronken lukt je niet, ik ken mn grens.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
aha; nog een nieuwe mod die rondjes komt geven
Kan er de 18e bij zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Nou, het hangt af van wanneer ik geopereerd moet worden, over een paar dagen weet ik meer....
Mooi zo!quote:
Minder schuim=meer bier, slimme jongens die Engelsenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zonder schuim....
rare jongens die engelse
moet ik je nou echt onder zijn ogen gaan zitten versierenquote:
Jij hoeft me toch niet meer te versieren eendjequote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ik je nou echt onder zijn ogen gaan zitten versieren
ze valt als een mes blok voor jequote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
golfer komt alleen, ga je die toch versierenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
Hmmm redelijk zorgwekkend dat je kwijlt bij de gedachte dat Eend Golfer gaat versierenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer komt alleen, ga je die toch versieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |