Ik voel me ook een user als ik eenmaal bier drink.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee nee.. .de traditie is dat de mod die aanwezig zijn het eerste rondje geven
Als Rubber eenmaal begint....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef numero_uno het volgende:
Wie zet het drinktempo neer dan?
Als DIGGER erbij is, neemt hij meestal het voortouw in handen, qua drinken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef numero_uno het volgende:
Wie zet het drinktempo neer dan?
dan doe ik met m meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als Rubber eenmaal begint....
Hoe weet jij dat nu weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee nee.. .de traditie is dat de mod die aanwezig zijn het eerste rondje geven
ssssssssssssssssssssssssssstquote:
Van de tap: Grolsch, Guinness, Kilkenney en Cider.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:27 schreef numero_uno het volgende:
dan doe ik met m meewelk een bier schenken ze daar?
Maar ik ben er toch niet bij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssstprobeer gratis bier te krijgen.... o wacht, jij bent natuurlijk ook een mod
![]()
Serieus??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Van de tap: Grolsch, Guinness, Kilkenney en Cider.
Onee dat is ook zoquote:
Jaquote:
Vrijwel alles verder.quote:En van de fles??
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als Rubber eenmaal begint....
Kijk dat maakt een mens weer vrolijkquote:
Ik neem ter afwisseling van het tapbier vaak daar een flesje Mexikaanse Corona.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:37 schreef Gollemrulez het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben toch wel Hertog Jan in flesvorm neem ik aan(voor de afwisseling op Grolsch...)
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef Messenga het volgende:
Ohja, dat drink ik ook alleen als ik flink aangeschoten ben.
Dronken lukt je niet, ik ken mn grens.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat willen we bereiken op de meet; Voreg wordt ook standaard dronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |